نقد، بررسی و نظرات کتاب اثر مرکب - دارن هاردی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
حسین ن
۱۳۹۶/۷/۲۵
در این کتاب روی این نکته تاکید داره که برای موفق شدن نیاز به فرمول یا عوامل پیچیده‌ای نیست بلکه با بکارگیری یه سری نکات ساده که ما خیلی راحت از کنارشون رد می‌شیم میشه به موفقیت رسید فقط کافیه تمامی نکات این کتاب رو عملی کنیم.
مهدی شاه میرزایی
۱۳۹۶/۱۰/۱۱
خلاصه کتاب: موفقیت دفعتا اتفاق نمی‌افتد. باید رویه‌هایی را در زندگی روزانه جا بیانداریم تا به مرور به نتیجه برسیم.
Yashar Asadi
۱۳۹۸/۱/۱۶
کتاب اثر مرکب یک کتاب انگیزشی و موفقیت فردی است که معتقد است با انجام کارهای هر چند کوچک و بی‌اهمیت در آینده میتوانید به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنید به نظر من کتاب سه مشکل عمده دارد
1:بعضی از کارها مانند روند کاهش وزن در کوتاه مدت نیز نشانه‌هایی از موفقیت در روند را نشان میدهد و کار اشتباهی است که رژیم غذایی که تا مدت مثلا ۴ ماه جواب نداده ادامه بدهیم و این برای شروع دوره‌های درمانی نیز صادق است.
2: قرار نیست که برای پیشرفت حتما قدم‌های کوچک بر داریم و میتوانیم چند هدف را با جدیت دنبال کنیم مثلا کم کردن روزی 100 کالری چرا وقتی میتوانیم 500 کالری کم کنیم این استراتژی صبر_موفقیت گاهی اوقات غلط است.
3: چیزی که در کتاب به آن کمتر پرداخته شده این است که می‌توان اثر مرکب را برای ترک عادت‌های بد نیز استفاده کرد به گونه‌ای که با جایگزین کردن آن با عادت خوب و 21 روز ممارست در کار به هدف ترک عادت‌های بد برسیم.
از کتاب‌های مشابه اثر مرکب میتوان کتاب "قانون عادت" نام برد این کتاب برای کسانی که در ابتدای راه موفقیت فردی هستند پیشنهاد میکنم.
هنری جود
۱۴۰۲/۶/۲۲
من قبل از اینکه این کتاب رو هم بخونم بطور ناخواسته همینطوری پیش می‌رفتم ولی با اثر مرکب منفی! کار‌های به نظر کوچیکی که انجام می‌دادم داشتند کم کم تمام زندگی‌ام رو پر می‌کردند و وقت درس خوندنم رو می‌گرفتن مثلا یک ساعت تماشای تلویزیون در روز که به نظرم کم میومد، یک ساعت خواندن کتاب‌های داستان بیهوده و... همینطور ذره ذره این کارها روزم را پر می‌کرد و بالاخره درسم اُفت کرد!
تا اینکه بالاخره این کتاب به دادم رسید؛ البته نمی‌ خوام اغراق کنم و بگم که همه چیز زندگیم رو این کتاب بهم داده چون من قبل از خوندنش هم می‌تونستم همینطوری پیشرفت کنم اما تنها چیزی که در زندگی من نبود همین ثبات قدم بود که در این کتاب هم بهش تاکید شده
درسته! ما هر کاری رو شروع می‌کنیم باید ثبات قدم داشته باشیم وگرنه نمیشه که نمیشه.
همچنین کار‌های وقت گیری که آدم فکر می‌کنه کوتاه هستند باید ترک بشن
Babak Ba
۱۴۰۲/۲/۱۹
آنچه در این کتاب اصلا به آن اشاره نشده، شرایط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، خانوادگی و بسیاری شرایط دیگر است که به هیچ عنوان نمیتوان تاثیرات آن‌ها را بر تصمیمات هر فرد نادیده گرفت.
