نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نیروی حال - اکهارت تله

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
قاسم نصیرزاده
۱۳۹۸/۷/۱۲
این کتاب زندگی منو متحول کرد.. باورتون نمیشه دو سال این کتابو گوش دادم ومنو میکشوند به لحظه حال و هر روز تمرینشو انجام میدم. و به جایی رسیدم که میتونم با تمرکز به چیزی فکر نکنم. بعضی وقتا به بقیه میگم من میتونم فکر نکنم، میگن مگه میشه. و امکان نداره اما من میگم میتونم و باعث شده تمرکز بالای داشته باشم و پیشرفت‌های فوق العاده‌ای داشته باشم
shahrooz bagheri
۱۳۹۹/۳/۲۵
فوق العاده هست. این کتاب متصل به نیروی حضوره؛ چه نسخه خواندنی و یا صوتی باشه فرقی نداره دقیقا یک اثر رو داره که البته نسخه صوتی بهتره چون تو ماشین و خیلی جاهای دیگه که نمیتونی کتاب بخونی براحتی میتونی ازش بهرمند بشی. والبته این کتاب رو طی یک سال اگر بیست دفعه بصورت کامل و در حالتهای مختلف ذهنی مثل مواقعی که مضطربی یا خوشحالی و یا ترسیدی یا نا امیدی و.... ‌ مجددا هر بار کامل مرور کنی. به جرات میگم همین کتاب میتونه به تنهایی شما رو به مقصد برسونه. پس حداقل یک سال ده مرتبه اینو بخونید......... باشد که تمام موجودات شاد باشند......
محمد.م
۱۴۰۱/۹/۷
سلام دوستان عزیز یکی از بهترین کتاب‌هایی که تا الان خوندمخلاصه‌ای از این کتاب بسیار ارزشمند رو که در قلبم موند رو بهتون هدیه میکنم امیدوارم به چند جمله پیش رو خوب فکر کنید؛ گذشته، گذشته و آینده چیزیست که هنوز وجود نداره بلکه یک توهمه، توهمی که ما اون رو تبدیل به واقعیت میکنم یعنی ما اون رو خلق میکنید با تفکرات و باورهامون آینده رو خلق میکنیم و اتفاقاتش رو جذب میکنیم که معمولا مشکلات و چیزهای منفی رو خلق و جذب میکنیم در نتیجه حس شکت، ناامیدی، ترس، غم و... ما رو فرا میگیره و بعد میریم یقه خدا رو میگیریم و غر غر میکنیم غافل از اینکه ما مشکلات رو براساس پارادایم‌ها و افکارمون به صورت کوانتومی خودمون خلق میکتیم کافیه به لحظه حال بیاییم اون وقت شرمنده خدای مهربون میشیم از این همه نعمت که حتی توانایی شمارششون رو هم نداریم (نعمت گوشی، برق، امنیت، سقفی که بالای سرمونه، کفش راحتی که پامونه، نمکدونی که روی میزه، خورشیدی که داره میتابه، درختانی که دارن برای ما اکسیژن تولید می‌کنند، توانایی خواندن و نوشتن، 800، 000 سلولی که در ثانیه در بدن ما از بین میرن و جایگزین میشن، کبد سالم نخاع سالم، دستمال کاغذی که تو جیبمونه، داروسازان و پزشکان و پرستارانی که برای سلامتی ما و عزیزانمون تلاش می‌کنند و بینهایت نعمت دیگه که در لحظه حال وقتی تعداد و اهمیت هر کدومشون رو درک میکنیم به صورت غیر ارادی میگیم خدایا شکرت،‌ای خدای مهربون شکرت، شکرت که خدایی مثل تو دارم و از اینکه این همه نعمت رو ول کردیم و رفتیم چسبیدیم به یه مشکل در آینده یا گذشته که تازه خودمون هم اون خلق کردیم و این همه نعمت رو نادیده گرفتیم خجالت زده میشم و شاکر، نتیجه شکرگذاری چیه نعمت بیشتر و حال خوبتر و قرار گرفتن در چرخه خوبی ها🙂❤🙏
معصومه پیروزمند
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتاب بی نظیر که صدای آقای برزگر نیز آن را دلنشین تر ساخته. اثری به یاد ماندی پیرامون توجه عمیق به لحظه‌ی حال. در جایی از کتاب این جمله برایم جالب بود که مهم نیست در آینده چه می‌شود من برای خودم مسئله نمی‌سازم. بگذار و بمیر آنگاه درمی یابی که مرگی وجود ندارد. پس پیش از آنکه بمیری بمیر یعنی از غم هاو غصه‌ها رها شو. بر خود عمل تمرکز کن نه نتیجه. نکته‌ی جالب دیگه این مطلب بود که با غیبت زمان روانی خود تو از هستی نشات می‌گیرد که این خود بسیار پررمز و راز است. تمرکز در حال و ترسیم آینده. پیوند با هستی. عدم ترس از شکست. با مطالعه این کتاب دیدگاه عمیقی پیدا میکنی که دیگه در بند کسی نمی‌مانید و دچار اندوه از دست دادن نمی‌شوید. بارها شنیدم و در هر بار نکته‌های فراوانی یافتم. ممنون از مترجم و از کتابراه و از استاد مسیحا برزگر
Pantea
۱۴۰۱/۹/۱۳
بعد از این کتاب اگر نتونید تو حال باشید واقعا شاهکار کردید.
