معرفی و دانلود کتاب اثر مرکب

عکس جلد کتاب اثر مرکب
قیمت:
۶۹۹۰۰ 34950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثر مرکب

سرنوشت چیزی‌ست که خودتان آن را می‎‌سازید. اگر می‌خواهید جاده‌ی موفقیت را برای خود هموار کنید، کتاب اثر مرکب به قلم دارن هاردی می‌تواند راهگشای شما در این مسیر پرپیچ‌وخم باشد. این کتاب در ایران و کشورهای مختلف جهان با استقبال فراوانی از جانب مخاطبان روبه‌رو شده و یکی از پرفروش‌ترین‌های فهرست نیویورک تایمز و آمازون بوده است.

همه‌ی ما می‌دانیم که رسیدن به موفقیت، امری ناگهانی نیست و عوامل متعددی در تبدیل یک فرد عادی به یک انسان موفق دخیل هستند. کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) برگرفته از تجربیات شخصی دارن هاردی (Darren Hardy) است. او سال‌ها جزو سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی بوده، صدهاهزار دلار را صرف آزمودن ایده‌ها، منابع و فلسفه‌های مختلف کرده و درنهایت، ما‌حصل آن‌ها را در این اثر گنجانده است.

ما در طول روز شاهد تبلیغات وسوسه‌انگیزی هستیم که ادعا می‌کنند با تلاش کم و هزینه‌ی ناچیز، می‌توانید جوان‌تر، پولدارتر، لاغرتر و... شوید. اما واقعیت این است که هیچ موفقیتی بدون تلاش و هیچ تلاشی بدون داشتن برنامه‌ای منسجم، به نتیجه نخواهد رسید. درواقع ما ناگهانی ثروتمند نمی‌شویم، اما می‌توانیم راهکارهایی جهت ثروتمند شدن بیاموزیم و آن‌ها را به طور مداوم و دقیق جهت افزایش درآمد خود به کار ببریم. این مورد از نکات طلایی و واقعیت‌هایی‌ست که دارن هاردی آن‌ها را در کتاب اثر مرکب، سخاوتمندانه در اختیار طیف گسترده‌ای از مخاطبانش می‌گذارد.

کتاب اثر مرکب شما را از سردرگمی رها می‌کند و ذهنتان را بر روی اصول اساسی موفقیت متمرکز می‌سازد و درعین‌حال به شما یادآوری می‌کند که برای رسیدن به دستاورد‌های بزرگ، لازم نیست اطلاعات جدیدی کسب کنید؛ بلکه باید برنامه‌ای مدون و سازمان یافته داشته باشید که شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند. دارن هاردی با بیان شش اصل تکنیکال و ثمربخش، مسیر پرپیچ‌وخم موفقیت را برایتان هموار می‌سازد. البته حواستان باشد که نباید منتظر معجزه باشید؛ نه از سمت دارن هاردی و نه از طرف هیچ مربی موفقیت دیگری. درواقع هیچ کتابی و آموزشی نمی‌تواند در عرض یک روز یا هر مدت‌زمان کوتاه دیگری شما را به نتیجه‌ی دلخواهتان برساند. کتاب اثر مرکب، مانند هر اثر مفید دیگری، تنها می‌تواند چراغی در دل تاریکی برایتان روشن کند. اما قدم برداشتن در این راه، برعهده‌ی خود شماست...

کتاب پرفروش اثر مرکب از دارن هاردی را انتشارات نسل نواندیش با ترجمه‌ی اکبر عباسی و شاهین بیات به چاپ رسانده و در اختیار مخاطبان علاقه‌مند به کتاب‌های راهنمای موفقیت شخصی و شغلی قرار داده است.

جوایز و افتخارات کتاب اثر مرکب

  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون
  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران
  • یکی از عناوین فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

نکوداشت‌های کتاب اثر مرکب

  • دارن هاردی به شما کمک می‌کند از پله‌های موفقیت دوتا‌یکی بالا بروید. این کتاب را بخرید، بخوانید و در کتابخانه‌تان داشته باشید. (جفری گیتومر، نویسنده‌ی کتاب قرمز: رموز فروش موفق)
  • اثر مرکب به شما این امکان را می‌دهد تا در رقابت‌ها پیروز شوید، بر چالش‌هایتان فائق آیید و زندگی‌ای را بسازید که سزاوارش هستید. (تی هارو اکر، نویسنده‌ی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز با عنوان اسرار ذهن ثروتمند)
  • دارن هاردی در این کتاب، یک فرمول کلیدی برای داشتن زندگی فوق‌العاده را به شما معرفی می‌کند. آن را بخوانید و از همه مهم‌تر، به آن عمل کنید. (جک کنفیلد، نویسنده‌ی کتاب اصول موفقیت)
  • کتاب اثر مرکب از دارن هاردی، مسیر شادکامی، رضایت از زندگی و موفقیت را به مخاطبان نشان خواهد داد. (دونی داتچ، مجری تلویزیون و کارآفرین موفق)

