معرفی و دانلود کتاب صوتی به نام زندگی

عکس جلد کتاب صوتی به نام زندگی
قیمت:
۹۳۶۰۰ 65520 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به نام زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به نام زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی به نام زندگی

اریک فروم، روان‌کاو و جامعه‌شناس برجسته آلمانی، در کتاب صوتی به نام زندگی، براساس علم روان‌شناسی و جامعه‌شناسی درمورد مسائل مختلفی که روی زندگی انسان‌ مدرن تاثیر می‌گذارند، صحبت کرده و ابعاد و زوایای گوناگون زندگی بشر را با این جهان‌بینی مورد بررسی قرار داده است.

درباره کتاب صوتی به نام زندگی:

کتاب حاضر شامل مجموعه‌ای از سخنرانی‌های رادیویی اریک فروم می‌شود که در آن‌ها درمورد زندگی در جهان مدرن صحبت می‌کند. اینکه موضوعات و مسائلی در زندگی تک تک انسان‌ها وجود دارد که همگی ریشه در دوران حاضر دارد و باید با بررسی دقیق این مسائل رویکردی صحیح نسبت به آنان داشت. این نویسنده در کتاب به نام زندگی (For the Love of Life) با استفاده از نظریات و سخنان افراد برجسته و مشهوری همچون ارسطو، اسپینوزا، گوته، مارکس، فروید و دانشمندان دیگر به یک نتیجهٔ کلی درمورد زندگی انسان مدرن می‌رسد.

اریک فروم با دیدگاهی عمیق و دقیق نسبت به مسائل و چالش‌های زندگی انسان، نظر روان‌شناسانه خود را بیان کرده و با توجه به ابعاد جامعه‌شناسی و فلسفی به این موضوعات پرداخته است. نویسنده عقیده دارد با کمک روان‌درمانی تعداد زیادی از چالش‌ها و مشکلات انسان برطرف می‌شود.

ازجمله موضوعاتی که در کتاب صوتی به نام زندگی به آن‌ها اشاره می‌شود می‌توان به پرخاشگری، رویاها، ثروت، مذهب و رشد انسان اشاره کرد. نویسنده با تاکید بر قدرت متعالی عشق در زندگی، مسائل مهم و گستردهٔ جهان را تحلیل و بررسی می‌کند. این کتاب همچنین با بررسی ریشه‌های پرخاشگری در جامعه و مسائل مهم دیگری مثل مصرف‌گرایی، جوامع پدرسالار و بسیاری موضوعات دیگر کاربردهای روان‌شناسی در زندگی روزمره را به شما معرفی می‌کند.

کتاب صوتی به نام زندگی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب می‌تواند برای علاقه‌مندان به مباحث روانشناسی و اجتماعی مفید و لذت‌بخش باشد.

اریک فروم را بیشتر بشناسیم:

این روانکاو و متفکر و جامعه‌شناس آلمانی در سال 1900 در فرانکفورت متولد شد. او تحصیلات خود را در دانشگاه‌های مشهور آلمان شروع کرد و در زمان روی کار آمدن هیتلر به آمریکا مهاجرت کرد و تحصیلاتش را در دانشگاه کلمبیا ادامه داد. اریک فروم (Erich Fromm) بعد از اتمام تحصیلات به عنوان فیلسوفی انسان‌گرا شناخته شد که با استفاده از اصول روانکاوی به حل مسائل انسان می‌پردازد.

کتاب «هنر عشق ورزیدن» از مهم‌ترین و مشهورترین آثار وی است که در آن نظریات فلسفی خود در باب عشق را مطرح کرده است. فروم کتاب‌های زیاد دیگری نوشته که از میان آن‌ها می‌توان به «گریز از آزادی»، «انسان برای خویشتن»، «پژوهشی در روانشناسی اخلاق»، «روانکاوی و دین»، «زبان از یاد رفته؛ درک و تعبیر رویا»، «آیا انسان پیروز خواهد شد؟» و «حقیقت و افسانه در سیاست جهانی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی به نام زندگی می‌شنویم:

همه بر این باوریم که فقط به یک زبان آشنایی کامل داریم که زبان مادری است. البته ممکن است چند زبان خارجی هم یاد گرفت. اما متوجه نیستیم که همه با زبان دیگری با هم سخن می‌گوییم که همان زبان رویا است. زبانی درخور توجه. زبان رویا زبان عمومی است که در همهٔ ادوار تاریخ بشر و همهٔ فرهنگ‌ها وجود داشته است.

