معرفی و دانلود کتاب صوتی زمانی برای زندگی

عکس جلد کتاب صوتی زمانی برای زندگی
قیمت:
53000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زمانی برای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زمانی برای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زمانی برای زندگی

چگونه می‌توان یک زندگی پویا داشت و با تمرکز بر روی اهداف به بهترین نتایج در زندگی دست یافت؟ آنتونی رابینز در کتاب صوتی زمانی برای زندگی با ارائه یک برنامه ده روزه به شما کمک می‌کند تا بر روی زمان خود تسلط کافی داشته باشید و به همه اهدافتان دسترسی پیدا کنید. این کتاب درواقع از روی یکی از سمینارهای این نویسنده و سخنران انگیزشی تدوین شده است.

درباره کتاب صوتی زمانی برای زندگی:

بیشتر مردم از این موضوع شکایت دارند که وقت کافی برای ایجاد تغییرات ندارند و نمی‌توانند آنطور که همیشه آرزویش را داشته‌اند، زندگی کنند. این افراد اغلب می‌گویند اگر کارم انقدر سخت نبود، می‌توانستم زندگی سالم‌تری داشته باشم. یا اگر بچه‌هایم بزرگ بودند می‌توانستم بیشتر روی رابطه‌ام کار کنم. اما حقیقت این است که این حرف‌ها همه بهانه‌هایی بیش نیستند و کمبود زمان مسئله اصلی نیست.

آنتونی رابینیز عقیده دارد چیزی که بیشترین اهمیت را دارد درواقع نحوه تفکر و سازماندهی زمان است. او در سخنرانی خود به اسم زمانی برای زندگی (The Time of Your Life) به شما می‌گوید مهم نیست که در حال حاضر در چه موقعیتی قرار گرفته‌اید. شما توانایی انجام هرکاری را دارید؛ بنابراین کاری که واقعا دوست دارید را شروع کنید و به سمت آرزوهایتان قدم بردارید.

این نویسنده و سخنران انگیزشی با مطالعه و تحقیق بر روی انواع سیستم‌های مدیریت زمان به این نتیجهٔ مهم رسید که همهٔ آن‌ها براساس لیست کارها سازماندهی شده‌اند. او سیستمی را ایجاد کرد که به جای این که بر روی زمان تمرکز داشته باشد، توجهش به وظایف باشد. روش برنامه‌ریزی سریع وی شامل یک برنامهٔ عملی گسترده و متمرکز بر نتایج می‌شود. در پایان هر جلسه از این سخنرانی تمرین‌هایی ارائه شده که با انجام آن‌ها می‌توانید تغییرات موثری در زندگی خود ایجاد کنید.

با شنیدن این کتاب صوتی متوجه می‌شوید که کلید اصلی رسیدن به موفقیت ذهنیت شما است. همچنین این نکته مهم را درمی‌یابید که برای دریافت نتایج درخشان باید زندگی‌تان را بر پایهٔ استانداردهایتان پیش ببرید. تنها کافی است یاد بگیرید به دنبال رویاهای خود بروید و آن را به یک سیستم روزانه کاربردی تبدیل کنید.

کتاب صوتی زمانی برای زندگی مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال یک برنامهٔ عملی و کاربردی دقیق برای رسیدن به اهدافتان هستید، این کتاب کمک زیادی به شما می‌کند. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودسازی از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

آنتونی رابینز را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، کارآفرین، سخنران انگیزشی در سال 1960 در شهر لس‌آنجلس متولد شد. او یکی از برترین استراتژیست‌های زندگی و تجارت به شمار می‌آید که میلیون‌ها نفر از همایش‌های توسعه فردی‌اش بهره‌مند می‌شوند. کتاب‌های پرفروش آنتونی رابینز (Anthony Robbins) به ده‌ها زبان ترجمه شده و میلیون‌ها خواننده در سراسر دنیا دارند.

