نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زمانی برای زندگی - آنتونی رابینز

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
مَه نو
۱۴۰۱/۹/۱۹
نتیجه چیه
هدف چیه
فعالیتهای مشخصی که باید انجام بدم تا این‌ها اتفاق بیافتن چین
این سه سوال اساس تولید یک برنامه اپا هستن.
قراره تو این کتاب یاد بگیریم تمرین و تکرار مادر مهارت هاست. یاد بگیریم چطوری بخش‌های مهم و اثرگذار زندگیمونو تشخیص بدیم و اخدافی براشون انتخاب کنیم و اون اخداف رو تبدیل به تصاویر زنده و پویا کنیم و با اون احساسات و تصاویر در مسیر باقی بمونیم.
قراره یادبگیریم با کمترین زمان و هزینه به مقصد برسیم، اما این کتاب نزدیک به ۸۵۰ دقیقه اس در حالی که میتونست در در یک ساعت هم تدوین بشه. تکرارهای زیاده از حد و غیر ضرور، وارد شدن به ریز جزییات و مثال‌های کم ارزش و بعضا غیرقابل درک و اثرگذار برای جامعه ما و افرادی با زندگی معمولی.
زمانی که قراره برای اموزش از این کتاب بپردازیم میتونه صرف چندین کتاب بشه که به مراتب قدرت اثرگذاری بالاتری دارن.
+‌ی مثبت داده شده هم به گوینده اس برای تسلط بر صحبت، صداگردانی مناسب در خوانش کتاب.
با تشکر از تیم خوب کتابراه 💐💐
آنیتا ارزانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
سبک: روانشناسی و انگیزشی
محتوا: واقعا عملی و کاربردی، تا فصل ۶ صبور باشید، کلا مثال است و مقدمه چینی و کمی حاشیه، فصل۶ جمع بندی و پیکره اصلی کتاب است، واز فصل ۷ به بعد هم بنوعی تکرار و توضیح موارد قبل است.
میزان خشنودی: بسیار پسندیدم. من بشخصه بسیاری از توصیه‌های کتاب را انجام داده ام، ولی به الگو گذاری برای اهدافم فکر نکرده بودم.
تغییر دانش: بله آگاهی و دانشم از هدف گذاری و چگونگی سنجش میزان عملکردم بسیار تغییر کرده است. مثل اینکه نمره درست عینک را زده باشم. تاکید نویسنده جهت الگو برداری قابل تامل است.
پیشنهاد میکنم با صبوری و مداومت کتاب را به پایان برسانید، و خود را برای عمل کردن به توصیه‌های نویسنده محک بزنید.
Hemmat .N
۱۴۰۰/۹/۱۱
در حقیقت باید گفت که کتاب‌های آقای «آنتونی رابینز» به گونه‌ای باز نمای نوعی از «روانشناسی قدرت» ‌اند که در آن‌ها نویسنده تمام آنچه را که بیان داشته به نوعی خود، آن‌ها را تجربه کرده و امیدوار است که مخاطب کتاب و نوشته‌های او با انجام آن برنامه‌های عملی همان تجارب و موفقیت‌ها نیز برای آن‌ها محقق شود.
این نکته از موارد اهمیت کتاب‌های رابینز قلمداد می‌شود.
ترانه رودپیما
۱۴۰۰/۸/۹
فقط میتونم بگم‌ای کاش این مطالب از مدارس تدریس بشه! ضروری برای همه بشریت! فقط مطمئن باشید که تصمیم برای داشتن چنین برنامه و تغییری اگاهانه گرفتید و مصمم هستید وگرنه عملیش نخواهید کرد چون تصمیم گرفتن قدرت نهایی است تی. آر!
