معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید

عکس جلد کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید
قیمت:
44900 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید

دنیل والتر در کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی تکنیک‌هایی را به شما می‌آموزد که با به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید نظم و برنامه‌ریزی بیشتری وارد زندگی‌تان کنید و تجربه‌ی زیسته‌ی بهتری را برای خود رقم بزنید.

درباره کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی:

هر سال، پیش از شروع سال جدید لیستی بلندبالا از اهدافتان را یادداشت می‌کنید اما هرگز به آن‌ها نمی‌رسید؟ روزی نیست که تصمیم نگیرید از شنبه ورزش کردن را شروع کنید، اما «شنبه‌ی موعود» هیچ‌گاه فرا نمی‌رسد؟ کارهای عقب‌افتاده و روی‌هم تلنبار‌شده لحظه‌ای رهایتان نمی‌کند؟

اگر با هرکدام از جملات بالا احساس هم‌ذات‌پنداری کرده‌اید، باید به شما بگوییم همه‌ی آنچه که نیاز دارید، در این اثر قرار گرفته است. دنیل والتر (Daniel Walter) از طریق کتاب قدرت انضباط شخصی (The Power of Discipline) به شما کمک می‌کند تا با خودکنترلی به آنچه که همیشه در سر می‌پرواندید، دست یابید. هدف شما، هر چه که باشد،‌ از ترک سیگار و شروع یک رژیم غذایی سالم گرفته،‌ تا ارتقاء شغلی و کسب درآمد بیشتر، تفاوت چندانی ندارد. تمام آنچه که برای رسیدن به آن نیاز دارید، مهارت «انضباط شخصی» است.

از طریق انضباط شخصی و خودکنترلی قادر خواهید شد که توانایی‌های خود را از قوه به فعل برسانید و به فردی استثنایی تبدیل شوید. چرا که پس از گوش سپردن به فصول این اثر، چنان تأثیر شگرفی در زندگی شما رقم خواهد خورد که خودتان نیز باور نخواهید کرد. بااین‌همه،‌ ما قضاوت را به شما واگذار می‌کنیم. به این اثر کم‌نظیر گوش بسپارید و خود تأثیرات آن را مشاهده کنید.

ایجاد عادات جدید و دگرگون‌کننده، به دست آوردن درکی بهتر از انضباط شخصی و اهمیت آن در زندگی و خودکنترلی تنها قسمتی از دست‌آوردهای بیشماری‌ست که نگارنده‌‎‌ی این کتاب به شما وعده می‌دهد. حالا دیگر وقت آن رسیده که از به‌کاربستن استراتژی‌های تکراری برای رسیدن به اهدافتان دست بکشید و راهی اصولی و موثرتر را برگزینید. اگر بارها تلاش کرده‌اید عادات منفی خود را ترک بگویید و هربار بیشتر از پیش ناکام‌ شده‌‌اید، دنیل والتر راه بیرون آمدن از این چرخه‌ی بی‌پایان را به شما نشان خواهد داد.

بد نیست اشاره کنیم اثر حاضر اولین بار در سال 2020 منتشر و با استقبال مخاطبان به مواجه شد. نثر روان و زبان شیوای نویسنده،‌ به همراه خوانش گرم مهدی افشاریان از جمله مواردی‌ست که کتاب قدرت انضباط شخصی را از سایر آثار مرتبط با خودسازی متمایز کرده است.

کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های ژانر موفقیت و خودسازی علاقه‌مند هستید،‌ کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی به شما پیشنهاد می‌شود.

با دنیل والتر بیشتر آشنا شویم:

دنیل والتر نویسنده‌ای کانادایی‌ست که دارای روحیه بلندپروازانه است و اشتیاق بسیاری برای کمک به مردم برای انجام کارهای بیشتر دارد. دنیل برای کسانی که به دنبال بهبود تمرکز، ایجاد عادت‌های قوی و افزایش ظرفیت حافظه هستند می‌نویسد. او ماموریت خود را به اشتراک گذاشتن تجربیات و تحقیقات جامعش در مورد به تعویق انداختن کارها و حواس پرتی‌های روزمره می‌داند.