و همچنین حوادث غیرقابل پیشبینی بسیاری، که برای تک تک خوانندگان ممکن است به وجود بیاید و از آن‌ها نمیتوان گریخت. اشاراتی به شانس شده، اما به بدشانسی خیر، همچنین به این موضوع که ممکن است پس از مدتی نتیجه آنگونه که فرد میخواهد پیش نرود و همین موضوع میتواند خواننده را دچار ناامیدی شدید کند، و آنچنان که کتاب میگوید، خیال کنند که واقعا مقصر تنها و تنها خودشانند، و این خودشان هستند که ضعیفند.
و کم کم آن‌ها را به سمت افسردگی و ناامیدی از خویش سوق میدهد، همانند بسیاری از کتب روانشناسی زرد دیگر.
سمانه عرب نژاد
۱۳۹۶/۷/۱۱
باید بگم این کتاب بی‌نظیره، من کتاب‌های موفقیت دیگه‌ای هم خوندم اما تا حالا کتابی که اینقدر ریشه‌ای و دقیق بررسی کرده باشه نخونده بودم، بعضی جاها دلم میگرفت که بعضی نکته‌های نابی که گفته میشه برگردانی از آیات و روایات خودمون هست که متاسفانه یا به ما گفته نشده یا بد گفته شده، به هرحال این کتاب رو به شدت توصیه میکنم بخونید و عمل کنید.
مبینا رزمی
۱۳۹۹/۶/۱۱
با سلام به کتابراهیای عزیز
این کتاب از جمله بهترین کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودسازیه. من خودم همیشه کتاب‌های این موضوع رو مطالعه میکنم و کتاب اثر مرکب رو هم در قالب کتاب صوتی و الکترونیکی مطالعه کردم و همه تمرینات رو مو به مو انجام دادم و در کمال تعجب از روز چهارم من خیلی هوشیارانه تصمیماتمو میگرفتم.
این کتاب کمک شایانی به من کرد و به کسانی که هنوز این کتاب رو نخوندن حتما و توصیه میکنم که بخونن و در آخر باید این نکته رو بگم که: رهرو آن نیست که گهی تند و خسته رود، رهرو آن است که پیوسته و آهسته رود.
هستی منفرد
۱۴۰۲/۱/۱۵
مگه از این کتاب بینظیر تر و فوق العاده تر داریم؟ اگر هست معرفی کنید🥳🪁 اونقدر این کتاب رو دوست دارم که هر بار که میخونمش ازش چیزای بیشتری یاد میگیرم و بنظرم بازهم باید بخونمش و اونقدر تکرارش کنم تا توی زندگیم نهادینه بشه و یقین دارم که اثرش رو چند سال دیگه به وضوح تو زندگیم میبینم هرچند که الان که مدتی از خوندن این کتاب میگذره تغییراتی توی زندگیم دیدم و این برام اعجاب انگیزه خوندن این کتاب رو صد البته پیشنهاد میکنم💖 راستی حتما این کتاب رو متنش رو بخونید چون جداول و نمودار هاش خیلی خوب و کاربردی هستن که نیاز به دیدنش دارین من اینو به صوتی ترجیح میدم با تشکر از کتاب راه
Nastaran
۱۴۰۲/۱/۷
دارن هاردی در این کتاب تلاش میکنه تا جنبه‌های مهم رسیدن به موفقیت را به افراد گوشزد کنه و از مثال‌های خوبی بهره گرفته.
اثر مرکب میخواهد به ما نشان دهد که اگر تصمیم بگیریم هر روز کمی بهتر شویم، در حد خواندن چند صحفه کتاب و یا شنیدن یک فایل آموزشی صوتی خوب، هر روز مطالب جدید یاد میگیریم و اثر مداومت در این کار تبدیل به یک فرد حرفه‌ای و متخصص در زمینه مورد نظر خود شویم.
اثر مرکب یعنی متعهد شدن به هر روز بهتر شدن و یادگیری در زمینه‌های تخصصی و غیر تخصصی تا بتوانیم اثری قدرتمند از خود بر جای بگذارم.