امکان نداره بعد این کتاب تو گذشته بمونید مگر اینکه درست گوش نکنید چون این کتاب نیاز داره که چند بار گوش داد یا بجاش استپ کرد و درباره جمله‌هایی که میگه فکر کرد. کتابش فلسفیه و واقعا جملات سنگینی داره بخاطر همین میگم.
بهترین جمله این کتاب این بود که گفت بمیر پیش از آنکه بمیری، آنگاه میفهمی مرگی وجود ندارد.
جمله بسیار تامل برانگیزی بود و واقعا منو به فکر فرو برد، اول فکر کردم سادست و منظورش اینه باید اتفاق بدی برات بیفته تا یجورایی حس مردن بهت دست بده و.. ولی اینطوری نبود.
معنیش اینه که وقتی بمیری اونوقت چیزی برای غم و غصه وجود نداره پس اول بمیر و بعد زندگی کن و لذت ببر. جمله از این سنگین تر نیست.
زهرا ریاحی
۱۴۰۲/۵/۱
کتاب نیروی حال، اولین و آخرین راهکاری است که بشر در اثر امروز دارد. بسیار پر بار و پر از تمرینهای کاربردی، برای رهایی از ذهنی که امور زندگی مان را بدست گرفته و باعث همه پریشانی هاست‌. با خوانش آرامش بخش مسیحا برزگر عزیز، مثل پیامبری که با ما از واقعیت مان سخن میگوید و تأثیرگذاری مطالب را بیشتر کرده. من این کتاب صوتی را با دور (کند) گوش دادم تا بخوبی متوجه معنی جملات بشوم چون این کتاب، چیزی نیست که فقط به آخر آن برسیم و تمامش کنیم. باید با آن همه عمرمان را به سر ببریم و تکرارش کنیم. خدا را سپاسگزارم که با این آگاهی که زمانی فقط امثال مولانا، آنرا در اختیار داشتند مواجه شدم و ساکن بدن شدن و جدایی از ذهن را برای همه عمر تمرین میکنم. سپاس برای این کتاب ارزشمند.