او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ییل در علوم اعصاب شناختی، به نوشتن روی آورد. از میان آثار این نویسنده می‌توان به مواردی مانند کتاب تمرکز ده دقیقه‌ای، غلبه بر اهمال‌کاری و... اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی:

- فقط یک تفاوت بین افراد موفق و ناموفق وجود دارد و آن عادت‌هایی است که هر کدام از آن‌ها هر روز دنبال می‌کنند.
- عادت‌های شما جزئی از شخصیت‌تان هستند و برخی از افراد از اینکه با عادت خاصی شناخته شوند به خودشان افتخار می‌کنند.
- یک فرد دارای انضباط شخصی، اعتماد به نفس دارد زیرا صرف‌نظر از اینکه در آن لحظه در کجا قرار دارد، می‌داند که بهترین نسخه‌ای از خود است که می‌توانست باشد.
- افراد به این دلیل به راحتی آزرده می‌شوند که به خود اطمینان ندارند. آن‌ها نمی‌دانند چه کسی هستند یا برای چه هدفی تلاش می‌کنند.
- شما می‌توانید با شکستن اهداف بلندمدت‌تان به گام‌های کوچک و تعیین هدف‌های روزانه برای خودتان، به آن‌ها برسید. یک رؤیای بزرگ ممکن است دلهره‌آور به نظر برسد.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی می‌شنویم:

برنامه صبحگاهی شما آهنگ حرکت بقیه روزتان را تعیین می‌کند. آیا صبح‌ها وقتی ساعت گوشی‌تان زنگ می‌زند مرتباً دکمه «چرت زدن» را می‌زنید و وقتی از رختخواب بلند شدید می‌بینید که برای دویدن، که در چند ماه گذشته در برنامه‌تان داشتید، خیلی دیر شده است؟ از آن جا که دیر بیدار شده‌اید دیگر وقت خوردن صبحانه را ندارید و در عوض در طول مسیرتان تا محل کار، در جلوی یکی از رستوران‌های مک دونالد توقف می‌کنید.

به خاطر نحوه شروع شدن روزتان، یک چارچوب فکری غلط در ذهن‌تان ایجاد می‌شود که جلوی انجام هرگونه کار مفیدی را می‌گیرد و روند فکر شما در ادامه روز، چیزی شبیه این خواهد بود: «از آن جا که برای صبحانه ساندویچ مک دونالد خورده‌ام، احتمالا برای ناهار نیز تاکو (نوعی غذای مکزیکی) بخورم. دیگر هیچ فایده‌ای ندارد که بعد از کار به باشگاه بروم زیرا قبلا این همه غذای ناسالم خورده‌ام. همچنین ممکن است به خانه بروم، سریال تماشا کنم و فردا دوباره زندگی طبق برنامه را شروع کنم».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه (1)
نمونه (2)
8 دقیقه
مقدمه نویسنده
16 دقیقه
فصل اول: انضباط شخصی و مباحث زیست‌شناختی
10 دقیقه
فصل دوم: مزایای انضباط شخصی
15 دقیقه
فصل سوم: سوگیری وضعیت موجود
12 دقیقه
فصل چهارم: بررسی واقعیت؛ اثر دانینگ - کرو
27 دقیقه
فصل پنجم: عادت‌های روزمره برای بهبود انضباط شخصی
20 دقیقه
فصل ششم: نکاتی برای ایجاد عادت‌های بهتر
16 دقیقه
فصل هفتم: چیزهایی که مانع انضباط شما می‌شوند
21 دقیقه
فصل هشتم: با عدم آسایش به آسایش برسید
25 دقیقه
فصل نهم: بر روی سیستم متمرکز شوید
26 دقیقه
فصل دهم: فلسفه ذن و دستیابی به اهداف
15 دقیقه
فصل یازدهم: مراقبه برای انضباط شخصی و تمرکز
15 دقیقه
فصل دوازدهم: چرا هرگز نباید سعی کنید کاری را انجام دهید
16 دقیقه
فصل سیزدهم: برنده یا بازنده، کدام یک هستید؟
21 دقیقه
فصل چهاردهم: عاشق فرایند انجام کار شوید
27 دقیقه
فصل پانزدهم: چگونه احساسات منفی را به نفع خود به کار بگیرید
14 دقیقه
فصل شانزدهم: اصل پارتو و قانون استرجن
18 دقیقه
فصل هفدهم: چگونگی جلوگیری از فرسودگی
11 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید
نویسنده
مترجمسید تیمور سیدی اصل، علیرضا نظری انامق
راویمهدی افشاریان
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
44900 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی

محمود اژدری
۱۴۰۱/۳/۱۱
با سلام و احترام
کتاب قدرت انضباط شخصی این کتاب به محبت انتشارات اندیشه آگاه در اختیار من قرار گرفت که جای دارد اینجا تشکری از آن‌ها داشته باشم جز معدودی آثاری در این حوزه بود که به نظر من خیلی دلنشین و با زبانی ساده بیان گردیده است. ترجمه روان و شیوا از نمونه‌های دلنشینی آن است و جالب آنکه اشاره
دستورالعمل‌های شده در آن چیزهایی است که در زندگی روزمره با آن سروکار داریم و خیلی راحت میتوان آن‌ها را بکار بست و استفاده کرد. من این کتاب را هم به صورت متنی مطالعه کردم و هم به صورت صوتی شنیدم.
تخصص من در این حوزه نیست ولی کتاب‌های این حوزه متاسفانه با نثری غیر روان و در خیلی موارد با ترجمه‌های متاسفانه با خطای بالا به چاپ رسیده است که این را می‌توان با رجوع به متن اصلی آن به زبان اصلی متوجه شد. ولی در این اثر روانی ترجمه خود کمک به شیوایی و روانی آن کرده است. پیشنهاد میکنم شما هم مطالعه بفرمایید.
ولی مد نظر داشته باشید که اندیشه‌های ذکر شده در آن بیشتر بر قالب اندیشه‌های بودیسم قالب بر هند و آسیای دور است که در قسمت‌هایی که به معبد شائولین اشاره می‌کند آنرا در خواهید یافت ولی جالب بر این بود که به صورت کاملاً بیطرفت نگاشته شده و متوجه می‌شوید نگارنده آن تجربیات شخصی و پژوهشی خود را منعکس ساخته است. که این مسئله خود بر حلاوت آن افزوده است. در اینجای جای دارد از انتشارات محترم اندیشه آگاه بابت هدیه این کتاب به، مترجمان آن جناب آقایان سید تیمور سیدی اصل و علیرضا نظری انامق، ناشر صوتی این مجموعه موسسه فرهنگی کتاب یاران فناور و راوی آن آقای مهدی افشاریان تشکر داشته باشم و تشکر ویژه از سایت محبوب کتابراه و امید اینکه کتاب‌های فاخر دیگری هم به مجموعه آن‌ها اضافه گردد.
ساحره خراسانی
۱۴۰۱/۹/۶
ایا شما جزو کسانی هستید که برای رسیدن به اهدافتان دچار مشکل هستید؟؟ در این کتاب با توضیحات و مثالهای شفاف و واضح به راحتی میتوانید راهکارهایی را دریافت کنید که با به گیری ان برا رسیدن به اهداف و پروژه‌های نیمه تمام کمکتان کند. مطالب این کتاب را به صورت تیتر وار در کتاباای زیادی شنیده بودم ولی اینکا به ۱ورت توضیح با مثال باشد نه در این کتاب شما نیتوانید به وضوح متوجه شوید که چقدر انضباط مهم است و بعد‌ام یادبگیرید منضبط باشید. ایا اماده اید که هر چه راه پر پیچ و و خم و سخت برای رسیدن به نظم و و تکمیل پروژه‌های نا تمام را رها کنید و با مطالعه این کتاب راهکارهای تازه و راحتی را بیابید بفرمایید این کتاب خوب و پر مطلب میتواند شما را به منزل مقصود برساند. از نظر من نظم جزو اصلی شخصیت یک انسان موفق است و برای دستیابی به ان با مطالعه و به کار گیری این کتاب یک گام به جلو بر خواهید داشت
باسپاس از کتابراه
Leyla Kh
۱۴۰۱/۵/۳۰
