نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پرونده هری کبر - ژوئل دیکر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
پريا رضايي
۱۴۰۳/۱/۲۲
با سلام به کتابراه عزیز و آقای قناعت پیشه خوانشگر محترم که خوانش ایشان بسیار روان و شفاف بود و جذابیت داستان رو صد چندان کرده بود. واقعا ممنونم از کتابراه که از وقتی باهاش آشنا شدم موفق شدم کتابهای زیادی رو گوش کنم و بخونم. کتاب محشری بود که بدون خستگی و با اشتیاق فراوان مایلید تا انتها گوش کنید. موضوع داستان بشدت معمایی است که با موضوعات عشقی و جنایی آمیخته شده و شما را تا آخر داستان با خودش میبره داستان به گونه‌ای پیش میره که مرتب فلاش بک به عقب داره و پرونده یه عشق نافرجام قدیمی راکه با جنایت همراهه رمز گشایی میکنه. عشق مرد ٣٤ ساله به دختری ١٥ ساله که افکار عمومی رو تحت تاثیر میزاره و همین باعث میشه مخفیانه باهم در ارتباط باشن و در این بین قتلی اتفاق میوفته و یه نویسنده جوان پیگیر این اتفاقات قدیمی میشه و رازهای زیادی افشا میشه. قلم نویسنده رو خیلی دوس داشتم و هیجان داشتم ببینم نتیجه چی میشه من باوجود اینکه تاحالا کتابهای معمایی زیادی خوندم ولی تا آخر کتاب نتونستم بفهمم قاتل کیه توصیه میکنم حتما گوش کنید
سجادعسگری
۱۴۰۲/۲/۱۹
من زیاد کتاب خوندم و گوش دادم یه سری از کتابها خوبن یه سری خیلی خوب و یه سری از کتابا عالی ولی کتابای کمی بودن که بتونم فراتر از عالی بهش بدم و بعد از مدتها این کتاب تونست خیلی فراتر از عالی نمره بگیره اینجور کتابا دیوونم میکنه تا مدتها ذهنمو درگیر میکنه همه‌ی حالات و احساسات درونیم رو به خروش وامیداره. با این رمان که تو کمترین زمان ممکن تمومش کردم عشق. معما. ترس. هیجان. غم و... همه چیز رو در عمیق‌ترین لایه‌های درونت حس میکنی. غمگین میشی میخندی. گریه میکنی و ذهنت دائما ب چالش کشیده میشه دقیقا انگار نویسنده کاملا تورو تو مشت خودش گرفته هرکار که واقعا میخاسته با خواننده بکنه رو کرده مثل اینه که کتاب یک دریای عمیقه که گاه طوفانی و مواج و گاه آروم میشه و در همه‌ی حالاتش تورو داخل خودش غرق میکنه و میبره حتی زمانی‌ام که کتاب تموم میشه تا مدتها تورو درگیر نگه میداره. در یک کلام باید بگم تحسین برانگیز بود مخصوصا بخشهای عاشقانه داستان. واسه کسایی که دوس دارن نویسنده بشن این کتاب واقعا یه کتاب آموزشی میتونه باشه. پند و اندرزهای هری کبر چقدر زیبا بودن (زمانی میفهمی چقدر یکیو دوس داری که از دستش بدی) این کتابو گوش ندادم ۱۹ ساعت باهاش زندگی کردم. اجرای آقای قناعت پیشه فراتر از حد انتظار بود و خیلی زیاد ب جذاب تر شدن داستان کمک کرد. در انتها باید بگم همه چیز بی نقص بود ولی حیف که تموم شد. سپاس
محمدعلی کلوندی
۱۴۰۱/۵/۱۱
ما دراین کتاب با یک داستان پلیسی مواجه هستیم که درابتدا به علت نبود اطلاعات کافی مختومه می‌شود اما بعد از سی سال وبا پیدا شدن جسد مقتول مجدد پرونده باز می‌شودودرهربخش از داستان فرد مورد اتهام تبرئه
می شود وفرددیگری متهم به قتل می‌شود وداستان پیچیده است ومن تا آخر داستان نتوانستم قاتل را تشخیص بدهم، نقد من به کتاب این است که طولانی است وحوصله من سر رفت از بس متهم عوض می‌شدو درمورد نولا هم باید بگویم که فردی خودآزار است وبا تعداد زیادی درارتباط است که باعث طولانی شدن کتاب هم همین است. همزمان با داستان اصلی یک داستان فرعی هم درجریان است که هری کبر درقالب چند نکته چهاچوب کلی برای نویسنده شدن رادراختیار مارکوس گلدمن قرار می‌دهد واین بخش از کتاب برای افرادی که می‌خواهند نویسنده بشوند مفید است. اجرای آقای قناعت پیشه هم باید این نکته را بگویم به این علت که برای هر شخصیت صدای جداگانه اجرا نکرد نقطه قوت این اجرا است وهمین مسئله اجرای عالی داشتند.
