معرفی و دانلود کتاب جادوی تجلی پول

عکس جلد کتاب جادوی تجلی پول
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوی تجلی پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوی تجلی پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوی تجلی پول

اگر شما هم گاه و بی‌گاه از خواب می‌پرید، از اضطراب اجاره خانه‌ی این ماه سرتاپایتان خیس عرق می‌شود و ترس موجودی حسابتان یک دم هم رهایتان نمی‌کند، کتاب جادوی تجلی پول به قلم ریو شینوهارا قرار است حسابی به کارتان بیاید! نویسنده در این اثر کاربردی به معرفی پانزده تکنیک پیشرفته می‌پردازد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید بدون متحمل شدن کارهای سخت یا زحمت فراوان، به موفقیت و ثروت دست یابید.

درباره کتاب جادوی تجلی پول:

اغلب ما از کودکی آموخته‌ایم که برای کسب پول تنها دو راه وجود دارد. یا باید برای به دست آوردن آن تلاش فراوان انجام دهیم و یا خوش شانس باشیم و در خانواده‌ای ثروتمند به دنیا بیاییم. ریو شینوهارا (Ryuu Shinohara) در کتاب جادوی تجلی پول (The Magic of Manifesting Money) دیدگاه‌های نادرست شما راجع به پول را به کلی تغییر می‌دهد و تکنیک‌هایی را به شما می‌آموزد که نگرانی‌های مالی شما را برطرف می‌کنند. این اثر خواندنی برای تمامی افراد قابل استفاده است و اهمیت چندانی ندارد که پیش‌تر با قانون جذب آشنا بوده‌اید یا نه. چرا که تمام اطلاعات لازم برای جذب بیشتر پول را برای آنانی که تازه با قانون جذب آشنا شده‌اند و همچنین آن‌هایی که تجربه زیادی در این زمینه دارند، ارائه می‌دهد.

احتمالاً این احساس در شما وجود داشته باشد که هر چه بیشتر تلاش می‌کنید، از کسب ثروت دورتر می‌شوید؛ گویی در یک دور باطل قدم برمی‌دارید. ممکن است به کاری که دوست ندارید بپردازید، چرا که این تنها راهی‌ست که به وسیله‌ی آن می‌توانید شکمتان را سیر کنید. با نگاهی واقع‌بینانه می‌توان گفت ثروت حتی اگر به خوشبختی هم منجر نشود، اما وجودش زندگی را بسیار آسان می‌سازد. با مطالعه‌ی این اثر می‌توانید بدون انجام کارهای عجیب‌وغریب به پول دست بیابید. تنها کافی‌ست دیدگاهتان را تغییر دهید تا پول در زندگی‌تان تجلی یابد.

اگر تصمیم گرفته‌اید چنین کتابی را مطالعه کنید، بدون شک قصد دارید در سریع‌ترین زمان ممکن پول به ثروت برسید. هیچ‌کدام از ما علاقه نداریم تا سال‌های سال منتظر بنشینیم و در سنین بالا پول وارد زندگیمان شود. دستیابی به ثروت در اسرع وقت نه غیرواقعی و نه غیرممکن است، تنها کمی تمرین می‌خواهد. به یاد داشته باشید که ثروت جهان از قبل وجود دارد و در اختیار شماست. نویسنده‌ی این کتاب شگفت‌آور همراهتان است و به شما کمک می‌کند تا بین قلب، ذهن و روحتان هماهنگی به وجود آورید و از این طریق رویاهایتان در زندگی بیشتر نمایان شود.

این کتاب اولین بار در سال 2020 منتشر شد و در آن از تمامی تجربیاتی می‌خوانید که قرار است در مسیر کسب ثروت پشت سر بگذارید. پس از بهبستن این پانزده تکنیک معرفی‌شده، درآمدتان چند برابر افزایش می‌یابد و دیگر به جای این که تمام وقتتان را صرف کار کردن برای کسب پول کنید، می‌توانید به رویاها و اهدافتان بپردازید.

کتاب جادوی تجلی پول مناسب چه کسانی است؟

اگر از آن گروه افرادی هستید که به نظر می‌آید مشکلاتتان با پول تمام‌شدنی نیست، کتاب جادوی تجلی پول به شما کمک می‌کند بدون تقلای فراوان به پول بیشتری دست پیدا کنید.