کتاب صوتی خوب و تأثیر گذاری بود. اگر شما هم جزء افرادی هستید که بارها تصمیم گرفته‌اید و هدفی را برای خود مشخص کرده‌اید ولی نمی‌دانید چگونه به آن برسید و ناکام می‌مانید، دنیل والتر در این کتاب تلاش کرده است تا شما را متوجه این موضوع کند که شما تنها شخصی هستید که می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید و و هیچ‌ کس دیگری نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.
شما می‌توانید هر چیزی که در زندگی‌تان می‌خواهید را داشته باشید به شرطی که برای تلاش کردن آماده باشید همه چیزهایی که برای رسیدن به مقصد لازم دارید، در بین صفحات این کتاب پنهان شده است. اگر آماده‌اید اتلاف وقت برای فعالیت‌های بی ثمر را متوقف کنید، پس اصولی که قرار است در کتاب قدرت انضباط شخصی بخوانید را به کار بگیرید تا بتوانید در شرایط فعلی خود یک تغییر اساسی را تجربه کنید.
مهسا فامل
۱۴۰۱/۱۰/۲
مراقبه و ورزش و خواب عمیق به مدت کافی و مطالعه کتاب برای کسب آگاهی و برنامه ریزی برای هدف با جزییات دقیق که منتهی است به موفقیت هر آنچه که ما در رویا داریم. عمل گرا بودن برای به روز‌های خوب رسیدن رویای زندگی، از نظم شروع میشود که در طول روز فرصت بیشتری برای کسب مهارت بیشتر و انجام امور شخصی برای و سلامت روح روان داشته باشیم بهترین رییس جمهور‌های کشور این کره خاکی، با بیشترین مشغله روزمره برای تفریح و خانواده و فرزندان نیز وقت دارند و این نشان میدهد که ما خودمان را دست کم گرفته ایم ما هم میتوانیم داشته باشیم و روزی نباشد که بگوییم وقتی برای کسب مهارت و یا تلاش برای انجام کاری که به ما در رسیدن در رویای شگفت انگیزمان نداریم
پس تا میتوانید از این دست کتاب‌ها مطالعه نمایید تنها چند جمله از هر کتاب که باعث تغییر روتین زندگی شما شود، در نهایت اتفاق خارق العادی‌ای در زندگی شما رخ میدهد قطعا چنین کتابی به تنهایی قادر به برگرداندن ثانیه‌های طلایی که جهان هستی به شما هدیه داده است و شما با کارهای بیهوده که به شما در رسیدن به رویای زندگیتان کمک نمیکند، سوزاندین، نخواهد بود پس بی بهانه از همین کتاب با تمام کمی و کاستی از جمله نثر نویسنده و ترجمه و ناشر و صدای گوینده و صدای موسیقی شروع کنید و سپاسگذار باشید و از همین لحظه با تمام توان و قدرت تلاش کنید از این ثانیه‌های طلایی نهایت استفاده را ببرید.
سپاس فراوان🙏🏻
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۱۱/۷
جزو بهترین کتاب‌هایی است که شنیده‌ام
ویژگی اصلی کتاب قدرت انضباط شخصی این است که با داشتن متنی بسیار ساده و آسان به بررسی علمی انضباط شخصی پرداخته است. رویکرد علمی به همراه داستان‌های جالب، راه موفقیت و داشتن نظم و انضباط را برای خوانندگان هموار می‌سازد.
رای موفق شدن در هر مأموریتی که به آن در
اعزام می‌شوند، مجهز هستند. این کتاب به برخی از استراتژی‌هایی که در طول آموزش تکاوران مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره شده است.