ماندانا رستمی
۱۴۰۰/۴/۲۲
در ابتدا بگویم قسمتی از نظر من ممکن است قسمت کوچکی از داستان را لو بدهد.
با سلام خدمت دوستان و خوانندگان عزیز و با تشکر از کتابراه به خاطر این رمان قشنگ و جذاب.
اوایل کتاب کمی خسته کننده بود و درباره‌ی اینکه شخص اول کتاب نمی‌تواند داستان دیگری بنویسد خیلی جملات تکراری بکار برده و کشش داده بود.
ولی بعد از آن داستان بسیار زیبا و جذاب شد و تا آخر آن اصلا نمی‌توانید حدس بزنید که اتفاق واقعی چه چیزی بوده است. فقط متاسفانه از اهمان اوایل من حدس زدم که هری خودش کتاب را ننوشته است که درست از آب درآمد. ولی قاتل و علت قتل را تا آخر داستان نمی‌توانید حدس بزنید.
بعد از مدتها کتاب جذاب و پر کششی خواندم. و بسیار از راوی داستان تشکر میکنم که با صدای جذاب و گیرا که اصلا خسته کننده نبود، جذابیت کتاب را برای ما دوچندان کرده بودند. آهنگهای آخر هر قسمت هم بسیار زیبا بود. ممنون
محسن میر
۱۴۰۲/۱۱/۹
با سلام کلام راوی عالی بود و حالات مختلف حسی را به خوبی نشان میداد. کتاب راجع به یک جنایت قدیمی است که منجر به تصویر کشیدن کامل یک دختر ۱۵ ساله که عقلا بزرگتر می‌نماید و دلربایی خاصش موجب ایجاد دردسرهای عظیمی میشود. عشق ممنوعه و کتاب ریشه‌های پلیدی که سرآغاز این رمان بود، و همچنین مشکلات روحی این دختر بسیار جالب و در عین حال گیج کننده بود. اواسط رمان شنونده ممکن است به بیراهه برود ولی همه پازل در آخر سر جای خود قرار می‌گیرد. درگیری دو نویسنده بر سر رمزگشایی رموز این دختر که با کمی دروغ همراه است، روند داستان را دلنشین می‌نماید. تصویرسازی ذهنی این دختر بسیار مهم است، دختری ۱۵ ساله که دل یک نویسنده مغرور و سرسخت و خوش چهره را چنان می برد که تا پایان عمرش بر سر همین دختر بچه، با افسردگی و بی روحی زندگی می‌کند اگر کارش به خودکشی نرسد.
نرگس هدایتی فرد
۱۳۹۹/۲/۲۲
خیلی خوب و جذاب بود. و این نکته برای من خیلی خوشایند بود که فقط با یک داستان پلیسی- معمایی صرف روبرو نیستیم. بلکه در خلال این داستان چیزهای دیگر مفاهیم عمیقتر از عشق از مرگ و... وجود دارد و واکاوی شده که بسیار تامل برانگیز است. مثلا رابطه بین هری و راوی داستان و دیالوگ‌های این دو و نیز شخصیت خود راوی داستان نیز، واقعا جذاب عمیق و قابل تامل هست. به همین دلیل من یکبار این کتاب را خواندم اما دلم می‌خواهد یکبار دیگر هم آن را بخوانم. ممنون از کتابراه. و البته صدا و اجرای گوینده متن هم خیلی خوب و دلچسب بود.