Sina B
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
با تشکر فراوان از کتابراه عزیز بابت تمام هدایای ارزشمندی که به مناسبتهای مختلف تقدیم تشنگان کتاب و کتابخوانی می‌نماید، کتابهای صوتی در این دهه‌ها بسیار کاربردی تر می‌باشد 🙏👌؛ خوانش کتاب عالی بود، صدایی گیرا و کاملا مناسب -موضوع و قلمی عالی و بسیار کاربردی بدون شعارزدگی برای مواجهه با (کمبود زمان و عدم موفقیت و بهانه‌هایی برای شکست در زندگی تمامی انسان‌ها) با عمل نمودن به تمام مراحل فکری و عملی که آقای رابینز بیان می‌نماید، به موفقیتی صددر صد در زندگی دست خواهید یافت حتی اگر همه دنیا به شما بگویند تو نمی‌توانی...
ma pa
۱۴۰۳/۱/۲
قبل هر چیزی کار راوی کتاب واقعا عالیه.
من خیلی کم پیش میاد به سمت کتاب‌های انگیزشی و توسعه فردی و اینجور چیزا برم و با اینکه شاید نزدیک به شش ماه طول کشید تا این کتاب رو کامل گوش کردم و مدت‌ها از اون زمان میگذره ولی هر سری حتی جلد کتاب رو میبینم یاد هیجان راوی می‌افتم. البته که خود آقای آنتونی رابینز یک سخنران تک و فوق العاده ست ولی شنونده ایرانی ترجمه کتاب رو از شخص دیگری میشنوه و واقعا کم نذاشته بودند.
اما خود مطالب کتاب: خب برای طرفداران این نوع از کتاب‌ها، این کتاب شاید بشه گفت دقیق‌ترین راهنماست و پله پله شما رو همراهی میکنه. من به شخصه نمی‌پسندم.
نسترن
۱۴۰۱/۳/۲۴
به طور کلی کتابها و سخنرانی‌هایی که از آنتونی رابینز خواندم و دیدم خیلی گیج کننده بوده‌اند. در واقع مطالب ساده رو میچیده میکنه و بیان میکنه. به عبارتی دیگر قدرت بیان خوبی ندارد. من چندین بار از زمان شروع کتاب میخواستم کتاب نیمه کاره رها کنم اما منصرف شدم. در کنار نقطه ضعف کتاب که مطرح کردم میشه میشه صدای خوب گوینده اشاره کرد. همچنین کلیت مطالبی که در مورد مدیریت زمان مطرح میکنه صحیح و کابردی هستند. یعنی مواردی ریزی رو اشاره میکنه که میتونه تو جلوگیری از استرس و مدیریت بهتر زمان کمک کننده باشد البته به شرط انجامشون.
با تشکر از کتابراه عزیز
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
این کتاب جز محدود کتاب‌هایی است که از من ۵ ستاره گرفت. کتابراه سورپرایز خوبی با هدیه این کتاب در آخر هفته هایش به کاربران کتاب‌خوان‌های خودش تقدیم کرد. سپاس و دست مریزاد کتابراه. کتاب صوتی بودنش را مزیت مضاعف برای شنیدن در فضاهای بیشتری دارد و این نکته دانش این کتاب بهتر انتقال می‌دهد. انرژی گوینده، حس تونی به ایرانیان به خوبی منتقل کرد. اگر وقت گوش دادن به کتاب زمانی برای زندگی اثر آنتونی رابینز را به کفایت ندارید، فصول پایانی کتاب را به راحتی و دقت بشنوید. هرچیزی که در آینده بخواهید بدست بیاورید در گذشته دارید.
علیرضا رجبی
۱۴۰۱/۶/۱۶
سلام. یک کتاب عالی برای بهتر کردن رفتارمان در کار، ارتباط با دیگران و حتی نحوه زندگی کردن مان. میتوانید این کتاب صوتی را در هنگام رانندگی، در محل کار، یا در منزل در حال استراحت کردن و یا انجام کارهای روزمره خانه گوش کنید. کتاب ارزشمندی است. برای من بسیار مفید و کارآمد بود. من فکر میکنم همه ما نیاز داریم بسیاری از موارد چه رفتاری و چه کاری را هرچند که در انجام آن‌ها ماهر باشیم را آموزش ببینیم تا برایمان تکرار شود تا همیشه کارها و یا رفتارمان را به بهترین شکل انجام دهیم. پایدار و سربلند باشید.
