معرفی و دانلود کتاب صوتی خون مردگی

عکس جلد کتاب صوتی خون مردگی
قیمت:
۳۴۰۰۰ 23800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خون مردگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خون مردگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خون مردگی

کتاب صوتی خون مردگی نوشته‌ی الهام فلاح به زندگی افرادی می‌پردازد که در جنوب ایران زندگی می‌کنند و با شروع جنگ تحمیلی با وقایع و مشکلات بسیاری روبرو می‌شوند که بر زندگی و شخصیت‌شان تأثیر عمیقی می‌گذارد. بخش عمده‌ی این کتاب به شرح عشق ناکام دو جوانی می‌پردازد که با شروع جنگ ناتمام می‌ماند.

درباره‌ی کتاب صوتی خون مردگی:

کتاب حاضر ماجرای عشقی پرشور و عمیق میان عامر و ابتسام از جنوب ایران را شرح می‌دهد که حوادث جنگ باعث می‌شود، به طور کلی سرنوشتشان تغییر کند. کتاب صوتی خون مردگی شما را با خود به روزهای سخت جنگ تحمیلی می‌برد و داستان هر چه جلوتر می‌رود، با اتفاقات تکان‌دهنده‌تری مواجه می‌شوید.

شخصیت‌های رمان الهام فلاح هر کدام حقیقتی را پنهان می‌کنند که در نهایت پرده‌ها کنار می‌رود و شما به تدریج متوجه می‌شوید که چه کسی واقعیت را می‌گوید.

لهجه‌ی جنوبی در رمان خون مردگی بسیار پررنگ است و با توجه به این موضوع کتاب حاضر را می‌توان یکی از نمونه‌های موفق ادبیات اقلیمی قلمداد کرد. الهام فلاح قلم قدرتمندی دارد و در پرداخت به جزئیات به خوبی عمل کرده است و شخصیت‌های پیچیده و لایه لایه‌ی آدم‌ها بعد جذاب دیگری به این اثر می‌بخشد.

لازم به گفتن است که رمان خون مردگی در سه زمان مختلف روایت می‌شود؛ بخش نخست به سال‌های جنگ در خوزستان می‌پردازد و ماجرای اسارت عامر را می‌شنوید. بخش دوم در سال 1370 جریان دارد که ابتسام همچنان به دنبال معشوق خود است و بخش سوم در سال 1390 در تهران و بغداد می‌گذارد و شما از سرنوشت نهایی جنگ‌زدگان مطلع می‌شوید.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی خون مردگی:

- جایزه‌ی جشنواره‌ی دوسالانه‌ی پروین اعتصامی
- جایزه‌ی جشنواره‌ی حبیب غنی‌پور

کتاب صوتی خون مردگی مناسب چه کسانی است؟

اگر تمایل دارید که اثری ضدجنگ بشنوید و با تبعات وحشتناک آن آشنا شوید، این رمان شنیدنی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به شمار می‌آید. کتاب صوتی خون مردگی در زمره‌ی آثار موفق ادبیات اقلیمی نیز قرار دارد، با این اوصاف اگر به این گونه‌ی ادبی نیز علاقه دارید، بدون معطلی شنیدن آن را شروع کنید.

با الهام فلاح بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی ایرانی در سال 1362 در گیلان متولد شد ولی دوران کودکی خود را در بوشهر گذراند. فلاح در رشته‌ی مهندسی کامپیوتر تحصیل کرد. او در سال 1390 اولین کتاب خود را با نام «زمستان با طعم آلبالو» را به چاپ رساند؛ پس از آن در سال 1393 دو کتاب «سامار» و «مجموعه داستان کشور چهاردهم» را هم نوشت. از میان سایر آثار او می‌توان به به من نگاه کن، خون‌خواهی، همه دختران دریا و... نیز اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی خون مردگی می‌شنویم:

دماغ نجلا سرخ شده و پف کرده بود، مژه‌های سیاهش چندتا چندتا چسبیده بود به هم از خیسی اشک. آخرین کهنه را که آب کشید، تشت را یکدستی به کمر گرفت، رفت توی حیاط ابتسام رفت بیرون و کنار در حمام نشست. زانوها را بغل گرفت. پایین نفنوف را خیمه کرد تا قوزک ها. صدای بچه‌ها بند آمده بود. نجلا تشت خالی را کف حمام راند. نشست رو به روی ابتسام.

انگشت‌هاش را قلاب کرد روی کاسه زانوی راستش، آن یکی پا را دراز کرد. افتاده بود به نفس نفس و رنگش به کال می‌زد. ابتسام بی آن که چشم از زمین بردارد گفت: «چرا نمک به زخمش میزنی؟»

نجلا گفت: «پس تو هم فهمیدی که پسر نداشتن عینهو زخمه برای مرد عرب؟»