S الوند
۱۴۰۰/۵/۸
من معتقد نیستم که کتاب فوق العاده‌ای بود. درسته که پایان پیش بینی نشده و در عین حال غم انگیزی داشت ولی بنظرم تکرار بیش از حد نویسنده در به راه انداختن بازیِ کی بود کی بود من نبودم خسته کننده شده بود. این که به نوعی اکثر شخصیت‌ها یکبار مظنون به قتل میشن و بعد تبرئه، باعث شده بود که دیگه دست نویسنده
برات رو بشه و آماده باشی که بری سراغ شخص دیگه ای. ولی در مجموع بازی دادن اشخاص و تاثیر هر کدوم در زندگی و مرگ نولا جالب بود. راوی صدای خوبی داره و شما رو خسته نمی‌کنه.
و اینکه در آخر شنیدنش رو توصیه میکنم
رضا مفتون
۱۴۰۲/۵/۱۹
داستان به غیر از چند فصل که تقریبا آوردنشان ضروری نبود (مثل ماجرای زمان کودکی و نوجوانی مارکوس) در کل داستان قوی و جالبی بود. گویندگی آقای قناعت پیشه با صدای صاف و دلنشینشان هم بسیار عالی بود فقط پیشنهادی داشتم زمانی که ایشان دیالوگ بین دو نفر را اجرا میکردند، مکثی وجود داشت که بیشتر از حالت طبیعی صحبت بین دو نفر و برای من در مواقعی آزار دهنده بود. در بعضی از فصلها که همراه با صدای گوینده موسیقی هم پخش میشد در مواردی صدای موسیقی بسیار بلند بود و حالت پس زمینه نداشت و حتی صحبت گوینده در موسیقی شنیده نمیشد. تنظیم صدا باید بهتر انجام میشد. با تشکر
محمد باقر عبیری
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
کتابی فوق العاده است. به نظرم برای کسانی که به فصل اول true detective علاقه داشتن عالیه. علاوه بر اون تم شهر کوچکی که داره خیلی سریال twin peaks رو به یاد میاره. اما بر خلاف هر دو سریال، پایان راضی کننده تری داره (البته از نظر من). البته یکی دوتا مشکل کوچک هم وجود داره که ممکنه به دلیل ترجمه باشه. مثلاً یکبار که نولا میگه یکشنبه باید تو رستوران باشه درحالیکه همیشه شنبه‌ها اونجاست. یک فصل هم ایراد صوتی داره که نمیدونم چرا درستش نمیکنن ولی به داستان ضربه‌ای نمیزنه. در نهایت من نمره کامل به کتاب میدم.
علیمحمد فخریاسری
۱۴۰۱/۲/۱
از دو جهت این کتاب را خیلی دوست داشتم و شاید بهترین رمان پلیسی باشد که تابحال خوانده ام. و با وجود مشغله زیاد این رمان را یک هفته‌ای به اتمام رساندم. اول اینکه در جای جای کتاب از زبان هری جملات قصار آموزنده در مورد نویسندگان و نوشتن کتاب دارد. دوم اینکه نویسنده در هر فصل شما را غافلگیر میکند. مظنونین این داستان بارها جابجا میشود و داستان‌های جدیدی در جریان تحقیقات پرونده اتفاق می‌افتد و روایت بی نظیری دارد. البته ترجمه آریا نوری هم فوق العاده بود‌.
sarbaz cyberi
۱۴۰۲/۱/۲
اولین رمان سبک جنایی، معمایی بود که میخوندم. کتاب هیجان انگیز و جالبی بود، به طوری که تا آخر داستان حدسم به سمت قاتل اصلی نرفت. البته با تمام نقاط قوتی که این کتاب داشت به نظرم آخر کتاب که با دست های گلی یک نفر قاتل رو پیدا میکنن، خیلی جور در نمیاد. چون انداختن بسته در رودخانه گلی شدن دست نمی خواد. ضمن اینکه اون بسته رو میشد خیلی راحت به شیوه های دیگه امحا کرد. جز این مورد بقیه داستان بسیار جذاب و هنرمندانه روایت شده بود.
نوح نظری نژاد تختی
۱۴۰۱/۹/۴
ضمن عرض سلام و خسته نباشید بدون اغراق این اثربا اجرای زیبا و گیرائی که دارد شمارا چنان مجذوب خواهد کرد که در کمترین زمان ممکن آنرا تا انتهای داستان دنبال خواهیدکرد از جمله داستانهایی است که امکان ندارد پایان آنرا حدس بزنید شاید در مسابقات فوتبال بتوانید نتیجه را درست حدس برنیداما اینجا قطعا" نخواهید توانست‌. توصیه خواندن و یا شنیدن این داستان را به همه همراهان عزیز دارم. خسته نباشید و بدرود🙏👏🏼👏🏼👏🏼
Mehdi tanha
۱۴۰۲/۱۰/۴
باسلام
من منتقد نیستم، اما برای نقد هم حتما لازم نیست که منتقد باشیم...
