نقد، بررسی و نظرات کتاب سیم کشی ثروت - باربارا هیوسون

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
هانیه دهقانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
علی رغم بقیه نظرات به عقیده بنده کتاب بسیار پربار و سرشار از نکات مفید و کاربردیه
این کتاب در رابطه با ثروت و ذهن ثروتمند نوشته شده اما قابل تعمیم به بقیه مسائل زندگی هست
در واقع هرانسانی میتونه هرمسئله‌ای که در ذهنش بااون درگیره رو با این مدل سیم کشی تغییر بده و دیدگاهش رو به مسائل عوض کنه
این کتاب انبوهی از نکات داره برای یاددان
فقط باید با دیدگاه بازتر، بهتر و عمیق تری به خوندن اون مشغول بشید
زندگی هرانسانی قطعا چیزی برای یادگرفتن داره
و زندگی خانوم باربارا ازاین قاعده مستثنی نیست
گاهی درس گرفتن از زندگی کسانی مثل خانوم باربارا باعث میشه که شما در زندگی به اندازه ده سال جلوتر برید
بااینکه این کتاب به صورت رایگان در اختیارم قرار گرفت اما کاملا در مسیر و هدفی بود که طی میکنم
تشکر ونهایت سپاس رو دارم از عوامل اجرایی کتاب راه بابت کتاب‌های رایگان مفید و هدفمند
به امید استقلال مالی زنان سرزمینم در این عصر از تاریخ
پری سامانی
۱۴۰۳/۱/۲۹
سیم کشی ثروت برنامه ای 90 روزه برای غلبه بر باورهای محدودکننده و خلق فراوانی، نوشته باربارا هیوسن، کتابی در زمینه خودسازی و ثروت آفرینی است. این کتاب به بررسی عواملی می پردازد که افراد را از رسیدن به ثروت باز می دارد و به آن ها راهکارهایی برای غلبه بر این موانع و خلق فراوانی در زندگیشان ارائه می دهد. هیوسن در این کتاب ثروت را صرفاً به معنای پول و مادیات نمی داند، بلکه آن را شامل تمام جنبه های زندگی مانند سلامتی، روابط، معنویت و... می داند. نویسنده در این کتاب بر قدرت ذهن در جذب ثروت تأکید می کند و به خواننده می آموزد که چگونه با استفاده از قدرت افکار و باورهای خود، ثروت را به زندگی خود جذب کند. کتاب شامل تمرینات عملی متعددی است که به خواننده کمک می کند تا آموخته های خود را در زندگی واقعی به کار ببندد. کتاب با لحنی مثبت و انگیزه بخش نوشته شده است که خواننده را تشویق می کند تا برای رسیدن به اهدافش تلاش کند. کتاب بیشتر بر تجربیات شخصی نویسنده تمرکز دارد و به دیدگاه های علمی و تخصصی در مورد ثروت آفرینی کمتر پرداخته شده است. برخی از منتقدان معتقدند که کتاب عمق علمی کافی ندارد و به مباحث به صورت سطحی پرداخته شده است. برخی از راهکارهای ارائه شده در کتاب ممکن است برای افرادی که در شرایط اقتصادی سختی قرار دارند، غیرقابل دسترس باشد. به طور کلی، سیم کشی ثروت کتابی خواندنی و انگیزه بخش است که می تواند به افراد در مسیر ثروت آفرینی کمک کند.
علی رضا جمشیدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
سیم‌کشی ثروت کتابی است برای رهایی از موانع ذهنی ثروتمند شدن؛ به نظر من زنان می‌تونن از این کتاب به عنوان راهنمایی در مسیر ثروتمند شدن استفاده کنن چرا که هیوسون با لحنی صمیمی در کنار تمرکز بر باورها و احساسات چالش‌های زنان را به تصویر می‌کشد و با ارائه راهکارهای عملی، نقشه راهی برای عبور از موانع ذهنی ثروتمند شدن ارائه می‌دهد. نقد کامل کتاب: محتوا: بخش اول: به باورهای محدودکننده زنان در مورد پول و ثروت می‌پردازد. هیوسون ریشه این باورها را در فرهنگ، تربیت و تجارب شخصی زنان جست‌وجو می‌کند و به خواننده کمک می‌کند تا آن‌ها را با باورهای قدرتمند جایگزین کند.
بخش دوم: به ترس‌های رایج زنان در مورد ثروتمند شدن می‌پردازد، مانند ترس از قضاوت، طرد شدن، از دست دادن کنترل و ترس از موفقیت. هیوسون راهکارهایی برای غلبه بر این ترس‌ها ارائه می‌دهد.
بخش سوم: به استراتژی‌های عملی برای ثروتمند شدن می‌پردازد، مانند تعیین اهداف مالی، برنامه‌ریزی مالی، سرمایه‌گذاری و استفاده عاقلانه از پول. نقاط قوت: ۱- لحن صمیمی و همدلانه ۲- مثال‌های واقعی از تجارب زنان ۳- تمرینات عملی برای درک و تغییر باورها ۴- ارائه استراتژی‌های عملی نقاط ضعف: ۱- تمرکز بیش از حد بر موانع ذهنی ۲- عدم ارائه اطلاعات کافی در مورد سرمایه‌گذاری ۳- عدم توجه به تفاوت‌های فردی زنان (که بسیار موضوع مهم و غیرقابل چشم‌پوشی است) اما بد نیست که بدونید این کتاب برای کسانی که: ۱- به دنبال اطلاعات تخصصی در مورد سرمایه‌گذاری هستند. ۲- به دنبال یک راه حل سریع و آسان برای ثروتمند شدن هستند. اصلا مناسب نیست و تنها قصد تغییر دیدگاه و باورهای ذهنی زنان در مورد پول و کمک به برداشتن موانع ذهنی انان در این‌ باره را دارد که به نظر من موضوعی بسیار مهمه.
