نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی - دنیل والتر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
محمود اژدری
۱۴۰۱/۳/۱۱
با سلام و احترام
کتاب قدرت انضباط شخصی این کتاب به محبت انتشارات اندیشه آگاه در اختیار من قرار گرفت که جای دارد اینجا تشکری از آن‌ها داشته باشم جز معدودی آثاری در این حوزه بود که به نظر من خیلی دلنشین و با زبانی ساده بیان گردیده است. ترجمه روان و شیوا از نمونه‌های دلنشینی آن است و جالب آنکه دستورالعمل‌های اشاره شده در آن چیزهایی است که در زندگی روزمره با آن سروکار داریم و خیلی راحت میتوان آن‌ها را بکار بست و استفاده کرد. من این کتاب را هم به صورت متنی مطالعه کردم و هم به صورت صوتی شنیدم.
تخصص من در این حوزه نیست ولی کتاب‌های این حوزه متاسفانه با نثری غیر روان و در خیلی موارد با ترجمه‌های متاسفانه با خطای بالا به چاپ رسیده است که این را می‌توان با رجوع به متن اصلی آن به زبان اصلی متوجه شد. ولی در این اثر روانی ترجمه خود کمک به شیوایی و روانی آن کرده است. پیشنهاد میکنم شما هم مطالعه بفرمایید.
ولی مد نظر داشته باشید که اندیشه‌های ذکر شده در آن بیشتر بر قالب اندیشه‌های بودیسم قالب بر هند و آسیای دور است که در قسمت‌هایی که به معبد شائولین اشاره می‌کند آنرا در خواهید یافت ولی جالب بر این بود که به صورت کاملاً بیطرفت نگاشته شده و متوجه می‌شوید نگارنده آن تجربیات شخصی و پژوهشی خود را منعکس ساخته است. که این مسئله خود بر حلاوت آن افزوده است. در اینجای جای دارد از انتشارات محترم اندیشه آگاه بابت هدیه این کتاب به، مترجمان آن جناب آقایان سید تیمور سیدی اصل و علیرضا نظری انامق، ناشر صوتی این مجموعه موسسه فرهنگی کتاب یاران فناور و راوی آن آقای مهدی افشاریان تشکر داشته باشم و تشکر ویژه از سایت محبوب کتابراه و امید اینکه کتاب‌های فاخر دیگری هم به مجموعه آن‌ها اضافه گردد.
ساحره خراسانی
۱۴۰۱/۹/۶
ایا شما جزو کسانی هستید که برای رسیدن به اهدافتان دچار مشکل هستید؟؟ در این کتاب با توضیحات و مثالهای شفاف و واضح به راحتی میتوانید راهکارهایی را دریافت کنید که با به گیری ان برا رسیدن به اهداف و پروژه‌های نیمه تمام کمکتان کند. مطالب این کتاب را به صورت تیتر وار در کتاباای زیادی شنیده بودم ولی اینکا به ۱ورت توضیح با مثال باشد نه در این کتاب شما نیتوانید به وضوح متوجه شوید که چقدر انضباط مهم است و بعد‌ام یادبگیرید منضبط باشید. ایا اماده اید که هر چه راه پر پیچ و و خم و سخت برای رسیدن به نظم و و تکمیل پروژه‌های نا تمام را رها کنید و با مطالعه این کتاب راهکارهای تازه و راحتی را بیابید بفرمایید این کتاب خوب و پر مطلب میتواند شما را به منزل مقصود برساند. از نظر من نظم جزو اصلی شخصیت یک انسان موفق است و برای دستیابی به ان با مطالعه و به کار گیری این کتاب یک گام به جلو بر خواهید داشت
باسپاس از کتابراه
Leyla Kh
۱۴۰۱/۵/۳۰
کتاب صوتی خوب و تأثیر گذاری بود. اگر شما هم جزء افرادی هستید که بارها تصمیم گرفته‌اید و هدفی را برای خود مشخص کرده‌اید ولی نمی‌دانید چگونه به آن برسید و ناکام می‌مانید، دنیل والتر در این کتاب تلاش کرده است تا شما را متوجه این موضوع کند که شما تنها شخصی هستید که می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید و هیچ‌ کس دیگری نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.
شما می‌توانید هر چیزی که در زندگی‌تان می‌خواهید را داشته باشید به شرطی که برای تلاش کردن آماده باشید و همه چیزهایی که برای رسیدن به مقصد لازم دارید، در بین صفحات این کتاب پنهان شده است. اگر آماده‌اید اتلاف وقت برای فعالیت‌های بی ثمر را متوقف کنید، پس اصولی که قرار است در کتاب قدرت انضباط شخصی بخوانید را به کار بگیرید تا بتوانید در شرایط فعلی خود یک تغییر اساسی را تجربه کنید.