وی تا به حال کتاب‌های گوناگونی به نگارش درآورده که اکثر آن‌ها جزو پرمخاطب‌ترین کتاب‌های حوزهٔ روان‌شناسی و موفقیت به شمار می‌آیند. بیشتر تلاش آنتونی رابینز در آثارش، صرف این می‌شود که خواننده را به جستجوی پتانسیل‌های درونی‌اش تشویق کند. این سخنران برجسته از شنوندگان سخنرانی‌ها و خوانندگان کتاب‌هایش می‌خواهد که در جستجوی پیروزی‌های بزرگ باشند و به زندگی معمولی قناعت نکنند.

ازجمله آثار مشهور رابینز می‌توان به «توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز»، «پرسش‌های کوانتومی»، «اهرم‌های خوشبختی»، «درس‌هایی برای موفقیت»، «ماشین پول‌سازی»، «هیولای درونتو بیدار کن» و «قدرت تفکر منفی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی زمانی برای زندگی می‌شنویم:

بذارید یه چیزی بهتون بگم. داریم یه برنامه برای کل زندگیتون ایجاد می‌کنیم. داریم یه سیستم ایجاد می‌کنیم که بهتون اجازه میده نه تنها زندگیتون رو مدیریت کنید تا قابل قبول باشه، بلکه اون رو واقعا خارق‌العاده کنید تا میزان رضایتی که لیاقتشو دارید و به دست بیارید. پس بذارید یه لحظه وقت بذاریم و کاری که امیدوارم قبلا کرده باشید و مرور کنیم و واقعا اگه انجامش ندادین تا آخر این جلسه انجامش بدید. من خیلی سریع مرو رو انجام میدم. ولی میخوام از همین اول بهتون بگم که این جلسه راجع به قدرت تصوره. و بهتون بگم این یعنی چی. ولی نهایتا این جلسه یه جلسهٔ ساده است.

تو این جلسه شما داخل ذهن خودتون میرید و کشف می‌کنید که چه چیزی بهتون انگیزه میده که واقعا مطمئن شید این بخش‌های زندگی که اسمشون هست دسته‌های پیشرفت، بخش‌هایی هستن که واقعا دوست دارید توشون وقت بذارید. پس شما تصویر بزرگ‌تری از چیزی که میخواید دارید. یه مجموعه عواطف عمیق‌تر. و اینطوری متوجه می‌شید که این بخشی از زندگی‌تون میشه. چون داشتن یه سیستم که به صورت ذهنی درکش می‌کنید شمارو عوض نمی‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
47 دقیقه
مقدمه و فصل اول
44 دقیقه
فصل اول / بخش دو
19 دقیقه
فصل اول / بخش سه
44 دقیقه
فصل دوم: اهداف زمانی / راز کامیابی
9 دقیقه
فصل دوم / بخش دو
8 دقیقه
فصل دوم / بخش سه
12 دقیقه
فصل دوم / بخش چهار
9 دقیقه
فصل دوم / بخش پنج
33 دقیقه
فصل دوم / بخش شش
48 دقیقه
فصل سوم: خلق طرح زندگی خودتان
14 دقیقه
فصل سوم / بخش دو
25 دقیقه
فصل سوم / بخش سه
45 دقیقه
فصل چهارم: قدرت تصویرسازی
40 دقیقه
فصل چهارم / بخش دو
12 دقیقه
فصل چهارم / بخش سه
44 دقیقه
فصل پنجم: اوپا / چطور آنچه را که واقعا خواستارش هستیم در زندگی به دست آوریم؟
35 دقیقه
فصل پنجم / بخش دو
49 دقیقه
فصل ششم: مراحل پنجگانهٔ برنامه‌ریزی
38 دقیقه
فصل ششم / بخش دو
50 دقیقه
فصل هفتم: تبدیل کردن رویاها به واقعیت
38 دقیقه
فصل هفتم / بخش دو
23 دقیقه
فصل هشتم: روند برنامه‌ریزی هفتگی
52 دقیقه
فصل هشتم / بخش دو
41 دقیقه
فصل نهم: قدرت تصمیم‌گیری موثر
38 دقیقه
فصل دهم: جشن گرفتن زندگی‌تان
33 دقیقه
فصل دهم / بخش دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زمانی برای زندگی
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
53000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زمانی برای زندگی