دارن هاردی معتقد است کار و تلاش مداوم می‌تواند جای استعداد را هم بگیرد.
میترا شهابی فر
۱۳۹۷/۵/۲۷
سلام و وقت بخیر
من این کتاب و یک بار خوندم و الان مجدد شروع به خوندش کردم و بسیار کتاب خوبی هست
مهم‌ترین نکته این کتاب این هست که رسیدن به موفقیت رو امر پیچیده‌ای نمی‌دونه بلکه مجموعهای از کارهای کوچیکی می‌دونه که در نهایت منجر به عملی شدن اثر مرکب یا همون موفقیت میشه
فقط یه سوالی دارم اینکه چندتایی از پرسشنامه هارو ارجاع داده شده به سایت و من متاسفانه پیدا نمی‌کنم از کجا میشه راحتتر تهیه کرد؟
ودیگر اینکه کتاب بهترین سال عمرتان را رقم بزنید از همین نویسنده را لطفا در تخفیف رایگان آخر هفته قرار بدین.
سپاس
داوود جهان زاده
۱۴۰۰/۱۱/۵
به نظرم این کتاب تاکید زیادی بر روی نظم داره و این موضوع رو تو غالب‌های مختلف بیان میکنه.. و این فوق العادس
چرا؟ چون داشتن نظم به خودی خود اصلا کار راحتی نیست و این کتاب این کارو برامون قدم به قدم انجام میده
ولی یه ایراد هم تو یجا دیدم که ت یه بخشی نویسنده نقل قولی از برایان تریسی میکنه و میگه اگه هر روز ۰/۰۱ بهتر از قبل باشی رشد ۱۰۰۰ درصدی میکنی که این برای هر کاری قابل انجام نیست.. برای کارایی مثل رژیم لاغری شاید بشه ولی برای مثلا کتاب خوندن تقریبا غیر ممکنه
مهدی زنگنه
۱۳۹۹/۱/۵
از بین تمامی کتاب‌ها یکی از بهترین‌ها در زمینه‌ی موفقیت و خود یاری است که تقریبا تمام قسمت‌های زندگی و رشد شخصی رو به صورت جامع و با راه کار توضیح میده بدون کش دادن بیخود مطلب خوندنش رو به تمامی دوستانی که خواهان تغییر وپیشرفت در زندگیشون هستن توصیه میکنم، به طور کلی این کتاب مصداق بارز این شعر مولاناست: رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود، رهرو آنست که آهسته و پیوسته رودومطالب با ارزش دیگه‌ای که بعد از خوندن وعمل کردن به تاثیرش در زندگی تون پی خواهید برد
سهیل هاشمی
۱۳۹۷/۷/۲۶
من هم کتاب دارن هاردی رو خوندم (اثر مرکب) و هم هری کارپنتر (غول درون) از نظر من غول درون تضمین
صد درصد برا موفقیته...... من خودم با غول درون موفق شدم و به این نتیجه رسیدم کتاب اثر برای افرادی نوشته شده با برنامه ریزی مغزیی مشابه دارن هاردی و اون طور نوع تفکر ولی غول درون کامل از نو میسازه.... و چیزی که واضح و مبرهنه خود دارن از بچگی از اصول غول درون پیروی کرده درواقع تمام موفقیت دارن بدون تلاش بوده..... کسایی که غولو خوندن منظورمو از بدون تلاش میفهمن
محمد محمدی
۱۳۹۸/۲/۱۷
درکل باید گفت این کتاب یکی از بی‌حاشیه‌ترین کتابای موفقیته، نظم موضوعی خوبی داره و در حین مطالعه از شما میخواد به یه سری فعالیتا عمل کنید. اما واقعیت امر اینه که از لحاظ فن برنامه ریزی در جایگاه مطلوبی نیست. یعنی شما با شش فصل جذاب کتاب، کاملا برای اجرای اثر مرکب آماده میشین اما در نهایت استراتژی گام به گام کلیشه‌ای و غیر کاربردی داره، توصیه من به شما اینه که از تکنیک‌های اثر مرکب بهره ببرید اما با یک روش برنامه ریزی قوی.
