نقد، بررسی و نظرات کتاب مغز در آتش - سوزانا کاهالان

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Ehsan Ahady123
۱۴۰۱/۱۱/۵
این کتاب تجربه جالبی در رابطه با افرادی که دارن زندگی عادی وروزمرگی شون را سپری میکنن که اتفاقی تلخ زندگیشون را از حالت عادی خارج میسازه واونا را در سراشیبی سقوط قرار میده و اینجاست که باید برای بازگشت به زندگی تلاش کنن یا تسلیم مشکلات بشن که شخصیت داستان با تلاش خود و حمایت خانواده و اطرافیان به مشکلات غلبه میکنه و به خواننده داستان یک بار دیگر یادآوری میکند قبل از تسلیم شدن مقابل مشکلات زندگی باید تمام تلاش مون را کنیم و از کمک اطرافیان نیز نباید غافل شد
Sepid Mor
۱۴۰۱/۴/۲
سلام دوستان
کتاب مغز در آتش در واقع داستان دختری است که زندگی معمولی دارد ولی ناگهان در اثر یک بیماری ناشناخته و مرموز از حالت طبیعی خود خارج می‌شود.
داستان خوب است و امیدواری را به انسان القا می‌کند ولی از کلمات تخصصی در مورد بیماری بسیار استفاده شده که خارج از حوصله من بود.
نادیا شکوری
۱۴۰۳/۱/۱۵
این کتاب رو واقعا دوست داشتم، هیجان انگیز و جذاب بود و ترجمه روان و خوبی داشت، به راحتی تا اخر ماجرا بهمراه شخصیت‌های داستان میشه همراه شد. اگر به رمان‌های با دیدگاه اجتماعی روانشناختی ماجرایی و سرگذشت واقعی علاقمند هستید خواندن این کتاب رو بهتون پیشنهاد میکنم.
Pani malak
۱۴۰۳/۱/۷
من این کتاب دوست داشتم چون با نقش اول رمان که درگیر‌ی شرایط خاص شده بود همزاد پنداری میکردم شاید این کتاب برای من موضوع جالبی داشته چون خودم رو میدیدم که درک نمیشدم و با کلی بحران درگیر بودم کتاب خوبی بود لذت بردم
Arad Hashemi
۱۴۰۲/۳/۲۳
کتاب خوبی بود زندگی دختر جوانی که در یک ماه کلا دگرگون شده بود و دوباره به زندگی عادی برمی گردد واقعا لحظات درد ناکی داشت و تامل برانگیز بود ارزش یک بار خواندن را دارد.
Fatima
۱۴۰۲/۱۲/۱
من خیلی این کتاب رو دوست داشتم
خیلی زیبا بود
در واقع جزء اون دسته از کتابایی بود که به شخصه از موضوعش خیلی خوشم اومد
نویسنده خیلی خوب وقایع رو توصیف کرده بود
آمنه امیدی
۱۴۰۲/۲/۳۰
این کتاب خیلی در مورد بیماری شخص نویسنده توضیح داده بود و بیشتر مناسب رزیدنت‌های مغز و اعصاب بود.
مریم اسکویى
۱۴۰۱/۷/۲۲
علاوه براینکه خیلى خوب نوشته شده بود خیلى هم آموزنده بود
هانیه فراقیان
۱۴۰۲/۳/۲۳
جذاب بود، من رفتم فیلمشم دیدم ولی کتابش خیلی خیلی بهتره
Aram Asade
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
بنظرم دوستش نداشتم عاشقشم
محمد حسین شاکرمی
۱۴۰۲/۱/۲
امیدوارم کتاب قشنگی باشه