یکی از معروف‌ترین معابد بودایی ذن در جهان، معبد شائولین در چین است. در تاریخ آمده است که این معبد حدود ۱۵۰۰ سال پیش و هنگامی‌که یک معلم بودایی به نام بودابادرا از هند وارد چین شد، تأسیس شد. او به این نتیجه رسید که تعالیم بودایی باید از استاد به یادگیرنده منتقل شود. پیش از این، راهبان بودایی معمولاً به تفسیرهای مکتوب و متون مقدس متکی بودند. امپراطور چین از ایده بودابادرا تحت تأثیر قرار گرفت و در نتیجه بودجه لازم برای ساخت معبد را در اختیار وی قرار داد. راهبان نه تنها در امور معنوی بلکه در ورزش‌های رزمی نیز آموزش می‌دیدند و تا به امروز نیز به دلیل مهارت‌های عالی‌شان در مبارزه، ‌ برای بیشتر افراد شناخته شده هستند. به آن‌ها یک سری از حرکت‌های خاص از جمله تکنیک «سر آهنین» آموزش داده می‌شود. راهبی که در این حرکت به کمال رسیده است قادر است با پیشانی خود یک بلوک بتونی را بشکند. راهبان چنان به تخصص و مهارت می‌رسند که غالباً به سراسر دنیا سفر می‌کنند تا مهارت‌های خود را برای مخاطبان زیادی به نمایش بگذارند. با وجود چندین تخریب و حمله در طول تاریخ، راهبان هنوز در این معبد اقامت دارند.
Hoori
۱۴۰۲/۵/۸
فوق العاده است این کتاب. نه تنها در مورد همه‌ی حوزه‌های مربوط به خودکنترلی و انضباط شخصی، راهکار داده است بلکه راهکارهای داشتن آرامش و افکار مثبت را هم آموزش داده است. حتی مراقبه را هم به سادگی آموزش داده و نه تنها فقط اصول رو توضیح داده بلکه دلیل و علت علمی آن را هم کامل توضیح می‌دهد.
به نظرم از
چند کتابی که در مورد انضباط شخصی و خودکنترلی خواندم و شنیدم، این کتاب از دنیل والتر بسیار کامل تر و کارآمدتر است.
تمام موارد لازم رو بطور کامل توضیح داده و راهکارهای خوبی ارائه داده است و کامل بطور علمی و روانی هم اشاره کرده است. یک کتاب بسیار مفید در حیطه روانشناسی و موفقیت در زندگی شخصی و خودسازی و در عین حال، بسیار کاربردیست.
قطعا از شنیدنش و انجام تمارین لذت خواهید برد. حتما باید نکات تمرینی رو یادداشت کنید تا در طول روز برای عملکرد بهتر، گاهی نگاهی بهش بیندازید. قطعا نتیجه‌ی مطلوب میسر می‌شود.
راوی هم بسیار آرام و شمرده و مسلط و خیلی عالی اجرا کرده است. هیچ چیزی کم نداره این کتاب. پیشنهاد میکنم.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱/۲۶
در حال گوش دادن به این کتاب فوق العاده هستم. این کتاب به تمام معنا عالیه. اینقدر ساده و روان و بیان شیوای راوی و ترجمه‌ی فوق العاده‌ای که داره مجذوب کننده ست و به شیوه‌ای عالی همه چیز رو که هر کسی با اون مسائل دست و پنجه نرم می‌کند را اینجا توضیح داده نویسنده. کتابی بسیار کاربردی برای حل مشکلات و و غلبه بر اهمال کارهای ما که مارو به جز خستگی روحی افسردگی به جای دیگری نمی‌بره. در این اثر عالی، با راهکارهایی آشنا می‌شیم که به سادگی می‌تونیم از آن‌ها برای تغییرات مثبت در زندگیمون استفاده کنیم و از هر فرکانس منفی و نظرات مخالف بقیه به سود خودمان استفاده کنیم و به نوعی سوخت لازم برای پیشرفت خودمون بشه. بسیار عالی در مورد همه جوانب اعم از قضاوت، حسادت و اضطرای و رژیم غدایی و مراقبه سخن گفته و می‌تونم به جرات بگم که گوش دادن و خواندن این کتاب ۱۰۰ درصد منفعت و پیشرفت به همراه داره برای همه. سپاس ار تهیه کنندگان این کتاب خوب و تیم خوب کتابراه.
