نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوی تجلی پول - ریو شینوهارا

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Shirali
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
با سلام، کتاب‌های نویسنده حاذق ریو شینوها را نیاز به توضیح نداره، شما می‌توانید با یک سرچ کوتاه در گوگل به توانایی این نویسنده پی ببرید، اکثر کتاب‌های قانون جذب در رابطه با پول در حد تیتر در فهرست کتاب هاشون توضیح دادند، که این کتاب خودش یک کتاب کامل در زمینه جذب پول و میتونه تمرکزتون روی همین یه موضوع باشه و تمام مطالبی که در کتاب‌های دیگر هست این جا به صورت یک جا پرداخته شده، و من خیلی راضی بودم چون مثل بقیه کتاب وارد حاشیه و اضافه گویی نشده، همچنین از دیگر کتاب‌های این نویسنده کتاب تجلی در عشق در حال مطالعه هستم و بسیار راضی هستم چون کتاب هم در یک زمینه خاص تمرکز داره و کتاب‌هایی هستند که به صورت روزانه بهشون احتیاج پیدا می‌کنید، باتشکر.
rahim zarin
۱۴۰۱/۱۰/۷
باسلام خدمت دوستانی که میخواهند سریعتر به پول و ثروت دلخواهشان برسند راستش من زیاد کتاب میخونم اما این کتاب واقعا با قلب و ذهن و روح آدم هماهنگی ایجاد میکنه. واقعا آدم مطالب رو بهتر درک میکنه و میفهمه کجای کارش و افکارش اشکال داره. اگه واقعا به این پانزده مرحله عمل کنیم صدرصد نتیجه دلخواهمان رو میگیریم. نویسنده کتاب واقعا با خواننده بهتر ارتباط برقرار کرده. این کتاب رو به دوستانی که میخوان زودتر به پول و ثروت برسن حتما توصیه میکنم. باتشکر.
Shahab Shokuhi
۱۴۰۱/۹/۲۴
درود عزیزانم
این کتاب راهکاری سریع و ساده‌ای رو معرفی میکنه برای دستیابی به ثروت من لذت بردم از خواندن این کتاب و دارم تمریناتش رو انجام میدم از دید فیزیک کوانتوم منطقیه همه صحبتای نویسنده عزیز
و تمریناتش فوق العادست نحوه تفکر و احساس در خصوص وروت رو بهتون اموزش میده حتمااا بخونید بنظرم کتاب با ارزشیه
علیرضا رضایی
۱۴۰۳/۱/۹
بهترین کتاب تو این حوزه واسه همین نویسنده اس.
حتما حتما این کتاب رو تهیه بفرمایین. کتابهای ریو شینو هارا و کوین ترودو و جری هیکس خیلی برام لذت بخش بود تشکر میکنم از کتابراه عزیز موفق باشین.
فاطمه مالکی
۱۴۰۲/۳/۲۹
سلام خیلی عالی همه زوایای محدودکننده‌های درونی ماراتوضیح داده، قابل استفاده برای افرادی که درمسیرخودشناسی قدم برمیدارن. بایداین کتاب چندبارخونده بشه تامطالب مهم یادبمونند ممنون ازکتابراه
منیره عباسی
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتابهایی ازاین دست بیشتر به بودن در لحظه حال تاکید دارن و اینکه باورها بینش و عملکردمان دراین راستا باشد تا با کائنات همسو شویم.
شادی فیضی
۱۴۰۱/۹/۲۱
کتاب عالی بود تکنیک‌های خوبی داشت پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
نوشین شکل ابادى
۱۴۰۲/۲/۲۴
کتاب بدى نیست البته خیلی سلیقه من تو این سبک کتابها نبود
محمد عبدالهی
۱۴۰۱/۶/۱۵
واقعاعالی بود نمیدونم چگونه تشکر کنم سپاسگذارم
رضا علی زاده
۱۴۰۱/۱/۱۲
خیلی تمرینات خوبی داره
مهنوش میلانی
۱۴۰۰/۱۱/۷
سلام کتاب خوبی هست پنج ستاره هم کمه واقعا لذت بردم
ارزو روستاحرفه
۱۴۰۱/۶/۲۹
بهترین روش برای جذب ثروت
علی محمدی
۱۴۰۱/۵/۱
عالی و خوب وجامع بود ممنونم