کتاب پرونده هری کبر، ماجراهای جالبی دارد، نوع روایت چند ماجرایی‌اش را دوست‌داشتم اما واقعا میتوانست خیلی بهتر باشد، شخصیت‌های اصلی خوب و منطقی پردازش شده بود ولی درباره بقیه شخصیت‌ها نمیتوانم همین را بگویم...
داستان‌پردازی ریتم و ضرب‌آهنگ نسبتا خوبی داشت،،،
البته باید بگویم اثر نسبتا قابل قبولی بود و پیشنهاد میکنم..
باتشکر
سحر مهرجویی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
سلام
کتاب بسیار جذابی بود که صدای آقای قناعت پیشه جذابیت و کشش داستان دو چندان میکنه. از اواسط کتاب تقریبا هر فصلی چیزی برای کشف کردن داره و پایان کتاب واقعا غافلگیر کننده و غیر قابل حدسه.
احساسات آدما و انتظاراتشون از خودشون و دیگران واینکه برای بهتر دیده شدن در نظر بقیه یا بدست آوردن موفقیت حاضرند تا چه حد سقوط کنند بخوبی توصیف شده بود. واقعا داستان بقدری گیراست که به راحتی نمیشه زمینش گذاشت.
سعید خراسانی
۱۴۰۱/۱/۱۷
کتاب خیلی عالی بود، منو یاد نوشته‌های آگاتا کریستی و مخصوصا قتل در قطار سریع السیر شرق میندازه، اجرای کتاب هم عالی بود، واقعا صدای آقای قناعت پیشه هر داستانی را جذاب تر میکنه، جذابیت داستان طوری بود که هیچ جای داستان نمی‌شد پایان را حدس زد و این هنر نویسنده است، پیشنهاد میکنم حتما نسخه صوتی را گوش کنید و از اینکه این کتاب را انتخاب میکنید به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد.
Takintabar
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
داستان روانی بود، به سبک آمریکایی، با توصیف‌های ساده که بیشتر تکیه به پیش بردن روایت دارد تا توصیفات و تشبیهات، به مانند یک فیلم. ترکیب خط روایی با دنیای نویسندگی و چالش‌های آن به نظرم به خوبی پیش برده شده بود و در عین حال نکات جالبی داشت، حتی می‌توان گفت: کتابی آموزشی برای نویسندگی هم بود. اجرا هم نسبت به اجراهای موجود اجرای خوبی است. حساب شده، با تکنیک بالا.
پردیس زنجانى
۱۴۰۰/۳/۱۸
رمان فوق العاده ایه. گویندگى واقعا خیلى خوبه و جذابیت خاصى به داستان داده.
شخصیت پردازى خیلى قوى داره که در آخر داستان خودتون متوجهش میشید.
در طى داستان چندین بار این حس دست میده که پایانش رو فهمیدیم و از نویسنده بردیم ولى در آخر نویسنده ست که میبره.
در خلال یک کتاب جنایى - معمایى، کتابى هست که کلى درس و آموزش نویسندگى میده.
حتما پیشنهاد میدم
alef zed
۱۳۹۹/۶/۲۹
یکی از برترین رمان‌های جنایی عاشقانه معمایی پیش روی شماست! به شدت غیرغیرغیرقابل پیش بینی! با پیچش‌های مبهوت کننده! توصیف‌های به اندازه، فضاسازی خوب، شخصیت پردازی عالی، داستان پردازی فوق العاده و...
هرچیزی که از این ژانرها انتظار دارید رو اینجا می‌تونید پیدا کنید
مدت بود همچین کتابی نصیبم نشده بود...
از تجربه ش پشیمون نمی‌شید👌
Nazanin Nouri
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
یکی از نقاط قوت این کتاب کشش فوق العاده و جذابیت شخصیت پردازی نویسندس، راوی کتاب عالیه، قسمتای عاشقانه خیلی عمیق ذهنو درگیر میکنه همچنین ضعف کاراکتر‌های مختلف به قشنگی بیان شده و از همه جذاب تر پایان کتابه، در واقع روالی که باعث میشه تا انتهای کتاب خواننده رو مجذوب خودش کنه. در کل یکی از کتاب‌های معمایی جذابی بود که گوش دادم.