ژیان رستمی
۱۴۰۳/۱/۱۴
یه کتاب فوق العاده، انگار که تمام جواب سوالاتت رو اینجا پیدا میکنی، درمورد تو، خودت، نفس، هویت، هستی، چیستی، اینکه تو کیستی توچه مرحله از شناخت خودت، دنیا، اتفاقات، خدا، وجود نفسانیت هستی، هربخش رو بارها وبارها گوش بدی، بااین کتاب عرفان روتجربه میکنی، میفهمی که تابحال هیچی درمورد خودت وعالم هستی نمیدونستی، انگار تو داری الفبا‌ی این کارو یاد میگیری، نظرت درمورد همه چی تغییر میکنه، رازهایی رو کشف میکنی وبه تجربیات نابی میرسی، ولی خیلی باید عمیق گوش بدی وبارها وبارها گوش بدی تابشنوی حقیقت درون حرفها، انگار تو انتخاب شدی که دانش آموز مولانا باشی، میتونی حس وحالهای عجیب وشیرینی رو تجربه کنی ودیدگاه خیلی بزرگتری ازهمه هستی ونیستی داشته باشی
فرشته کارگر زاده
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
باید تشکر کرد از هرکس برای آگاهی تلاش میکند. مستدام وخستگی ناپذیر باشید. نکته مهم. روشن فرمایید که برای چه میزان تحصیلات وچه رشته‌ای مناسب است. درک من... میگوید برای فهم مطالب آگاهی و مطالعه چه کتبی پیش زمینه فهم این کتاب است. لطفاً مشخصا قید فرمایید. در ضمن خود آگاهید از درجه استادی خود ذکر می‌فرمایید بسیار زحمت کشیده آید تا آسان شود اما افراد بنا به آگاهی خود درک مفاهیم عمیق را متفاوت می‌پندارید. قول واضح صریح وموزون وثقیل می‌باشد. تصور من حداقل لیسانس فلسفه یا دیپلم سال 65میتواند درک کند شمول ادراک مخاطب را افزون کنید
زر جان
۱۳۹۸/۴/۲۶
بسیار عالی
این کتاب راهکارهایی برای خروج و میانبر از هزارتوهای ذهن است و راهنمایی برای مدیریت حال
حتما توصیه میکنم💖💖💖
محسن کسائی
۱۳۹۹/۵/۲۹
کتاب ارزشمندی است، انسان موجودی است که که چنانچه آگاهی خود را از دست دهد، مرتکب خطا‌های زیادی میشود، خود آگاه بودن و حضور در زمان حال است که به او کمک میکند تا مسیر زندگی خود را گم نکند، و کتاب نیروی حال در طی کردن آگاهانه مسیر زندگی کمک زیادی میکند. هر کدام از ما انسانها در یک مقطع از زندگی خود احساس میکنیم که نیاز به راهنمایی‌های این کتاب داریم، موقع آن برسد سراغ آن خواهیم رفت.
علی دمرچلی
۱۴۰۲/۴/۳۱
اگر به دنبال بیداری معنوی هستید نیروی حال و زمینی نو وسفر به خویشتن اکهارت تله شمارو به درستی به سوی مسیر بیداری هدایت میکنه و نیازی به پیدا کردن مسیر دیگه‌ای برای بیداری ندارید. نکته: برای با کیفت تر شدن مسیر میتونید کتاب‌های ذهن آگاهی و مدیتیشن رو هم مطالعه کنید. لطفا اگه کتابی رو میشناسید که توی این مسیر هست معرفی کنید من و همه کسانی که در این مسیر هستن حتما استفاده میکنن. با صدای گوینده هم به شدت ارتباط برقرار کردم و حس رو منتقل میکنه تو کلامش. کتاب رو به شدت توصیه میکنم. اگه میتونید بارها گوش بدید چون هر بار نگاهتون کامل تر میشه.
نسیم شارقی
۱۴۰۰/۲/۱
گویندگی و خوانش کتاب خیلی خوب و زیبا بود ولی واقعا این کتاب در مورد روانشناسی و موفقیت نیست!!! فلسفی بود خیلی هم متن سنگینی داره والا من یک ویس رو سه بار گوش دادم تا متوجه بشم چی میگه این کتاب بیشتر در زمینه عرفان هست و مذاکره دو فیلسوف، که باید مدتها فکر کنید تا متوجه بشی چی میگه چطور بعضیها نظر میگذارند که برای موقع خواب بگذارید گوش بدین؟؟ به گمونم فقط ویس اول رو میگفتند که موسیقی و صدای پرندگان بوده
حسین اسدسنگابی
۱۴۰۲/۳/۲۷
سلام و درود
من تا اینجا فقط سه قسمتش رو گوش دادم و حتما و قطعا به هرکسی که در طلب حقیقت و روشن بینی و شناختِ خویشتنِ خویش هست، توصیه‌ می‌کنم گوش کنه.
کتابی بس عمیق و سنگین و پر محتوا است.
این جور کتاب‌ها رو نباید خواند و رد شد، بلکه باید مزه مزه کرد، جرعه جرعه نوشید.
گاهی باید مکث کرد، گاهی باید به عقب برگشت و دوباره گوش کرد.
