نقد، بررسی و نظرات کتاب زمان تغییر - نرگس راستی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱/۲۱
کتاب جالبی بود برای من به شخصه، خانوم راستی با قلم روان و سلیسی که دارند به خوبی توانستند مفهوم و نکات مهمی که از افکارشان نشات گرفته شده رو در این کتاب به مخاطب القا کنند. این کتاب خوب، یک رفرنس جامع و کامل برای فلسفه‌ی زندگی آرام و خالی از منفی گرایی هست. کتاب‌های خودشناسی و روانشناسی گوناگونی در این مورد سخن گفته‌اند ولی نویسنده‌ی خوب کشورمان با این کتاب به مانند یک گفتگوی دو نفره بین دو دوست و نصایح مفید عمل کردند و این خودش باعث راحت فهمی و روان بودن خواندن این کتاب شده. در اینجا می‌خوانیم که وقتی به این اصل پی ببرید که تمامی مشکلاتتان از شما نشاءت می‌گیرد و باعث تمامی اتفاقات خوب و بد زندگی خودتان هستید، صد درصد مسئولیت افکار و اعمال خود را بر عهده می‌گیرید. خودمون مسئول همه‌ی اتفاقات بد و خوب زندگیمون هستیم، ببخشیم، قضاوت نکنیم، خودمونو دوست داشته باشیم که هیچ چیز در این دنیا مهم‌تر و ارزشمندتر از آسایش و سلامتی نیست.
سپاسگزارم از خانوم راستی و تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب و به جا.
Mohammad Ganji
۱۳۹۹/۶/۲۹
بسیار کتاب مفیدی هست.
واقعا هر کسی که دنبال تغییر در زندگیش هست باید این کتاب بخونه و دیدگاهشو نسبت به زندگی که تا کنون داشته تغییر بده تا بتونه به خواسته هاش برسه.
با خوندن این نه تنها به خواسته‌های مادی میرسه بلکه به آرامش روحی و فکری هم میرسه، چرا که برای رسیدن به خواسته‌های مادی ابتدا باید به آرامش روحی و فکری رسید.
خوندن این کتابرو به همه‌ی انسان‌ها پیشناد میکنم.
آواسلحشوری
۱۴۰۲/۵/۴
باسلام، کتاب خیلی عالی هست خانم راستی با قلمی روان و واضح مسائل رو بیان کردن که خواننده روازسردرگمی نجات میده وراهی روشن به هرکسی که خواهان تغییر هست نشان داده، هرآنچه که لازم بوده ازبین هزاران مطلب دریک مجموعه‌ی کوچک و دردسترس گردآوری کرده اند، باآرزوی سلامتی وخیربرای ایشان، ممنون
M_Oo
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
ایشون انسان فوق العاده ایی هستن به همه‌ی کسایی که دنبال چیستی و چرایی وجود هستی و خودشون هستن شدیدا پیشنهاد میکنم. چقدر قشنگ قضاوت کردن رو توصیف میکنن توی این کتاب برامون
fkart 75
۱۳۹۹/۷/۱۸
نرگس عزیزم ک بااین کتاب راه درست و رسیدن ب تعالی رو ب من یاد داد و باعث شد من در مسیر الهی قرار بگیرم.
علی اشرافی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
کتاب کوتاه و نسبتا خوبی بود پیشنهاد میکنم مطالعه کنید
Mary M
۱۳۹۹/۷/۸
کتاب مفیدیه انسان رو به تفکر ژرف وامیداره
Mary.h
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
بهترین کتاب برای درست کاری و راه درست
Mh Rz
۱۴۰۰/۴/۲۹
کتاب بسیار عالی اگه بخونیم و عمل کنیم
Raha Bayazi
۱۴۰۰/۴/۲۲
اگه آدم مذهبی نیستید بدردتون نمیخوره
Akram Ebad
۱۳۹۹/۱۰/۲
کتاب خیلی خوبی بود از هر نظر