مریم طالبی
۱۳۹۶/۹/۲۱
کتاب را مطالعه کردم. بسیار و عالی مفید است. مخصوصا برای کسانی که اراده و پشتکار ضعیفی برای رسیدن به اهدافشان دارند یا ارتباطات‌های گسترده و لی غیر مفیدی با دوستان و اطرافیان خود دارند و وقت خود را بیهوده تلف میکنند.
سید محمود محسن اصل
۱۴۰۱/۷/۱۱
اثر مرکب یک واقعیت پنهان در زندگی روزه مره ماست.
چند نفر از ما به تک تک کارهایی که روزانه انجام میدیم فکر میکنه؟ تقریبا هیچکس. چرا؟ چون این کارها خیلی کوچک و بی اهمیت به نظر میرسن. اما یادتون باشه که وقتی قطرات آب به صورت مکرر در یک مکان سقوط کنن، باعث شکافته شدن اون مکان میشن!! تکرار عادت‌های کوچک باعث ایجاد تغییرات و نتایج بزرگ میشه. عادت‌های روزمره کوچک ما با همدیگر ترکیب شده و یک نتیجه بزرگی در پی خواهند داشت.
علی اصغر شادمهر
۱۳۹۷/۱۰/۲۳
معرکه هست راهکار‌های فوق العاده و مثال‌های ساده و متن روان
"با پایداری در انجام کارهای به ظاهر کوچک در طول زمان تغییرات بزرگ مثبتی سبب میشه ". " هیچ اهمیتی ندارد که چقدر باهوش هستید باید نداشتن تجربه و مهارت و هوش یا توانایی ذاتی را با تلاش زیاد و سخت کوشی جبران کنید اگر رقیب شما باهوش تر و با استعدادتر است فقط لازم است ۳ یا ۴ برابر سخت کوش تر از او باشید تا بتوانید شکست دهید"
کاربر Mo
۱۳۹۷/۴/۳۱
این کتاب در مورد مواردی صحبت میکنه که ما هیچوقت تو زندگی به اونها اهمیت نمیدیم
بخاطر اینکه بعضی موارد اونقدر کوچک و ناچیز هستن توجه بهشون برای ما بی‌اهمیت هست
اما با توجه به مثال‌ها و توضیحات این کتاب میفهمیم که توجه به همین مسائل کوچک و قابل چشم پوشی تو زمان طولانی چه اثرات بزرگ و قابل توجهی رو به ارمغان میاره.
تقریبا شباهت داره به ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود
حتما حتما بخونید.
سیدمحمد صادقی
۱۳۹۶/۹/۶
هنوزنخوندم ولی نمیدونم چرا ایران این چنین افرادی رو نداره... داخل هر کنفرانسی میرید همه منابع صحبت‌ها خارجی هستند.... حالام دیگه داره بهم میخوره....
hadis M
۱۳۹۸/۳/۲۰
اگر از آن دسته افرادی هستید که نمیخواهید برای موفق شدن قدم‌های کوچکی بردارید و ان را بی‌فایده میدانید خواندن این کتاب را به شما توصیه میکنم. با مطالعه این کتاب خواهید دید که انجام مداوم کارهای کوچک علی رغم اینکه زمان و انرژی اندکی از شما میگیرد چگونه میتواند در دراز مدت نتایج بزرگ و شگفت انگیزی به دنبال داشته باشد. بعد از مطالعه این کتاب دیدگاه‌تان نسبت به فعالیت‌های روزمره دستخوش تغییر میشود.
