معرفی و دانلود کتاب سال 12 هفته‌ای

عکس جلد کتاب سال 12 هفته‌ای
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سال 12 هفته‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سال 12 هفته‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سال 12 هفته‌ای

کتاب سال 12 هفته‌ای به قلم مایکل لنینگتون و برایان پی. موران، راهنمایی جامع برای ایجاد نتایج بهتر از طریق تمرکز عمیق بر روی فعالیت‌های شماست و به فرایندی اشاره دارد که در عرصه‌ی ورزش حرفه‌ای نهادینه شده و بسیاری از قهرمانان جهان، امروزه از آن استفاده می‌کنند.

اغلب سازمان‌ها و افراد در چارچوب اهداف و برنامه‌های سالانه عمل می‌کنند؛ یعنی همان چرخه فعالیت‌های دوازده ماهه. در عوض، کتاب سال 12 هفته‌ای (The 12-week year) به شما کمک خواهد کرد تا از ایرادها و بهره‌وری پایین در تفکر سالانه جلوگیری کنید و به شکلی نوآورانه نشان می‌دهد که هر سال چگونه می‌تواند 12 هفته به طول بیانجامد. در این مدت، کسی وقت کافی ندارد تا تلف کند، پس فوریت افزایش می‌یابد، تمرکز بر روی امور حیاتی بیش‌تر می‌شود و نتایج فوق‌العاده خواهد بود.

مایکل لنینگتون (Michael Lennington) و برایان پی. موران (Brian P Moran) در برنامه سال 12 هفته‌ای به شما خواهند فهماند که چگونه باید وضوح و تمرکز ذهنی خود را بر روی مهم‌ترین امور پرورش داده، مهار ساعت‌ها و روزها را به چنگ بگیرید تا درآمد خود را افزایش دهید، میان اولویت‌های کار و زندگی تعادل برقرار کنید، از اضطراب بکاهید و در زمانی به ‌شدت کوتاه به اهداف بزرگ خود دستیابی پیدا کنید.

درس‌های‌ سودمند فراوانی می‌توان از این اثر آموخت. برای نمونه خواهید فهمید که چگونه باید نیروی نهفته در سال 12 هفته‌ای را برای پیشبرد نتایج بهبود یافته در هر حوزه‌ای از زندگی و شغل خود بیدار کنید. این اثر هم به درد افراد عادی می‌خورد و هم مدیران سازمانی که به دنبال بهبود کیفیت اجرا و تأثیرگذاری اقدام‌های تجاری می‌گردند.

موران و لنینگتون هر دو کارشناسانی خبره در زمینه‌ی اجرای موثر و پیاده‌سازی برنامه‌ها هستند و با روشی که در این کتاب ارائه می‌دهند دیدگاه هر فرد یا سازمانی را در مورد سال تقویمی به کلی دگرگون می‌کنند و مسیر پیشرفت به سوی موفقیت را با سرعتی سرسام‌آور هموار می‌سازند. آن‌ها با نگاهی متفاوت به برنامه‌ریزی و رسیدن به اهداف، به شما آموزش می‌دهند که چطور هر سال را به جای 12 ماه، 12 هفته در نظر بگیرید و بیش‌تر از هر وقت دیگری پیشرفت کنید.

برایان پی. موران از نویسندگان و مربیان مشهور آمریکایی است که سخنرانی‌هایش به زبان‌های گوناگونی ترجمه شده است. او دارای مدرک رشته‌ی مدیریت از دانشگاه ایالتی میشیگان است و بیش از 13 سال تجربه مدیریت اجرایی شرکت‌های بزرگ را دارد. برایان مشاور کسب‌ و کارهای کوچک برای تبدیل شدن به شرکت‌های بزرگ است و تجربه‌اش در توسعه مهارت‌های فردی و راه‌های منحصر به فرد 12 هفته‌ای سبب شده تا کتاب‌هایش یکی از پر فروش‌ترین آثار نیویورک تایمز باشد. مایکل لنینگتون نیز به گروه‌های مدیریتی و افراد مختلف کمک می‌کند تا به صورت موثرتر رهبری را اجرا کنند.