Mozhgan
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
فرزندان ما به هر علتی با مشکلات روحی و روانی درگیر هستند ولی بعضی از بچه‌ها بیماریهای روانی دارند که باید سریع برای درمان اقدام کنیم و گرنه هم به خودشان و به دیگران آسیبهایی میزنند که قابل جبران نیست. داستان روانشناختی مهیج و جنایی است و انسانهایی که میتوانند از حادثه‌های تلخ سوء استفاده کنند حتی نزدیکترین آدمهای اطرافشونو فریب بدن.
آتنا فرزین
۱۳۹۹/۲/۲۳
واقعا از شنیدن این کتاب لذت بردم... با اینکه پیچیدگی زیادی نداشت ولی بسیار گیرا بود... علاوه بر داستان خوب راوی کتاب هم به طرز فوق العاده‌ای صداسازی انجام میداد طوری که بدون اینکه از قبل در جریان باشیم دیالوگ از طرف کدوم شخصیت داستانه صرفا با گوش دادن لحنش میشد فهمید آهان این الان هری کبره!
زهرا ظاهری
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
این کتاب پرونده یه قتل بود، کشش و جذابیتش اواسط داستان بیشتر شد و کلاً میبردتت داخل رازها، بعد فکر میکردی تموم شده میدیدی خیر نویسنده هنوز داره کشش میده، ولی خوب تونسته بودکش بده و راز ایجاد کنه، قشنگ ربط داده بود قضایا رو به همدیگه، جوری که من فکر نمیکردم اونیکه قاتله قاتل باشه.
حمیدرضا صدرائی
۱۴۰۰/۴/۲۵
قلم بسیار قدرتمند و در عین حال روان نویسنده، ایجاد معماهای پیچیده و درگیر کردن ذهن خواننده و پاسخ به آن در بخش‌های بعدی، عدم اتکا داستان به یک شخصیت و چند بعدی بودن آن، تنها بخشی از نکات مثبت داستان بود که آن را به کتابی بسیار زیبا در رمانهای پلیس، جنائی نویسندگان نسل جدید تبدیل کرده بود.
ن.پ
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
غیر قابل پیش بینی بود و مثل نود درصد داستان های جنایی مقصر کسی هست که اصلا انتظارش رو نداری و نقش پر رنگی تو داستان نداره.
در کل کتاب خوب بود گرچه بعضی جاها توضیحات اضافه بود. گوینده صدای خوبی دارن ولی میتونن در خوانش بهتر هم عمل کنن.
نیره هندی
۱۴۰۲/۹/۲۹
فوق العاده زیبا، جذاب، راز آلود بود ولحظه به لحظه‌اش پراز هیجان بود وحرف تازه‌ای برای شنونده داشت و راوی آقای مهبد فوق العاده زیبا اجرا کردن طوری که کتاب مثل یک نمایشنامه صوتی بود وبامهارت تمام دهها لحن وصدا رو بسیار زیبا وشنیدنی اجراکردن باتشکر ازایشون ونشر آوانامه
الهام کریمی
۱۴۰۲/۴/۱۹
من عاشق ژانر جنایی‌ام و این کتاب یکی از جذاب ترین‌ها بود، من دو سه روزه با تمام گرفتاری هام تمومش کردم. خیلی لذت بردم و غافلگیری آخرش خیلی جذاب‌ترش کرده، امیدوارم همه از خوندنش به اندازه من لذت ببرند. غم زیادی در کتاب جاری بود در لابلای داستان 🧡🧡 و دقیقا حیف که تموم شد.
پریناز سینایی
۱۴۰۲/۱/۲۴
بطور کلی خیلی خوب بود، از صداگذاری و اجرا گرفته تا داستان، با اینکه داستان طولانی بود ولی انقدر جذاب بود که نمیشد یه لحظه متوقف شد، بسیار هیجان انگیز و رازآلود بود، در طی داستان مخاطب مدام حدسیات خودشو عوض میکنه و اشتباه قضاوت میکنه. من از خرید این کتاب خیلی راضی هستم.
