نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته - مارک منسون

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Melika , S
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
وای چه کتاب فوق العاده ای. باید ستاره‌های کتاب بی نهایت بود. چه قدر مفید و کاربردی و لذت بخش. چه قدر استدلال‌های رئال و زیبایی می‌آورد. متن کتاب بی نظیر. فرصت بزرگی به فرد می‌داد برای عمیق فکر کردن و مقایسه و از ناامیدی رسیدن به امید. مطالعه این کتاب فرصتی است برای گسترش شخصیت و رسیدن به آرامش. انصافا صدای راوی تک بود. متناسب با کتاب. و ان قدر صداشون جذاب و سرشار از آرامش بودکه با مهارت کامل مخاطب میخکوب می‌کرد و با تمرکز بالا به مطالب گوش می‌دادی. من مطالعه این کتاب به همه پیشنهاد می‌دهم تا بتونند از طریق مطالعه عمیق و آگاهانه این کتاب به رشد و پیشرفت برسند. تشکر فراوان دارم از کتابراه، به خاطر فراهم کردن مطالعه این کتاب به صورت صوتی و انتخاب راوی عالی برای کتاب. کلی انرژی مثبت می‌فرستم برای کتابراه برای ادامه راهشون.
M R
۱۴۰۱/۱۰/۳
کتاب همه چیز به فنا رفته از منسون رو باید جزو آثار تامل برانگیز در نظرگرفت. گرچه شخصا مدتهاست از کتابهایی با تم روانشناسی و جامعه شناسی فاصله گرفتم اما این کتاب رو تصادفا انتخاب کردم و واقعا بخشهایی از اون شگفت زده م کرد. این کتاب در واقع نوعی نگاه روانشناسانه به پدیده‌های بخصوص امروزی و مدرن داره که همه ما اونها رو پذیرفتیم و زندگی شون میکنیم. یه جورایی باورها و بدیهیات رو به چالش میکشه. ممکنه با خوندن یا شنیدن فصلهای آغازین نسبت به کتاب دافعه پیدا کنید و دوست نداشته باشید ادامه بدید اما مطمئن باشید در ادامه بسیار جذاب و خواندنی میشه. من کتاب رو دوست داشتم و از شنیدنش بخصوص با صدای آقای رضوانی لذت بردم.
مریم مهدی
۱۴۰۱/۶/۲
کتاب ممکنه باورهاتون را حسابی به چالش بکشه، مخصوصا اگر مثل من زیادی مثبت اندیش (از نوع غلط و زردش) بوده باشین، به خیلی از مفاهیم با نگاهی کاملا متفاوت نگاه می‌کنه که حتی تصورش را هم نمی‌کردین.
بعضی جاهاش سنگینه و مجبور میشدم برگردم عقب. روایت‌هایی از بخش‌هایی از تاریخ و زندگی بعضی مشاهیر داره که برای من خیلی روشنگر بود.
در مجموع کتابی بود که دریچه جدیدی را برام باز کرد، به توصیه سروش صحت و مجتبی شکوری خوندمش و احتمالا بقیه کتابهای منسون را هم بخونم.
خوانش تایماز رضوانی را هم همییییشه دوست دارم.
ممنون از کتابراه
صدیقه فتحی
۱۴۰۱/۷/۲۵
کتاب عالی هست
خیلی از باورهای انسان رو به چالش میکشه نظراتش در مورد دین و مذهب برام خیلی جالب بود تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم
ما ملتی هستیم با افکار بسیار کهنه و متعصب، و واقعا به چنین زوایای دید جدید نیاز داریم
Bbj Jbj
۱۴۰۰/۶/۲۰
متن کتاب و ترجمه ان عالی بود. خوانش متن هم شنیدنی و دلنشین و مسلط و بی غلط بود. این کتاب هم انسان رو امیدوار می‌کنه و هم ناامید. محصوصا فصل آخر خیلی تکان دهنده بود و هر از گاهی دوباره باید به سراغش رفت.
سیامک درویش
۱۴۰۱/۳/۶
خیلی کم لطفی شده به این نویسنده بزرگ در ایران، پیشنهاد میکنم تمام اثارش رو بخونید. سرعت رو هم در این کتاب بزارید روی 1. 2، صدای جناب تایماز رضوانی بسیار دلپذیره اما ریتم خواندن کند.
منیره غنی زاده
۱۴۰۲/۶/۱۱
اولین بار که کتاب و خوندم هیچی متوجه نشده بودم و برام کسل کننده و مسخره بود، اما بار اول بی نظیر بود برام به خصوص ماشین دلقک و ماشین خودآگاهی و توضیح مفهوم امید
hi bro
۱۴۰۰/۱۰/۶
کتاب تفسیری است از رباعی خیام:
رِندی دیدم نشسته بر خِنگ زمین
نه کفر و نه اسلام و نه دنیا و نه دین
نه حق نه حقیقت نه شریعت نه یقین
اندر دو جهان کِرا بود زَهره این
Omid afrang
۱۴۰۲/۱۲/۹
یکی از بهترین کتاب‌هایی که تا حالا خوندم و خیلی قشنگ میاد رفتار آدم ها رو واکاوی میکنه امید داشتن به هر چیزی که در کنترلمون نیست زندگیمون رو نابود می‌کنه
رضوانه سیفی
۱۴۰۱/۱۰/۳
گوش دادن به این کتاب درست زمانی که پر از ناامیدی و اندوه بودم کمکم کرد نیروی رو به جلو بودن خودمم و مجدد بدست بیارم و با انگیزه به مبارزه ادامه بدم
زینب زمانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
زیبا و پر محتوا و تامل برانگیز بود. البته که فصل آخرش حسابی در دل آدم رو خالی میکرد در مورد آینده بشر!
مهران رشیدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
مارک منسون فقط درباره آمریکا حرف نمیزنه داره واقعیت‌هایی رو میگه که بسیار حقیقیه و مثل همیشه این کتابش هم عالی بود
Ali Ahmadian
۱۴۰۲/۳/۳
نه تنها مارک منسون اکثر حرفهایش قابل تأمل و جالب هستند، گوینده هم این کتاب رو خیلی خوب بیان میکنه 👌🏼
amin bahramnejad
۱۴۰۱/۳/۲۹
کتاب بسیار مفیده .
گوینده بسیار عالیه. با ارامش و در عین حال سرعت مناسب و رعایت تُن و مکث‌های بجا کتاب رو میخونه.
بهمن رسولی
۱۴۰۱/۷/۶
عمیق، جدی، و نکته‌ای به این کتاب گوش بدید و بعد هر چی میگه رو رو خودتون اجرا کنید متحیر میشید
Shiva Dadkhah
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
کتاب جالبیه، لذت بردم از شنیدنش