معرفی و دانلود کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته: کتابی درباره امید

عکس جلد کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته: کتابی درباره امید
قیمت:
۶۲,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته: کتابی درباره امید

مارک منسون در کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته، به مسائلی نظیر امیدواری و رنج در جهان کنونی می‌پردازد. کتاب حاضر که از عناوین پرفروش نیویورک‌تایمز است، شما را با حقایقی دربارهٔ امیدواری، رنج و هرگز نرسیدن‌ها آشنا می‌کند که با شنیدن آن‌ها متوجه نکات تامل‌برانگیزی خواهید شد. کتاب حاضر در سال 2019 موفق شد نامزد جایزه Goodreads Choice شود.

درباره کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته:

اگر کمی به اخبار گوش کنید و به اطراف خود دقت نمایید به این نتیجه می‌رسید که همه چیز به طرز وحشتناکی رو به نابودی است و هر روزی که می‌گذرد انسان‌ها ناامیدتر می‌شوند. به نظر شما دلیل این موضوع چه می‌تواند باشد؟ مارک منسون پاسخ این سؤال را در کتاب همه چیز به فنا رفته (Everything is f*cked: a book about hope) به شما می‌دهد.

نویسنده در این کتاب به موشکافی و تحلیل بخش‌های تاریک و پر از نقص انسان‌ها پرداخته است. او از یافته‌های روان‌شناختی و فلسفی استفاده کرده و با کمک آن‌ها به مشکلات امروزی پاسخ داده است. وی همچنین با استفاده از خرد فیلسوفانی نظیر افلاطون و نیچه موضوعاتی مثل دین، سیاست و پدیده‌های دنیای مدرن را به چالش می‌کشد.

کتاب همه چیز به فنا رفته رابطه انسان‌ها با پول، سرگرمی و اینترنت را بررسی می‌کند و تعاریف همیشگی درمورد ایمان، سعادت، آزادی و امید را زیر سؤال می‌برد. با شنیدن این کتاب تغییرات زیادی در افکار و حالات روحی‌تان رخ می‌دهد و احساس رضایت عمیقی در شما ایجاد می‌شود. منسون با استفاده از لحن شوخ‌طبعانه خود به‌جای طرح مسائل متعصبانه، سؤالات درستی را پیش روی شما قرار می‌دهد و نتیجه‌گیری را به عهده خودتان می‌گذارد.

تمامی پیش‌فرض‌های موجود در این کتاب از مطالعات و مشاهدات علمی متفکران بزرگ تاریخ برگرفته شده‌اند. دقت و توجه نویسنده به شعور مخاطب، علت اصلی موفقیت نویسنده در جذب مخاطب این کتاب به شمار می‌آید. منسون در این اثر به این نکته اشاره می‌کند که اگرچه ما در عصر حاضر به‌عنوان انسان‌هایی آزاد و ثروتمند به شمار می‌آییم؛ اما جهان در اصل رو به ویرانی است. او از نگرانی‌های خود می‌گوید و وضعیت فعلی جهان را به بهترین نحو به تصویر می‌کشد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته:

- کتاب همه چیز به فنا رفته، فراخوانی است برای مشارکت‌درساخت دنیایی بهتر و تنها همین کتاب برای رسیدن به این مقصود، کافی است. (رایان هالیدی، نویسنده دو کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز)

- مارک منسون در سبک خاص و غیرمعمول خودش استاد است. ساده‌نویسی او در این کتاب وادارتان می‌کند ساعت‌ها به طور ناخودآگاه، آن را ورق بزنید. (جیمز کلیر، نویسنده کتاب پرفروش خرده عادت‌ها)

- همه ما از شرارت‌های دنیا می‌ترسیم و مارک به ما نشان می‌دهد که چه‌طور از وجه تاریک خود دوری کنیم. کتابی پر از بصیرت و شوخ‌طبعی که همه ما باید در اولین فرصت، آن را بخوانیم. (شان پاریش)