مَه نو
۱۴۰۱/۹/۱۹
نتیجه چیه
هدف چیه
فعالیتهای مشخصی که باید انجام بدم تا این‌ها اتفاق بیافتن چین
این سه سوال اساس تولید یک برنامه اپا هستن.
قراره تو این کتاب یاد بگیریم تمرین و تکرار مادر مهارت هاست. یاد بگیریم چطوری بخش‌های مهم و اثرگذار زندگیمونو تشخیص بدیم و اخدافی براشون انتخاب کنیم و اون اخداف رو تبدیل به
تصاویر زنده و پویا کنیم و با اون احساسات و تصاویر در مسیر باقی بمونیم.
قراره یادبگیریم با کمترین زمان و هزینه به مقصد برسیم، اما این کتاب نزدیک به ۸۵۰ دقیقه اس در حالی که میتونست در در یک ساعت هم تدوین بشه. تکرارهای زیاده از حد و غیر ضرور، وارد شدن به ریز جزییات و مثال‌های کم ارزش و بعضا غیرقابل درک و اثرگذار برای جامعه ما و افرادی با زندگی معمولی.
زمانی که قراره برای اموزش از این کتاب بپردازیم میتونه صرف چندین کتاب بشه که به مراتب قدرت اثرگذاری بالاتری دارن.
+‌ی مثبت داده شده هم به گوینده اس برای تسلط بر صحبت، صداگردانی مناسب در خوانش کتاب.
با تشکر از تیم خوب کتابراه 💐💐
آنیتا ارزانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
سبک: روانشناسی و انگیزشی
محتوا: واقعا عملی و کاربردی، تا فصل ۶ صبور باشید، کلا مثال است و مقدمه چینی و کمی حاشیه، فصل۶ جمع بندی و پیکره اصلی کتاب است، واز فصل ۷ به بعد هم بنوعی تکرار و توضیح موارد قبل است.
میزان خشنودی: بسیار پسندیدم. من بشخصه بسیاری از توصیه‌های کتاب را انجام داده ام، ولی به و
الگو گذاری برای اهدافم فکر نکرده بودم.
تغییر دانش: بله آگاهی دانشم از هدف گذاری و چگونگی سنجش میزان عملکردم بسیار تغییر کرده است. مثل اینکه نمره درست عینک را زده باشم. تاکید نویسنده جهت الگو برداری قابل تامل است.
پیشنهاد میکنم با صبوری و مداومت کتاب را به پایان برسانید، و خود را برای عمل کردن به توصیه‌های نویسنده محک بزنید.
Hemmat .N
۱۴۰۰/۹/۱۱
در حقیقت باید گفت که کتاب‌های آقای «آنتونی رابینز» به گونه‌ای باز نمای نوعی از «روانشناسی قدرت» ‌اند که در آن‌ها نویسنده تمام آنچه را که بیان داشته به نوعی خود، آن‌ها را تجربه کرده و امیدوار است که مخاطب کتاب و نوشته‌های او با انجام آن برنامه‌های عملی همان تجارب و موفقیت‌ها نیز برای آن‌ها محقق شود.
این نکته از موارد اهمیت کتاب‌های رابینز قلمداد می‌شود.
ترانه رودپیما
۱۴۰۰/۸/۹
فقط میتونم بگم‌ای کاش این مطالب از مدارس تدریس بشه! ضروری برای همه بشریت! فقط مطمئن باشید که تصمیم برای داشتن چنین برنامه و تغییری اگاهانه گرفتید و مصمم هستید وگرنه عملیش نخواهید کرد چون تصمیم گرفتن قدرت نهایی است تی. آر!
Sina B
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
با تشکر فراوان از کتابراه عزیز بابت تمام هدایای ارزشمندی که به مناسبتهای مختلف تقدیم تشنگان کتاب و کتابخوانی می‌نماید، کتابهای صوتی در این دهه‌ها بسیار کاربردی تر می‌باشد 🙏👌؛ خوانش کتاب عالی بود، صدایی گیرا و کاملا مناسب -موضوع و قلمی عالی و بسیار کاربردی بدون شعارزدگی برای مواجهه با (کمبود زمان و عدم موفقیت و بهانه‌هایی برای شکست در زندگی تمامی انسان‌ها) با عمل نمودن به تمام مراحل فکری و عملی که آقای رابینز بیان می‌نماید، به موفقیتی صددر صد در زندگی دست خواهید یافت حتی اگر همه دنیا به شما بگویند تو نمی‌توانی...