کتاب رو نخونید که تمام بشه، چونکه اولش با انتهایش یکیست. خودتون رو در جریانِ سیال مفاهیمش، غرق کنید.
من حتما دوباره اینجا چیزهایی خواهم نوشت.
💚
Jahan Jahan
۱۴۰۲/۱/۱۳
بسیار عالی بود، شنیدن و یا خواندن این کتاب را نه یک بار بلکه برای چند بار توصیه می‌نمایم.
البته در کتاب صوتی صدای مسیحایی استاد مسیحا برزگر، لذت شنیدن ان را دو چندان می‌نماید.
نویسنده بزرگ و محترم این اثر دری زیبا از شناخت و حس حضور خالق را در هر لحظه از زندگی با حس نیروی حال برای مخاطب می‌گشاید.
شاید به جرأت بتوانم بگویم که با شنیدن این اثر زیبا و پر محتوا، بیش از پیش ضرورت بکار بردن عبارت ان شاالله را در هر لحظه و هر نفس از زندگی خویش چنان که در اً موزه‌های بزرگانم به من توصیه می‌گردید درک کردم.
مژده مرعشی
۱۴۰۱/۷/۹
کتاب خیلی خیلی خوبی هست، که حتما باید با‌ها و با‌ها خواند و شنید، با سبک نوشتاری به نظر من پیچیده. من اول فکر کردم که نسخه ترجمه شده، سخت هست فهمش، ولی دیدم در نسخه اصلی هم پیچیده نوشته شده. ولی وقتی به سبک نوشتاری نویسنده عادت کردم، متوجه محتوای فوق‌العاده و بار هر کلمه و جمله‌ای که نوشته شده، شدم. این کتاب آدم رو به چالش میکشه، که درباره اون چیزی که میخوانیم فکر کنیم و تمرین کنیم تا از معجزه لحظه حال توی زندگیمون بتونیم بهترین بهره رو بگیریم. حتماً حتما این کتاب رو بخوانید.
Agasthian
۱۴۰۲/۱/۱۰
کتاب به هیچ وجه از منظر علم به دنیا نگاه نمیکنه! دیدگاه‌های عرفانی رو با تفاسیر و تجربیات خودش ترکیب کرده تا نهایتاً مفهومی رو انتقال بده.
بنظرم برای رسیدن به مفاهیم این کتاب، باید متمرکز بود رو مسائل عرفانی وگرنا (بجز نکات مثبتش) مفاهیم کتاب اختلال درون زندگی انسان ایجاد می‌کنه و مدام وسواس بودن در لحظه رو بخشی از ذهن انسان می‌سازه.
برای رسیدن به سعادت بیشتر بودن با یک روان‌درمانگر بهتر تا درگیر شدن با مفاهیم زرد که انسان رو دچار توهم تغییر می‌کنه.
فرشته حسن زاده
۱۴۰۰/۲/۷
برای من که چندماهه درگیری فکری شدیدی دارم شبیه معجزه است آبی است که بر آتش ذهنم ریخته شد خنک شدم، آن مشکلات یا به قول اکهارت وضعیت‌ها کماکان هستند در زندگی‌ام وجود دارند این منم که رفتارم را تغییر داده‌ام واکنش‌م را عوض کرده ام، نمی‌دانم چیست سرچشمه این آب زلال. گوارای وجودمان، هرچه هست صورت خوش زندگی است، این کتاب را با چشم دل بخوانید بشنوید و بنوشید
nafas nasr
۱۳۹۸/۷/۲۸
تازه شروع کردم مطمئنم وقتی استادمسیحا برزگر روی کاری دست میزارن حتما اون کار مث گوهری ارزشمند بوده و حتما با صدای ناب و پر ارامششون اونو شنیدنی تر و دلچسبتر خواهند کرد ولی در روزهای بعد حتما بعد از اتمام کتاب نظری مجدد خواهم داد. پیروز و پاینده باشید
امیر صومایی
۱۴۰۲/۴/۱۷
با سلام خدمت تمام کسانی که خدا فرصت خواندن این کتاب صوتی را به آن‌ها داده. از صدای زیبای مسیحا بگم که دقیق برای این کتاب و این موضوع ساخته شده و بهم میان. اما در مورد محتوای سنگین و زیبای کتاب که حرفها دارم بگم اما کلی اگه بگم بینظیره شاید بگم دوبار کامل گوش دادم و پراکنده بارها گوش کردم رو سیستم ماشینم دارم و دائما گوش میدم. آگاهییم و ظرفیت گوش دادنم و صبر و تحملم رو خیلی بالا برده....... خاص باشید با گیرایی این کتاب..