Masumeh M
۱۴۰۰/۱۰/۲
سلام کتاب بسیار عالی و خوبیه در تعیین سبک و روش زندگی برای آینده و حال. اما فقط توضیحات کلی و مقدماتیش که داره فلسفه رویکردش رو توضیح میده قابل استفاده ست و فصل‌هایی که داره درباره نحوه کار با برنامه ریزش صحبت می‌کنه چون ترجمه شده سخنرانی در کارگاه آقای رابینزه اصلا قابل فهم نیست باید حضوری باشه! ینی توضیح روش کار نرم افزار برنامه ریزشه که صوتی نمیشه فهمید چی میگه. اما به هر حال برای من همون فلسفه رویکردش هم بسیار کاربردی بود. ممنون
شیما پیروزمنش
۱۴۰۱/۶/۱۰
به نظرم شنیدن این کتاب صوتی برای هر کسی که به خودش اهمیت میده حیاتیه؛ لحن گوینده هم به هیجان و انگیزه دادن خیلی کمک کرده 👌😍👌
پیشنهادات آنتونی در خصوص ساخت واحد‌های OPA میتونه به شما کمک کنه تا علاوه بر صرفه جویی در زمان، احساس رضایت بیشتری کسب کنید؛ ضمناً تونی یه پیشنهاد عالی دیگه‌ام داره، به شما روش بسیار کارآمدی برای ارزیابی خودتون آموزش میده؛ مطمئناً تونی برای تویی که به حرفاش عمل میکنی یک دوست همیشگی خواهد بود 😊
Maryam Eskafi
۱۴۰۱/۲/۱۸
کتابهای رابینز همیشه عالیه تا جایی که بتونم همه کتابهاشو میخرم واقعا همه چیزش عالیه. انگیزه بخش. صدای گوینده. نیاز خواننده و محتوای کتاب. موضوع اصلی کتاب تمرکزه تمرکز رو خواسته‌ها که در ده فصل و ده روز بهمون یاد میده چطور اینکارو انجام بدین ولقعا ارزشمنده کتابش. من هنوز فصل اولشم ولی شروع کردم و واقعا داره نتیجه میده. به تورم اوم همیشه باید اینجور کتابها را هی دور کنه همیشه هر روز گوش کنه تا یادش نره اهدافش. واقعا خوشحالم که این کتاب رو خریدم
ثریا ثقتی
۱۴۰۳/۲/۳
اول باید بگم که صدای گوینده فوق‌العاده و بی نظیره، جوری که فکر میکنی واقعا خود تونی رابینزه که داره با هیجان و شور و اشتیاق دانسته‌ها و تجربیاتش رو به فارسی بیان میکنه، فصل‌های اول رو باید با این آمادگی که قراره یه سری مطالب و اهداف و برنامه‌های زندگیمون رو مکتوب و دسته بندی کنیم گوش کنیم بهتره حتما این رو جدی بگیریم چون توو فصلای بعدی لازمش داریم، و اگه کاملا به دستورالعمل‌ها گوش کنیم توو زندگی خیلی کار گشا و کاربردی هستن.
ALI REZAEI
۱۴۰۰/۱۱/۳
کتابش واقعا خوبه و قلم نویسنده یعنی آنتونی رابینز روان و خودمونی هست ک در فهم مطالب خیلی کمک کرد بر علاوه صدای رسا و گرم گوینده و رعایت فراز و فرود‌ها ک همه جنبه‌ها مثلا جدی یا طنز را بهترین نحوه انجام دادن... ولی بنظرم خیییلی مطالب رو کش دادن و شاید خسته بشین بعضی جاها.
۱-محتوای خوب و قابل درک ۲- جنبه کاربردی مطالب در زندگی ۳- داستان‌های مکمل برای فهم بهتر ۴- گویندگی کار درست ۵-حجم زیاد مطالب
سیما مهذب
۱۴۰۰/۹/۱۹
باسلام و احترام
باسپاس از کتابراه عزیز و ناشر محترم
باید بگم خود کتاب مفاهیم بسیار جالبی داره.... (تا حالا دوفصل را گوش دادم) صدای راوی نیز خوبه فقط خیلی تند میخواند... جوری که مفاهیم عمیق رو نمیشه باهش خوب ارتباط برقرار کرد... بهرحال از ارزش کار چیزی کم نمیشود. به دوستان توصیه میکنم گوش کنن چه برای کاربرد در زندگی و چه در محیط کسب و کار وآموزش. با احترام
Zeynab Khazaei
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
تا به الان سه بخش از کتاب رو گوش دادم باید بگم اولا صدای گوینده بسیار دلچسب و گوش نواز هست، و اینکه انقدر عالی و رسا کتاب رو می‌خونن که شنونده عمیقا لذت میبره از طرز بیانشون.
