نقد، بررسی و نظرات کتاب نجیب‌زاده‌ای در مسکو - آمور تولز

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Shapor Pasha
۱۳۹۷/۶/۷
کتاب بسیار خوبیه. به ناشر و مترجم بابت حسن سلیقه‌ای که به خرج دادن تبریک میگم. موضوع اصلی کتاب, بگیر و ببندها و سلب ازادی‌هایی است که معمولا بعد از انقلاب‌های ایدولوژیک اتفاق میفته. قهرمان اصلی کتاب در برابر فشارهای حکومت کمونیستی می‌ایسته و فردیت خودش رو حفظ میکنه. کار سختیه و قهرمان داستان باید بهاش رو پرداخت کنه. اون یک جنتلمن مرفه بوده اما کار به جایی میرسه که مجبور میشه به عنوان پیشخدمت کار کنه.
محمد علیپور
۱۳۹۸/۳/۱۰
ویژگی اصلی کتب روسی در بسط و گسترش دادن زیاد یک موضوع هست طوری که خواننده رو کاملا درگیر داستان میکنن تا از جزییات مطلع بشه.
کتاب سبک خوب وروانی داره و بیشتر مشکلات سیاسی و طرز تفکرهای متفاوت راوی رو بیان میکنه پیشنهاد میکنم یکبار هم شدهمطالعه کنید
Mahdis Keikha
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
ترجمه کتاب خیلی عجیب، جمله انگلیسی نوشته بود: it demanded to be written ترجمه کرده بود: از من خواستند آن را بنویسم. بعد از دیدن این اشتباه فاحش کامل کتاب رو گذاشتم کنار. انکلیسیش سخته ولی بهتر از خوندن یه کتاب اشتباه ترجمه شده ست.
زهرا حمیدی سوها
۱۳۹۷/۱۲/۱۷
جملات قشنگی داره ولی من تا الان که نزدیک به نصفش رو خوندم هنوز نمیتونم بگم خیلی جذابه. تعریف‌های زیادش گاها حوصله سر بر میشه و گاها ترجمش در برخی موارد گویا نیست. حتما تا تهش رو میخونم ولی بعید میدونم برای بار دوم میلی به خوندنش داشته باشم
زهرا حمیدی سوها
۱۳۹۷/۱۱/۲۵
منم تعریفشو زیاد شنیدم رمان تاریخی برتر 2016 هم هست. میخوام بخرمش
فاطمه فرهت نیا
۱۴۰۱/۱/۱۴
کتابی که از خواندن آن واقعا لذت می‌برید.