ma pa
۱۴۰۳/۱/۲
قبل هر چیزی کار راوی کتاب واقعا عالیه.
من خیلی کم پیش میاد به سمت کتاب‌های انگیزشی و توسعه فردی و اینجور چیزا برم و با اینکه شاید نزدیک به شش ماه طول کشید تا این کتاب رو کامل گوش کردم و مدت‌ها از اون زمان میگذره ولی هر سری حتی جلد کتاب رو میبینم یاد هیجان راوی می‌افتم. البته که خود آقای آنتونی یک
رابینز سخنران تک و فوق العاده ست ولی شنونده ایرانی ترجمه کتاب رو از شخص دیگری میشنوه و واقعا کم نذاشته بودند.
اما خود مطالب کتاب: خب برای طرفداران این نوع از کتاب‌ها، این کتاب شاید بشه گفت دقیق‌ترین راهنماست و پله پله شما رو همراهی میکنه. من به شخصه نمی‌پسندم.
نسترن
۱۴۰۱/۳/۲۴
به طور کلی کتابها و سخنرانی‌هایی که از آنتونی رابینز خواندم و دیدم خیلی گیج کننده بوده‌اند. در واقع مطالب ساده رو میچیده میکنه و بیان میکنه. به عبارتی دیگر قدرت بیان خوبی ندارد. من چندین بار از زمان شروع کتاب میخواستم کتاب نیمه کاره رها کنم اما منصرف شدم. در کنار نقطه ضعف کتاب که مطرح کردم میشه خوب میشه صدای گوینده اشاره کرد. همچنین کلیت مطالبی که در مورد مدیریت زمان مطرح میکنه صحیح و کابردی هستند. یعنی مواردی ریزی رو اشاره میکنه که میتونه تو جلوگیری از استرس و مدیریت بهتر زمان کمک کننده باشد البته به شرط انجامشون.
با تشکر از کتابراه عزیز
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
این کتاب جز محدود کتاب‌هایی است که از من ۵ ستاره گرفت. کتابراه سورپرایز خوبی با هدیه این کتاب در آخر هفته هایش به کاربران کتاب‌خوان‌های خودش تقدیم کرد. سپاس و دست مریزاد کتابراه. کتاب صوتی بودنش را مزیت مضاعف برای شنیدن در فضاهای بیشتری دارد و این نکته دانش این کتاب بهتر انتقال می‌دهد. انرژی حس به گوینده، تونی ایرانیان به خوبی منتقل کرد. اگر وقت گوش دادن به کتاب زمانی برای زندگی اثر آنتونی رابینز را به کفایت ندارید، فصول پایانی کتاب را به راحتی و دقت بشنوید. هرچیزی که در آینده بخواهید بدست بیاورید در گذشته دارید.
علیرضا رجبی
۱۴۰۱/۶/۱۶
سلام. یک کتاب عالی برای بهتر کردن رفتارمان در کار، ارتباط با دیگران و حتی نحوه زندگی کردن مان. میتوانید این کتاب صوتی را در هنگام رانندگی، در محل کار، یا در منزل در حال استراحت کردن و یا انجام کارهای روزمره خانه گوش کنید. کتاب ارزشمندی است. برای من بسیار مفید و کارآمد بود. من فکر میکنم همه ما نیاز داریم بسیاری از موارد چه رفتاری و چه کاری را هرچند که در انجام آن‌ها ماهر باشیم را آموزش ببینیم تا برایمان تکرار شود تا همیشه کارها و یا رفتارمان را به بهترین شکل انجام دهیم. پایدار و سربلند باشید.
Masumeh M
۱۴۰۰/۱۰/۲