محمد حسین حاجی پور
۱۴۰۱/۱۱/۶
این کتاب واقعا عالیه
هم داستان جذابی داره هم شخصیت پردازی فوق العاده
پیشنهاد میکنم حتما گوش بدید
البته‌ی انتقاد ریزی هم به این کتاب دارم
که تمام اتفاقات مهم و کلیدی تو دو فصل اخر طی چند روز اتفاق میفته در صورتی که میشد یکم تو چند فصل اخر کتاب بهشون اشاره میشد
معصومه عباسی
۱۴۰۰/۶/۲۵
کتاب خوبی بود. تا اخر داستان جذابیتش را حفظ می‌کند. مدام خواننده سعی می‌کند همراه نویسنده معماها رو حل کند. اجرای اقای قناعت پیشه هم عالیه. اصلا خسته کننده نیست. همین طور موسیقی هم مناسب حال و هوای هر قسمت از کتاب. در کل اگه طرفدار این ژانر هستید، کتابی عالیه‌ حتما گوش کنید.
Saahar M
۱۳۹۹/۵/۱۱
تا اواسط داستان برام جالب نبود چون قبلش کتاب بیمار خاموش رو خونده بودم که درون مایه‌ی فلسفی هم داشت و ذهنم توی حالت مقایسه بود و این کتاب بیشتر عشقی-جنایی هست. اما از یه جایی به بعد دیوانه وار گوشش دادم. داستان با صدای گرم گوینده بی نهایت جذاب بود. خیلی دوستش داشتم. ممنون ازشما
Eti Atshani
۱۴۰۱/۳/۲
کتاب سرگرم کننده ایی بود، مخصوصا برای من که داستانهای پلیسی معمایی را دوست دارم البته گویندگان کتاب هم‌خیلی زحمت کشیده بودند، نمی‌توان گفت جزئ بهترین کتابهای این ژانر بوده، اما به اندازه کافی مطلوب و سرگرم کننده بود و کشش داشت، متشکرم از همگی شما‌
مریم مهدی زاده
۱۴۰۰/۶/۹
من در عرض ۳روز این کتاب تموم کردم. واقعاااااا دوسش داشتم. از لحظه لحظه کتاب لذت بردم. چقدر اقای قناعت پیشه عالی میخوندن. یه ژانر جنایی بی نظیر پر از کشش. به هیچ وجه اخر داستان مشخص نیست. خیلییییی خوب بود خیلیییی. نمیتونم توصیف کنم که چقدر لذت بردم
کتاب خوان
۱۳۹۹/۱/۲۰
من کتابش رو خوندم نه نسخه صوتی. یکی از بهترین کتاب‌های معمایی است. تا اخر کتاب توانایی حدس زدن واقعیت ماجرا ممکن نیست و در پایان شگفت زده خواهید شد. اگر طرفدار سبک معمایی هستید به شدت پیشنهاد میشه.
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
چقدر کتاب عجیبی بود!!! از اواسط کتاب بارها فکر میکنی به نتیجه رسیدی و همه معما را حل کردی ولی این داستان تا لحظه آخر آدم را بازی میده،، واقعا عالی بود، همه چیز داشت عشق، زیبایی، فلسفه، جنایت، آسیب‌شناسی، معما،،، عااالی بود، عالی
سارا گرمنجانی
۱۴۰۲/۴/۱۲
من داستان کتاب رو دوس داشتم ولی کتاب‌های جنایی دیگه بنظرم جذاب تر بودن، تو کتاب چیزی که ازار دهنده بود تکرار جمله‌ها بود و دیگه خسته شده بودم دوس داشتم فصل اخرو گوش بدم. ولی در کل ارزش یکبار گوش دادن رو داره.