ارش امیدبخش
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
بر خلاف نظر خیلیا عامیانه بود و راهکار‌های چندان جالبی نداشت اینکه یه نفر هی بگه فلان کار و کنید مسیولیت پذیر باشیم و از این حرفا ولی از ریشه بررسی نکنه بدرد نمیخوره در کل بد نبود راهکار‌های موثر کمی داشت بعضی راهکارهاش یه جورایی غلط بود و به جای موثر بودن نتیجه منفی داره تا الان کتاب‌های موفقیت که خوندم تنها کتابی که علمی و قشنگ و از ریشه بررسی کرده بود کتاب عادت‌های اتمی بود
rozhin shaffie
۱۴۰۰/۵/۱۷
این کتاب بی نظییییره... من متن‌های انگیزشی خیلی روم تاثیر نمیذاره چون حس میکنم فقط میخوان ادم رو جوگیر کنن و ادم ضرب العجل یه کاری رو انجام بده ولی این کتاب و این نویسنده داستانش فرق داره کاملا حس می‌کنم که چقدر حساب شده و چقدرررر دقیق حرف میزنه و علم و منطق و یه عالمه تجربه پشت حرفاشه.. در یک کلام این کتاب اول عقاید ادم رو و بعد کل زندگیش رو از این رو به اون رو می‌کنه.
ایمان رحمانی
۱۳۹۸/۷/۲۶
کتابراه فوق العادس فقط بهتر میشد اگر در کنار این فضای خوب خرید کتاب چاپی یا کاغذی هم داشتید اینجوری شاید من در کنار خرید الکترونیک کتاب چاپی رو واسه هدیه راحتتر انتخاب کنم یا اصلا برای مطالعه خودم خریداری کنم‌اگر بتونید با تخفیف کتابهارو عرضه کنید بدون شک استقبالی چشمگیرتر خواهید داشت این پیشنهادی بود برگرفته از همین کتاب اثر مرکب موفق باشید
محسن علی سلطانی
۱۳۹۷/۶/۱۹
این کتاب رو یک دکتر روانشناس بنام آقای عباس محمدخانی به من پیشنهاد کردند. و افزودند که اگر بدنبال موفقیت و پیشرفت هستی حتما این کتاب رو مطالعه کن و به نکاتی که در آن از نویسنده دریافت میکنی عمل کن.
حالا این تو و حرفهای نویسنده و نکاتی که خودت قابلیت گیرایی آن‌ها را داری... و در آخر هم اگر که عمل نمودی در آینده‌ای نه چندان دور میشوی هرآنچه که خود میپنداشتی که باید باشی
mehdi kazemi
۱۳۹۶/۱۲/۹
تمام این کتاب رادر یک جمله خلاصه میکنم؛کارهای کمتری انجام بدهید اما آنهارا عالی اجام بدهید
mehrdad abedini
۱۳۹۵/۹/۲۱
نظرم راجع به کتاب که عالیه توی همین 70 صفحه‌ای که خوندم. راجع به نرم افزار هم‌ای کاش ویژگی‌ای قرار می‌دادید تا بتونیم به راحتی به فهرست برگردیم و نیاز نباشه تا همش صفحات رو بالا و پایین کنیم. و ویژگی دیگه‌ای که بتونیم یادداشتی رو توی همون صفحه ثبت کنیم و نیاز به قلم و کاغذ نباشه برای یادداشت. چیزی شبیه حاشیه نویسی توی کتابهای مکتوب منظورمه. سپاسگزارم
علی گودرزی
۱۴۰۰/۹/۱۵
سلام وقتتون بخیر. کتابی بود که درمورد عادت‌ها. تاثیرات آن‌ها درزندگی براثر تکرار. و در پایان درمورد تکانش صحبت کرد
۴۰ درصد کتاب هم را فرم‌های بلااستفاده پر کرده بود
اول کتاب هم یه بخش بیخود داشت همه نویسنده‌ها از کتاب تعریف می‌کردند
چندین بار خوندمش تا مطالبش رو بفهمم
به درد من خورد و دارم ازش تو زندگیم استفاده میکنم
Anahita Shirani
۱۴۰۰/۶/۹
من مدتهاست به این نتیجه رسیدم که قوانین جذب و صحبت‌های جذاب پرشور خیلی از سخنرانان فقط مقطعیست و چاره افرادی که مدام راه‌ها رو نصف و نیمه رها میکنند نیست، این کتاب به شدت کاربردیست راه‌های عملی پیشنهاد داده به نظرم نه تنها خودتون بخونید بلکه تا میتونید پیشنهادش کنید و هدیه بدید به جوانها و افرادی که آیندشون واستون مهمه و دوستشون دارید