مهسا فامل
۱۴۰۱/۱۰/۲
مراقبه و ورزش و خواب عمیق به مدت کافی و مطالعه کتاب برای کسب آگاهی و برنامه ریزی برای هدف با جزییات دقیق که منتهی است به موفقیت هر آنچه که ما در رویا داریم. عمل گرا بودن برای به روز‌های خوب رسیدن رویای زندگی، از نظم شروع میشود که در طول روز فرصت بیشتری برای کسب مهارت بیشتر و انجام امور شخصی برای سلامت روح و روان داشته باشیم بهترین رییس جمهور‌های کشور این کره خاکی، با بیشترین مشغله روزمره برای تفریح و خانواده و فرزندان نیز وقت دارند و این نشان میدهد که ما خودمان را دست کم گرفته ایم ما هم میتوانیم داشته باشیم و روزی نباشد که بگوییم وقتی برای کسب مهارت و یا تلاش برای انجام کاری که به ما در رسیدن در رویای شگفت انگیزمان نداریم
پس تا میتوانید از این دست کتاب‌ها مطالعه نمایید تنها چند جمله از هر کتاب که باعث تغییر روتین زندگی شما شود، در نهایت اتفاق خارق العادی‌ای در زندگی شما رخ میدهد قطعا چنین کتابی به تنهایی قادر به برگرداندن ثانیه‌های طلایی که جهان هستی به شما هدیه داده است و شما با کارهای بیهوده که به شما در رسیدن به رویای زندگیتان کمک نمیکند، سوزاندین، نخواهد بود پس بی بهانه از همین کتاب با تمام کمی و کاستی از جمله نثر نویسنده و ترجمه و ناشر و صدای گوینده و صدای موسیقی شروع کنید و سپاسگذار باشید و از همین لحظه با تمام توان و قدرت تلاش کنید از این ثانیه‌های طلایی نهایت استفاده را ببرید.
سپاس فراوان🙏🏻
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۱۱/۷
جزو بهترین کتاب‌هایی است که شنیده‌ام
ویژگی اصلی کتاب قدرت انضباط شخصی این است که با داشتن متنی بسیار ساده و آسان به بررسی علمی انضباط شخصی پرداخته است. رویکرد علمی به همراه داستان‌های جالب، راه موفقیت و داشتن نظم و انضباط را برای خوانندگان هموار می‌سازد.
رای موفق شدن در هر مأموریتی که به آن اعزام می‌شوند، مجهز هستند. در این کتاب به برخی از استراتژی‌هایی که در طول آموزش تکاوران مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره شده است.
یکی از معروف‌ترین معابد بودایی ذن در جهان، معبد شائولین در چین است. در تاریخ آمده است که این معبد حدود ۱۵۰۰ سال پیش و هنگامی‌که یک معلم بودایی به نام بودابادرا از هند وارد چین شد، تأسیس شد. او به این نتیجه رسید که تعالیم بودایی باید از استاد به یادگیرنده منتقل شود. پیش از این، راهبان بودایی معمولاً به تفسیرهای مکتوب و متون مقدس متکی بودند. امپراطور چین از ایده بودابادرا تحت تأثیر قرار گرفت و در نتیجه بودجه لازم برای ساخت معبد را در اختیار وی قرار داد. راهبان نه تنها در امور معنوی بلکه در ورزش‌های رزمی نیز آموزش می‌دیدند و تا به امروز نیز به دلیل مهارت‌های عالی‌شان در مبارزه، ‌ برای بیشتر افراد شناخته شده هستند. به آن‌ها یک سری از حرکت‌های خاص از جمله تکنیک «سر آهنین» آموزش داده می‌شود. راهبی که در این حرکت به کمال رسیده است قادر است با پیشانی خود یک بلوک بتونی را بشکند. راهبان چنان به تخصص و مهارت می‌رسند که غالباً به سراسر دنیا سفر می‌کنند تا مهارت‌های خود را برای مخاطبان زیادی به نمایش بگذارند. با وجود چندین تخریب و حمله در طول تاریخ، راهبان هنوز در این معبد اقامت دارند.
Hoori
۱۴۰۲/۵/۸
فوق العاده است این کتاب. نه تنها در مورد همه‌ی حوزه‌های مربوط به خودکنترلی و انضباط شخصی، راهکار داده است بلکه راهکارهای داشتن آرامش و افکار مثبت را هم آموزش داده است. حتی مراقبه را هم به سادگی آموزش داده و نه تنها فقط اصول رو توضیح داده بلکه دلیل و علت علمی آن را هم کامل توضیح می‌دهد.
به نظرم از چند کتابی که در مورد انضباط شخصی و خودکنترلی خواندم و شنیدم، این کتاب از دنیل والتر بسیار کامل تر و کارآمدتر است.
تمام موارد لازم رو بطور کامل توضیح داده و راهکارهای خوبی ارائه داده است و کامل بطور علمی و روانی هم اشاره کرده است. یک کتاب بسیار مفید در حیطه روانشناسی و موفقیت در زندگی شخصی و خودسازی و در عین حال، بسیار کاربردیست.
قطعا از شنیدنش و انجام تمارین لذت خواهید برد. حتما باید نکات تمرینی رو یادداشت کنید تا در طول روز برای عملکرد بهتر، گاهی نگاهی بهش بیندازید. قطعا نتیجه‌ی مطلوب میسر می‌شود.