کتاب اثر مرکب برای چه کسانی مناسب است؟

بدون شک رسیدن به موفقیت خواسته‌ی همه‌ی ماست. هیچ‌کس از شکست خوشحال نمی‌شود. اگر می‌خواهید یک برنامه عملی منسجم داشته باشید و راهکارهای جدیدی جهت دستیابی به موفقیت بیاموزید، کتاب اثر مرکب از دارن هاردی را از دست ندهید.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم

دارن هاردی نویسنده، سخنران و ناشر سابق مجله‌ی موفقیت است. او تجارت و کسب‌وکار را از هجده‌سالگی آغاز کرد و در بیست‌وچهارسالگی، درآمدی بیش از یک‌میلیون دلار در سال داشت و سرانجام در بیست‌وهفت‌سالگی، صاحب شرکتی به ارزش پنجاه‌‍میلیون دلار شد. دارن هاردی در دو دهه‌ی گذشته، یکی از رهبران صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی بوده‌ و در تلاش‌های تجاری‌اش، از موفقیت قابل ملاحظه ای برخوردار شده است. هاردی در طول فعالیت‌های مختلف خود با رهبران بزرگ، سخنرانان و نویسندگان مختلف همکاری کرده‌ و نوشته‌هایش، همواره جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده است.

جملات برگزیده کتاب اثر مرکب

  • تفاوت بین تبدیل شدن به فرد پولدار، شاد و سالم، با شخص ورشکسته، افسرده و بیمار، تنها در تصمیماتی است که در طول زندگی‌شان اتخاذ می‌کنند.
  • این حقیقت را با عمق وجودتان بپذیرید که با انتخاب‌های خود، مادامی که مسئولیت شخصی آن‌ها را به‌عهده بگیرید، فردی آزاد هستید.
  • زندگی شما محصول انتخاب‌های لحظه‌به‌لحظه‌ی شماست.
  • با تلاش مستمر و کافی، هر رفتاری، خوب یا بد، در طول زمان، خودآگاه خواهد شد.
  • محرک‌ترین انتخاب‌ها، آن‌هایی هستند که با آن‌چه به‌عنوان هدف برای خود برمی‌گزینید و با ارزش‌های متعالی شما مطابقت داشته باشند. باید چیزی را بخواهید و بدانید چرا آن را می‌خواهید؛ در غیر این صورت به‌راحتی جا می‌زنید.

در بخشی از کتاب اثر مرکب می‌خوانیم

در مراسم خاکسپاری پاول‌جی‌مایر که یکی از اساتید و مربیانم بود، به یاد تنوع و غنای زندگی او افتادم. او به‌اندازه‌ی بیش از دوازده نفر تجربه، دستاورد و موفقیت داشت. خبر درگذشت او باعث شد در اندازه و ابعاد اهدافم بازنگری کنم. اگر پاول این‌جا بود، به ما می‌گفت: «اگر پیشرفتی را که دوست دارید داشته باشید، ندارید، اما توانایی آن را در خود حس می‌کنید، تنها به این دلیل است که اهدافتان را به روشنی تعریف نکرده‌اید.» یکی از نقل‌قول‌های معروف او که ما را به یاد اهمیت اهداف می‌اندازد، این بود: «هر آن‌چه به روشنی تصور کنید، از صمیم قلب بخواهید، با تمام وجود آن را باور داشته باشید و مشتاقانه برای رسیدن به آن تلاش کنید، باید بدون تردید برایتان رخ دهد.»

مهارت بسیار مهمی که بیشترین تأثیر را در ایجاد فراوانی در زندگی داشته، این بوده که یاد گرفتم چگونه به‌صورت مؤثر برای خودم اهدافی را تنظیم کنم و به آن‌ها برسم. وقتی قدرت خلاقیت خود را بر روی هدفی تعریف‌شده متمرکز کنید، چیزی شبیه جادو اتفاق می‌افتد. تمام افراد موفق دنیا به خاطر این موفق هستند که چشم‌اندازهای زندگی‌شان را مانند نقشه‌ای پیاده کرده‌اند. شخصی که چرای واضح، با میل شدید و سوزان داشته باشد، همیشه قادر خواهد بود در چگونگی انجام آن موفق شود.