برخی نظرات درباره‌ی کتاب سال 12 هفته‌ای:

- تنها بزرگ‌ترین مانع محدود کنندۀ پیشرفت انسان، زمان است. سال 12 هفته‌ای یک نقشۀ راه به منظور حرکت پرشتاب، رسیدن به خروجی و نتایج ارائه‌ می‌کند. سرعت اجرا، نیروی محرکه برای موفقیت محسوب‌ می‌شود و برایان موران و مایک لنینگتون به شما کمک‌ می‌کنند تا در این مسابقه برنده شوید. برای این که به طور کامل توانمندی‌‌های خودتان را بشناسید، باید این کتاب را بخوانید. (جاش لینکنر)

- از منظر موران و لینینگتون، ‌مسئولیت پذیری به عنوان تغییردهندۀ بازی محسوب‌ می‌شود. اگر همۀ ما به این واقعیت برسیم که آزادی انتخاب، اساس ‌مسئولیت‌پذیری است، این کلمه برای ما معنای ‌کاملاً جدیدی خواهد گرفت. (کالی ریسلر و جودی دامپسون)

- تنها با استفاده از برنامۀ سال 12 هفته‌ای توانستم بهترین کارهای خود را از لحاظ فردی و حرفه‌‌ای انجام دهم. (ویکو هرناندز)

- یکی از بهترین کتاب‌‌هایی که در مورد چگونگی عملکرد نوشته شدند و تاکنون خواندم، کتاب سال 12 هفته‌ای است. برای شما نیز مفید خواهد بود. (جک کراسولا)

- اصول و آیین مربوط به عملکرد بالا در این کتاب بیان شده است که زندگی کاری و فردی شما را تغییر خواهد داد و در درون شما حس ضروری بودن انجام کارها را ایجاد خواهد کرد. (هاریس اس . فیشمن)

جملات برگزیده کتاب سال 12 هفته‌ای:

- اگر هر یک از ما کارهایی که توانایی انجام دادن آن را داریم، انجام‌ می‌دادیم، واقعاً از خودمان شگفت‌زده‌ می‌شدیم.
- در پشت هر دستاورد غیرممکن، آدم خیالبافی با رویاهای ناممکن وجود دارد.
- ما به خدا اعتماد داریم، بقیه باید برای اثبات حرف‌هایشان آمار ارائه کنند.
- یک ذره اقدام با ارزش‌تر از هزاران نظریه است.
- این که همانند مورچه‌ها فقط مشغول باشیم کافی نیست، مسئله این است که مشغول چه چیزی هستیم؟
- چیزی به نام تعادل بین کار و زندگی وجود ندارد. انتخاب‌های کار و زندگی را خودتان ایجاد‌ می‌کنید و با پیامدهایش رو به رو می‌شوید.

در بخشی از کتاب سال 12 هفته‌ای می‌خوانیم:

برای بیش‌تر مردم، تغییر فکر مهم‌ترین نوع تغییر محسوب‌ می‌شود. تغییر فکر دو جانبه است. اولین جنبۀ تغییر آن، خود را مواجه کردن با سنجش و فرار نکردن از آن به خاطر شرمساری است؛ شرایطی که اغلب موارد ایجاد‌ می‌شود. بله، درست است که آزمون برای ما ناخوشایند و زننده و در برخی اوقات حتی سخت است. و این که تلاش‌ها را به حساب نمی‌آورد و موانع و چیزهایی که تمرکز حواستان را از بین‌ می‌برد مورد توجه قرار نمی‌دهد، یا هر گونه بهانه دیگری که بیاورید نمی‌پذیرد. اما در انتهای امر، آزمون کمک‌کننده و لازم است. بدون سنجش، روش دیگری نمی‌شناسید که از طریق آن بدون هیچ ابهامی بدانید تا چه اندازه پیشرفت داشته‌اید. بدون داشتن آزمون، روشی برای دانستن این که این تطابق‌ها فایده دارند یا نه وجود ندارد. بدون آزمون عملاً رسیدن به اهداف غیرممکن است.

دومین جنبۀ تغییر فکر توجه بیش‌تر روی اقدام‌ها نسبت به نتایج است. به خاطر داشته باشید، کنترل بیش‌تری روی اقدام‌هایتان نسبت به نتایج‌تان دارید. نتایج توسط اقدام‌ها شکل‌ می‌گیرند. برنامۀ هفتگی و کارت‌های امتیازگذاری هفتگی روی اقدام‌های شما تمرکز دارند. کارت‌های امتیازگذاری مورد سنجش قرار‌ می‌دهد که آیا چیزی که گفتید انجام دادید یا خیر، بطوری که کاری که انجام دادید مهم‌ترین عامل برای رسیدن به اهدافتان محسوب‌ می‌شود. در نتیجه، کارت‌های امتیازگذاری هفتگی، صحیح‌ترین پیش‌گویان آینده هستند. اگر با اطمینان اقدام‌های مهم مربوط به روز و هفته را انجام دادید، نتایج به وقوع خواهند پیوست. بنابراین، فرایند کمتر به انتهای نتیجه و بیش‌تر به اقدام‌های روزانه بستگی خواهد داشت. علت این که کارت‌های امتیازگذاری تنها اجرای شما را اندازه‌گیری‌ می‌کنند و کاری به نتایج ندارند همین است.