دوما مفاهیم و مطالب کتاب تا الان پر مفهوم و الهام بخش بودند و‌ای کاش‌ای کاش‌ای کاش این مطالب و مفاهیم رو در مدارس یادمون میدادند اونوقت روزهای عمرمون بیهوده نمی‌گذشتند.
با سپاس فراوان از کتابراه عزیز
Soroush Karami
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
نقطه قوت: 1-محتوای عالی و مفاهیم جالب (آدمو تو فکر میندازه و همین مهمه!) 2-موارد کاربردی وقابل استفاده 3-گوینده کتاب عالی با صدایی ارام وگرم ودلنشین
واقعا گوش دادن بهش هم منو تو فکر مینداخت هم اروم میکرد
نویسنده هم که معلوم میکنه ارزش وقت گذاشتن داره یا نه!
نقطه ضعف: یکم خسته کننده بود و مطالب طولانی شده بود (که باز ارزش گوش دادن داره مخصوصا گویندش عالیه)
moradi morteza
۱۴۰۰/۱۱/۴
اگر قصد مطالعه این کتاب رو دارید بدونید هیچگونه کشش داستانی نداره، صرفا با چند نکته روانشناسی برای تقویت اراده و مثبت اندیشی و سلامت روان و موفقیت و... مواجه میشید که لابلای یه داستان یکنواخت پخش شده ن، اونم نکته‌هایی که احتمالا در فضای مجازی به گوش و چشمتون خورده... البته کتاب با یادآوری مجدد اونها یه سقلمه کوچک به آدم وارد میکنه و میشه گفت این سقلمه تا حدی لازمه.
نیلوفر
۱۴۰۰/۹/۲۳
من معمولا وقتی کتاب را تمام میکنم نظر می‌نویسم. الان چهار روز هشت کتاب را شروع کردم و الان فصل تصویرسازی تمام شد. ‌ اشتیاق زندگی و رسیدن به اهدافم بسیار بیشتر شده و مشتاقم تموم بشه. به همه توصیه میکنم حتی هر کسی که سایر کتاب‌های موفقیت را هم خوانده است. شباهت‌های داره ولی واقعا متفاوت و احتمالا موثر هست.
Ami A
۱۴۰۰/۹/۲۰
من همیشه مشکل برنامه ریزی دارم
همه روشها رو امتحان کردم همه جا یادآور و یادداشت گذاشتم ولی تا مدت کوتاهی خوب بودند
و وقتی هم که نمیتونستم به انجام برسونمشون دچار استرس و افسردگی میشدم
این کتاب واقعا کمک بزرگی به من کرد
ترجمه عالی و گوینده با صدای گرم و مسلط به متن شما رو تشویق به شنیدن این کتاب میکنه.
رام
۱۴۰۱/۱/۹
صدای گوینده فوق العاده و آرام بخشه و باعث شد کتاب رو دنبال کنم ولی از طرف دیگه نویسنده بیش از اندازه حرافی میکنه و موضوعات رو چندین و چند بار تکرار میکنه و با مثالهای زیاد و خاطره گفتن فقط موضوعات رو و خسته کننده و طولانی میکنه.
