نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به نام زندگی - اریک فروم

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Melika safizadeh
۱۴۰۲/۸/۷
کتاب خاص و بینظیری بود. به همه ابعاد زندگی و جهان و جامعه و افراد پیرامون با استدلال و منطق اشاره داشت. من سوالهایی تو ذهنم بود که مطالعه این کتاب برام خیلی مفید بود. و واقعا خوشحالم که این کتاب را در آرشیو کتابهام دارم. این کتاب برای کسی که عمیقا فکر کنه و رفتارهای خودش مورد سنجش قرار بده و بخواهد که ایرادات رفتاریشو بدون تعصب برطرف کنه، خیلی برازندست. صدای راوی خیلی متناسب با متاب بود، خیلی مهارت و با آرامش متن را می‌خوندند که مخاطب فرصت این داشت هر جمله را تجزیه تحلیل کنه و مطلب را درک کند. مطالعه این کتاب هزار درصد به علاقه مندان تغییر اساسی و بررسی موجود، پیشنهاد می‌دم. اگر این کتاب برای نظرسنجیش، ده هزار ستاره داشت، من همش لایک می‌کردم.
سپاس فراوان از کتابراه و همه عواملش و دست مریضاد و خدا قوت و کلی انرژی مثبت برای ادامه راهشون، خصوصا تو این اوضاع بهم ریختگی جهان. و اینکه صداهای راوی را متناسب با کتاب انتخاب می‌کنند و راوی‌ها کتاب را در ابتدا خودشون درک می‌کنند و دلیل مهمی که با آرامش و اطمینان این حس را منتقل به مخاطب می‌کنند.
عادل لطفی
۱۴۰۲/۴/۱۲
با سلام..
کتابی ارزشمند که اگر واقعا هر کسی بخواهد زندگیش را تغیر بدهد این کتاب به همه کمک میکند که مسیر واقعی زندگیت رو پیدا کنید
گودرز صادقی هشجین
۱۴۰۱/۱۱/۸
بی‌نظیر است. ایکاش ۴۰ سال پیش خوانده بودم
adel akhondbaba
۱۴۰۱/۶/۸
به به
پرفسور عالی بود