فهرست مطالب کتاب

گزیده‌ای از ستایش‌ها برای کتاب سال 12 هفته‌ای
سخن ناشر
فصل اول: چالش
بخش اول: چیزهایی که فکر‌ می‌کنید‌ می‌دانید
فصل دوم: بازتعریف سال
فصل سوم: ارتباط عاطفی
فصل چهارم: دست از برنامه‌ریزی سالانه بکشید
فصل پنجم:‌ غنیمت شمردن هفته
فصل ششم: رویارویی با واقعیت
فصل هفتم: قصدمندی
فصل هشتم: مسئولیت‌پذیری به مثابه مالکیت
فصل نهم: علاقه در برابر تعهد
فصل دهم: عالی بودن در لحظه
فصل یازدهم:‌ ‌ عدم‌تعادل خودخواسته
بخش دوم: سرهم‌بندی ابزارها
فصل دوازدهم:‌ ‌ سیستم اجرا
فصل سیزدهم: چشم‌اندازتان را پایه‌ریزی کنید
فصل چهاردهم: برنامۀ 12 هفته‌ای خود را توسعه دهید
فصل پانزدهم: استقرار کنترل فرایند
فصل شانزدهم: نمره‌دهی
فصل هفدهم: افسار روز گذشتۀ خود را پس بگیرید
فصل هجدهم: کسب مالکیت
فصل نوزدهم: تعهدهای 12 هفته‌ای
فصل بیستم: نخستین سال 12 هفته‌ای شما
فصل بیست‌ویکم: افکار نهایی و هفتۀ سیزدهم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سال 12 هفته‌ای
نویسنده،
مترجمسید علی اکبر ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات189
زبانفارسی
شابک978-622-99092-5-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سال 12 هفته‌ای

Yegii ..
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
این کتاب به چه کسانی توصیه می‌شود؟
دانشجویان، مدیران، محصلان، کارمندها و تمام کسانی که در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که مدیریت زمان از ارکان اصلی آن می‌باشد،
در کتاب چه می‌آموزیم؟
در کتاب می‌آموزیم که چگونه با تقسیم کردن سال برای ذهنمان یک سر رسید تاریخ درست کنیم تا ذهنمان مجبور به انجام کارها
در بازه زمان مشخص شده می‌شود. در واقع کتاب سعی دارد به ما بیاموزد چگونه با محدود کردن خود برای نگرش به مدت زمان در دسترس از اتلاف وقت جلوگیری کرده و بهره وری خود را بالا ببریم.
علیرضا سواری
۱۴۰۲/۱/۲۱
کتاب بسیار خوبی هست سعی نکنید کتاب رو بخونید، رمان که نیست! کتاب رو زندگی کنید!! تا الان بیست درصد کتاب رو خوندم و لحظه به لحظه شو لذت بردم ترجمه هم خوبه در صورتی که معنای برخی کلمه ها براتون ثقیل بود در اینترنت درباره اش جستجو کنید موفق باشید
علی جعفری
۱۳۹۸/۸/۲۴
ترجمه بسیار ضعیف دارد که درک مطلب را بسیار مشکل میکند. با خواندن سی درصد کتاب چیز خاصی دریافت نکردم و مجبور شدم ادامه ندم. کلمات سنگین غیر معمول و جمله‌های طولانی در ترجمه که احتمالأ مترجم هم در جاهایی متوجه نشده منظور نویسنده چیست.
مرضیه (نازنین) سخاوتی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
من نمیدونم چرا دوستان میگن کتاب پر از محتوای کاربردیه، تقریبا چیز خاصی نداره. هدف گذاری کنید و برنامه ریزی کنید، ولی در دوازده هفته. خب این که چیز جدیدی نیست
cofee panjereh
۱۳۹۸/۸/۲۵
سطر به سطر این کتاب حاوی نکات آموزشی و مفهومی زیاد برای موفقیت است
حامد رستمیان
۱۳۹۸/۸/۹
عالی بود این کتاب به بقیه دوستان توصیه میکنم
Mahdi Hajizadeh
۱۳۹۸/۸/۲۴
از عکس، برای مثال زدن کمتر استفاده شده که باعث افت فهم خواننده میشه.
محسن رستگاری
۱۳۹۹/۵/۵
خوب بود، کاش مثالهای بیشتر و دقیقتری میداشت
حسینعلی جانی نژاد
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
اطلاعات مفید و کاربردی، در اختیار میزاره
علیرضا رئوف
۱۳۹۸/۸/۲۵
کتاب بسیار کاربردی و مفیدی بود
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب سال 12 هفته‌ای

برای دریافت کتاب سال 12 هفته‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.