وحید سحری
۱۴۰۰/۱۲/۱
واقعا این کتاب عالی بود کاش تو‌مدارس تدریس میشد کاش ۱۵سال قبل همچین چیزی رو نی دونستم این کتاب رو دوبار خوندم حتما چندین بار دیگه میخونم و یادااشت برمیدارم برای عزیزانم هم هدیه دادم و پیشنهاد دادم از نویسنده مترجم شرکت صوتی و کتابراه ممنونم بهترین کتابی بود که در این مدت گوش دادم کاش می‌توانستم به همه مردم میگفتم این کتاب رو گوش کنند که جواب تمام سوالات رو یکجا پیدا میکنند
ممنون
مینا شهیدی
۱۴۰۰/۷/۱۲
این کتاب تاثیر عجیب و باورنکردنی داره برای شناخت ذهن و قرار گرفتن در لحظه حال، تا اونجاییکه از درک خودم میتونم بگم عالی و با صدای استاد برزگر به اعماق وجود خودتون میرید، کتابی که هرچند لحظه‌ای کوتاه شما رو به واقعیت وجود خودتون آگاه میکنه و از درگیری‌های ذهن رها، همه کساییکه از بازی‌های ذهنشون خسته شدن میتونن با این کتاب خودشونو نجات بدن از توهمات تزریق شده ماتریکسی که سال‌ها به دنبال کشیدن نجات پیدا کنند
فاطمه پاکدامن
۱۴۰۲/۵/۱۸
کتاب بر پایه حقیقت وقتی طبق نوشتار این کتاب بیشتر متوجه این مطلب میشیم که نه به گذشته دسترسی هست. نه به آینده تنها و تنها همین لحظه حال رو داریم که قابل کنترل خودمونه و واقعیه زمان حال مابقی زمانها، وجود خارجی بیرون ذهن ما ندارند. در کتاب اشاره شده. به اینکه انسان اگر. طالب عشق و آرامش و شادمانی که صفاتی. از آن سوی ذهنیت ماست باشد بسی بهتر از حال ((خوب)) است چرا که. حال خوب. ضدیتی چون حال بد. دارد ‌.
مهدی فتاحی
۱۴۰۱/۹/۲۴
فوق العاده ارزشمند چه در بهترین حال باشی یا که احساس کنی در بدترین حالت هستی این کتاب کمک میکنه تا به رشد درونی برسی و حال بهتری پیدا کنی و اینکه با صدای مترجم میشنوی که خود می‌داند جملات را چگونه بیان کند و مفهوم را به تو به درستی برساند خود قابل تقدیر است تلفیق ترجمه با نظرات عرفای ایرانی نیز به شیرینی این کتاب افزوده و از ارزش آن چیزی کم نمی‌کند ممنونم از آقای برزگر و بیشتر از آن از اکهارت تله
Mehdi Nourizadeh
۱۳۹۹/۷/۱۲
کتاب بسیار مفیدی است و همه باید یکبار‌ای کتاب را بخوانند، ترجمه مسیحا برزگر عالیست و دلیل تغییرات موجود به نظر من تطابق کتاب با فرهنگ ایرانی می‌باشد و برخلاف گفته برخی از دوستان تحریف کتاب نمی‌باشد، در فرهنگ و عرفان ایرانی مثالهای فراوانی وجود دارد که لازم است در ترجمه این نوع کتابها لحاظ شود که مسحا برزگر به نیکی این کار را انجام داده‌اند.