- مارک منسون سؤالات مربوط به خوشبختی و رفاه انسان را به شیوه‌های خلاقانه و غیر منتظره‌ای پاسخ می‌دهد. نتیجه آن یک کتاب فوق‌العاده در است که به برخی از سؤالات عمیق‌تر در مورد اینکه جهان ما به کجا می‌رود و همچنین نحوه مراقبت بهتر از خود (و یکدیگر) می‌پردازد. (اسکات باری کافمن - دانشمند، نویسنده، پادکستر و نویسنده آمریکایی)

- مارک منسون موفق شده با استناد به علم فلسفه اخلاق و شوخی‌های خنده‌دار جهان را برای یک نسل توضیح دهد. این کتاب تضمین می‌کند که شما را بخنداند، اعتقادات شما را زیر سؤال ببرد و (امیدوارم) زندگی شما را تغییر دهد. (نیر ایال - نویسنده، مدرس و کارآفرین آمریکایی اسرائیلی تبار)

- مارک با شوخ‌طبعی، توصیه‌های عملی و حکمت فلسفی‌اش، پادزهر دوران ناراحتی روحی ما را فراهم می‌کند. بینش متضاد او باعث می‌شود در تمام مدت خواندن آن لبخندی روی صورت شما باقی بماند. (Eric Barker)

کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارید، از شنیدن این کتاب لذت خواهید برد.

مارک منسون را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز به شمار می‌آید و دارای یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های رشد شخصی در جهان است و ماهانه بیش از دو میلیون نفر نوشته‌های او را می‌خوانند. مارک منسون (Mark Manson) با نوشتن کتاب حاضر و کتاب «هنر ظریف بی‌خیالی» شهرتی جهانی به دست آورد و آثارش به 50 زبان زنده ترجمه شده و بیش از 12 میلیون نسخه از آن‌ها در سراسر جهان به فروش رفته است.

نوشته‌های منسون در نیویورک‌تایمز، وال‌استریت ژورنال، مجله TIME، فوربس، سی. ان. ان و ووکس و بسیاری دیگر از مطبوعات به چاپ رسیده و طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. کتاب دیگر این نویسنده که به فارسی نیز ترجمه شده است «عشق کافی نیست» نام دارد.

در بخشی از کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته می‌شنویم:

اواخر قرن نوزدهم میلادی در تابستانی معتدل و باشکوه در رشته‌کوه‌های آلپ در سوئیس، فیلسوفی اسرارآمیز عزم خود را جزم کرد و کتابی را با سرمایهٔ خودش به چاپ رساند. این کتاب هدیهٔ او به بشریت بود. هدیه‌ای که دلاورانه در دروازهٔ دنیای مدرن ایستاد و کلماتی را بیان کرد که نویسندهٔ خود را سال‌ها پس از مرگش به شهرت رساند.

فیلسوف سخنانی را برای هشدار دادن بیان کرد. هشدار دربارهٔ دنیایی جدید و خطرناک که همهٔ ما را به چالش خواهد کشید. او به‌عنوان یک نگهبان سخن گفت. او از زبان همهٔ ما حرف زد. بااین‌حال کمتر از چهل جلد از کتابش به فروش رسید. متافونسالیس قبل از سپیده‌دم بیدار شده بود تا آتش روشن کند و آب جوش آماده کند تا برای فیلسوف چای دم کند.

