معرفی و دانلود کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار

عکس جلد کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار
قیمت:
41000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار

کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار نوشته راسل برانسون به همراه مقدمه‌ای از رابرت کیوساکی، نویسنده و اقتصاددان بزرگ دنیا، دستورالعمل اساسی برای ساخت توده‌ای پرجنب و جوش از کسانی که حاضرند بابت توصیه‌های کارشناسانه پول بدهند، به شما آموزش می‌دهد.

موضوع کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار چیست؟

کسب و ‌کارهای منظم می‌توانند از فرآیند رازهای حرفه‌ای ‌آن برای ایجاد و فروش اطلاعات استفاده کنند. پزشکان، دندانپزشکان، خدمات حرفه‌ای و حتی فروشگاه‌های خرده‌فروشی همگی می‌توانند از اطلاعات مفیدی که باعث جذب مشتری می‌شود استفاده کنند. در واقع، اگر کسب و ‌کار کنونی خود را با دانش مربوط به آن مرتبط کنید، می‌توانید هزینه‌های مربوط به جذب مشتری خود را عملاً به صفر برسانید (و حتی برای هر مشتری جدیدی که وارد دنیای تجارت شما می‌شود، دستمزد بگیرید).

اگر کارمند هستید، می‌توانید از روند رازهای حرفه‌ای ‌کسب و ‌کار برای راه‌اندازی سریع تجارت خود استفاده کنید و اگر شغل آزاد دارید یا کسب و ‌کار کوچکی را اداره می‌کنید، می‌توانید از آن برای رشد شرکت خود استفاده کنید.

از آن‌جا که حرفه‌های مربوط به متخصص کسب و ‌کار از جمله سودآورترین مشاغل جهان هستند، قادر خواهید بود در شرکت خود به سودآوری برسید و تبدیل به یک سرمایه‌گذار شوید. اینگونه می‌توانید ثروت واقعی ایجاد ‌کنید.

کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار (Expert Secrets: The Underground Playbook for Finding Your Message, Building a Tribe, and Changing the World) به شما کمک می‌کند به یک پیشگام اندیشمند تبدیل شوید تا گروهی از افراد دنباله‌رو که آماده‌اند برای اطلاعات شما هزینه پرداخت کنند، تشکیل شود.

رابرت کیوساکی درباره کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار چه می‌گوید:

این کتاب نقشه راهی است تا دانش تخصصی، استعداد‌ها و توانایی‌های خود را در کسب و ‌کاری که برایتان مفید خواهد بود به کار بگیرید! این یکی از راه‌های میانبر برای ثروتمندان جدید است.

شما در درون خود چیز خاصی دارید. چیزی که می‌دانید. کاری که انجام می‌دهید. چیزی که می‌توانید یاد بدهید. شما در حال حاضر یک متخصص هستید. همه شما این چیز خاص را در درون خود دارید و اگر از آن درست استفاده کنید، می‌توانید جهان را تغییر دهید و در این روند ثروتمند شوید.

«اطلاعات» ابزاری قدرتمند است. از آن می‌توان برای جذب علاقه، افزایش اشتیاق، توجه به تقاضا و فروش استفاده کرد. اما به تنهایی کافی نیست. این کاربرد ماهرانه از اطلاعات صحیح در زمان مناسب است، که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد.

کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار مناسب چه کسانی است؟

این کتاب تصاویر جذاب و متن گویا و روانی دارد و مطالعه آن به تمام کسانی که در پی موفقیت کسب و کارشان هستند و می‌خواهند تجارت خود را در دنیای مجازی و بر بستر اینترنت گسترش دهند، توصیه می‌شود.

با راسل برانسون (Russell Brunson) بیشتر آشنا شویم:

او متولد ایالت یوتا در آمریکا است. علاقه‌اش به به مباحث بازاریابی و فروش از کودکی شکل گرفت و برای درک بهتر آن‌ها از همان دوران کودکی عضو سایت‌ها و کسب و کارهایی بود که در این زمینه فعالیت می‌کردند. در طول دوران دبیرستان در رشته ورزشی کشتی افتخارات بسیاری کسب کرد و عنوان قهرمان ایالتی را به دست آورد. در دوران دانشگاه هم در بین ده کشتی‌گیر برتر کشور قرار گرفت. مهم‌ترین موفقیت راسل برانسون راه‌اندازی یک کمپانی بزرگ نرم‌افزاری به نام ClickFunnels است که در حوزه‌هایی چون فروش اینترنتی، ایمیل، برگزاری و فروش وبینارها و... فعالیت می‌کند. علاوه بر این برانسون صاحب یک شرکت مربی‌گری و تولید مکمل‌های غذایی هم هست.

