نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زن و پول - سوز اورمن

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۴
نقد کتاب صوتی زن و پول:
💫در بخش ابتدایی کتاب، سوز اورمن در مورد نقش پول در زندگی و اهمیت آن برای داشتن سلامتی، آرامش و شادی در زندگی تاکید می‌کنه و اینکه نقش زنان فقط به دختر، همسر و مادر بودن خلاصه نمیشه و میتونه به خودش متکی باشه و استقلال مالی داشته باشه.
💫در بخش بعدی، داستان زندگی خودش را تعریف میکند تا شنونده یا خواننده ازش الهام بگیره وبعد از اهمیت مدیرت پول صحبت میکنه و اینکه نباید حتما مثل گذشته زندگی کرد چون زمان و شرایط کاملا فرق کرده و در همین راستا، ما هم باید تغییر کنیم، نگرش‌مون رو عوض کنیم و زندگی رو از نو بنویسیم.
💫و البته قبل از هرچیز باید خودت رو لایق بدونی، شجاع باشی و خودت رو از درون، نوآفرینی کنی و توان این را داشته باشی که قدرتمند و ثروتمند شوی؛ و برای این امر، راهنمایی میکنه و راهکار میده.
💫درکل، هدف اصلی این کتاب، طبق گفته‌ی خودِ نویسنده این است که رابطه شما با پول رو شفا بده و تمام تمرکزش بر این مهم است.
💫صدای راوی هم گاهی کمی سلیقه‌ای هست و باید نسخه نمونه را قبل از خرید، بشنوید. من این صدا رو دوست دارم و خوانش کتاب هم خوب و آرام است.
💫در پایان، یک جمله‌ای که خیلی به دلم نشست رو اینجا می‌نویسم: اگر کاری را که انجام میدهی کوچک بدانی؛ دنیا هرآنچه هستی را کوچک خواهد شمرد!
شاد باشید❤️
Zahra ememi
۱۴۰۱/۹/۱۴
با سلام باید بگویم حقیقتا این کتاب بسیار عالی و آموزنده هست و زنان را هشیار به حقوق خودت و حتی وجود خودشان می‌کند و من قصد دادم بارها و بارها همانند کتای اثر مرکب بخوانمش و از آن یاد بگیرم تا ملکه ذهنم شوند
Sahar
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
جملاتی در این کتاب گفته شده... که حس میکنی همین امروز باید تغییر کنم.... ولی کوچک و مداوم... کتاب عالی بود دوروز تمام شد ولی دوست دارم چند بار دیگه گوش کنم نکات مهمش رو یادداشت کنم.... ممنونم
مریم قابلی
۱۴۰۰/۹/۲۱
کتاب بسیارخوبی بودمخصوصا برای خانم ها که به مسائل مالی خیلی علاقه ای نشون نمیدن وتلنگری هست براشون تاخودشون رودست کم نگیرن وبه خودشون وبه استعدادهاشون توجه ویژه ای داشته باشن.
سمیه متاع پور
۱۴۰۳/۱/۵
به من امید داد که در سنین بالا هم می‌توان شروع خوبی کرد و نتیجه عالی هم بگیری بهت یاد میده قدر لحظات عمرت رو به خوبی بدونی، چوب حراج به توانمدی خودت نزنی و....
Saharporjafar
۱۴۰۲/۱۲/۸
این کتاب بسیار ارزشمنده دوستان یک جایی از این کتاب به عزت نفس برمی گرده و این که تو خودت رو چه قدر لایق میدونی. به خانم‌های خانه‌دار هم پیشنهاد میکنم
فرزانه
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
به نظرم کتاب خوبیه و می‌تونه راهنمای خوبی برای خانم‌هایی باشه که دنبال سواد مالی و استقلال مالی هستن.
وجیهه بهارستان
۱۴۰۱/۳/۶
بسیار تکاندهنده بود شدیدا تحت تاثیر قرار گرفتم و بحال خودم افسوس خوردم
Farzane khalili
۱۴۰۲/۱/۷
انتظار گویندگی پر قدرت تر و پر انرژی تری داشتم