جملات برگزیده‌ی کتاب جادوی تجلی پول:

- موانع ما را از اهدافمان دور نمی‌کنند بلکه روش مشخص به سمت هدف کمتر مانع ماست. (رابرت بروت)

- اگر نگرش خود را به مسائل تغییر دهید، چیزهایی که به آن‌ها نگاه می‌کنید تغییر می‌کند. (وین دایر)

- بدانید که ایمان مانند بذری است که در زمین کاشته شده است. پس از نوع خود رشد می‌کند. بذر ایده را در ذهنتان بکارید، با امید به آن آب دهید و بارور کنید، تا به بار بنشیند. (جوزف مورفی)

- اگر بگویید پول مهم‌ترین چیز است، پس عمرتان را هدر خواهید داد. شما برای ادامه زندگی کارهایی را انجام می‌دهید که دوست ندارید، یعنی برای انجام کارهایی که دوست ندارید تلاش می‌کنید. (آلن واتس)

در بخشی از کتاب جادوی تجلی پول می‌خوانیم:

چرا انتظارات بسیار مهم است؟ به بیان ساده‌تر، انتظار برآورده شدن خواسته‌ها یک عمل ایمانی است. این عمل اعتماد شما را به جهان و نحوه عملکرد آن جلب می‌کند. این مفهوم خاصی نیست؛ در هر کتاب و رساله‌ی دینی در مورد اعتماد به یک موجود برتر و دعا به گونه‌ای صحبت شده که گویی خواسته شما برآورده شده است. این نشان می‌دهد که دانش نحوه عملکرد جهان بسیار قدیمی است. مذهبی باشید یا نباشید، نمی‌توان انکار کرد که ما بخشی از کیهان بی‌نهایت هستیم. به لطف این باور، ما به آگاهی آن دسترسی مستقیم داریم. در حالی که ممکن است همیشه نتوانیم آن را درک کنیم، نمی‌توان انکار کرد که از آن تغذیه می‌کنیم.

خیال‌پردازی ذهن شما را برای زندگی در آینده و از بین بردن خاطرات گذشته آماده می‌کند. آن دسته از الگوهایی که شما را عقب می‌برد این کار را انجام می‌دهند زیرا آن‌ها مدام به خاطرات خاصی اشاره می‌کنند که وجود آن‌ها را توجیه می‌کند. برای مثال، اگر اعتقاد دارید که پول بد است، خاطره‌ای در درونتان وجود دارد که مربوط به این باور است. شاید والدینتان این را به شما گفته‌اند، یا شما تجربه‌ای در زندگی خود داشته‌اید که این فکر را تأیید می‌کند. تجسم روشی برای استفاده از این حافظه است که به نفع شماست و به شما در ایجاد باورها و الگوهای جدید کمک می‌کند. ذهن نمی‌تواند تفاوت بین یک تجربه واقعی و یک تصور را تشخیص دهد (هانسون و مندیوس، ۲۰۰۹).

هرچه بیشتر با خیال‌پردازی خود ارتباط داشته باشید و هرچه بیشتر آن را تصور کنید، ذهنتان بیشتر باور خواهد کرد که این یک تجربه واقعی است. با تکرار و قصد مشخص، موفق خواهید شد که این الگوی جدید بر الگوی قبلی غلبه کند. بها دادن به الگوی پارادایم جدید و تجسم همراه با آن، خواسته شما را به نتیجه می‌رساند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه 
فصل 1: علم سری جذب پول 
فصل 2: موانع پنهانِ پول شما را از رسیدن به استقلال مالی بازمی‌دارد. 
تکنیک شماره 1 - فنگ شویی برای تجلی 
تکنیک شماره 2 - تکنیک تعمیم 
تکنیک شماره 3 - هماهنگی با آزادی 
فصل 3: طرز فکر میلیونر ورشکسته 
تکنیک شماره 4 - مراقبه قدردانی 
تکنیک شماره 5 - تغییر محتوا 
فصل 4: توصیه رابطه با اسکناس یک دلاری: چطور خود را برای پول جذاب کنیم 
تکنیک شماره 6 - افزایش ارتعاش روزانه 
فصل 5: ساده‌ترین و سریع‌ترین روش تولید ثروت 
تکنیک شماره 7 - روز عالی شما 
تکنیک شماره 8 - هدف‌یابی 
فصل 6: حقیقت در پس خیال‌پردازی 
تکنیک شماره 9 - تجلی بعد چهارم 
تکنیک شماره 10 - جهت گیری تأیید تجلی 
فصل7: روزنه تجلی: میخ کردن 100٪ از تصمیمات کسب درآمد 
تکنیک شماره 11 - بله با تمام وجود 
تکنیک شماره 12 - عادات انرژی 
فصل 8: زبان موفقیت 
تکنیک شماره 13 - نوشتن مراقبه‌ای و خاطره‌نویسی 
فصل 9: اشتباهات تجلی پول- 3 دلیل ناآگاهانه که چطور پول را متجلی نمی‌کنید 
تکنیک شماره 14 - خنثی‌سازی 
فصل 10: چگونه تجلی پول را غیرقابل اجتناب کنید 
تکنیک شماره 15 - جهش کوانتومی 
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوی تجلی پول
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات198
زبانفارسی
شابک978-964-233-365-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوی تجلی پول