راوی هم بسیار آرام و شمرده و مسلط و خیلی عالی اجرا کرده است. هیچ چیزی کم نداره این کتاب. پیشنهاد میکنم.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱/۲۶
در حال گوش دادن به این کتاب فوق العاده هستم. این کتاب به تمام معنا عالیه. اینقدر ساده و روان و بیان شیوای راوی و ترجمه‌ی فوق العاده‌ای که داره مجذوب کننده ست و به شیوه‌ای عالی همه چیز رو که هر کسی با اون مسائل دست و پنجه نرم می‌کند را اینجا توضیح داده نویسنده. کتابی بسیار کاربردی برای حل مشکلات و غلبه بر اهمال کارهای ما که مارو به جز خستگی روحی و افسردگی به جای دیگری نمی‌بره. در این اثر عالی، با راهکارهایی آشنا می‌شیم که به سادگی می‌تونیم از آن‌ها برای تغییرات مثبت در زندگیمون استفاده کنیم و از هر فرکانس منفی و نظرات مخالف بقیه به سود خودمان استفاده کنیم و به نوعی سوخت لازم برای پیشرفت خودمون بشه. بسیار عالی در مورد همه جوانب اعم از قضاوت، حسادت و اضطرای و رژیم غدایی و مراقبه سخن گفته و می‌تونم به جرات بگم که گوش دادن و خواندن این کتاب ۱۰۰ درصد منفعت و پیشرفت به همراه داره برای همه. سپاس ار تهیه کنندگان این کتاب خوب و تیم خوب کتابراه.
زینب جعفری
۱۴۰۲/۶/۳۱
در مجموع کتاب معمولی بود، از نظر ویژگی‌های مثبت باید بگم که دو فصل آخر خیلی خوب بود و این که حتی اگر یک اثر در زندگی آدم موفق باشد در مجموع آدم موفقی خواهد بود جمله‌ی جدیدی بود و در مورد فرسودگی شغلی هم خیلی جالب توضیح دادند، گوینده بسیار روان صحبت میکرد و کتاب خوبی بود اما از نظر نکات منفی باید بگم که اگر مثل من زیاد اهل مطالعه هستید و کتاب‌های موفقیت و روانشناسی زیادی خوانده اید این کتاب مقداری حوصله سر بر و تکراری است و نود درصد مطالب کتاب در کتاب‌های دیگر هم گفته شده و به جز دو مورد بالا بقیه‌ی مطالب جمع بندی کتاب‌های دیگر است و مشکل دیگر هم به نظرم این بود که وقتی صحبت گوینده تمام میشد در آخر هر فصل صدای موزیک بسیار زیاد بود و چون هر فصل زمان کمی هم داشت هر چند دقیقه لازم است صدای گوشی را کم و زیاد کنیم و گاهی واقعا اذیت کننده است. در کل باید بگم انقدر که تعریفش را شنیده بودم خوب نبود
مریم امینی
۱۴۰۱/۶/۲۰
به جرات میتونم بگم یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که تاحالا خوندم. صدای گوینده و ترجمه هم عالی بود. اینقدر کاربردیه که واقعا باورم نمیشد. من ۳ بار کتاب صوتی ش رو گوش دادم دفعه اول خیلی خوب مطالب رو توجه نکردم ولی آخرین دفعه دفتری کنارم گذاشتم و نکات بسیار آموزنده اون رو یادداشت کردم. چون تازه فهمیده بودم که این کتاب چقد مفیده و چقد راهکارهای خوبی ارائه میده. داشتن هدف خوبه اما این کتاب به ما یاد میده تا از فرایند و مسیر لذت ببریم و عادت‌هایی رو ایجاد کنیم که هویت ما رو تغییر بدن و حتی اگر به هدف نرسیم باز هم خوشحال باشیم و تبدیل به شخصی با هویت شویم. حتماااااااااا این کتاب رو چند بار بخونین. ممنونم از نویسنده و کتابراه عزیز
Ali Akbari
۱۴۰۱/۴/۱۲
کتاب خوبیه و مسائل مختلفی برای داشتن انضباط رو مطرح میکنه، مثلا اگر شما تمرکز داشته باشی میتونی بهتر انضباط داشته باشی حالا تمرکز چی هست و چطوری تمرکز پیدا کنیم و تمرکز چجوری به انضباط ما کمک میکنه، در برخی مسائل برخی ادمای موفق رو هم مثال میزنه که قابل درک تر میشه، برای اینکه بخواهید تو هرچیزی انضباط داشته باید، اینکه چطوری انضباط داشته باشی، چطوری حفظش کنی چطوری ادامش بدی و کلا چطوری وارد مسیر انضباط داشتن بشی این کتاب لازمه، البته ممکنه خیلی از مسائل رو بدونی ولی خب این کتاب برای همه توضیح میده و حتی اونیکه میدونه هم برخی نکاتش جدید هست و بدرد میخوره.
مینا کریمی
۱۴۰۱/۲/۱۴
بسیارعالی، هم کتاب و ترجمه روان و گویا هم خوانش صحیح و باکیفیت. کتابی کاربردی برای پیدا کردن گره‌های مسیر رسیدن به انضباط شخصی. کتابی واقع بینانه و منطقی و با سنجش حد توان برای انجام راهکارها، اغراق آمیز و غیرواقع بینانه راهکار نمیده و همین جنبه کتاب، ارزش عملی و کاربردی بودن راهکارها رو چندین برابر میکنه. سپاسگزارم برای انتخاب و ارائه صوتی این کتاب 🍀🌷
Masumeh M
۱۴۰۱/۴/۳۱
انضباط شخصی یعنی برقراری نظمی روتین در زندگی خود از فعالیت‌هایی که زندگی شما را به سمت رسیدن به اهدافتان پیش میبرد. لازمه برقراری این نظم روتین بکار گیری قدرت اراده است در این کتاب راهکارها و قوانینی برای بکار گیری و تقویت قدرت اراده ارایه شده است همینطور در مورد موضوعاتی توضیح داده شده که بتوانیم بوسیله آن‌ها مانع از کاهش و خستگی قدرت اراده بشویم. پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات کاملتر و دقیقتر درباره تقویت قدرت اراده برای رسیدن به انضباط شخصی کتاب قدرت عادت قبل از مطالعه این کتاب مطالعه شود.