زینب جعفری
۱۴۰۲/۶/۳۱
در مجموع کتاب معمولی بود، از نظر ویژگی‌های مثبت باید بگم که دو فصل آخر خیلی خوب بود و این که حتی اگر یک اثر در زندگی آدم موفق باشد در مجموع آدم موفقی خواهد بود جمله‌ی جدیدی بود و در مورد فرسودگی شغلی هم خیلی جالب توضیح دادند، گوینده بسیار روان صحبت میکرد و کتاب خوبی بود اما از نظر نکات منفی باید که بگم اگر مثل من زیاد اهل مطالعه هستید و کتاب‌های موفقیت و روانشناسی زیادی خوانده اید این کتاب مقداری حوصله سر بر و تکراری است و نود درصد مطالب کتاب در کتاب‌های دیگر هم گفته شده و به جز دو مورد بالا بقیه‌ی مطالب جمع بندی کتاب‌های دیگر است و مشکل دیگر هم به نظرم این بود که وقتی صحبت گوینده تمام میشد در آخر هر فصل صدای موزیک بسیار زیاد بود و چون هر فصل زمان کمی هم داشت هر چند دقیقه لازم است صدای گوشی را کم و زیاد کنیم و گاهی واقعا اذیت کننده است. در کل باید بگم انقدر که تعریفش را شنیده بودم خوب نبود
مریم امینی
۱۴۰۱/۶/۲۰
به جرات میتونم بگم یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که تاحالا خوندم. صدای گوینده و ترجمه هم عالی بود. اینقدر کاربردیه که واقعا باورم نمیشد. من ۳ بار کتاب صوتی ش رو گوش دادم دفعه اول خیلی خوب مطالب رو توجه نکردم ولی آخرین دفعه دفتری کنارم گذاشتم و نکات بسیار آموزنده اون رو یادداشت کردم. چون تازه فهمیده و بودم که این کتاب چقد مفیده چقد راهکارهای خوبی ارائه میده. داشتن هدف خوبه اما این کتاب به ما یاد میده تا از فرایند و مسیر لذت ببریم و عادت‌هایی رو ایجاد کنیم که هویت ما رو تغییر بدن و حتی اگر به هدف نرسیم باز هم خوشحال باشیم و تبدیل به شخصی با هویت شویم. حتماااااااااا این کتاب رو چند بار بخونین. ممنونم از نویسنده و کتابراه عزیز
Ali Akbari
۱۴۰۱/۴/۱۲
کتاب خوبیه و مسائل مختلفی برای داشتن انضباط رو مطرح میکنه، مثلا اگر شما تمرکز داشته باشی میتونی بهتر انضباط داشته باشی حالا تمرکز چی هست و چطوری تمرکز پیدا کنیم و تمرکز چجوری به انضباط ما کمک میکنه، در برخی مسائل برخی ادمای موفق رو هم مثال میزنه که قابل درک تر میشه، برای اینکه بخواهید تو هرچیزی کنی انضباط داشته باید، اینکه چطوری انضباط داشته باشی، چطوری حفظش چطوری ادامش بدی و کلا چطوری وارد مسیر انضباط داشتن بشی این کتاب لازمه، البته ممکنه خیلی از مسائل رو بدونی ولی خب این کتاب برای همه توضیح میده و حتی اونیکه میدونه هم برخی نکاتش جدید هست و بدرد میخوره.
مینا کریمی
۱۴۰۱/۲/۱۴