اعظم امیدی
۱۴۰۱/۶/۲
بعض کتابها در لحظات آخر آدم از این که داره از خوندنش فارق میشه غمباد میگیره
واین یکی از اون کتابهابود برای من
به خودم قول دادم بعد از یه مدت دوباره اون رو بخونم
مباحث فلسفی کتاب شاید در نگاه اول خواننده رو مایوس کنه ولی درک کلی که کتاب به خواننده میده اون رو از فهم جزییات به ظاهر پیچیده بی نیاز میکنه هر چند مباحث فلسفی عنوان شده در جای خود جای تعمق وتفکر داره
elnaz kohan
۱۴۰۰/۶/۲۹
این کتاب اثرش خیلی قویه و فاز مغز رو تغییر میده و کاملا میبره رو زمان حال و دیگه خیلی سخت میشه به گذشته و آینده فکر کرد و باید قبلش از این آگاه باشین وگرنه بعدش که فاز مغز تغییر کرد دچار ترس میشین
من که برام ترسناک بود و از وسطای کتاب ولش کردم چون خیلی اثرش قوی بود و کاملا منو تو زمان حال آورده بود و این تغییر ناگهانی برام ترسناک بود
اسی نوروز
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
ممنونم از آقای برزگر که سرعت گفتارشون رو بالاتر بردن شاید ایشون به آرامش درون رسیدن ان شاءالله و این باعث آرامش در گفتارشون شده ولی در نظر داشته باشن اکثریت این مدل رو نمی‌پذیرن چون انسان طوری خلق شده که همیشه منتظر پایان کاره و این باعث کمرنگ شدن صبر میشه ممنونم
زینب جوادی
۱۴۰۱/۷/۱۸
یه سال پیش نسخه مکتوب رو خوندم ولی ارتباطی نگرفتم، این مدت اخیر تو بازه تقریبا خیلی سخت زندگیم به نسخه صوتی پناه اوردم، و در مدت یک ماه سه بار کتاب رو گوش کردم، به جرات میگم قسمت زیادی از تشویش درونم به ساحل ارامش میرسه با گوش کردن به این کتاب‌برای گذر از چالش‌های سخت و رهایی از نشخوار‌های ذهنی واقا بینظیره. با انجام تمرینات از مرز‌های جدیدی میشه گذر کرد.
پدرام ابوالفتحی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عزیزانی که کتابو مطالعه کردید لطفا راهنمایی کنید که وقتی سخنان کتاب رو در زندگیتون اعمال کردید چه اتفاقی افتاد؟
چه چیزی از دست دادید و چه چیزی کسب کردید، آیا زندگی براتون بی معنی و پوچ‌ شد؟ یعنی درمورد آیندتون هیچ فکر و هدفی ندارید دیگه؟؟
شغل، هدف، عشق، و... آینا بی معنی شدن براتون یا هنوز مهم هستن در زندگی؟
ممنون میشم تجربیاتتون رو به اشتراک‌ بزارید.
پوریا تیموری
۱۴۰۰/۴/۲۵
فوق العاده‌ترین و کاربردی‌ترین کتابی که تا حالا خوندم و با صدای استاد برزگر دلنشینتر هم شده، ارزشش رو داره واقعا بیشتر از میلیارد‌ها تومن پول، اصلا پول قابل قیاس نیست در مقابله همچین آموزه هایی، کسانی که به دنبال شناخت خود و خدای خود و دنیای اطرف هستن شدیدا به این کتاب صوتی نیروی حال اکهارت توله نیاز دارن، بیش از پنج ستاره لایقشه
لیلا راستگويي
۱۳۹۹/۲/۹
من مدت مدیدی بود سؤالات ذهنی بسیار داشتم از وقتی با این کتاب آشنا شدم دیدم تنها نیستم و یه رویکرد خاص نسبت به این حالات وجود داره صدای آرامبخش سؤالات بجا و جوابهای شفاف. تا الان به هر دوستی که برام ارزشمند بوده پیشنهاد دادم و شروع به گوش دادن کردن. خوشحالم چنین کتابی در مسیر زندگی خودم و دوستانم قرار گرفت این یه اتفاق بی‌محتوا نبود.
M A
۱۳۹۸/۹/۱۱
این کتاب رو بارها بخونیم تا ملکه‌ی ذهنمون بشه تا آزاد زندگی کنیم، خلاق زندگی کنیم، پربار زندگی کنیم، بی‌ترس زندگی کنیم، زندگی را زندگی کنیم.
rohallah Khierandish
۱۴۰۲/۲/۱۸
کتاب خوبی هست
کلا اکهارت آدم عمیقی هست و خوندن آثارش مفید و نیروبخش هست و کتاب و مطالب بسیار عمیق و غنی است که بیشتر به حضور در لحظه حال تاکید دارد.