حسین بخشی
۱۴۰۱/۷/۱۳
با سلام علی رغم ارائه اطلاعات خوب اما متاسفانه پردازش محصول به اندازه سایر محصولات این رسانه با کیفیت نیست، صدای محصول در هنگام خواندن کتاب شاید به علت داشتن فرکانس متفاوت مانند سایر کتاب‌هایی که تا الان گوش دادم واضح نیست در هنگام ابتدا و انتهای هر فصل موسیقی که پخش می‌شود آنقدر گوش خراش است که مجبورم بلافاصله در بین پخش صدای گوشی را کم کنم که هنگام رانندگی بسیار دردسرساز است، امیدوارم محصولات بعدی که می‌خرم این گونه نباشد و البته قطعا از این گوینده دیگر اثری نمی‌خرم. سپاس از زحمات شما.
مصطفی صالح پور
۱۴۰۱/۳/۲۱
خب به نظرم گوش دادن به این کتاب یه فرصت طلایی هست برای تغییر دادن شخصیت و نزدیک شدن و رسیدن به اهداف، این کتاب میتونه در وجود هر انسانی یه رنسانس از خلاقیت و نوآوری باشه.. من خیلی دوست داشتم این کتاب رو.. به نظرم این کتاب رو حتما بخونید و ازش بی آموزید.. صدای گوینده فوق العاده است، خیلی از نوع خوندن کتاب ازش خوشم اومد.. تنها ایرادی که داره و خیلی ناراحت کننده است ملودی‌هایی هست که در قسمت اول و پایان هر قسمت از کتاب هست.. اون آهنگ هااا خیلی منو اذیت کرد..
sahel Z
۱۴۰۱/۳/۱۳
با سلام و درود و تشکر از کتابراه عزیز
کتاب قدرت انضباط شخصی بسیار عالی بود از شنیدنش لذت بردم. ترجمه‌ی روان، گوینده مسلط و مطالب کتاب کامل و جامع هست. منتها با یک‌بار گوش دادن نمیتوان فهم کاملی از کتاب به دست آورد و راه‌کارهای آن را کامل عملی کرد.
لازم هست کتاب رو بار دوم با دقت بیشتر گوش دهیم و سعی کنیم راهکارهای گفته شده در کتاب را در زندگی به کار بریم تا فایده‌ و تاثیر عمیق آن را در زندگی خود مشاهده‌ کنیم.
و البته با اراده‌ی تغییر و مداومت...
ابوالفضل ظفری
۱۴۰۲/۱۰/۳
تشکر میکنم از کتابراه بخاطر این کتاب صوتی ارزنده 👌
و بنظرم این کتاب برای همه کسانیکه می‌خواهند عادت‌های بد را از خودشان دور کنند و عادت‌های خوب و جدیدی در وجود خود بکارند.
می‌خواهند از زندگی نامطلوب خود خارج شوند و یک گام برای ساختن زندگی ایده‌آل خود بردارند.
می‌خواهند به یک هدف مهم و بزرگ در سال‌های آتی دست پیدا کنند ولی واقعاً نمی‌دانند که باید این سفر را چگونه آغاز کنند.
می‌خواهند مسئولیت زندگی خود را به صورت کامل و صد در صدی در دست بگیرند و به شخصی موفق و خودساخته تبدیل شوند میتونه مفیده باشه، به امید رشد روزافزون فرهنگ کتاب و کتابخوانی (:
Esi Mobi
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
اهنگ گوش خراش با صدای بسیار بالاتر از گوینده ابتدا و انتهای هر فصل! برق از سر ادم میپره!
ضمنا اکثر مطالب هر فصل تکراری هستند.