او یخ آورد تا پتوها را خنک کند و درد مفاصل فیلسوف را تسکین دهد. استخوان‌های مانده از شام دیشب را جمع‌آوری کرد تا سوپی بپزد و حالت تهوع و دل‌درد فیلسوف را برطرف کند. سپس ملافه‌های کثیف او را با دست شست. کمی بعد متوجه شد باید موهای او را کوتاه و سبیلش را اصلاح کند. اما فراموش کرده بود تیغ نو بخرد!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
48 دقیقه
بخش اول: امید / فصل اول: حقیقت تلخ
42 دقیقه
فصل دوم: خویشتن‌داری یک توهم است
34 دقیقه
فصل دوم / قسمت دو: ماشین دلقک‌ها
42 دقیقه
فصل سوم: قانون احساسات نیوتون
33 دقیقه
فصل سوم / قسمت دو: قانون سوم احساسات نیوتون
43 دقیقه
فصل چهارم: چگونه تمام رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید
46 دقیقه
فصل چهارم / قسمت دو: مسالک ایدئولوژیک
38 دقیقه
فصل پنجم: امید به فنا رفته است
18 دقیقه
فصل پنجم / قسمت دو: جعبه‌ی پاندورا
43 دقیقه
بخش دوم: همه چیز به فنا رفته / فصل ششم: فرمول انسانیت
24 دقیقه
فصل ششم / قسمت دو: تنها قانون زندگی
40 دقیقه
فصل هفتم: درد ثابت جهانی است
45 دقیقه
فصل هفتم / قسمت دو: تنها انتخاب در زندگی
39 دقیقه
فصل هشتم: اقتصاد احساسات
25 دقیقه
فصل هشتم / قسمت دو: آزادی واقعی
53 دقیقه
فصل نهم: مسلک نهایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همه چیز به فنا رفته: کتابی درباره امید
نویسنده
مترجممحمد خلعتبری، فاطمه بلدی
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته

