معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی سال ۱۲ هفته‌ای

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی سال ۱۲ هفته‌ای
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سال ۱۲ هفته‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سال ۱۲ هفته‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی سال ۱۲ هفته‌ای

کتاب صوتی سال ۱۲ هفته‌ای (میکرو کتاب)، اثر برایان پی. موران، مایکل لنینگتون، نگاهی متفاوت و ویژه به برنامه‌ریزی و اهداف برای رسیدن به موفقیت شغلی دارد. در این میکروکتاب می‌شنویم که چگونه هر سال را به جای ۱۲ ماه، ۱۲ هفته در نظر بگیریم و بیشتر از هر زمانی پیشرفت کنیم.

در میکروکتاب سال ۱۲ هفته‌ای (The 12 Week Year) یاد می‌گیریم که چطور چشم‌انداز برای کسب‌ و کار و زندگی شخصی‌مان بسازیم و چطور بین آن‌ها ارتباط درستی برقرار کنیم. می‌خوانیم که راه درست رسیدن به اهداف چیست و چطور باید شاخص‌های پیشرفت برای خودمان تعریف کنیم. اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید که به آنچه که دوست داشتید برسید، این میکرو کتاب برای شماست.

برای بسیاری از شرکت‌ها، دسامبر، پر فروش‌ترین ماه است، چون فشار کاری آخر سال، همه‌ افراد را برای رسیدن به اهداف سالانه متمرکز می‌کند. در نتیجه کاملا طبیعی و رایج است که در فصل چهارم سال چیزی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از فروش سالانه اتفاق می‌افتد. داشتن یک هدف که ضرب‌العجل آن هم نزدیک باشد باعث می‌شود که افراد متمرکز باشند و سخت کار کنند. با دانستن این موضوع، سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا باید چنین تلاش مضاعفی تنها یک بار در سال اتفاق بیافتد؟ به جای این که روی اهداف ۱۲ ماهه‌ای تمرکز کنید که معمولا در ابتدای هر سال به نظر می‌رسد زمان زیادی برای دستیابی به آن‌ها دارید، باید اهداف ۱۲ هفته‌ای تنظیم و افراد را مجبور کنید تا با همان میزان فشار و تمرکزی که در آخر سال کار می‌کنند، برای رسیدن به اهداف ۱۲ هفته‌ای هم تلاش کنند. «دوره‌بندی کردن» مفهومی است که به تغییر چارچوب زمانی‌ مربوط می‌شود تا مطمئن شوید که هر هفته کارها به اندازه‌ کافی پیش رفته‌اند. دوره‌ بندی عبارت است از خارج شدن از برنامه‌ سالانه و تقسیم کردن هر سال به ۴ دوره‌ی ۱۲ هفته‌ای.

برایان پی. موران (Brian P. Moran) یکی از نویسندگان و مربیان مشهور آمریکاست که ویدئوهای سخنرانی او به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. او مدیر عامل شرکت خودش است. او دارای مدرک مدیریت از دانشگاه ایالتی میشیگان است و بیش از سیزده سال تجربه مدیریت اجرایی شرکت‌های بزرگ و کارآفرینی دارد. او کسب‌ و کارهای زیادی راه‌اندازی کرده و توانسته با موفقیت از آن‌ها خارج شود. برایان مشاور کسب‌ و کارهای کوچک برای تبدیل شدن به شرکت‌های بزرگ هم است و تجربه‌اش در توسعه مهارت‌های فردی و روش منحصر به فرد ۱۲هفته باعث شده تا کتاب‌هایش یکی از پر فروش‌ترین کتاب‌های نیویورک باشد. مایکل لنینگتون (Michael Lennington) نیز به تیم‌های مدیریتی و افراد کمک می‌کند تا به طور موثرتر رهبری را اجرا کنند.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
4 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
بخش اول
26 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی سال ۱۲ هفته‌ای
نویسنده،
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی سال ۱۲ هفته‌ای

آیدا جلالیان
۱۳۹۸/۱۲/۴
کتاب خیلی خوبی بود. دقیقا خود گوینده راجع به میکرو کتاب اولش توضیح میده
حجمش کمه ولی بسیار کاربردیه فقط نکته‌های مهم گفته شده موسیقی و صدای گویندگان هم بسیار خوبه و خسته کننده نیست
سروناز حسینی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
این کتاب فوق‌العاده بود البته برای افرادی که کارهای مختلف و کلاسهای مختلف و … دارند نه ولی برای افرادی که به صورت متمرکز هدفمند دو یا سه برنامه دارند بی‌نظیره واقعاً بی‌نظیر
راضیه ممبنی
۱۳۹۸/۸/۲۲
بسیار عالی و گویا و روان بود، هم محتوا هم بیان، توصیه میکنم حتما خرید کنید و چندین بار گوش کنید بعد شروع کنید به اجرایی کردن آموخته هاتون
Narges Jamalipak
۱۴۰۲/۴/۱۳
کسی نمیتونه زمان رو مدیریت کنه ما فقط میتونیم تمرکزمون رو مدیریت کنیم
بنظرم کتاب مدیریت فردی برایان تریسی دیدگاه خیلی خوبی راجع به مدیریت زندگی به افراد میده
مرضیه مهجوری
۱۴۰۱/۹/۲۲
این کتاب را من هفته‌ای یکبار میخوانم و هربار مفهومی تازه و راهی بهتر برای بالابردن راندمان در آن میابم. واقعا الگویی کامل ارائه میدهد
فاطمه م
۱۴۰۱/۸/۸
وای این کتاب عالی بود بنظرم اینکه با محدود کردن خودمون کارها رو به سرعت انجام بدیم و به کارهایی که دوست داریم برسیم
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۲۳
در این کتاب، برایان موران و مایکل لنینگتون در ۱۲ هفته یاد میدهد و تکالیفی میدهد که کل سال را با موفقیت طی کنید.
زهرا شاهماری
۱۳۹۸/۸/۹
کتاب بسیار کاربردی و مفیدی بود در عین حال انگیزشی و واقعبینانه همراه با ایده‌های خلاقانه
سمر هستم
۱۳۹۷/۶/۲
عالیه این کتاب
مرتضی تابعی
۱۳۹۷/۵/۲۴
سلام
مرسی بابت قیمتای مناسبتون
Saman Afshin
۱۴۰۲/۶/۱۵
خوبه برای افراد که دنبال رشد و مهارت فردی هستن اوکیه
e sh
۱۴۰۱/۸/۲۲
بد نبود بهترم میتونست باشه. بدرد من نخورد
معین شجاع
۱۳۹۸/۹/۴
فوق العاده عالی و خلاصه و خوب
به همه توصیه می‌کنم
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی سال ۱۲ هفته‌ای

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی سال ۱۲ هفته‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.