متاسفانه طوری گوینده مخاطب رو خطاب قرار میده انگار تمام راه حل‌ها مشکل فردیه در حالی توی کشور ما رسیدن به هدف ۹۰٪ شرایط انزوا و تحریم مملکتمونه ۱۰٪ ش فردیه
این کتاب برای یه امریکایی نوشته شده نه ایرانی
تنها چیز قشنگی توی مطالب گفته شده بود این بود اگر ۷۰٪ از به نتیجه رسیدن کاری مطمئنی اون کارو انجام بده
کل مطالب کتاب رو میشه تو ۲ فصل خلاصه کرد به شدت زیاده گویی شده
No Name
۱۴۰۱/۴/۲۲
یه مقداری اولش گنگ صحبت میکنه ولی وقتی مباحث رو جلو میره تازه جا میفته که منظورش چی بوده بنظرم کتاب جالبیه چون علاوه بر خوندنش و یادگرفتن مطالب روش مطالعه رو هم یاد میده ک همین جوری نمیشه فقط کتاب رو خوند و رد شد به آدم یاد میده که روی جمله‌ها و تک تک صحبت‌ها باید فکر کرد تا بفهمید که چه کتاب فوق العاده‌ای اولش شاید شما هم همین حس و داشته باشین ولی حتما ب خوندن ادامه بدین چون حس بی نظیر و خوبی به آدم القا میشه که از خوندن کتاب واقعا لذت میبری🌹
امید صدهزاری
۱۴۰۲/۱/۱۲
شما می‌توانید هر چیزی که در زندگی‌تان می‌خواهید را داشته باشید به شرطی که برای تلاش کردن آماده باشید و همه چیزهایی که برای رسیدن به مقصد لازم دارید، در بین صفحات این کتاب پنهان شده است. اگر آماده‌اید اتلاف وقت برای فعالیت‌های بی‌ثمر را متوقف کنید، پس اصولی که قرار است در این کتاب بخوانید را به کار بگیرید تا بتوانید در شرایط فعلی خود یک تغییر اساسی را تجربه کنید. ایده‌های عملی با الگو از راهبان معبد شائولین و همچنین تکاوران نیروی دریایی در کنار متنی ساده و روان همراه با خوانش بسیار خوب راوی🙏
علی پرور
۱۴۰۱/۵/۸
من این کتاب رو تازه شورع به مطالعه کردم ولی تا اینجای کار حسابی جذاب بوده صدای گوینده عالی هستش و خوب مطالب بیان میشه مطالب این کتاب سر تا سر نکات آموزشی هستش من تمام نکاتش رو نوت برداری میکنم که حتما ازش استفاده کنم
برای انضباط شخصی و برنامه ریزی‌های روزانه و رسیدن به اهداف خیلی خوبه حتما اگر فکر بزرگی توی سر دارید به یه برنامه ریزی اساسی هم نیاز دارید این کتاب انضباط در برنامه ریزی و چه حوری پایبند موندن بهش رو به ما یاد میده
مریم
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
کتاب خیلی خوبیه بخش‌های اول یک مقدار برای من سنگین بود ولی کمی که جلوتر رفتن بهتر شد و مطالب مفید و کاربردی یاد میده مثلا در بخش‌های آخر گفته چگونه از احساسات منفی به نفع خودمون استفاده کنیم چگونه از احساس خشم به نفع خودمون استفاده کنیم میتونیم از احساس خشم برای شرکت در یک برنامه ورزشی و یا به عنوان اهرم انگیزشی قدرتمند برای سوق دادن خودمون به سمت اهداف بلند مدت استفاده کنیم ویا از ترس به عنوان پایه‌ی لازم برای شروع اقدامات سازنده تر استفاده کنیم
داریوش زرین نقش
۱۴۰۱/۴/۲۴
کتابای خوب زیادن ولی این یکی فوق العاده اس. از اون دسته کتابایی محسوب میشه که می‌تونیم به کسانی که به هیچ عنوان مطالعه ندارن گفت؛ اگه‌ی روز خواستی فقط یک کتاب بخونی، این کتابو بخون. بطور معمول نکات مهم کتابی رو که می‌خونم یا می‌شنوم، یادداشت می‌کنم ولی بعد از دو سه صفحه که گذشت، متوجه شدم تقریبا کل کتابو دارم می‌نویسم. بسیار لذت بردم. از گوینده کتاب، جناب افشاریان هم به خاطر بیان و صدای خوب شون سپاسگزارم. شاد باشید.
پریا شقاقی
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
کتاب خیلی خوبیه برای کسانی که به دنبال تغییر سازنده در عادات و رفتار و زندگی خود هستند و به زبان ساده و روان راه کارهای بنیادی و سازنده ساده‌ای ارائه میده و میگه موفقیت افراد مشهور یه شبه به دست نیومده و با تکرار عادت‌های جدید به صورت مداوم و حتی روزی ۵دقیقه برای شروع می‌توان اون عادت‌های خوب و تو خودمون نهادینه کنیم و به جای تمرکز روی از بین بردن عادت‌های بد قدیم عادت‌های خوب جدید بسازیم، صدای گوینده و ترجمه هم عالی بود.
ممنون از کتابراه.
