معرفی و دانلود کتاب صوتی زن و پول: کنترل سرنوشت خود را در دست بگیر

عکس جلد کتاب صوتی زن و پول: کنترل سرنوشت خود را در دست بگیر
قیمت:
۵۴,۶۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زن و پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زن و پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زن و پول: کنترل سرنوشت خود را در دست بگیر

کتاب صوتی زن و پول نوشتهٔ نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز سوز اورمن، درمورد رابطهٔ پیچیده‌ای زنان با پول صحبت می‌کند. این اثر پرفروش ابزاری عملی برای هدایت شما به زندگی مالی بهتر است و با کمک آن می‌توانید کنترل زندگی خود را به دست گرفته و در مسائل مالی با موفقیت عمل کنید.

درباره کتاب صوتی زن و پول:

چه چیزی در پول وجود دارد که زندگی همه افراد جهان از جمله زنان وابسته به آن است؟ مشکلات مالی و تصمیمات غلط در این مورد از کجا سرچشمه می‌گیرند؟ شاید در اطرافتان دیده باشید زنانی را که در همه چیز موفق هستند و هیچ خللی در زندگی‌شان دیده نمی‌شود. اما موضوع پول که به میان می‌آید، ناتوان می‌شوند و نمی‌توانند تصمیم درستی در این مورد بگیرند.

در این دنیای مدرن نقش زنان در جامعه روزبه‌روز در حال تغییر است و این افراد حضور پررنگی را در تجارت ایفا می‌کنند. این موضوع نوع تعامل آن‌ها با پول را نیز تغییر داده و این رابطه را بیشتر از قبل چالش‌برانگیز کرده است. زنان به‌خوبی می‌دانند چگونه در جامعه یا خانه عمل کنند و با نقش‌های جدید خود سازگاری پیدا کنند. اما چیست که ناسازگاری مالی آن‌ها را به شکلی پایدار نگه‌داشته و مانع رشد اقتصادی آن‌ها شده است؟

زنان به دلیل روحیه مادرانگی ذاتی که دارند و احساسات حمایتگر درونشان به اطرافیان، فکر می‌کنند هیچ‌چیز به طور کامل به آن‌ها تعلق ندارد. تصاحب قدرت و در اولویت قراردادن منافع شخصی چیزی دور و ناشناخته و چه‌بسا قبیح در بین آن‌ها به شمار می‌آید. به‌خصوص زمان‌هایی که این موضوعات با مراقبت از عزیزانشان در تضاد باشد، حاضرند همه چیز خود را فدا کنند.

سوز اورمن در کتاب زن و پول (Women & Money) به همه زنان می‌آموزد که داشتن درآمد، پیش‌نیاز قدرتمند بودن است. او از شما نمی‌خواهد که روح لطیف و مهربان درون خود را بیرون بکشید و تبدیل به فردی خودشیفته و خودخواه شوید؛ بلکه برعکس در درونتان تعادلی ایجاد می‌کند که به کمک آن بتوانید در عین حمایت از عزیزانتان، از نظر مالی نیز مراقب خودتان باشید.

نویسنده عقیده دارد اگر شما بتوانید قدرت خود را حفظ کنید و متوجه ارزش درونی‌تان باشید، خیلی آسان‌تر می‌توانید به‌عنوان تکیه‌گاه برای کسانی که دوستشان دارید عمل کرده و به آن‌ها کمک کنید. مطمئن باشید اگر به شیوه‌ای پایدار قدرت خود را حفظ کنید، نه‌تنها برای دیگران ضرری نخواهد داشت، بلکه برای آن‌ها نیز سودمند است.

کتاب زن و پول با این هدف نوشته شده که با مسیر رشد و پیشرفت خود آشنا شوید و درون خود کاوش کنید. با جستجوی درونی می‌توانید کنترل بهتری نسبت به زندگی مالی خود داشته باشید و تصمیمات بهتری بگیرید. این‌گونه است که می‌توانید شاهد پیشرفت خود باشید و احساس افتخار و آرامش بیشتری کنید.

بنابراین دانستن هشت ویژگی زنان زیرک به شما کمک می‌کند تا هرچه زودتر قدرت را تصاحب کنید و منافع مالی خود را در نظر بگیرید. کتاب حاضر به‌تمامی زنان مسیر تازه‌ای معرفی می‌کند که تابه‌حال نمی‌دانسته‌اند. با شنیدن نکات ارائه شده در آن می‌توانید بپذیرید که قدرت داشتن در زندگی نیازمند درآمدی است که برایتان سودآوری داشته باشد.