فهرست مطالب کتاب

تحسین اثر مرکب
قدردانی
پیامی ویژه از آنتونی رابینز
مقدمه
فصل اول. اثر مرکب در عمل
فصل دوم. انتخاب‌ها
فصل سوم. عادت‌ها
فصل چهارم. تکانش
فصل پنجم. تاثیرات
فصل ششم. شتاب بخشیدن
نتیجه‌گیری
ضمیمه‌ها
پرسش‌نامه ارزیابی قدردانی
پرسش‌نامه ارزشیابی ارزش‌های اصلی
پرسش‌نامه ارزیابی زندگی
پرسش‌نامه تعیین هدف
پرسش‌نامه ارزیابی عادت‌ها
پرسش‌نامه تاثیرات ورودی
پرسش‌نامه ارزیابی ارتباطات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثر مرکب
نویسنده
مترجماکبر عباسی، شاهین بیات
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات245
زبانفارسی
شابک978-964-236-684-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۹۰۰ 34950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثر مرکب

حسین ن
۱۳۹۶/۷/۲۵
در این کتاب روی این نکته تاکید داره که برای موفق شدن نیاز به فرمول یا عوامل پیچیده‌ای نیست بلکه با بکارگیری یه سری نکات ساده که ما خیلی راحت از کنارشون رد می‌شیم میشه به موفقیت رسید فقط کافیه تمامی نکات این کتاب رو عملی کنیم.
مهدی شاه میرزایی
۱۳۹۶/۱۰/۱۱
خلاصه کتاب: موفقیت دفعتا اتفاق نمی‌افتد. باید رویه‌هایی را در زندگی روزانه جا بیانداریم تا به مرور به نتیجه برسیم.
Yashar Asadi
۱۳۹۸/۱/۱۶
کتاب اثر مرکب یک کتاب انگیزشی و موفقیت فردی است که معتقد است با انجام کارهای هر چند کوچک و بی‌اهمیت در آینده میتوانید به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنید به نظر من کتاب سه مشکل عمده دارد
1:بعضی از کارها مانند روند کاهش وزن در کوتاه مدت نیز نشانه‌هایی از موفقیت در روند را نشان میدهد و کار اشتباهی است ۴
که رژیم غذایی که تا مدت مثلا ماه جواب نداده ادامه بدهیم و این برای شروع دوره‌های درمانی نیز صادق است.
2: قرار نیست که برای پیشرفت حتما قدم‌های کوچک بر داریم و میتوانیم چند هدف را با جدیت دنبال کنیم مثلا کم کردن روزی 100 کالری چرا وقتی میتوانیم 500 کالری کم کنیم این استراتژی صبر_موفقیت گاهی اوقات غلط است.
3: چیزی که در کتاب به آن کمتر پرداخته شده این است که می‌توان اثر مرکب را برای ترک عادت‌های بد نیز استفاده کرد به گونه‌ای که با جایگزین کردن آن با عادت خوب و 21 روز ممارست در کار به هدف ترک عادت‌های بد برسیم.
از کتاب‌های مشابه اثر مرکب میتوان کتاب "قانون عادت" نام برد این کتاب برای کسانی که در ابتدای راه موفقیت فردی هستند پیشنهاد میکنم.
هنری جود
۱۴۰۲/۶/۲۲
من قبل از اینکه این کتاب رو هم بخونم بطور ناخواسته همینطوری پیش می‌رفتم ولی با اثر مرکب منفی! کار‌های به نظر کوچیکی که انجام می‌دادم داشتند کم کم تمام زندگی‌ام رو پر می‌کردند و وقت درس خوندنم رو می‌گرفتن مثلا یک ساعت تماشای تلویزیون در روز که به نظرم کم میومد، یک ساعت خواندن کتاب‌های داستان بیهوده و... همینطور ذره ذره این کارها روزم را پر می‌کرد و بالاخره درسم اُفت کرد!
تا اینکه بالاخره این کتاب به دادم رسید؛ البته نمی‌ خوام اغراق کنم و بگم که همه چیز زندگیم رو این کتاب بهم داده چون من قبل از خوندنش هم می‌تونستم همینطوری پیشرفت کنم اما تنها چیزی که در زندگی من نبود همین ثبات قدم بود که در این کتاب هم بهش تاکید شده
درسته! ما هر کاری رو شروع می‌کنیم باید ثبات قدم داشته باشیم وگرنه نمیشه که نمیشه.