Shirali
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
با سلام، کتاب‌های نویسنده حاذق ریو شینوها را نیاز به توضیح نداره، شما می‌توانید با یک سرچ کوتاه در گوگل به توانایی این نویسنده پی ببرید، اکثر کتاب‌های قانون جذب در رابطه با پول در حد تیتر در فهرست کتاب هاشون توضیح دادند، که این کتاب خودش یک کتاب کامل در زمینه جذب پول و میتونه تمرکزتون روی همین یه و موضوع باشه تمام مطالبی که در کتاب‌های دیگر هست این جا به صورت یک جا پرداخته شده، و من خیلی راضی بودم چون مثل بقیه کتاب وارد حاشیه و اضافه گویی نشده، همچنین از دیگر کتاب‌های این نویسنده کتاب تجلی در عشق در حال مطالعه هستم و بسیار راضی هستم چون کتاب هم در یک زمینه خاص تمرکز داره و کتاب‌هایی هستند که به صورت روزانه بهشون احتیاج پیدا می‌کنید، باتشکر.
rahim zarin
۱۴۰۱/۱۰/۷
باسلام خدمت دوستانی که میخواهند سریعتر به پول و ثروت دلخواهشان برسند راستش من زیاد کتاب میخونم اما این کتاب واقعا با قلب و ذهن و روح آدم هماهنگی ایجاد میکنه. واقعا آدم مطالب رو بهتر درک میکنه و میفهمه کجای کارش و افکارش اشکال داره. اگه واقعا به این پانزده مرحله عمل کنیم صدرصد نتیجه دلخواهمان رو با میگیریم. نویسنده کتاب واقعا خواننده بهتر ارتباط برقرار کرده. این کتاب رو به دوستانی که میخوان زودتر به پول و ثروت برسن حتما توصیه میکنم. باتشکر.
Shahab Shokuhi
۱۴۰۱/۹/۲۴
درود عزیزانم
این کتاب راهکاری سریع و ساده‌ای رو معرفی میکنه برای دستیابی به ثروت من لذت بردم از خواندن این کتاب و دارم تمریناتش رو انجام میدم از دید فیزیک کوانتوم منطقیه همه صحبتای نویسنده عزیز
و تمریناتش فوق العادست نحوه تفکر و احساس در خصوص وروت رو بهتون اموزش میده حتمااا بخونید بنظرم کتاب با ارزشیه
علیرضا رضایی
۱۴۰۳/۱/۹
بهترین کتاب تو این حوزه واسه همین نویسنده اس.
حتما حتما این کتاب رو تهیه بفرمایین. کتابهای ریو شینو هارا و کوین ترودو و جری هیکس خیلی برام لذت بخش بود تشکر میکنم از کتابراه عزیز موفق باشین.
فاطمه مالکی
۱۴۰۲/۳/۲۹
سلام خیلی عالی همه زوایای محدودکننده‌های درونی ماراتوضیح داده، قابل استفاده برای افرادی که درمسیرخودشناسی قدم برمیدارن. بایداین کتاب چندبارخونده بشه تامطالب مهم یادبمونند ممنون ازکتابراه
منیره عباسی
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتابهایی ازاین دست بیشتر به بودن در لحظه حال تاکید دارن و اینکه باورها بینش و عملکردمان دراین راستا باشد تا با کائنات همسو شویم.
شادی فیضی
۱۴۰۱/۹/۲۱
کتاب عالی بود تکنیک‌های خوبی داشت پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
نوشین شکل ابادى
۱۴۰۲/۲/۲۴
کتاب بدى نیست البته خیلی سلیقه من تو این سبک کتابها نبود
محمد عبدالهی
۱۴۰۱/۶/۱۵
واقعاعالی بود نمیدونم چگونه تشکر کنم سپاسگذارم
رضا علی زاده
۱۴۰۱/۱/۱۲
خیلی تمرینات خوبی داره
مهنوش میلانی
۱۴۰۰/۱۱/۷
سلام کتاب خوبی هست پنج ستاره هم کمه واقعا لذت بردم
ارزو روستاحرفه
۱۴۰۱/۶/۲۹
بهترین روش برای جذب ثروت
علی محمدی
۱۴۰۱/۵/۱
عالی و خوب وجامع بود ممنونم
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب جادوی تجلی پول

برای دریافت کتاب جادوی تجلی پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.