Mahroo Makhlooghian
۱۳۹۹/۸/۱۹
بعد از کتابهای خانم آگاتا کریستی این بهترین رمان جنایی بود که خوندم. داستان پرکشش و پر از چرخشهای جذاب با پایانی غیر قابل پیشبینی. صدای گوینده و خوانش کتاب هم عالی بود. ممنون از کتابراه
عیاری بکتاش
۱۳۹۹/۵/۲۶
بسیار عالی هم صدای راوی هم ترجمه خوب بود، داستان پلیسی ماجراجوی داره، فقط یکم اخرش خیلی پیچ تاب داشت میخواست مخاطب نتونه مجرم اصلی شناسایی کنه که از ریتم رمان فاصله میگرفت. درکل بشما پیشنهاد میدم%
★★★★★۵ستاره
مریم اسدی
۱۳۹۹/۲/۱۶
من این کتاب رو در دو روز گوش کردم و شب هم نخوابیدم تا بتونم همش رو گوش کنم صدای گوینده بی‌نظیر و نویسنده نیز واقعا شاهکارکرده واقعا به دوستان پیشنهاد میدم حتما این کتاب رو گوش کنند عالیه عالی
نوشین نیکی
۱۴۰۲/۱/۱۳
واقعا آرزوم این بود که کتاب تموم نشه
اصلا قادر نبودم کتاب و زمین بزارم خیلی غم‌انگیز بود اما واقعا نویسنده رو تا پایان کتاب همراه خودش میکشید
دلم برای نولا و هری تنگ میشه انگار خیلی وقت میشناسمشون
مریم شهیدی زندی
۱۴۰۱/۵/۴
خیلی کتاب محشری بود تا لحظه آخر نمیتونی قاتل رو شناسایی کنی و این فوق‌العاده‌س توضیحات قانع‌کننده‌ست وبه شعور خواننده توهین نمیشه و درضمن عشق رو خیلی قشنگ توصیف کرده واقعا لذت بردم
M R
۱۴۰۰/۵/۲۳
موضوع داستان، روایت قصه، شخصیتها، گوینده کتاب، و پایان داستان همه وهمه عالی بود، برای افرادی که داستانهای معمایی دوست دارن بسیار جذاب و غافلگیرکننده بود. از خرید کتاب و گوش کردنش بسیار لذت بردم. 🥰
Monir Naghikhani
۱۳۹۹/۷/۱۴
خیلی خوب بود پرکشش وجالب، باتشکر ازشما خواهشا قیمتهارو برای ما که بازنشسته هستیم وعاشق کتاب وزود زود باید بخریم یک فکری کنید چون خیلی غصه میخورم که نمیتونم تهیه کنم وگوش بدم، سپاسگزارم
عالیه میرشرقی
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
داستان کشش خوبی دارد. صدای آقای قناعت پیش و شیوه اجرا که بسیار جذابه. در طول داستان اصلا خسته نمیشید. با اینکه روند جنایی دلهره اوری نداره اما دوست دارید پشت سر هم گوش بدید.
عسل
۱۴۰۱/۶/۶
یک کتاب پلیسی و جنایی است و شخصیت اصلی داستان پسر نویسنده است که در طول داستان تمام تلاشش رو می‌کند تا بی گناهیه استادش رو که به جرم قتل در زندان است ثابت کندو...
شهرزاد زارع
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بسیار زیبا و دلنشین، داستانی که تا لحظه‌ی پایان کتاب هیجان و جذابیت را برای خواننده حفظ میکند درضمن اجرای جناب آقای مهبد قنواتی بسیار عالی و دلپذیر است.
Mozhgan k
۱۳۹۹/۷/۲۲
این رمان با صدای آقای قناعت پیشه، صد چندان جذاب‌تر شده است. بسیار بی نظیر و پرکشش، علاقمندان به داستان‌های معمایی و تو در تو، عاشقش میشوند😍😍
شکیبا رنجبر
۱۳۹۹/۲/۲۹
این کتاب جدن فوق العادس به حدی که هیچ توصیفی نمیتونم از بی‌نظیر بودنش بکنم
آخرش جوری تموم میشه که آدم تا چند روز نمیتونه ذهنش رو آروم کنه
علیرضا اقدامیان
۱۳۹۹/۱/۱۹
سلام با تشکر از کتاب‌های فوق العادتون فایل شماره ٢٦- کتاب نون واو لام الف مشکل داره و هی قطع و وصل میشه لطفا رسیدگی کنین با تشکر
سارا صفیاری
۱۴۰۳/۱/۵
از بهترین کتابها. که واقعا خوب بود هم بیان گوینده هم موضوع کتاب از اولین کتابهای صوتی بود که گوش کردم که باعث شد کلا به کتاب صوتی علاقمند بشم ممنون از کتابراه
الهام سلیمی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
داستان خوبی داشت اما نسبت به تعریف‌هایی که دوستان کرده بودن واقعا خیلی جذبم نکرد. اصلا از این داستانا نبود که یه سره گوش بدم تا ببینم تهش چی میشه
1 2 3 >>