همچنین کار‌های وقت گیری که آدم فکر می‌کنه کوتاه هستند باید ترک بشن
Babak Ba
۱۴۰۲/۲/۱۹
آنچه در این کتاب اصلا به آن اشاره نشده، شرایط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، خانوادگی و بسیاری شرایط دیگر است که به هیچ عنوان نمیتوان تاثیرات آن‌ها را بر تصمیمات هر فرد نادیده گرفت.
و همچنین حوادث غیرقابل پیشبینی بسیاری، که برای تک تک خوانندگان ممکن است به وجود بیاید و از آن‌ها نمیتوان گریخت. اشاراتی به
شانس شده، اما به بدشانسی خیر، همچنین به این موضوع که ممکن است پس از مدتی نتیجه آنگونه که فرد میخواهد پیش نرود و همین موضوع میتواند خواننده را دچار ناامیدی شدید کند، و آنچنان که کتاب میگوید، خیال کنند که واقعا مقصر تنها و تنها خودشانند، و این خودشان هستند که ضعیفند.
و کم کم آن‌ها را به سمت افسردگی و ناامیدی از خویش سوق میدهد، همانند بسیاری از کتب روانشناسی زرد دیگر.
سمانه عرب نژاد
۱۳۹۶/۷/۱۱
باید بگم این کتاب بی‌نظیره، من کتاب‌های موفقیت دیگه‌ای هم خوندم اما تا حالا کتابی که اینقدر ریشه‌ای و دقیق بررسی کرده باشه نخونده بودم، بعضی جاها دلم میگرفت که بعضی نکته‌های نابی که گفته میشه برگردانی از آیات و روایات خودمون هست که متاسفانه یا به ما گفته نشده یا بد گفته شده، به هرحال این کتاب رو به شدت توصیه میکنم بخونید و عمل کنید.
مبینا رزمی
۱۳۹۹/۶/۱۱
با سلام به کتابراهیای عزیز
این کتاب از جمله بهترین کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودسازیه. من خودم همیشه کتاب‌های این موضوع رو مطالعه میکنم و کتاب اثر مرکب رو هم در قالب کتاب صوتی و الکترونیکی مطالعه کردم و همه تمرینات رو مو به مو انجام دادم و در کمال تعجب از روز چهارم من خیلی هوشیارانه تصمیماتمو
این
میگرفتم. کتاب کمک شایانی به من کرد و به کسانی که هنوز این کتاب رو نخوندن حتما و توصیه میکنم که بخونن و در آخر باید این نکته رو بگم که: رهرو آن نیست که گهی تند و خسته رود، رهرو آن است که پیوسته و آهسته رود.
هستی منفرد
۱۴۰۲/۱/۱۵
مگه از این کتاب بینظیر تر و فوق العاده تر داریم؟ اگر هست معرفی کنید🥳🪁 اونقدر این کتاب رو دوست دارم که هر بار که میخونمش ازش چیزای بیشتری یاد میگیرم و بنظرم بازهم باید بخونمش و اونقدر تکرارش کنم تا توی زندگیم نهادینه بشه و یقین دارم که اثرش رو چند سال دیگه به وضوح تو زندگیم میبینم هرچند که الان که مدتی از خوندن این کتاب میگذره تغییراتی توی زندگیم دیدم و این برام اعجاب انگیزه خوندن این کتاب رو صد البته پیشنهاد میکنم💖 راستی حتما این کتاب رو متنش رو بخونید چون جداول و نمودار هاش خیلی خوب و کاربردی هستن که نیاز به دیدنش دارین من اینو به صوتی ترجیح میدم با تشکر از کتاب راه
Nastaran
۱۴۰۲/۱/۷
دارن هاردی در این کتاب تلاش میکنه تا جنبه‌های مهم رسیدن به موفقیت را به افراد گوشزد کنه و از مثال‌های خوبی بهره گرفته.
اثر مرکب میخواهد به ما نشان دهد که اگر تصمیم بگیریم هر روز کمی بهتر شویم، در حد خواندن چند صحفه کتاب و یا شنیدن یک فایل آموزشی صوتی خوب، هر روز مطالب جدید یاد میگیریم و اثر در به
مداومت این کار تبدیل یک فرد حرفه‌ای و متخصص در زمینه مورد نظر خود شویم.
اثر مرکب یعنی متعهد شدن به هر روز بهتر شدن و یادگیری در زمینه‌های تخصصی و غیر تخصصی تا بتوانیم اثری قدرتمند از خود بر جای بگذارم.