زبان رویای انسان اولیه، زبان رویای فرعون که در کتاب مقدس آمده است و زبان رویای کسی در اشتوتگارت یا نیویورک، همه یکسانند. ما هر شب به آن زبان سخن می‌گوییم. اگرچه معمولا رویا فراموش می‌شود و در نتیجه خیال می‌کنیم که خوابی ندیده‌ایم، ولی هیچ خوابی بی‌رویا نیست. ویژگی‌های زبان رویا کدامند؟ البته بدیهی‌ترین ویژگی آن این است که زبان خواب است و به این می‌ماند که فقط در عالم خواب به فرانسه تکلم کنیم. اما در بیداری حتی یک کلمه از آن را هم نفهمیم.

دیگر اینکه زبان خواب زبان سمبلیک است و از چیزهای مشهود و ملموس برای بیان تجربه‌های درونی بهره می‌جوید. درست همان گونه که در ادبیات معمول است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
41 دقیقه
فراوانی و بیزاری در جامعهٔ ما / شخصیت منفعل
35 دقیقه
نیازهای ساختگی
33 دقیقه
شکست کلیسا
52 دقیقه
مبادی پرخاشگری
36 دقیقه
رویا زبان عمومی و مشترک انسان‌ها
41 دقیقه
سه منظور بنیادی زیگموند فروید
41 دقیقه
به نام زندگی / گفت و شنود
39 دقیقه
شولتس
45 دقیقه
شولتس / بخش دو
40 دقیقه
رابطهٔ کتاب پیامبران با وضع کنونی ما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی به نام زندگی
نویسنده
مترجماکبر تبریزی
راویگشتاسب امجدی
ناشر چاپیانتشارات مروارید
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی
۹۳۶۰۰ 65520 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به نام زندگی

Melika safizadeh
۱۴۰۲/۸/۷
کتاب خاص و بینظیری بود. به همه ابعاد زندگی و جهان و جامعه و افراد پیرامون با استدلال و منطق اشاره داشت. من سوالهایی تو ذهنم بود که مطالعه این کتاب برام خیلی مفید بود. و واقعا خوشحالم که این کتاب را در آرشیو کتابهام دارم. این کتاب برای کسی که عمیقا فکر کنه و رفتارهای خودش مورد سنجش قرار بده و بخواهد که ایرادات رفتاریشو بدون تعصب برطرف کنه، خیلی برازندست. صدای راوی خیلی متناسب با متاب بود، خیلی مهارت و با آرامش متن را می‌خوندند که مخاطب فرصت این داشت هر جمله را تجزیه تحلیل کنه و مطلب را درک کند. مطالعه این کتاب هزار درصد به علاقه مندان تغییر اساسی و بررسی موجود، پیشنهاد می‌دم. اگر این کتاب برای نظرسنجیش، ده هزار ستاره داشت، من همش لایک می‌کردم.
سپاس فراوان از کتابراه و همه عواملش و دست مریضاد و خدا قوت و کلی انرژی مثبت برای ادامه راهشون، خصوصا تو این اوضاع بهم ریختگی جهان. و اینکه صداهای راوی را متناسب با کتاب انتخاب می‌کنند و راوی‌ها کتاب را در ابتدا خودشون درک می‌کنند و دلیل مهمی که با آرامش و اطمینان این حس را منتقل به مخاطب می‌کنند.
عادل لطفی
۱۴۰۲/۴/۱۲
با سلام..
کتابی ارزشمند که اگر واقعا هر کسی بخواهد زندگیش را تغیر بدهد این کتاب به همه کمک میکند که مسیر واقعی زندگیت رو پیدا کنید
گودرز صادقی هشجین
۱۴۰۱/۱۱/۸
بی‌نظیر است. ایکاش ۴۰ سال پیش خوانده بودم
adel akhondbaba
۱۴۰۱/۶/۸
به به
پرفسور عالی بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی به نام زندگی

برای دریافت کتاب صوتی به نام زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.