بسیارعالی، هم کتاب و ترجمه روان و گویا هم خوانش صحیح و باکیفیت. کتابی کاربردی برای پیدا کردن گره‌های مسیر رسیدن به انضباط شخصی. کتابی واقع بینانه و منطقی و با سنجش حد توان برای انجام راهکارها، اغراق آمیز و غیرواقع بینانه راهکار نمیده و همین جنبه کتاب، ارزش عملی و کاربردی بودن راهکارها رو چندین برابر میکنه. سپاسگزارم برای انتخاب و ارائه صوتی این کتاب 🍀🌷
Masumeh M
۱۴۰۱/۴/۳۱
انضباط شخصی یعنی برقراری نظمی روتین در زندگی خود از فعالیت‌هایی که زندگی شما را به سمت رسیدن به اهدافتان پیش میبرد. لازمه برقراری این نظم روتین بکار گیری قدرت اراده است در این کتاب راهکارها و قوانینی برای بکار گیری و تقویت قدرت اراده ارایه شده است همینطور در مورد موضوعاتی توضیح داده شده که بتوانیم بوسیله آن‌ها مانع از کاهش و خستگی قدرت اراده بشویم. پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات کاملتر و دقیقتر درباره تقویت قدرت اراده برای رسیدن به انضباط شخصی کتاب قدرت عادت قبل از مطالعه این کتاب مطالعه شود.
حسین بخشی
۱۴۰۱/۷/۱۳
با سلام علی رغم ارائه اطلاعات خوب اما متاسفانه پردازش محصول به اندازه سایر محصولات این رسانه با کیفیت نیست، صدای محصول در هنگام خواندن کتاب شاید به علت داشتن فرکانس متفاوت مانند سایر کتاب‌هایی که تا الان گوش دادم واضح نیست در هنگام ابتدا و انتهای هر فصل موسیقی که پخش می‌شود آنقدر گوش خراش است که در مجبورم بلافاصله بین پخش صدای گوشی را کم کنم که هنگام رانندگی بسیار دردسرساز است، امیدوارم محصولات بعدی که می‌خرم این گونه نباشد و البته قطعا از این گوینده دیگر اثری نمی‌خرم. سپاس از زحمات شما.
مصطفی صالح پور
۱۴۰۱/۳/۲۱
خب به نظرم گوش دادن به این کتاب یه فرصت طلایی هست برای تغییر دادن شخصیت و نزدیک شدن و رسیدن به اهداف، این کتاب میتونه در وجود هر انسانی یه رنسانس از خلاقیت و نوآوری باشه.. من خیلی دوست داشتم این کتاب رو.. به نظرم این کتاب رو حتما بخونید و ازش بی آموزید.. صدای گوینده فوق العاده است، خیلی از نوع کتاب خوندن ازش خوشم اومد.. تنها ایرادی که داره و خیلی ناراحت کننده است ملودی‌هایی هست که در قسمت اول و پایان هر قسمت از کتاب هست.. اون آهنگ هااا خیلی منو اذیت کرد..
sahel Z
۱۴۰۱/۳/۱۳
با سلام و درود و تشکر از کتابراه عزیز
کتاب قدرت انضباط شخصی بسیار عالی بود از شنیدنش لذت بردم. ترجمه‌ی روان، گوینده مسلط و مطالب کتاب کامل و جامع هست. منتها با یک‌بار گوش دادن نمیتوان فهم کاملی از کتاب به دست آورد و راه‌کارهای آن را کامل عملی کرد.
لازم هست کتاب رو بار دوم با دقت بیشتر گوش دهیم و
سعی کنیم راهکارهای گفته شده در کتاب را در زندگی به کار بریم تا فایده‌ و تاثیر عمیق آن را در زندگی خود مشاهده‌ کنیم.
و البته با اراده‌ی تغییر و مداومت...
مشاهده همه نظرات 742

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی

برای دریافت کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.