Melika safizadeh
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
وای چه کتاب فوق العاده ای. باید ستاره‌های کتاب بی نهایت بود. چه قدر مفید و کاربردی و لذت بخش. چه قدر استدلال‌های رئال و زیبایی می‌آورد. متن کتاب بی نظیر. فرصت بزرگی به فرد می‌داد برای عمیق فکر کردن و مقایسه و از ناامیدی رسیدن به امید. مطالعه این کتاب فرصتی است برای گسترش شخصیت و رسیدن به آرامش. تک انصافا صدای راوی بود. متناسب با کتاب. و ان قدر صداشون جذاب و سرشار از آرامش بودکه با مهارت کامل مخاطب میخکوب می‌کرد و با تمرکز بالا به مطالب گوش می‌دادی. من مطالعه این کتاب به همه پیشنهاد می‌دهم تا بتونند از طریق مطالعه عمیق و آگاهانه این کتاب به رشد و پیشرفت برسند. تشکر فراوان دارم از کتابراه، به خاطر فراهم کردن مطالعه این کتاب به صورت صوتی و انتخاب راوی عالی برای کتاب. کلی انرژی مثبت می‌فرستم برای کتابراه برای ادامه راهشون.
M R
۱۴۰۱/۱۰/۳
کتاب همه چیز به فنا رفته از منسون رو باید جزو آثار تامل برانگیز در نظرگرفت. گرچه شخصا مدتهاست از کتابهایی با تم روانشناسی و جامعه شناسی فاصله گرفتم اما این کتاب رو تصادفا انتخاب کردم و واقعا بخشهایی از اون شگفت زده م کرد. این کتاب در واقع نوعی نگاه روانشناسانه به پدیده‌های بخصوص امروزی و مدرن داره که همه ما اونها رو پذیرفتیم و زندگی شون میکنیم. یه جورایی باورها و بدیهیات رو به چالش میکشه. ممکنه با خوندن یا شنیدن فصلهای آغازین نسبت به کتاب دافعه پیدا کنید و دوست نداشته باشید ادامه بدید اما مطمئن باشید در ادامه بسیار جذاب و خواندنی میشه. من کتاب رو دوست داشتم و از شنیدنش بخصوص با صدای آقای رضوانی لذت بردم.
مریم مهدی
۱۴۰۱/۶/۲
کتاب ممکنه باورهاتون را حسابی به چالش بکشه، مخصوصا اگر مثل من زیادی مثبت اندیش (از نوع غلط و زردش) بوده باشین، به خیلی از مفاهیم با نگاهی کاملا متفاوت نگاه می‌کنه که حتی تصورش را هم نمی‌کردین.
بعضی جاهاش سنگینه و مجبور میشدم برگردم عقب. روایت‌هایی از بخش‌هایی از تاریخ و زندگی بعضی مشاهیر داره که
برای من خیلی روشنگر بود.
در مجموع کتابی بود که دریچه جدیدی را برام باز کرد، به توصیه سروش صحت و مجتبی شکوری خوندمش و احتمالا بقیه کتابهای منسون را هم بخونم.
خوانش تایماز رضوانی را هم همییییشه دوست دارم.
ممنون از کتابراه
صدیقه فتحی
۱۴۰۱/۷/۲۵
کتاب عالی هست
خیلی از باورهای انسان رو به چالش میکشه نظراتش در مورد دین و مذهب برام خیلی جالب بود تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم
ما ملتی هستیم با افکار بسیار کهنه و متعصب، و واقعا به چنین زوایای دید جدید نیاز داریم
Bbj Jbj
۱۴۰۰/۶/۲۰
متن کتاب و ترجمه ان عالی بود. خوانش متن هم شنیدنی و دلنشین و مسلط و بی غلط بود. این کتاب هم انسان رو امیدوار می‌کنه و هم ناامید. محصوصا فصل آخر خیلی تکان دهنده بود و هر از گاهی دوباره باید به سراغش رفت.
سیامک درویش
۱۴۰۱/۳/۶
خیلی کم لطفی شده به این نویسنده بزرگ در ایران، پیشنهاد میکنم تمام اثارش رو بخونید. سرعت رو هم در این کتاب بزارید روی 1. 2، صدای جناب تایماز رضوانی بسیار دلپذیره اما ریتم خواندن کند.
منیره غنی زاده
۱۴۰۲/۶/۱۱
اولین بار که کتاب و خوندم هیچی متوجه نشده بودم و برام کسل کننده و مسخره بود، اما بار اول بی نظیر بود برام به خصوص ماشین دلقک و ماشین خودآگاهی و توضیح مفهوم امید
hi bro
۱۴۰۰/۱۰/۶
کتاب تفسیری است از رباعی خیام:
رِندی دیدم نشسته بر خِنگ زمین
نه کفر و نه اسلام و نه دنیا و نه دین
نه حق نه حقیقت نه شریعت نه یقین
اندر دو جهان کِرا بود زَهره این
Omid afrang
۱۴۰۲/۱۲/۹
یکی از بهترین کتاب‌هایی که تا حالا خوندم و خیلی قشنگ میاد رفتار آدم ها رو واکاوی میکنه امید داشتن به هر چیزی که در کنترلمون نیست زندگیمون رو نابود می‌کنه
رضوانه سیفی
۱۴۰۱/۱۰/۳
گوش دادن به این کتاب درست زمانی که پر از ناامیدی و اندوه بودم کمکم کرد نیروی رو به جلو بودن خودمم و مجدد بدست بیارم و با انگیزه به مبارزه ادامه بدم
زینب زمانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
زیبا و پر محتوا و تامل برانگیز بود. البته که فصل آخرش حسابی در دل آدم رو خالی میکرد در مورد آینده بشر!
مهران رشیدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
مارک منسون فقط درباره آمریکا حرف نمیزنه داره واقعیت‌هایی رو میگه که بسیار حقیقیه و مثل همیشه این کتابش هم عالی بود
Ali Ahmadian
۱۴۰۲/۳/۳
نه تنها مارک منسون اکثر حرفهایش قابل تأمل و جالب هستند، گوینده هم این کتاب رو خیلی خوب بیان میکنه 👌🏼
amin bahramnejad
۱۴۰۱/۳/۲۹
کتاب بسیار مفیده .
گوینده بسیار عالیه. با ارامش و در عین حال سرعت مناسب و رعایت تُن و مکث‌های بجا کتاب رو میخونه.
بهمن رسولی
۱۴۰۱/۷/۶
عمیق، جدی، و نکته‌ای به این کتاب گوش بدید و بعد هر چی میگه رو رو خودتون اجرا کنید متحیر میشید
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته

برای دریافت کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.