mr_parvinii
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
ترجمه و گویندگی یه مسئله شخصیه
ممکنه صدای گوینده یا نوع ترجمه برای یک شخص بد باشه ممکنه برای یه نفر دیگه روان و دل نشین باشه زیاد حساس نباشید روی ترجمه و گویندگی
کیفیت صدا خوب بود
صدای گوینده قابل قبول بود
ولی یه جوری انگار داره بدون حس میخونه یا اینکه حسش کمه و گوینده یکم به تمرین بیشتر نیاز داره تا حس کلمات و به افراد برسونه البته شناختی از گوینده محترم ندارم⚘
محتوای کتابم قابل قبول بود
درکل ارزششو داشت
ممنون از کتابراه ❤
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۳/۵
به عنوان یک کتاب خوان حرفه‌ای خدمت همه‌ی دوستان عرض می‌کنم اگه احساس رخوت و افسردگی و بی انگیزه بودن دارین، این کتاب رو از دست ندید، کتابی که وقتی شروع به شنیدنش میکنید، انگار یک نیروی شگفت انگیز در روانتون بیدار میشه، و از همون دقایق اول انگیزه و اراده‌ی شما رو به جریان در میاره حتی اگه در شرایط اهمال کاری و افسردگی قرار داشته باشید،
علی کاظمی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
دوستان کتابی بخوانید که الان بهش نیاز دارید خیلی کتاب‌های میخوانند که بهش نیاز ندارند مثل 4 فلورانس و معجزه شکر گذاری که همش چرند هست
به کتاب جنبه سرگرمی اما در کنارش عمل کردن یاد بگیرد حال بدانید اگر ویکتور هگو عمر خود را صرف کتاب خواندن میکرد ویکتور هوگو میشد یا مولانا فرقی نمیکنه همه کتاب جهان میگویند عمل کنید و هدف داشته باشید سن من 85 ساله است و 50 سال کتاب خواندم و یادم رفت عمل کنم
مهناز سعیدی
۱۴۰۱/۹/۲۰
کتاب قدرت انضباط شخصی، کمک میکنه اگه در هر زمینه‌ای بخواهیم موفقیت بدست بیاریم، چه ورزشی، رژیم، کسب و کار و حتی امور شخصی ابتدا لایف استایل خودتو نظم بدی و با نظم هست و رعایت اصولی که در کتاب عنوان شده تا به برتری و اون هدف مورد نظرت دست پیدا کنی، هرکاری که انجام بدی اگه انظباط شخصی و رعایت نکنی، برمیگردی به خونه اول و ناکام میمونی، این کتاب کمک بزگی به من در نظم شخصی و انجام برنامه روتین زندگیم کرد. بسیار عالی
Maryam Eskafi
۱۴۰۱/۲/۱۷
بی شک یکی از اثرگذارترین کتاب‌هاست چون اولین و مهمترین اصل موفقیت و انضباط شخصی را به ما یاد میده. درباره برنامه ریزی درباره کارهایی است که هر روز انجام میدیم همه باید گوش کنند اینو هم صدا خوبه هم محتوا. خیلی شمرده میخونه با توجه و تمرکز و واقعا راهکارهای عملی میده. انگار داره زندگی شما را میگه. خیلی لذت بردم واقعا
Saye
۱۴۰۲/۹/۱۱
اگه جز افرادی هستید که سردرگم شدید و نمیدونین چطور به موفقیت برسید، یا حتی برای کارهای معمول روزانه دچار مشکل هستید، یا دچار رکود و افسردگی شدید حتما این کتاب رو مطالعه کنین، صدای راوی که بسیار دلنشین و بسیار عالی کتاب رو بیان کردن، و از این جهت که کتاب صوتی هست امتیاز ویژه ایی داره حتی اگه حوصله خواندن کتاب رو ندارن این فایل مناسب شماست، با تشکر از کتابراه که زندگی من رو تغییر داد 🫂🌌🌠⏳
روژان عبدی
۱۴۰۲/۷/۱۳
این دومین کتاب از دنیل والتره که گوش دادم و توصیه‌اش میکنم چون صداقت نویسنده رو در گفتن حرف‌هایی که شاید همه میدونیم ولی دوست نداریم بشنویم و قبولشون کنیم رو تحسین می‌کنم.
این کتاب هم مثل کتاب غلبه بر اهمالکاری، برای شروع بهبود فردی بسیار مفیده چون با دانستن این که اصلا چرا اهمالکاری میکنیم یا چرا انضباط شخصی مفیده باعث میشه شما به دنبال آگاه شدن، خودتون سعی بر اصلاح عادت‌های ناکارامدتون کنید.
Parinaz Jeddi
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
فوق العاده بود این کتاب و به کسایی که سعی میکنن برنامه ریزی داشته باشن ولی کارهاشون اصلا درست پیش نمیره پیشنهاد میکنم
راهکارهای ساده ولی خیلی تاثیر گذار و آشنایی با یک سری قوانین که شاید دلیل خیلی از شکستامون تو کارامون باشه
صدای گوینده و نحوه خوندنشون عالی بود اصلا حوصله بر نبود کتابیه که من لذت بردم و بعضی فصل‌ها رو دو سه بار گوش کردم ولی حتما یک بار دیگه هم گوش میکنم ممنون از کتابراه عزیز❤️
مهلا بسطامی
۱۴۰۱/۷/۱۴
این کتاب رو گوش دادم یکبار و تازه تموم شده. انقدر انجام تمریناتش بنظرم مهم و راه گشا خواهد بود که واجب شد مجدد با دقت بیشتری گوش بدم و نکاتش رو بنویسم که بتونم تمریناتش رو انجام بدم. کتاب خیلی روان و کاربردی هست. و صدای گوینده و خوانشش اصلا کسل کننده نیست. کسانیکه اهمال کاری دارن بی نظمی باعث شده دچار تشویش بشن و کارهاشون از پیش نره باید حتما بخونن این کتابو. ‌
Elham Khadang
۱۴۰۳/۱/۲
در کل کتاب متوسطی بود خیلی نگاه و توجه من و به خودش جلب نکرد، کتاب قدرت انضباط شخصی درباره ی پذیرفتنِ مسئولیت کامل موقعیتی هست که الان در اون قرار داریم و همچنین موقعیتی که می خوایم در چند سال آینده بهش برسیم، لااقل چنین ادعایی دارهکتاب بر پایه ی داستان و شخصیت های مختلفی هست که قطعا آگاهی از اون ها می تونه بهمون در مسیر رسیدن به انضباط شخصی خیلی کمک کنه.