در بخشی از کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار می‌خوانیم:

به دست آوردن اطمینان می‌تواند زمان‌بر باشد. این کار با شما آغاز می‌شود که پیام خود را اغلب به اشتراک می‌گذارید تا بتوانید ندای دورنی خود را پیدا کنید و در آنچه آموزش می‌دهید به اطمینان برسید. هرچه پیام خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، به اطمینان بیشتری می‌رسید. به همین دلیل مردم را تشویق می‌کنم تا پیام‌های و داستان‌های روزانه خود را از طریق پادکست‌ها، شبکه‌های اجتماعی، چت دوستانه یا هر تریبونی که ترجیح می‌دهند منتشر کنند.

برخی از شما نویسندگان بهتری هستید و وبلاگ‌نویسی به مکانی برای اوج شما تبدیل خواهد شد. افراد دیگر در صدا یا فیلم مهارت بهتری دارند، و به احتمال زیاد از تریبون‌هایی چون پادکست‌ها یا دوربین شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. این سکو از تداوم اشتراک‌گذاری شما اهمیت کمتری دارد.

سال‌ها پیش، همانطوری که سعی می‌کردم بفهمم ماموریتم چیست و در کجای اکوسیستم خودم جای می‌گیرم، برای کشف ندای درونی خودم وارد یک مسیر شدم. تقریباً هر روز شروع به ایجاد پادکست کردم. هر‌روز فیلم‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی مانند پیریسکوپ منتشر می‌کردم، حتی وقتی کسی به آن گوش نمی‌داد. درک این موضوع مهم است که وقتی برای اولین‌بار کاری را شروع می‌کنید، این موارد را برای مخاطبان خود ارسال نمی‌کنید، آن‌ها را برای خودتان ارسال می‌کنید. در نهایت مردم آن را دنبال می‌کنند، اما در ابتدا می‌توانید ندای درونی خود را کشف کنید.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار به قلم رابرت کیوساکی
قدر‌دانی‌ها
رازهای حرفه‌ای ‌کسب و کار چیست؟
مقدمه
دو نوع متخصص کسب و کار
متخصص کسب و کار شماره یک: فروش محصول اطلاعاتی
متخصص کسب و کار شماره دو: استفاده از محصول اطلاعاتی به عنوان عاملی تسهیل‌کننده برای رشد شرکت کنونی.
بخش یک: ساخت توده‌ای پرجنب‌وجوش از مخاطبان
راز شماره 1: پیشگام با‌جذبه / شخصیت جذاب
برای این‌که تبدیل به پیشگام شوید به چه کسی نیاز دارید؟
راز شماره 2: دلیل
راز شماره 3: فرصت جدید
راز شماره 4: تغییر فرصت
بخش دو: ایجاد اعتماد
راز شماره 5: دومینوی بزرگ
راز شماره 6: پُل درک ناگهانی
راز شماره 7: دو سفر قهرمان
راز شماره 8: متن پُل درکِ ناگهانی
راز شماره 9: الگوهای باور غلط
راز شماره 10: وجود سه راز
بخش سه: وظیفه اخلاقی
راز شماره 11: اسلایدِ بسته‌های جذب افراد
راز شماره 12 : سمینار آن‌لاین کامل
راز شماره 13: پیشنهاد یگانه
راز شماره 14: شکستن و بازسازی الگوهای باور
راز شماره 15: جذب افراد
راز شماره 16: بسته‌های آزمایشی
بخش چهار: قیف‌های فروش
راز شماره 17: مدل سمینار آنلاین کامل
راز شماره 18: بسته چهارسوالی (برای پیشنهادات با خرید بالا)
راز شماره 19: سمینار آن‌لاین کامل
راز شماره 20: قیف‌های فروش درک ناگهانی را ایمیل کنید.
راز شماره 21: محصول پل درک ناگهانی قیف فروش ایجاد می‌کند
بخش پنج: بعد چه اتفاقی خواهد افتاد؟
راز شماره 22: قیف فروش خود را پر کنید
جمع‌بندی: دعوت شما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار
نویسنده
مترجمسید علی اکبر ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات198
زبانفارسی
شابک978-622-745828-2
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
41000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار

TahminehBaadl
۱۴۰۰/۱۲/۸
ترجمه فقط یه جاهایی بده و در کل قابل فهمه. نکات مهمی در مورد ایجاد مخاطب و تبدیل اونها به مشتری میگه بخصوص اینکه بارها روشش رو امتحان کرده و موفقیت آمیز بوده هم برای خودش و هم دیگران. آموزنده بود. اگه علاقه به کارهای اینترنتی دارید خوندنش رو بهتون توصیه میکنم.
moh ana
۱۴۰۰/۴/۴
کتابش کتتب خوبیه ولی ترجمه افتضاحه! انگار گوگل ترنسلیت ترجمه کرد انقدر که بعضی جاها نامفهومه
MOHAMMAD TORK
۱۴۰۲/۲/۸
این کتاب به شما کمک می‌کنه بهترین نتیجه رو از بازار اموزش بگیرید
Ahmad Tajdini
۱۴۰۱/۱/۲۸
ترجمه افتضاحه و حتی یک امتیاز هم برای ترجمه زیاده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار

برای دریافت کتاب رازهای حرفه‌ای کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.