نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خون مردگی - الهام فلاح

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Masoum Ghafari
۱۴۰۰/۶/۲۲
اولین اثر از الهام فلاح بود که با صدا و اجرای فوق العاده آقای بوالحسنی از آن لذت بردم... سبک و قلم نویسنده را دوست داشتم و بخش‌های اول و دوم عالی بود، منتها بخش سوم به نظرم تا حد زیادی قصه افت پیدا کرد، به خصوص پایانش که خیلی شتابزده بود... در آخر هم صحنه به اسارت گرفته شدن عامر گنگ و مرموز ماند، سرنوشت عامر و حضورش در پایان داستان هم جای پرداخت بیشتری داشت، بعد از آن همه تعلیق و انتظاری که در طول داستان ایجاد کرده بود.
Sh.a A A
۱۴۰۰/۱/۱۲
سلام، ابتدا تعجب کردم درباره کتاب هیچ نظری نوشته نشده، اوایل کتاب خیلی جذب نشدم مخصوصا با کلمات عربی بیگانه بودم، اما از اواسط کتاب داستان بینهایت قشنگ شد صدای راوی و تسلط ایشون به لهجه و گفتار شیرین باعث شد تا صبح بیدار باشم، داستان خیلی خوب به اتمام رسید، خدا قوت ممنون از شما 🙏📚🌺
آناهید عظیمی
۱۴۰۰/۶/۱۲
اگر اغراق نکنم یکی از بهترین کتابهایی بود که این اواخر شنیدم. پرداخت بسیار هوشمندانه داستان شخصیت‌های ملموس و خوانش قوی و لهجه زیبای گوینده همراه با موسیقی زیبا و هناهنگ با فضای داستان بسیار دلتشین بود.
مائده نجار
۱۴۰۲/۱۱/۵
بسیار لذت بردم هم از خلاقیت و توصیفات ملموس نویسنده و هم از صدای گیرای گوینده تا حد زیادی با شخصیت‌های داستان ارتباط عمیقی گرفتم و ذهنم رو درگیر کرد به ادامه داستان در کل ممنون از این اثر خوب
نیلوفر حاج علی اکبری
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
داستان عالی و دلنشین تصویرسازی بسیار عالی بود و خوب میشد همه چیز را مجسم کرد، قلم خانم فلاح رو خیلی دوست دارم خدا حفظشون کنه. صدای راوی بینظیر بود.
مهدی خاکی
۱۴۰۱/۱/۲۵
سلام
کتاب خوبی بود
البته نه درجه یک ولی خوب قابل تحمل بود.
ممنون از شما عزیزان و زحمتکشان...
تشکر و سپاس فراوان
عیاری بکتاش
۱۴۰۰/۱/۲۳
رمان خوبی بود موضوع رمان هم کلیشه‌ای نبود صدای راوی فوق العاده بود%
★★★★☆۴از۵ستاره
نانا خمیسی
۱۴۰۰/۱/۱۹
گویش کتاب بسیار برای من دلنشین بود یاد خاطرات کودکی‌ام در اهواز افتادم، سپاسگذارم
حسین تبریزی
۱۴۰۲/۹/۲۲
داستان کشش خوبی داره و شنوده را وسط داستان رها نمیکنه.
بهزاد حکیمی
۱۴۰۰/۲/۱۷
عالی بود هم نویسنده و هم گوینده کیف کردم