الهام مهرعلیان
۱۴۰۲/۷/۲۲
کتاب قدرت انضباط شخصی بسیار عالی و جذاب است و تمام نکات لازم برای تبدیل شدن به فردی دارای انضباط شخصی را با بیانی شیوا و جذاب بازگو می‌کند و به نظر من می‌تواند راهنمای خوبی برای افرادی باشد که می‌خواهند تحولی مثبت در همه ابعاد زندگی شان ایجاد کنند؛ و به نظر من آوردن نقل قول از آقای برایان تریسی در کتابی در همان رسته نشان از طبع بلند ایشان دارد. با تشکر از تیم خوب کتابراه!!!
نازلی صدر
۱۴۰۲/۲/۴
به نظرم خیلی کتاب خوب و مؤثری است، فقط من چون چند تا کتاب رو با هم گوش می‌دم و زمانی از روی گوش دادن این کتاب گذشته خیلی دقیق یادم نیست که بخوام به نکته‌ی خاصی اشاره کنم، ولی حتما دوباره گوش خواهم داد، یادمه که خیلی تاثیر گزار بود و خوشایند، اگر دنبال نظم و انظبات شخصی هستید حتما پیشنهاد می‌کنم گوش کنید، البته قطعا عمل کردن روی راه‌کارهای کتاب هست که می‌تونه اثر گذار باشه.
راضیه علیمرادی
۱۴۰۲/۱/۱۲
با سپاس فراوان از کتابراه
بنظرم کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی جز کتاب‌های قدرتمند وکاربردی است. از گوش کردن به این کتاب حسابی لذت بردم و مطالب جالبی رو یاد گرفتم و مروری هم بود از مطالبی که قبلاً خونده بودم. صدای گوینده آرام و دلنشین بود اما این مجموعه صوتی یه ایراد خیلی بزرگ داشت اون هم صدای خیلی بلند و گوشخراش موسیقی اول و انتهای هر فصل که واقعا آزار دهنده بود.
بنفشه
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتاب عالی و مفیدی بود.
با خواندن و عمل کردن به این کتاب می‌توانیم هر چیزی که در زندگی‌تان می‌خواهیم را داشته باشیم به شرطی که برای تلاش کردن آماده باشیم. همه چیزهایی که برای رسیدن به مقصد لازم داریم، در بین صفحات این کتاب پنهان شده است. پس اصولی که قرار است در این کتاب بخوانید را به کار بگیرید تا بتوانید در شرایط فعلی خود یک تغییر اساسی را تجربه کنید.
سپاس از کتابراه
بابک رحمانیان
۱۴۰۲/۱/۷
بهترین چیزی که میتونم بگم جمله‌ای بر گرفته از همین کتاب است که میگوید شما حتی اگر در زمینه ایی متخصص هم باشید، در صورت نداشتن انظباط شخصی موفق نخواهید بود. این کتاب به زبانی شیوا در این مورد توضیح داده و راهکارهای خوبی ارائه میدهد. نکته اینکه خیلی از افراد فقط تصور میکنند که انظباط دارند در صورتی که اینطور نیست اغلب آن‌ها صرفا عادت به انجام یا عدم انجام کاری را دارند.
مرضیه مهجوری
۱۴۰۱/۶/۲۱
این کتاب به شما این قدرت را می‌دهد تا برنامه‌ای روزانه تنظیم کنید که مسیر زندگی شما را به موفقیت ختم کند. نویسنده به گونه‌ای هنرمندانه و البته هوشمندانه تمام نکات ضروری برنامه را می‌گوید و بخش‌های مهم و نیز خطرناک را گوشزد می‌کند و نیز قدرت استقرار عادت‌های خوب و تاثیر آن بر شخصیت زندگی و شغل و نیز حتی ژن‌ها بیان می‌کند. کتابیست که باید به عنوان اولین درس مدرسه آموخت
Ramin Kalantari
۱۴۰۱/۲/۱۹
به شخصه با گوش دادن به این کتاب خیلی چیزها عایدم شد و یاد گرفتم از احساسات منفی چطور به نفع خودم استفاده کنم، نکات علمی، عملی و کاربردی با ارزشی توسط گوینده عزیز بیان میشه و همچنین به دوستانی که به دنبال تغییر و انضباط شخصی هستن این کتابو پیشنهاد میکنم.
تشکر ویژه از عوامل محترم کتابراه، بابت نسخه صوتی این کتاب🙏
فهیمه فدا
۱۴۰۲/۱/۱۱
اصلا دوسش نداشتم
یه کتاب کاملا تکراری اگه حتی یکمم کتاب خوانده باشین همه این مطالب و داخل کتابای دیگه خوندی یه کتاب کاملا تکراری که هیچ ربطی نداره به انضباط شخصی. این کلمرو فقط داخل کتاب هی آورده در اصل در مورد هدفه با یه تیتر کتاب گول زننده
و میگه برای اینکه بتونی انضباط داشته باشی میلت و سرکوب کن تا بتونی ارادتو قوی کنی.
