نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کمکم کن! - ماریان پاور

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
ملیکا قلندری
۱۴۰۱/۳/۱۳
از یه جهاتی خیلی جالب و خوب بود اما آخرش نگفت کتابای خود یاری تاثییر خوب یا بدی تو زندگیش داشتن. و همینطور یه دیدگاه محافظه کارانه و وسط رو حفظ کرد.
یه جاهایی غیر مستقیم گفت خوب نبودند. اما به وضوح میشه تاثییر خوبشون رو تو زندگی این شخص دید. همین که ایشون قبل از این ماجرا مقاله راجع به ریمل و کرم پودر مینوشتن اما در آخر این کتاب بلند و قابل تامل رو نوشتن نشون دهنده تاثییر خوب همین کتابهاس. یا مثلا اینکه در اوایل با هیچ مردی در ارتباط نبودن اما اواخر یکم ارتباط بهتری داشتن که جز اهدافشون بود. در آخر نظرم اینه که هرکسی باید خودش تجربه کنه و نظرات ایشون سوگیری داره. هرچند من هم معتقدم کتابی مثل راز خوندنش نه تنها فایده بلکه ضرر هم داره اما مثلا یوگا و طرد درمانی یا رویارویی با ترس‌ها قطعا میتونه تو زندگی همه مفید باشه.
در کل اگر کتابای خودیاری زیاد میخونین و خودتون رو زیاد تحلیل میکنین ارزش گوش دادن داره یه جاهاییش خیلی جالب بود اگر جزئیات وقت گیر که طولانی کرد کتاب رو نداشت بهتر هم می‌بود.
Marzieh Nouri
۱۴۰۱/۳/۱۴
نویسنده کتاب را با خودگشودگی خوبی نوشته، گذشته‌ی هر کسی بر برداشت او از کتابهای خودیاری خیلی تاثیرگذاره و البته این تصمیم نویسنده برای اینکه هر کتاب را در یک ماه بخونه هم بر تاثیرپذیری او از کتابها اثر داشته. اغلب نویسندگان کتاب‌های خودیاری توصیه می‌کنند پیشنهادهای کتاب را تمرین کنیم ولی یک ماه برای مشاهده اثر هیچ تغییری - مثلا ورزش- کافی نیست چه برسه به تغییرات درونی و عادتهایی که ما یک مدت طولانی داشتیم. کتاب ملکی دیگر، ملکوتی دیگر اکهارت تله و کتاب هفت عادت مردمان موثر برای من بسیار تاثیرگذاری خوبی داشتن ولی واقعا فقط یک ماه طول کشید تا مفاهیم کتاب را به خوبی درک کنم و حداقل شش ماه برای جاری شدن اون مفاهیم تو زندگی
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۳/۱۱
بی نظیره این کتاب. کسایی که مدت‌ها و حتی سالهاست دنبال تغیبر خودشون، زندگی فردی، اجتماعی، کاری و روابطشون، با کمک کتابهای انگیزشی و خودیاری هستند، ولی عملا نتونستن تغییری در زندگیشون ایجاد کنن، و‌ ازین بابت خودشون رو سرزنش میکنن و فکر می‌کنن از بقیه عقب افتادن و‌ جاموندن، این کتاب رو حتما حتما بخونن.
تشکر ویژه از عوامل کتابراه، ترجمه روان بانو مارال فرخی و گویندگی تاثیرگذار بانو فریبا فصیحی 🌹🌹
لیلا باسمنجی
۱۴۰۱/۵/۹
با سلام و تشکر از کتابراه
من از کتاب فوق لذت بردم، صدای راوی رو هم دوست داشتم، منم کتابهای خودیاری زیادی خونده بودم یا بهتره بگم نصفه رها کرده بودم مثل ماریا‌ی داستان، من خودمو خیلی شبیه ماریا دیدم که نتونسته بودم از کتابهای خودیاری تاثیر ببینم ولی با خواندن این کتاب متوجه شدم که انسان بعضی وقتا به تنهایی نمیتونه از پس همه کارها بر بیاد و بهتره از دیگران یاری بگیره.
آرزو خانلو
۱۴۰۱/۳/۱۷
کتاب جذابی بود نویسنده هم خیلی جاها حرفهای خنده دار و شیرینی میزد، ولی صدای گوینده به قدری غم داشت که هر موقع گوش میدم کلی انرژیم تحلیل میره، اون صدا به درد این کتاب نمیخوره، بیشتر برای رمان‌های درام خوبه، کاش یه گوینده‌ی شادتری اجراش میکرد.
Samira Noorishirazi
۱۴۰۱/۴/۱۳
عالی
حقیقت کتاب‌های ریز و درشت خود باوری و خودشناسی
اگر زیاده روی شود، انسان سالم را بیمار می‌کند
اما جمع بندی و نتیجه گیری من رو اغناء نکرد، ناقص بود
Zohreh Barahooei
۱۴۰۱/۳/۲۹
واقعا یکی از متفاوت‌ترین کتاب‌هایی بود که گوش کردم و لذت بردم ماریان انگار خود من بود با همه چالش‌هایی که داشت ممنون از کتابراه بابت این کتاب صوتی عالی
شهرزاد مقصودی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
کتابی که بیانی از پیچ و خم‌های شناخت روان داره با بازگو کردن داستان‌هایی که برای هر کدوم از ما در مسیر شناختمون ممکنه پیش بیاد
parnian narani
۱۴۰۱/۴/۶
جالب جذاب طنز با گویش شیرین و خلاصه‌ای از کتابهای موفقیت فردی که البته میتونست نویسنده بیشتر توضیحشون بده و کمتر قصه زندگیشو تعریف کنه
ثمانه سلیمانی
۱۴۰۱/۳/۱۹
چند تا کتاب خودیاری رو بررسی کرده و دستورالعمل هاش رو انجام داده
خلاصه‌ی اون کتابهای خودیاری هم هست کتاب خوبیه ارزش یکبار شنیدن رو داره
سمیرا یکتا
۱۴۰۲/۱/۲۷
نتونستم تمامش کنم خیلی جملات کلیشه‌ای داره و قطعا در کتاب‌های دیگه بهش برخوردین
رضا زمانی
۱۴۰۱/۹/۲۱
جالب بود تجربیات یک سال زندگی با کتاب‌های خودیاری یه خانم جوان
امی ملکان
۱۴۰۱/۵/۱۱
تا وسطاش خوندم یکم انرژی منفیه کم کم میخوام بیخیال بشم ک تا ته کتاب برم
ماری شیخ زاده
۱۴۰۱/۴/۳
خیلی کتاب خوبیه مهیج، سرگرم کننده وآموزنده، توصیه میکنم حتما بخونید👍👍👍👍
رضا اسدی
۱۴۰۱/۸/۲۱
من عاشق این کتابم هر چی گوشش میدم سیر نمیشم