+ محتوای مناسب - صدای فوق العاده گرم گوینده
- تکرار بیش از حد - حرافی بسیار زیاد نویسنده - خسته کننده شدن کتاب
میلاد محمدی
۱۴۰۱/۱/۶
از اون کتاب‌هایی هست که میتونه زندگی افراد رو تغییر بده. دگرگون کننده هست واقعا‌. البته تمرین وار هستش یعنی گام به گام باید با کتاب پیش برین و مطالب رو توی زندگی پیاده کنین. فقط یه جاهایی حس کردم حجم کتاب بالا هستش و به نظرم میتونست کم حجم تر باشه. ولی در نهایت برای کسی که دنبال پیشرفت شخصی و موفقیت هست، کتاب فوق العادیه👌🏻
Mohammad Bagheri
۱۴۰۰/۱۲/۲
هرچیز ارزشمندی رو به بهای اون می‌دن نه به بهانه ش، مهمترین و باارزش‌ترین بها که فرد می‌تونه برای رسیدن به موارد ارزشمندش بپردازه زمانه.
اثر خیلی خوب با اجرایی خیلی خوب، گوش دادن به چنین آثاری حتی اگه بدون تمرین هم باشه بی اثر نیست، هرچند که بهترین چنین آثاری برای اثربخشی بهتر بصورت کارگاه آموزشی پیگیری و موارد مهم اون انجام بشه.
علیرضا علی زاده
۱۴۰۰/۹/۱۱
بسیار بسیار از کتابراه و مدیریت محترم و کارمندان شریفش تشکر و سپاسگزاری می‌کنم
مطمئنا عمل پسندیده شما منافع دنیوی و اخروی رو برای شما به همراه داره
من کتابهای زیادی از کتابراه خریداری کردم و این کتابهای رایگان شما تشویقی مضاعف برای کتابخوانی بیشتر من هست
سید محمد صحت
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
متن کتاب فوق العاده س، گوینده هم عالیه، من به زندگی بی رغبت بودم با گوش کردن این کتاب (البته بعضی قسمتها رو چندین بار گوش کردم) دیگه بی رغبت نیستم، البته تمریناتی که میده رو بهتره انجام بدیم، نتیجه بهتری میده 👍🙂البته موسیقی و فاصله بین متنها بیشتر لازم بود که شنونده بتونه فکر کنه به مسایل.. ممنون از کتابراه
مرتضی صولتی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
کتاب فوق العاده است. نوشتن سه نتیجه از برنامه هفته قبل برای من عالی بود، تمرکز من بیشتر روی کارهایی بود که هفته قبل انجام ندادم و این باعث دلزدگی من از برنامه هام میشد، مورد بعدی تصویر سازی و دادن نقش به هر هدف بود که واقعا معجزه میکنه، بعد از انجام دادنشان و به نتیجه رسیدن، پر از حس شادی و نشاط می‌شید.
م مسعودی
۱۴۰۰/۹/۲۴
بسیار قابل تدبر و البته اجرای خوبی داره فقط چون جملات پشت‌سرهم و با سرعت بیان میشه و انصافاً همه‌اش مفیده برای این‌که کامل جا بیفته و درک بشه به نظر من باید چند بار با دقت و توجه گوش کنیم، لازم بود یادداشت برداریم و به کار ببندیم 🙏⚘
ممنون از کتابراه برای انتخاب‌های خوب و سنجیده 👌🌷
Narges Jamalipak
۱۴۰۰/۹/۱۱
آنتونی رابینز همیشه روی قدرت سوالات تمرکز می‌کنه واین مطلب در زندگی افراد واقعا مهمه، بنظر من سرنوشت ما رو سوالاتی که از خودمون می‌پرسیم تعیین میکنه
mahdi Tahamtan
۱۴۰۱/۱/۲
کتاب صوتی خوبی هست برای اینکه یک دید کلی بگیرید در مورد برنامه ریزی هفتگی و ماهیانه. خیلی از مثالهایی که میزنه رو یه عادم معمولی نمیتونع انجام بده، مثلا میگه با جت شخصی فلان کار کردم که زمان سیو کنم یا دستیار شخصی دارم. اما بعد از گوش کردن به این کتاب من برنامه هفتگی و روزانه بهتری دارم.
حانیه اسکویی
۱۴۰۲/۴/۱۸
برنامه اوپا و کنترل زندگی. آنتونی رابینز تو این فایل صوتی خیلی عالی گفته که چجوری هدفمون توی زندگی رو پیدا کنیم و چجوری رسیدن به اون رو کنترل کنیم و احساسات و عواطف رو چطور کنترل کنیم تا به جلو بریم.