✅ صدای گوینده و خوانشش عالی
مصطفی جان‌ملکی
۱۴۰۱/۸/۲۱
کتاب صوتی خوب و تأثیر گذاری بود. اگر شما هم جزء افرادی هستید که بارها تصمیم گرفته‌اید و هدفی را برای خود مشخص کرده‌اید ولی نمی‌دانید چگونه به آن برسید و ناکام می‌مانید، دنیل والتر در این کتاب تلاش کرده است تا شما را متوجه این موضوع کند که شما تنها شخصی هستید که می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید و هیچ‌ کس دیگری نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.
مرجان کشاورز
۱۴۰۱/۵/۱
کتاب خیلی خوبیه.
به من خیلی کمک کرد،، هنوز دارم گوش میدم و در این کتاب شما با بسیاری از تکنیک‌ها با نام‌های خاص مثل قانون ۴۰ درصد و قانون ۷۰ درصد و قانون 10X و مثال هاش آشنا میشید، قاعدتاً کار باهاش زمان می‌بره اما شمارو الکی شارژ نمیکنه، گولتون نمیزنه اما زیبا و منطقی به شما یاد میده که چه کاری باید انجام بدید.
مهسا خوشحال
۱۴۰۲/۱/۲۷
به خاطر نوع خوانش کتاب اصلا با این کتاب ارتباط نگرفتم حتی یک جمله هم وارد گوشم نشد. گوینده کتاب خوش صدا هستند ولی نوع خواندن برای من شنیدنی و جذاب نبود. آهنگ هم گویا در نیمه شب که به کتاب گوش می‌دهی ناگهان تو را به جنگ دعوت می‌کند. خیلی پرسرو صدا بود. البته من این کتاب را به صورت نوشتار تهیه میکنم و می‌خوانم.
MohamadrezaMoradi
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
واقعا یکی از بهترین کتاب هاییه که میتونه ذهنتو بگیره بکشه و همه گره‌های فکریتو باز کنه پیش رو بزاره و با برنامه ریزی که خودش بهت یاد میده که خودت برای خودت یه نظم خاص درست کنی مشکل منو که برطرف کرد تنها چیزی که میتونه ادم و این روزا اروم کنه فقط فقط فقط کتاب خوندنه و این اپلیکیشن همه چیو راحتر کرده اما خرید خود کتاب و ورق زدنش یچیز دیگس...
Negar Hojati
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
این کتاب یه جمع بندى و خلاصه خوب از تمام اطلاعاتی که شما نیاز دارید تا ناظم زندگی خودتون بشید و با خوندن این کتاب می‌فهمی علت تمام شکست‌ها در تمام جنبه‌های زندگی به علت نداشتن انضباط شخصی است حتی مشکلات رفتاری افراد نیز به همین مشکل برمیگرده
من مطالعه این کتاب به همه مخصوصا برای افرادی که چالش کاهش وزن دارند توصیه میکنم
نسترن
۱۴۰۱/۹/۲۷
سلام. این کتاب را میتوان به این صورت توصیف شد که مختصر و مفید است. نکات کاربردی خیلی خوبی مطرح میکند که در صورت عمل به آن‌ها قطعا ثمربخش خواهد بود. ترجمه متن خیلی روان هست. صدای گوینده هم بسیار مناسب متن هست. نظریات علمی متعددی در این کتاب مطرح میشود که براساس آن نظریات توصیه‌های کاربردی ارائه میشود.
ممنون از کتابراه
عارف جانپرور
۱۴۰۱/۸/۲۱
با سلام خدمت انسان های اهل مطالعه این کتاب به من آموخت که آگه میخام پیشرفت کنم برای هر روزم برنامه داشته باشم طوری که آن برنامه مثل نیاز های اساسی زندگی جز وجودم باشد. و بدون آن احساس کنم درست زندگی نمیکنم. وجود نظم از ما انسآن های با صلابت و دارای عزت نفس بالای میسازد. خلاصه برای بهتر بودن و بهتر شدن نظم جز لاینفک ماجراست
Negar Zamani
۱۴۰۱/۷/۱۰
کتاب فوق العاده‌ای بود و لازمه که حتما خونده بشه، کمک می‌کنه که در زندگی به یک نظم و انظباط مداوم برسید و با نظم و برنامه ریزی دقیق اهدافتان رو به پیش ببرید، و اگر نسخه صوتی رو خریداری میکنید باید حتما نکته برداری بشه چون‌ی سری تمرینات گفته شده که باید انجام بدید، در کل از خوندن این کتاب خیلی لذت بردم و به شما هم پیشنهاد میکنم، 😍😍
hamid soltanmohammadi
۱۴۰۱/۳/۱۰
کتاب بیشتر در مورد خود کنترلی هست و البته نکات بسیار ارزشمندی بصورت کلی و گذرا در مورد انضباط شخصی بیان میکنه که بسیار مفید و کاربردی هستند و ترجمه روان و خوانش بسیار عالی گوینده ارزش این کتاب رو چند برابر کرده. خوندن این کتاب و همچنین کتاب سم زدایی اثر تیبو موریس را هم توصیه میکنم.
1 2 3 4 5 6 >>