هر دو ساکت شدند. انگار برای دو زن عرب هیچ حرفی برای گفتن نیست وقتی سایه غم نداشتن پسر و برادر افتاده باشد به زندگی‌شان. هوا گرم بود و آفتاب از لای پارگی روزنامه‌های چسبانده به شیشه. اریب تیغ می‌کشید تو. پره‌های خاکستری پنکه پرسروصدا می‌چرخید و گردنش به چپ و راست می‌رفت. ابتسام انگشت‌های رنگ حنا گرفته‌اش را به بینی نزدیک کرد و بو کشید. برق قطع شد و پنکه از گشتن باز ایستاد. ابتسام ریشه ناخن شستش را جوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
بخش اول - یک
29 دقیقه
بخش اول - دو
17 دقیقه
بخش اول - سه
23 دقیقه
بخش اول - چهار
21 دقیقه
بخش اول - پنج
16 دقیقه
بخش اول - شش
13 دقیقه
بخش اول - هفت
15 دقیقه
بخش اول - هشت
18 دقیقه
بخش اول - نه
18 دقیقه
بخش اول - ده
12 دقیقه
بخش اول - یازده
17 دقیقه
بخش اول - دوازده
17 دقیقه
بخش اول - سیزده
15 دقیقه
بخش اول - چهارده
15 دقیقه
بخش دوم - یک
19 دقیقه
بخش دوم - دو
13 دقیقه
بخش دوم - سه
16 دقیقه
بخش دوم - چهار
25 دقیقه
بخش دوم - پنج
14 دقیقه
بخش دوم - شش
16 دقیقه
بخش دوم - هفت
14 دقیقه
بخش دوم - هشت
15 دقیقه
بخش دوم - نه
16 دقیقه
بخش دوم - ده
14 دقیقه
بخش سوم - یک
14 دقیقه
بخش سوم - دو
12 دقیقه
بخش سوم - سه
15 دقیقه
بخش سوم - چهار
16 دقیقه
بخش سوم - پنج
13 دقیقه
بخش سوم - شش
21 دقیقه
بخش سوم - هفت
29 دقیقه
بخش سوم - هشت
12 دقیقه
بخش سوم - نه
11 دقیقه
بخش سوم - ده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خون مردگی
نویسنده
راویمحسن بوالحسنی
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی انقلاب و دفاع مقدس، کتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه صوتی
۳۴۰۰۰ 23800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خون مردگی

Masoum Ghafari
۱۴۰۰/۶/۲۲
اولین اثر از الهام فلاح بود که با صدا و اجرای فوق العاده آقای بوالحسنی از آن لذت بردم... سبک و قلم نویسنده را دوست داشتم و بخش‌های اول و دوم عالی بود، منتها بخش سوم به نظرم تا حد زیادی قصه افت پیدا کرد، به خصوص پایانش که خیلی شتابزده بود... در آخر هم صحنه به اسارت گرفته شدن عامر گنگ و مرموز ماند، و سرنوشت عامر حضورش در پایان داستان هم جای پرداخت بیشتری داشت، بعد از آن همه تعلیق و انتظاری که در طول داستان ایجاد کرده بود.
Sh.a A A
۱۴۰۰/۱/۱۲
سلام، ابتدا تعجب کردم درباره کتاب هیچ نظری نوشته نشده، اوایل کتاب خیلی جذب نشدم مخصوصا با کلمات عربی بیگانه بودم، اما از اواسط کتاب داستان بینهایت قشنگ شد صدای راوی و تسلط ایشون به لهجه و گفتار شیرین باعث شد تا صبح بیدار باشم، داستان خیلی خوب به اتمام رسید، خدا قوت ممنون از شما 🙏📚🌺
آناهید عظیمی
۱۴۰۰/۶/۱۲
اگر اغراق نکنم یکی از بهترین کتابهایی بود که این اواخر شنیدم. پرداخت بسیار هوشمندانه داستان شخصیت‌های ملموس و خوانش قوی و لهجه زیبای گوینده همراه با موسیقی زیبا و هناهنگ با فضای داستان بسیار دلتشین بود.
مائده نجار
۱۴۰۲/۱۱/۵
بسیار لذت بردم هم از خلاقیت و توصیفات ملموس نویسنده و هم از صدای گیرای گوینده تا حد زیادی با شخصیت‌های داستان ارتباط عمیقی گرفتم و ذهنم رو درگیر کرد به ادامه داستان در کل ممنون از این اثر خوب
نیلوفر حاج علی اکبری
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
داستان عالی و دلنشین تصویرسازی بسیار عالی بود و خوب میشد همه چیز را مجسم کرد، قلم خانم فلاح رو خیلی دوست دارم خدا حفظشون کنه. صدای راوی بینظیر بود.
مهدی خاکی
۱۴۰۱/۱/۲۵
سلام
کتاب خوبی بود
البته نه درجه یک ولی خوب قابل تحمل بود.
ممنون از شما عزیزان و زحمتکشان...
تشکر و سپاس فراوان
عیاری بکتاش
۱۴۰۰/۱/۲۳
رمان خوبی بود موضوع رمان هم کلیشه‌ای نبود صدای راوی فوق العاده بود%
★★★★☆۴از۵ستاره
نانا خمیسی
۱۴۰۰/۱/۱۹
گویش کتاب بسیار برای من دلنشین بود یاد خاطرات کودکی‌ام در اهواز افتادم، سپاسگذارم
حسین تبریزی
۱۴۰۲/۹/۲۲
داستان کشش خوبی داره و شنوده را وسط داستان رها نمیکنه.
بهزاد حکیمی
۱۴۰۰/۲/۱۷
عالی بود هم نویسنده و هم گوینده کیف کردم
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خون مردگی

برای دریافت کتاب صوتی خون مردگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.