نیاز هامون چیا هستن. و چطور میتونیم این نیاز‌ها رو برطرف کنیم👌
r. Karimiyan
۱۴۰۰/۱۱/۱
سلام، من تازه این کتاب رو شروع کردم و تا فصل یک گوش دادم، موضوع کتاب بیشتر خودسازی و انگیزشی هستش و با اینکه خیلی خیلی به حاشیه رفته و یک مطلب را به کرات تکرار کرده ولی بنظرم این تکرار مکرر اهمیت اون مطلب رو میرسونه و با همین مثالها و تکرارهاست که پیام اصلی دریافت میشه.
سعیده میرداودی
۱۴۰۱/۵/۲۲
سلام به همگی. ابتدا بابت این هدیه ارزشمند از کتابره خیلی ممنونم. گوش دادنش رو توصیه میکنم. با دقت زیاد به سوالاتی که پرسیده میشه گوش کنید و بهشون جواب بدید. سوالهای خوبی می‌پرسه. و از همون فصل اول حتی شده چندین بار گوش کنید و خوب در مورد سوالها تامل کنید.
Mehdi Rezaie
۱۴۰۰/۹/۳۰
گویندگی بسیار مسلط به متن و موضوع، با صدایی گرم و گیرا و همچنین ترجمه عالی و روان از نقاط قوت این اثر به شمار می‌آید. مطالب و آموزه‌های آنتونی رابینز هم که احتیاجی به تعریف و توصیف نداره، مثل همیشه عالی و مفید.
سپاس فراوان از تمامی دست اندرکاران 🙏
Abdollah zardkouhi
۱۴۰۰/۹/۱۲
فقط میتونم بگم آنتونی رابینز بینطیره. و همچنین گوینده‌ی این کار باعث میشه با اشتیاق بیشتر به کتاب گوش بدیم، عالیه واقعا.... و ممنون از کتابراه که این کتاب گران بهارو بهمون هدیه داد
Fatima Dehghan
۱۴۰۱/۱/۲۲
دیدگاه متفاوتی از برنامه ریزی ارائه می‌کند. از این نوع کتاب‌ها و مقالات انگیزشی و مدیریتی بهتره همیشه در کنارمون باشه، چون اگرچه مطالب تکراری و آشناست اما با توجه به متن کتاب، تکرار بهترین مهارته و باعث میشه که اهداف نیمه کاره رها نشه.
Ali Akbari
۱۴۰۱/۱/۱
اینکه از دیگران کمک بگیری برای کارهات رو قبول دارم، ولی اینکه زمان رو اینجوری که ایشون ریز ریز میکرد مثلا از ساعت نه تا نه و پونزده دقیقه خوردن چای سپس ده دقیقه تماس تلفنی و... چنین زمانبندی امکان نداره در دنیای واقعی و فقط توهم...
محمد خیری نیا
۱۴۰۰/۱۲/۳
یک کتاب بی نظیر از یک آدم بی نظیر وبا مترجمی فوق العاده که می‌تواند دید شما رو کاملا نسبت به برنامه ریزی ومدیریت زمان به طور کامل عوض کند.
به جراعت می‌توانم بگویم بهترین کتابی که در این حوضه خوانده‌ام همین بوده با اختلاف
MORTEZA JAFARI
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
سلام خدمت دوستان. کتاب بسیار جامعی هست که تماما راهکار ارائه میده و بسیار مفید از این نظر که: مانند کتاب‌های موفقیت دیگر صرف بازی با ذهن و فکر موفقیت و هدف نیست یه پکیج کامل از عادات و رفتار عملی برای رسیدن به پیروزی در زندگی.