سلام کتاب بسیار عالی و خوبیه در تعیین سبک و روش زندگی برای آینده و حال. اما فقط توضیحات کلی و مقدماتیش که داره فلسفه رویکردش رو توضیح میده قابل استفاده ست و فصل‌هایی که داره درباره نحوه کار با برنامه ریزش صحبت می‌کنه چون ترجمه شده سخنرانی در کارگاه آقای رابینزه اصلا قابل فهم نیست باید حضوری باشه! ینی توضیح روش کار نرم افزار برنامه ریزشه که صوتی نمیشه فهمید چی میگه. اما به هر حال برای من همون فلسفه رویکردش هم بسیار کاربردی بود. ممنون
شیما پیروزمنش
۱۴۰۱/۶/۱۰
به نظرم شنیدن این کتاب صوتی برای هر کسی که به خودش اهمیت میده حیاتیه؛ لحن گوینده هم به هیجان و انگیزه دادن خیلی کمک کرده 👌😍👌
پیشنهادات آنتونی در خصوص ساخت واحد‌های OPA میتونه به شما کمک کنه تا علاوه بر صرفه جویی در زمان، احساس رضایت بیشتری کسب کنید؛ ضمناً تونی یه پیشنهاد عالی دیگه‌ام داره، به
شما روش بسیار کارآمدی برای ارزیابی خودتون آموزش میده؛ مطمئناً تونی برای تویی که به حرفاش عمل میکنی یک دوست همیشگی خواهد بود 😊
Maryam Eskafi
۱۴۰۱/۲/۱۸
کتابهای رابینز همیشه عالیه تا جایی که بتونم همه کتابهاشو میخرم واقعا همه چیزش عالیه. انگیزه بخش. صدای گوینده. نیاز خواننده و محتوای کتاب. موضوع اصلی کتاب تمرکزه تمرکز رو خواسته‌ها که در ده فصل و ده روز بهمون یاد میده چطور اینکارو انجام بدین ولقعا ارزشمنده کتابش. من هنوز فصل اولشم ولی شروع کردم و به واقعا داره نتیجه میده. تورم اوم همیشه باید اینجور کتابها را هی دور کنه همیشه هر روز گوش کنه تا یادش نره اهدافش. واقعا خوشحالم که این کتاب رو خریدم
ALI REZAEI
۱۴۰۰/۱۱/۳
کتابش واقعا خوبه و قلم نویسنده یعنی آنتونی رابینز روان و خودمونی هست ک در فهم مطالب خیلی کمک کرد بر علاوه صدای رسا و گرم گوینده و رعایت فراز و فرود‌ها ک همه جنبه‌ها مثلا جدی یا طنز را بهترین نحوه انجام دادن... ولی بنظرم خیییلی مطالب رو کش دادن و شاید خسته بشین بعضی جاها.
۱-محتوای خوب و قابل درک ۲- جنبه کاربردی مطالب در زندگی ۳- داستان‌های مکمل برای فهم بهتر ۴- گویندگی کار درست ۵-حجم زیاد مطالب
سیما مهذب
۱۴۰۰/۹/۱۹
باسلام و احترام
باسپاس از کتابراه عزیز و ناشر محترم
باید بگم خود کتاب مفاهیم بسیار جالبی داره.... (تا حالا دوفصل را گوش دادم) صدای راوی نیز خوبه فقط خیلی تند میخواند... جوری که مفاهیم عمیق رو نمیشه باهش خوب ارتباط برقرار کرد... بهرحال از ارزش کار چیزی کم نمیشود. به دوستان توصیه میکنم گوش کنن چه برای کاربرد در زندگی و چه در محیط کسب و کار وآموزش. با احترام
Zeynab Khazaei
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
تا به الان سه بخش از کتاب رو گوش دادم باید بگم اولا صدای گوینده بسیار دلچسب و گوش نواز هست، و اینکه انقدر عالی و رسا کتاب رو می‌خونن که شنونده عمیقا لذت میبره از طرز بیانشون.
دوما مفاهیم و مطالب کتاب تا الان پر مفهوم و الهام بخش بودند و‌ای کاش‌ای کاش‌ای کاش این مطالب و مفاهیم رو در مدارس یادمون میدادند اونوقت روزهای عمرمون بیهوده نمی‌گذشتند.
با سپاس فراوان از کتابراه عزیز
مشاهده همه نظرات 345

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زمانی برای زندگی

برای دریافت کتاب صوتی زمانی برای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.