نگار نگاری
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
کتاب بسیار سودمندی است توصیه میکنم هم خودتون بخونید و هم به کسانی که دوستشون دارید هدیه بدهید، نکته اصلی کتاب در خصوص کارهای ساده و کم اهمیتی است که همون قدر که انجام دادنشون آسونه انجام ندادنشونم آسونه، ولی در صورت انجام دادن به طور پیوسته اثر چشم گیری تو زندگیمون دارند، کارهایی که اثر جمع شوندگی خوب و یا بدشون زندگیمون تغییر میده
امید سروش
۱۳۹۸/۵/۲۵
به نظر من مطالب این کتاب هم مطالب تکراری مانند دیگر کتاب‌های تو این سبک هستش، همسرم از خوندن این کتاب خیلی راضی بود و به من پیشنهاد کرد از طرفی دیدم همه جا جزو کتب پرفروشه، اما بعد از خوندنش توش مطلب جدیدی ندیدم... اگر تابه حال تو این فیلد مطالعه نداشتید کتاب خوبیه اما اگر مطالعه داشتید، مطلب خیلی زیادی به شما نمیرسونه......
Dariush CR7
۱۳۹۶/۹/۱۰
با سلام و تشکر فراوان از همتون
از نظر من دارن هاردی هیتلر موفقیته.
یکی باب پراکتور که تخصصش کارگاه درونی هست و یکی دارن هاردی کارگاه بیرونی. یعنی ادم این 2تا رو داشته باشه خدا رو هم فتح میکنه. من خداییش با این 2بزرگوار واقعا معنی نظم که تعهد 24 ساعته هست و موفقیت که تلاش و سخت کوشیه به این مهم دست یافتم.
بازم از همتون ممنونم.
خ۲ خ۲۰
۱۴۰۳/۱/۱
میتونم بگم دارن هاردی با نوشتن کتاب اثر مرکب به یکی از موفق‌ترین نویسندگان جهان تبدیل شد.. او تمام تلاشش رو بکار برده تا تمام اصول موفقیت را به روشی آسون و کاربردی که خودش هم تو زندگیش بکار گرفته به خواننده منتقل کنه.. امیدوارم همه مردم بخوانند و با به کار گرفتن از تجربه و ایده‌های ناب او در زندگی موفق شوند.
Niloufar A
۱۴۰۰/۹/۲۸
بنظر من کتاب بسیار عالی هست، ولی اگر به عقب بر گردم حتما نسخه چاپی رو تهیه می‌کنم، توصیه‌ام به کسانی که نسخه الکترونیک رو خریداری میکنند این هست که فرم‌های انتهای کتاب رو پیش از شروع به خوندن چاپ بگیرند و حتما در انتهای هر بخش فرم رو پر کنند، این طوری بهترین استفاده رو از مطالعه این کتاب خواهند داشت
اسما برقی
۱۳۹۹/۶/۲۸
در یک کلمه فوق العاده بود. این کتاب روش‌هایی مفید و کاربردی ارائه میده و مثال‌هایی ملموس داره، ترجمش بسیار عالی انجام گرفته و به نظرم ارزش داره که چند بار مطالعه بشه. مثل بعضی دیگه از کتاب‌های انگیزشی نیست که صرفا مجموعه جملاتی تکراری و سطحی و بدون راهکار عملی باشه. توصیه میکنم حتما این کتاب رو بخونید
Haniye Safdarin
۱۳۹۸/۷/۱۱
زمانی که این کتابو خریدم به نظرات نگا کردم و خریدمش ولی وقتی هی جلوتر رفتمو کتابایِ بیشتری خوندم فهمیدم که اصلا کتاب خوبی نیست و نبوده، کتاب رهایی و طریقت تسلیم از دکتر دیوید هاکینز و کتاب قدرت حال از اکهارت تله بهترین کتاباییَن که در مورد خودشناسی خوندم و هزاران بار هم خونده بشن باز هم کمه
حامد انصاری
۱۳۹۸/۴/۲۴
سلام. کتاب رو تازه شروع کردم. خیلی تعریفش رو شنیدم. امیدوارم کمک کنه تازه مسیر تازه‌ای تو زندگیم پیدا کنم. البته با همت خودم. پیشنهاد میکنم حتما تهیه کنید و بخونید. اگر همه ما ایرانیا حتی یک تغییر کوچک در خودمون ایجاد کنیم قول میدم میتونیم جامعه مون رو هم تغییر بدییم. به امید ایرانی موفق تر...