Zahra Ahmadi
۱۴۰۰/۱۱/۶
به کوچ‌های حرفه‌ای و مربیان توسعه فردی توصیه میکنم حتما این کتاب رو مطالعه کنند؛ پر از نکات کوچینگی است، آنتونی رابینز در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه هم زندگی خود را بهبود بخشید و هم به مراجعانتان کمک کنید مسائل و چالش هاشون رو حل کنن
میثم صادق زاده
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
کتاب جامع و کاملی بود جواب خیلی از مشکلات کاری و فردی زندگیمو دریافت کردم کتاب عالی بود خوندن این کتاب بستگی به درک هرکسی داره از کتاب راه متشکر هستم ک چنین کتاب فوق العاده‌ای رو به رایگان در خدمت جویندگان علم قرار داد 💝💝
hamidreza2516 ghasemipour
۱۴۰۰/۹/۱۱
کلا کتابهای آنتونی رابینز فوق‌العاده هستن، بنده با کتاب موفقیت نامحدود در بیست روز با کارش آشنا شدم، این کتاب موفقیت نامحدود در بیست روز رو سال 90 خریدم هنوز برام لذتبخشه خوندنشه، هر کتابی با نام این نویسنده قطعا میدرخشه😍💪👌
لارا امامی
۱۴۰۳/۱/۱۱
سلام به شدت توصیه به خواندن این کتاب دارم. نکته مهم این کتاب اینکه موفقیت بک فرایند ذهنی است. سعی کنید در لحظه زندگی کنید و نگران هیچ چیزی نباشید.. سخت گوشی دلیل بر موفقیت نیست بلکه فرایند ذهنی دلیل موفقیت است.
حمید رضا مرادی
۱۴۰۱/۳/۱
کتاب خیلی خوبی بود برای کسانی که در زندگی زمان بندی و مدیریت زمان ندارند یا بلد نیستن چطور از زمان خود بهترین استفاده رو بکنن پیشنهاد میکنم این کتاب رو بار‌ها بخونن و از ترفند‌ها و راحل حل‌های این ‌کتاب استفاده بکنند
علیرضا کریمی
۱۴۰۰/۱۲/۶
این کتاب به شما آموزش میده که چجوری کا هاتونو دسته بندی کنید که هم زمان کم نیارید هم اینکه گیج نشید چه کاری انجام دادین یا تو چه وضعیتی هستی..
آنتونی رابینز واقعا عالیه و من واقعا دوست دارم تمام کتاباشو گوش کنم..
Ali Reza
۱۴۰۰/۱۱/۳
بهترین کتاب مدیریت زمان و زندگی که تا الان خوندم
بسیار جامع است.
کاش این کتاب‌های صوتی یه خلاصه یا نقشه ذهنی داشت.
اینجوری عالی میشد.
چون بیشتر کتاب صوتی‌ها پشت فرمون یا هنگام انجام کار گوش داده میشود.
سروناز حسینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
صدای گوینده و نحوهٔ بیان ایشون خیلی خوبه، خیلی می‌تونست کتاب بهتری باشه که به نظر می‌رسه ترجمه کمی دخل و تصرف داره و فصل ۷ به بعد مدام تکرار هست و نصفه که باعث سردرگمی میشه. خیلی مطالب راحت‌تر میشد بیان بشه.
reza sohbatloo
۱۴۰۰/۹/۱۰
درست وقتی خوندن کتابهای انگیزشی رو شروع کردم، کتابراه این کتاب عالی رو هدیه کرد.
ممنون🙏🏻🌿
بانو
۱۴۰۳/۱/۱۰
به نظرم باید چند بار گوش بدیم تا مطالبش برامون به درستی جا بیفته ولی خیلی لذت بردم و امیدوارم بتونم عمل کنم. پیدا کردن اهدافمون و چرایی آن‌ها و برنامه ریزی برای اونها بسیار لذت بخش خواهد بود.
Mahdi Pahlavan
۱۴۰۱/۹/۲
بشدت عالی این کتاب هم قابل هضم هست و هم قابل فهم و یک ویژگی عالی این کتاب داشتن تمرین برای پیشرفت هست که نویسنده برای خواننده تعیین کرده و اگر انجامش بدیم اثر گذاری فوق العاده‌ای داره
Futurist Esmaiel Rahimi
۱۴۰۱/۳/۷
از خواندن کتاب‌های آنتونی رابینز چیزهای زیادی دستگیرم می‌شود.
چون خودش هم همیشه در حال یادگیری است.
خلاقیت و کنجکاوی این مرد تمامی ندارد.
و در این کتاب هم درست زیستن را برجسته کرده است. ‌
1 2 3 4 5 6 >>