صدای گویندگان خوب است فقط ریتم تند هست و کم حس که برای چنین کتاب پر مغز و مطالبی جالب نیست. یجور عدم تناسب در دیالوگ گویی وجود دارد که بیشتر از سرعت گوینده نشأت می‌گیرد.
محمود محمدی
۱۴۰۱/۹/۱۳
از اون کتابایی که هیچی ازش نمیفهمی میکنه اگه آماده تغییر نباشی. واگه آبستن بیداری باشی حتما راهنما شگفت انگیزی میشه. این کتاب رو با منطق نمیشه درک کرد و میشه گفت شهودیه. ترجمه صرف نیست و یه جاهایی مترجم کاملا متن رو بومی کرده مثل اشعار سهراب و مولانا. من این بومی کردن رو پسندیدم. فقط ترجمه مسیحا برزگر رو پیشنهاد میکنم
Nazgol N
۱۴۰۰/۶/۱
عالی ست، آکهارت توله اصلا نیاز به نظر نداره و خوندن و عمل کردن به کتاب‌های آکهارت توله، بسیار کمک کننده ست برای جویندگان آگاهی در این عصر آگاهی و رسیدن به آرامش... ناگفته نمونه که آقای برزگر با اینکه خودشون استاد معرفت هستند اما در ترجمه اصلی دست بردند.... البته به نظر من اول کتاب تمرین نیروی حال از آکهارت خونده بشه بعد این کتاب
ترنم استوار
۱۴۰۰/۳/۲
سلام خیلی کتاب خوبی بود، هر جمله از این کتاب دنیای ناشناخته‌ای درون انسان بازمیکنه، من خیلی دوست دارم تا دیر نشده و حسرت گریبانمو نگرفته، بشناسم قدرتی رو که خدای بزرگ به جهان هستی و انها به انسان هدیه دادند، ممنون از معرفی کتابهای خوبو ارزشمندتون، مخصوصا نمونه‌هایی که گذاشتید، عالی عالی خدا پشتو پناهتون
Neda Kh
۱۴۰۰/۱/۱۶
بیییینظییییییره یک بار خواندن این کتاب کمه بارها باید خواند. ترجمه و صدای مسیحا برزگر واقعاااا عالیه. همینطور کتابهای معجزه شکرگزاری و کتاب راز اثر راندا برن که هردو انها نیز ترجمه مسیحا برزگر فوق العاااااااده ن به شدددددت پیشنهادشون میکنم. عاشقتونم. در عشق و نور و اگاهی پروردگار پایدار باشید.
ازاده جباری
۱۳۹۸/۸/۲۸
آنچه حضرت مولانا گفتند، جناب اکهارت تول تکرار کردند. برای کسانی ک زبان نظم نمیدانند بسیار مفید هست.
Roghayeh Amini
۱۴۰۱/۴/۱
لطفا از اشخاصی که کتاب رو خوندن، یه تحقیقی بکنین و بگین که در چه قسمت‌هایی از زندگی و مشکلاتشون تونستن با تکیه بر کتاب نیروی حال، تمام جزئیات زمان حال را دیده و مشکلشون را رفع کنن، چون خود کتاب و مطالبش به صورت تئوری خیلی سنگینه و در فصل‌های اول با خوندنش جز تلمبار کردن مطالب سقیل بر ذهن چیزی عاید نمیشه
الهه سلمانی
۱۴۰۱/۳/۲
مگه بهتر از این و گویندش هست این کتاب معجزه زندگی چند نفر شد که معرفی کردم
اگر هنوز این کتاب رو نخوندی بخون که خیلی عقب افتادی🌺👌🏻
اصلی‌ترین بحث کتاب در قالب همین الان زندگی کردنه و فکر کردن به گذشته و آینده فقط مسیر تورو خراب و تورو به انقراض سلامت روحت نزدیک میکنه وجود خداوند و رسالت تو در این کتاب روشن خواهد شد
فریده پورمقیم
۱۴۰۰/۱/۱۸
ازنظر من این کتابی نیست که یک بار گوش بدهی وکنار بگذاری. باید با اون زندگی کنی. شمارش از دستم خارج شده چند بار گوش کردم کامل‌ترین کتابی که خواندم. اصلاچیز نگفته‌ای باقی نگذاشت. اگه فقط همین کتاب راگوش کرده وبه ان عمل کنیم دیگه مشکلی وجود نداره. بخصوص با صدا وترجمه روان اقای مسیحا برزگر.