نسترن آشوری
۱۳۹۶/۸/۱۹
سلام
به نظر من این کتاب به طرز شگفت انگیزی خوبه، برای من حکم یک راهنمای عملی خوب رو داره که قصد دارم انقدر بخونمش و به دستورالعمل‌های کاربردیش عمل کنم تا بتونم به جایگاه واقعیم دست پیدا کنم. واقعا باید چندین دور این کتاب رو خوند و به قول خود دارن هاردی، بهش عمل کرد. عالیه. اکیدا توصیه میکنم...
Formika Eshtion
۱۴۰۱/۷/۱۹
با سلام
به نظر من در این سطح کتاب‌های زیادی نوشته شده و چون من خودم عاشق این مدل کتاب هام میتونم بگم خیلی حرف زیادی برای گفتن نداشت تنها فرقش تو چندتا راه کار روانشناسی ضمیمه کتاب بود ولی در کل خوندن این مدل کتابها باعث انگیزه و رشد شخصیتی در آدم میشه بهتون پیشنهاد میکنم ختما بخونین
کامران علی اصغرزاده
۱۴۰۰/۳/۲۸
من تعریف این کتابو خیلی شنیده بودم واقا ارزش اونهمه تعریفی ک ازش میشد رو داشت
راهکارهایی ک دارن هاردی برای چطور موفق شدن و چطور زندگی بهتر داشتن اراعه میده واقا کار سازه و قابل اجراعه
حتما کتاب رو مطالعه کنید و از روش هاش استفاده کنید
برام شخص من ک خیلی مفیدو با ارزش بود
مجتبی رضایی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
سلام و خداقوت به کتابراهیهای دوست داشتنی
فوق العاده ست این کتاب
هر چند من بصورت عمیق روی باورهای درستی که توی این کتاب گفته شده کار کردم و به لطف الله نتایج خوبیم گرفتم
و اما مهم‌ترین قانون زندگی بشر که توی این کتابم بهش اشاره کرده "قانون تکامل" هستش، که در نهایت منجر به "تکانش بزرگ" می‌شود
Ehsan Bahmani
۱۳۹۹/۲/۶
کتاب بسیار عالی و مناسب برای تمامی افراد بخصوص کسانیکه بی‌هدف هستند یا اهداف جدی ندارند و در زندگی سردرگمن تقریبا۹۰٪مطالب کتاب رو ما در آموزه‌های دینی خودمون داریم ولی متاسفانه کسی اینطور مرتب و دسته بندی شده ب مردم ارائه نداده ک مردم بخوان مطالعه کنن وانجام بدن با تشکر
کاوه دوانی
۱۳۹۹/۱/۲۴
این کتاب واقعا فوق العاده است و به صورت عملی نشون میده که رفتارهای ما چطور میتونن به مرور زمان مرکب بشن و ما را به سمت پیشرفت یا پسرفت پیش ببرن و اینکه انتخاب‌های ما چقدر در رفتار عادت‌های ما اثر گزاره ثبات قدم در موفقیت حرف اول را میزنه این کتابو به همه پیشنهاد میدم ممنون از کتابراه
فروزان لطفی
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
این کتاب بدون اغراق بهترین کتابه. من افسرده بودم و انرژی شروع هیچ کاری رو نداشتم. ولی یه جمله بود داخل کتاب که میگفت صفر تا صد زندگی خودتون رو در دست بگیرید. الآن کلی اتفاقات خوب و جدید تو زندگیم رخ داده. معجزه کرد برای من. خداروشکر. البته من با صدای آرمان سلطان زاده گوش دادم.
