نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجرای شگفت انگیز توتان خامون - کریستین ژاک

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Sun
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
جزئیات کتاب فوق العاده است، شخصا با هر قسمتی که میخوندم از کتاب علاقم به خوندن ادامش بیشتر میشد. اینکه شخصیت‌ها همه کاملا واقعی و خط کتاب هم بر طبق واقعیت بود حس بی نظیری داشت نویسنده فوق العاده عمل کرده بود نوع نوشتار منسجم و بدون عیب بود. مصر همیشه شگفت انگیز بوده و این کتاب یه بار دیگه ثابت کرد قطعا همینطوره. اینکه علاوه بر توتان خامون اطلاعاتی درمورد بقیه ملکه‌ها و فرعون‌ها هم بود یه پوئن مثبت دیگه برای این کتابه. سیر تحول وسیعی که از اغاز تا پایان کتاب رخ داد کاملا پر جنب و جوش بود و عملا پر از فراز و فرود بود به بیان دقیق تر خط روایی کتاب و هیجانش تونسته بود مخاطبو جذب کنه و پای کتاب بشونه البته بر طبق سلیقه و علاقه است که اگر نباشه ممکنه همون اول کتابو رها کنید اما توصیه میکنم بگذارید از اوایل کتاب کمی گذر کنید اون موقع میفهمید چه شاهکاری رو دارید میخونید کمی صبور باشیدشدیدا پیشنهاد میکنم این کتابو اگر به مصر شگفت انگیز و اسرار امیز علاقه دارید مطالعه کنید.
لعیا بذری
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
کتاب بسیار خوبی بود من کلا به آثار باستانی ومصر علاقه مند هستم داستان خیلی واقعی توضیح داده بود اول کتاب که شروع کردم توضیح نداده بود بخشی راجع به کارتر بود یک بخش هم راجع به کنت یک کمی باعث خستگی میشد چون روند داستان خارج میشد از ذهن تا اینکه کنت وارد داستان شداحساس میکنم یک جاهایی از داستان سریع جمع بندی شدجاهایی به جزییات کاملا توجه شد یک جوری درگیر می‌شدی که نمیتونستی از ادامه خواندن داستان بی خیال بشی به همه‌ی شخصیت‌ها کاملا تو جه شده بود از کتابراه برای این داستان سپاسگزارم به همه‌ی دوستان که به آثار باستانی و مصر علاقه مند هستند پیشنهاد میکنم این کتاب رو حتما مطالعه کنند امیدوارم کتابهایی این چنین بیشتر در کتابراه باشه چون خیلی عالی بود
کیا
۱۴۰۲/۱۰/۱
کتاب دوست داشتنی هست، براحتی میشه در ذهن تجسمش کرد چون خیلی زیبا توصیف می‌کنه، در مورد دو شخصیت کارنارون (پورشه) وهوارد کارتر که در یک زمانی این دو نفر در مصر روی کشف آرامگاه وآثار باستانی با هم کار خواهند کرد، این رو گفتم تا در اول داستان گیج نشوید، وباید یک تشکر ویژه از مترجم این کتاب داشت چون هم روان ترجمه کرده وهم تا جایی که توان داشته از واژه‌های فارسی استفاده کرده و در آخر هم از کتابراه سپاسگزارم.
لیلی شفیعی
۱۴۰۰/۶/۳۰
کتاب خیلی قشنگی بود، شاید اوایل کتاب یکم براتون گیج و کسل کننده باشه اما پیشنهاد میکنم حتما بخونید.
Sajad Attar
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
خیلی گیج کننده است. تمرکز بالا می‌خواهد