دارن هاردی معتقد است کار و تلاش مداوم می‌تواند جای استعداد را هم بگیرد.
میترا شهابی فر
۱۳۹۷/۵/۲۷
سلام و وقت بخیر
من این کتاب و یک بار خوندم و الان مجدد شروع به خوندش کردم و بسیار کتاب خوبی هست
مهم‌ترین نکته این کتاب این هست که رسیدن به موفقیت رو امر پیچیده‌ای نمی‌دونه بلکه مجموعهای از کارهای کوچیکی می‌دونه که در نهایت منجر به عملی شدن اثر مرکب یا همون موفقیت میشه
فقط یه سوالی دارم اینکه از به
چندتایی پرسشنامه هارو ارجاع داده شده سایت و من متاسفانه پیدا نمی‌کنم از کجا میشه راحتتر تهیه کرد؟
ودیگر اینکه کتاب بهترین سال عمرتان را رقم بزنید از همین نویسنده را لطفا در تخفیف رایگان آخر هفته قرار بدین.
سپاس
داوود جهان زاده
۱۴۰۰/۱۱/۵
به نظرم این کتاب تاکید زیادی بر روی نظم داره و این موضوع رو تو غالب‌های مختلف بیان میکنه.. و این فوق العادس
چرا؟ چون داشتن نظم به خودی خود اصلا کار راحتی نیست و این کتاب این کارو برامون قدم به قدم انجام میده
ولی یه ایراد هم تو یجا دیدم که ت یه بخشی نویسنده نقل قولی از برایان تریسی میکنه و میگه هر
اگه روز ۰/۰۱ بهتر از قبل باشی رشد ۱۰۰۰ درصدی میکنی که این برای هر کاری قابل انجام نیست.. برای کارایی مثل رژیم لاغری شاید بشه ولی برای مثلا کتاب خوندن تقریبا غیر ممکنه
مهدی زنگنه
۱۳۹۹/۱/۵
از بین تمامی کتاب‌ها یکی از بهترین‌ها در زمینه‌ی موفقیت و خود یاری است که تقریبا تمام قسمت‌های زندگی و رشد شخصی رو به صورت جامع و با راه کار توضیح میده بدون کش دادن بیخود مطلب خوندنش رو به تمامی دوستانی که خواهان تغییر وپیشرفت در زندگیشون هستن توصیه میکنم، به طور کلی این کتاب مصداق بارز این شعر آن مولاناست: رهرو نیست گهی تند و گهی خسته رود، رهرو آنست که آهسته و پیوسته رودومطالب با ارزش دیگه‌ای که بعد از خوندن وعمل کردن به تاثیرش در زندگی تون پی خواهید برد
سهیل هاشمی
۱۳۹۷/۷/۲۶
من هم کتاب دارن هاردی رو خوندم (اثر مرکب) و هم هری کارپنتر (غول درون) از نظر من غول درون تضمین
صد درصد برا موفقیته...... من خودم با غول درون موفق شدم و به این نتیجه رسیدم کتاب اثر برای افرادی نوشته شده با برنامه ریزی مغزیی مشابه دارن هاردی و اون طور نوع تفکر ولی غول درون کامل از نو میسازه.... و که
چیزی واضح و مبرهنه خود دارن از بچگی از اصول غول درون پیروی کرده درواقع تمام موفقیت دارن بدون تلاش بوده..... کسایی که غولو خوندن منظورمو از بدون تلاش میفهمن
محمد محمدی
۱۳۹۸/۲/۱۷
درکل باید گفت این کتاب یکی از بی‌حاشیه‌ترین کتابای موفقیته، نظم موضوعی خوبی داره و در حین مطالعه از شما میخواد به یه سری فعالیتا عمل کنید. اما واقعیت امر اینه که از لحاظ فن برنامه ریزی در جایگاه مطلوبی نیست. یعنی شما با شش فصل جذاب کتاب، کاملا برای اجرای اثر مرکب آماده میشین اما در نهایت استراتژی و گام به گام کلیشه‌ای غیر کاربردی داره، توصیه من به شما اینه که از تکنیک‌های اثر مرکب بهره ببرید اما با یک روش برنامه ریزی قوی.
مریم طالبی
۱۳۹۶/۹/۲۱
کتاب را مطالعه کردم. بسیار و عالی مفید است. مخصوصا برای کسانی که اراده و پشتکار ضعیفی برای رسیدن به اهدافشان دارند یا ارتباطات‌های گسترده و لی غیر مفیدی با دوستان و اطرافیان خود دارند و وقت خود را بیهوده تلف میکنند.
مشاهده همه نظرات 840

راهنمای مطالعه کتاب اثر مرکب

برای دریافت کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.