علی قربانی
۱۳۹۶/۴/۷
یک کتاب عالی در زمینه رشد شخصیتی و موفقیت. میتونم به جرات بگم هر کس که میخواد انتخابهای زندگیش آگاهانه و ضمیر ناخودآگاهش برای کسب موفقیت آماده بشه این کتاب رو نه فقط بخونه بلکه به گفته‌ها عمل کنه، از کتاب در مراحل مختلف کاری و زندگی به عنوان مرجع استفاده کنه.
فاطمه امیدی
۱۴۰۲/۳/۱۲
کتاب بسیار عالی بود، توصیه می‌کنم حین مطالعه کتاب، یه دفترچه یادداشت کنار دست شما باشه تا بتونید از نکات انگیزشی کتاب یادداشت برداری کنید و بعدا مرور بشه، برخی بخشهای کتاب طوریه که همون لحظه دوست داشتم بلند بشم و برم دنبال تغییر عادات خودم. مطالعه کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم.
Eman Akbari
۱۴۰۱/۹/۱۷
سلام. واقعا با کتاب‌های دیگه که در مورد موفقیت هست فرق می‌کنه و از کلمات اغراق آمیز یا کارهای خارق‌العاده صحبت نمیکنه خیلی ساده و آهسته و پیوسته راه‌های رسیدن به موفقیت و آرامش رو میگه
نکته خیلی مهم اینه که اگه میخوای برات کارساز باشه باید با خودت صادق باشی و خودتو گول نزنی...
FMmusicco
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
اگر تلاش‌های زیادی داشتید و نتیجه‌ی مطلوب رو نگرفتید، حتما این کتاب رو بخونید.
واقعا مسیر زندگی من رو تغییر داد و حتما از شروع مطالعه در بخش آخر کتاب، اهداف، اشخاص، روابط و... رو حتما درج کنید.
اگر به اندازه یک وعده غذایی پول دارید، خرید این کتاب رو به خرید غذا ترجیح بدید.
Amirhosein Samiee
۱۳۹۹/۶/۶
"برای رسیدن به موفقیت و آرزوهای بزرگ نیازی به قدمهای بزرگ نیس.. فقط بایستی اون قدمهای کوچیکی که هر روز برمیداری درست باشه"
بی شک جزوه بهترین کتابهای تاریخه..
من خودم اهل کتاب خوندن نبودم ولی با دیدن همچین کتابی مشتاق به مطالعه شدم
به همه دوستان پیشنهاد میکنم بخوننش
برات کوراوند
۱۳۹۹/۱/۵
یک کتاب عالی نوروز پارسال خواندمش، امسال هم مطالعه‌اش کردم. توصیه می‌شود حتما مطالعه شود. به ما می‌آموزد هر روز با کمی تعقیر در رفتار وعادات چه نتایج خوبی می‌گیریم. یا چگونه عادات بد را ترک و با رفتار‌های خوب بعد از یک مدت زمان چقدر در زندگی پیشرفت می‌کنیم.
محدثه اسدپناه
۱۳۹۸/۸/۲۸
بااینکه فعلافقط نمونه‌ی کتاب رومطالعه کردم ولی کلی نوت برداری کردم. وازهمین الان تغییردرطرزفکروسبک زندگی‌ام روشروع کردم. حتی نشستم وبرای ادامه زندگی و رسیدن به موفقیت برنامه‌های جدیدی نوشتم ومیخوام بهش عمل کنم. کتاب خیلی تاثیرگذاره اگه باثابت قدمی بهش عمل کنی
1 2 3 4 5 6 >>