کتاب صوتی زن و پول مناسب چه کسانی است؟

تمامی دختران و زنانی که قصد دارند استقلال مالی داشته باشند و در مدیریت پول خود مهارت کسب کنند، می‌توانند از آموزه‌های این کتاب نهایت استفاده را بکنند.

سوز اورمن را بیشتر بشناسیم:

او یکی از بهترین نویسندگان و از سخنران‌های انگیزشی رده‌بالا در جهان امروز به شمار می‌آید. سوز اورمن (Suze Orman) در طی 9 بار متوالی پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز را نوشته و به‌عنوان دستیار تهیه‌کننده نیز فعالیت داشته است. اورمن همچنین یک برنامه‌ریز مالی حرفه‌ای است و در مقام معاون سرمایه‌گذاری رئیس‌جمهور برای «Prudential Bache Securities» فعالیت داشته است.

نیویورک‌تایمز همچنین وی را مشاور مالی موردعلاقه آمریکا معرفی کرده است. اورمن که امروزه توسط ایالات متحده «نیرویی در دنیای امور مالی شخصی» نام‌گرفته، تابه‌حال دو جایزه ایمی دریافت کرده و پادکست محبوب «زن و پول» او توسط افراد زیادی شنیده می‌شود. کتاب دیگر او «9 گام برای استقلال مالی» است که موضوع آن نیز همانند همین کتاب است.

جملات برگزیده کتاب صوتی زن و پول:

- هیچ‌چیز به‌اندازۀ پول تأثیری مستقیم بر شادی من و تو ندارد.
- ما با پولمان رابطه داریم اما این رابطه بسیار مختل و ناکارآمد است.
- باید رابطه‌ای صادقانه و سالم با پول خود داشته باشیم و مجبوریم این رابطه را بازتاب رابطه با خودمان بدانیم.
- مسئلهٔ زن و پول موضوعی پیچیده است که ریشه در تاریخ و سنت دارد و تمامی موضوعات خانوادگی و اجتماعی را در برمی‌گیرد.
- تا وقتی در شرایطی که دیگر هیچ گزینه‌ای نداریم قرار نگیریم، تمایلی به برقراری ارتباط و مواجهه با مسائل مالی نداریم.
- ما حتی نمی‌توانیم بپذیریم که پول ما دنباله و ادامهٔ ماست.

در بخشی از کتاب صوتی زن و پول می‌شنویم:

لازمۀ داشتن رابطه‌ای سالم با پول، این است که برخی نگرش‌ها را برای همیشه کنار بگذارید. از همه مهم‌تر دو احساس گناهی است که ما زنان همیشه با خودمان حمل می‌کنیم. این دو بارهایی هستند که از گذشته به همراه داریم: بار شرمندگی و تمایل به سرزنش خویش و دیگران.

نسبت به دانش خود دربارۀ پول امنیت خاطر نداری پس پشت شرمندگی آن پنهان می‌شوی، تصمیمات را به عهدۀ دیگران می‌گذاری یا در یک الگوی انفعالی گیر می‌کنی. ترجیح می‌دهی به‌جای اینکه ناکارآمدی‌هایت را نشان دهی، قیافۀ آدم‌های شرمنده را بگیری و هیچ کاری نکنی غافل از اینکه کاری نکردن بدترین تصمیم است! تو مجبوری برای همۀ افراد، همه‌کس باشی: مادر، همسر، دختری مسئولیت‌پذیر، دوستی حامی، زنی نیک‌خواه و خلاصه بانویی گشاده‌رو در خانه و محل کار. مگر در این تصویر کلان جایی برای نشان‌دادن حس ناامنی هم باقی می‌ماند؟ اصلاً مگر وقت یادگرفتن چیزهای جدید وجود دارد؟ چه کسی وقت دارد؟ سرت خیلی شلوغ است و احتمالاً با خودت تکرار می‌کنی که باید این چیزها را خیلی زودتر می‌آموختی. همه این چیزها را از قبل می‌دانسته‌اند و حالا دیگر دیر است و حالا خودت را سرزنش می‌کنی که چرا آن‌ها زمان داشتند و تو غایب بودی. در این شرایط قطعاً از اینکه عمق ندانسته‌هایت را آشکار کنی خجالت می‌کشی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
هتل ساکسون، نوامبر 2005، ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی
10 دقیقه
بخش یک: فقط برای زنان
30 دقیقه
بخش دو: تصور کن چه چیز شدنی است
30 دقیقه
بخش سه: نه شرمندگی نه سرزنش
34 دقیقه
بخش چهار: به خودت چوب حراج نزن
25 دقیقه
بخش پنج: هشت ویژگی یک بانوی ثروتمند
54 دقیقه
بخش شش: تعهدات
15 دقیقه
بخش هفت: نامت را بگو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زن و پول: کنترل سرنوشت خود را در دست بگیر
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زن و پول

Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۴
نقد کتاب صوتی زن و پول:
💫در بخش ابتدایی کتاب، سوز اورمن در مورد نقش پول در زندگی و اهمیت آن برای داشتن سلامتی، آرامش و شادی در زندگی تاکید می‌کنه و اینکه نقش زنان فقط به دختر، همسر و مادر بودن خلاصه نمیشه و میتونه به خودش متکی باشه و استقلال مالی داشته باشه.
💫در بخش بعدی، داستان زندگی خودش را
تعریف میکند تا شنونده یا خواننده ازش الهام بگیره وبعد از اهمیت مدیرت پول صحبت میکنه و اینکه نباید حتما مثل گذشته زندگی کرد چون زمان و شرایط کاملا فرق کرده و در همین راستا، ما هم باید تغییر کنیم، نگرش‌مون رو عوض کنیم و زندگی رو از نو بنویسیم.
💫و البته قبل از هرچیز باید خودت رو لایق بدونی، شجاع باشی و خودت رو از درون، نوآفرینی کنی و توان این را داشته باشی که قدرتمند و ثروتمند شوی؛ و برای این امر، راهنمایی میکنه و راهکار میده.
💫درکل، هدف اصلی این کتاب، طبق گفته‌ی خودِ نویسنده این است که رابطه شما با پول رو شفا بده و تمام تمرکزش بر این مهم است.
💫صدای راوی هم گاهی کمی سلیقه‌ای هست و باید نسخه نمونه را قبل از خرید، بشنوید. من این صدا رو دوست دارم و خوانش کتاب هم خوب و آرام است.
💫در پایان، یک جمله‌ای که خیلی به دلم نشست رو اینجا می‌نویسم: اگر کاری را که انجام میدهی کوچک بدانی؛ دنیا هرآنچه هستی را کوچک خواهد شمرد!
شاد باشید❤️
Zahra ememi
۱۴۰۱/۹/۱۴
با سلام باید بگویم حقیقتا این کتاب بسیار عالی و آموزنده هست و زنان را هشیار به حقوق خودت و حتی وجود خودشان می‌کند و من قصد دادم بارها و بارها همانند کتای اثر مرکب بخوانمش و از آن یاد بگیرم تا ملکه ذهنم شوند
Sahar
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
جملاتی در این کتاب گفته شده... که حس میکنی همین امروز باید تغییر کنم.... ولی کوچک و مداوم... کتاب عالی بود دوروز تمام شد ولی دوست دارم چند بار دیگه گوش کنم نکات مهمش رو یادداشت کنم.... ممنونم
مریم قابلی
۱۴۰۰/۹/۲۱
کتاب بسیارخوبی بودمخصوصا برای خانم ها که به مسائل مالی خیلی علاقه ای نشون نمیدن وتلنگری هست براشون تاخودشون رودست کم نگیرن وبه خودشون وبه استعدادهاشون توجه ویژه ای داشته باشن.
سمیه متاع پور
۱۴۰۳/۱/۵
به من امید داد که در سنین بالا هم می‌توان شروع خوبی کرد و نتیجه عالی هم بگیری بهت یاد میده قدر لحظات عمرت رو به خوبی بدونی، چوب حراج به توانمدی خودت نزنی و....
Saharporjafar
۱۴۰۲/۱۲/۸
این کتاب بسیار ارزشمنده دوستان یک جایی از این کتاب به عزت نفس برمی گرده و این که تو خودت رو چه قدر لایق میدونی. به خانم‌های خانه‌دار هم پیشنهاد میکنم
فرزانه
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
به نظرم کتاب خوبیه و می‌تونه راهنمای خوبی برای خانم‌هایی باشه که دنبال سواد مالی و استقلال مالی هستن.
وجیهه بهارستان
۱۴۰۱/۳/۶
بسیار تکاندهنده بود شدیدا تحت تاثیر قرار گرفتم و بحال خودم افسوس خوردم
Farzane khalili
۱۴۰۲/۱/۷
انتظار گویندگی پر قدرت تر و پر انرژی تری داشتم
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زن و پول

برای دریافت کتاب صوتی زن و پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.