پرویز شیرزاد
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دوستان سلام.
من تازه شروع به گوش دادن این کتاب کرده ام. و الآنی که در حال نوشتن دیدگاهم درمورد این کتاب هستم، زیاد هم جلو نه رفته‌ام اما میتونم این را بگویم که واقعا شاهکاره.
اگر قرار باشد که ما به موفقیتی دست پیدا کنیم، بهتر است به فکر زمان حال باشیم.
واقعاً حرف نداره.
ماندانا طوسی
۱۴۰۰/۸/۱۱
بنظر میرسد درک عمیق نور بودن با شنیدن گذرای روایت شخص دیگری غیر‌ممکن است، ولی داشتن چنین تجربه‌ای هم انتخابی و ارادی نیست، چون اول باید ویران شوی تا دوباره با نور ساخته شوی... برای درک عمیق این روایت باید سکوت کرد، فکر کرد، بارها خواند و بارها تمرین کرد و به خاطر سپرد.
kiarash iran
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
علاوه بر بی فکری و توقفه افکار دوستان دقت داشته باشید اینجا میخوایم به بی ذهنی برسیم یعنی توقفه زمان توقفه خیال رها شدن وقتی رها بشید نه در داخل بدنتونید و نه در بیرون بلکه همه جایید و هیچ جا و مجازی بودنه دنیارو درک میکنید
میتونید سرچشمه‌ی هستی رو با وجودتون لمس کنید
نگار ابیز
۱۳۹۹/۱/۲۱
کتابی بی‌مانند.... با کلمات نمیشه بیان کرد که چقدر خوبه... لطفا بارها و بارها گوش کنید و تمریناتش رو انجام بدین تا مسیرزندگیتون به زیباترین مسیر تبدیل بشه....
از کتابراه بسیار ممنونم
F G
۱۳۹۹/۱/۱۱
با گوش دادن به این کتاب حقایقی رو در مورد ذهن و فریب هاش میفهمید و اینکه چگونه باعث درد و رنج میشه و باعث میشه لحظه‌ی حال و لذت زندگی کردن رو از دست بدیم... و البته راه رهایی از اون... البته با صدای دلنشین جناب برزگر... حتما گوش کنید چون برای همه مفیده
محمد مرادی
۱۳۹۸/۵/۱۲
بسیار مفید و سود مند است و انسان را به حقیقت نزدیک میکند
امیرمحمدی
۱۴۰۳/۱/۳
کتاب فوق العاده است فقط کمی زیادی طولانی شد به نظرم هر چند هر فصل رو چند بار گوش دادم و تو اوقات فراغت و هنگام پیادروی گوش میکنم. اصل مطلبش میگه در جریان باش در زمان حال باش و زندگی کن و به محض هوشیاری اگاه و هوشیار بمون و این که امامان و پیامبران همه اگاه بودن و منظورشون از بهشت خوداگاهی بود و بس
Mahsa Mostofi
۱۴۰۲/۳/۳۱
کتابش واقعا عالیه، صدای آقای برزگر هم خیلی خوبه، اما پیشنهاد دیگه اینه که میتونید برای بهتر شدن کیفیت کتابهای صوتی از صداهای ماندگار استفاده کنید، واقعا عالی میشه، بخصوص تو سئوال و جوابهای کتاب از دو صدا استفاده بشه دیگه حرف نداره، باعث توجه و تمرکز بهتر میشه
حسین اکبری
۱۴۰۲/۲/۱۶
این نوع کتاب‌ها از بهترین کتاب‌هایی است که اگرتمرینهایی راکه توضیح داده میشه رامرتب انجام بدی وارد دنیایی میشی که انگار نیاز به هیچ چیزو هیچ کسی نداری چرا که همیشه با آرامشی در درون تونهفته رابطه خوبی پیدامیکنی به نظر من اگر چند نفری باشند و با هم در موردش صحبت کنن خیلی عمیقترین میرن..
1 2 3 4 5 6 >>