محمدرضا مولاءی
۱۴۰۲/۱۲/۵
من نتوانستم چیزی از کتاب بفهمم. نویسنده با نگرش به جامعه آمریکا و نگرش مزدم امریکا کتاب را نوشته. خانمی که ادعا می‌کند با اموالش را شوهرش در قمار معاملات و اعتیاد از دست داده. هنوز موقع ازدواج چند ملک داشته و ارثیه خوبی هم داشته و توانسته با استفاده از آن‌ها در کلاسها شرکت کرده و بعد خودش تشکیل کلاس بدهد و اقدام به سفر کند. و نسبت به انتشار کتاب و کسب دارایی نماید. در جامعه ایران ما خانمی که با سه تا تنها با یک بچه از شوهر کلاهبردار و معتاد جدا می‌شود و دارایی هم ندارد و از طرف کسی هم حمایت نمی‌شود چه کار کند که زندگی سالمی برای بچه‌اش درست کند. خواهش دارم چنین کتاب‌هایی را با مطالعه و نگرش به جامعه‌ی خودمان باز نشر فرمایید تا مثمر ثمر واقع شود. ضمنا خواهشمند است کمی به ‌گنجینه رایگان بها بدهید تا مطالعه برای همه ممکن شود.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
از نظر مغز و ساختن عادات خوب برای سیم‌کشی و ساختن مسیر عصبی، باربارا هیوسون، سوژه ثروت را کارا دست‌خوش قرار داده است. اما ترجمه سیده ژاله موسوی نصر، این مفاهیم را به خوبی به پارسی برای خواننده پارسی خوان منتقل نکرده است و این برگردان بیشتر به روان شدن دارد.
کتاب سیم کشی ثروت از باربارا هیوستون را قبلا نشنیده بودم و خوانش این کتاب به عنوان یک هدیه از طرف کتابراه لایق ستایش است، سپاسگزارم کتابراه
باربارا مخاطب را از تغییر باورها و اعتقادات آگاه می‌کند چنان‌که خودش نیز این آرام‌آرام طی طریق را پیموده است و بی‌نهایت در مورد این موضوع با سوژه عجین شده است.
Giema sufiyan
۱۴۰۳/۱/۲۵
چنانچه تا کنون اقدام به تقویت هوش تجاری خود نکرده باشید با یک کتاب بسیار ارزشمند مواجه هستید که اصول پایه دنیای اقتصاد را برای شما در روان ترین و کاربردی ترین حالت ممکن بیان میدارد. این کتاب بر شناخت اصولی و صحیح از مباحث پس انداز و سرمایه گذاری و نحوه ی رشد دادن مهارت های مورد نیاز برای ساختن ثروت تاکید دارد که میتواند برای مخاطبی که با این مقوله آشنا نیست به شدت کاربردی و ارضا کننده باشد. لازم به ذکر است کتاب فوق برای آقایان نیز میتواند بسیار آموزنده باشد پس صرف توجه به عنوان کتاب خود را از مطالعه ی آن محروم نفرمایید. با سپاس از تیم محترم کتابراه
صبا باوفای حقیقی
۱۴۰۳/۱/۲۴
نکات بسیار مهمی در مورد نحوه ایجاد ثروت در این کتاب هست که کاملا کارایی دارند و قابل اجرا هستند. همین مسئله که نویسنده سعی کرده پایه دانش کسب ثروت رو ذهن ثروتمند اعلام کنه مشخص میکنه که اطلاعات بالایی در این زمینه دارا هست. اهمیت دیگه کتاب بخاطر این هست که ذهن کل اکوسیستم در مورد کسب ثروت خانمها خیلی ضعیف عمل میکرده و نویسنده روی این ضعف خیلی کار کرده و سعی کرده این مسئله رو کاملا قابل حل کنه. قطعا با استفاده از شیوه‌های عملی کتاب میشه قدمهای بزرگی در زمینه دانش ثروت برداشت. ممنون از کتابراه
Zinat karimi
۱۴۰۳/۱/۱۴
با این که این کتاب یک برنامه گام‌به‌گام با هدف اصلی بهبود اوضاع مالی شما با انباشتن بیش از مقدار نیاز نوشته، ولی چیزی بیش از آن است. استقلال مالی که ایجاد کرده‌اید به شما سود متفاوتی می‌دهد هنگامی که رویاهای خود را دنبال می‌کنید. همچنین شما را به سوی ماهیت معتبر خود و فردی که زاده شده‌اید قبل از این که دنیا شما را با دروغ‌ها، حقایق و سایر اطلاعات غلط آشنا کند سوق می‌دهد. مسلماً سیم‌کشی کار ساده‌ای نیست. راحت نیز نیست. ولی ارزش تلاش کردن را دارد
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب روی چند تا مقوله کار میکنه اول سعی داره قفل‌های ذهنی رو بشکنه دوم موانعی رو بیان میکنه که میتونه بین همه مشترک باشه و سوم راه حل‌هایی که اگه بهش عمل بشه میتونه مسیر ثروت رو براتون باز کنه کتاب در کل آموزنده نکته دار بود اما در عملی بودنش در ایران مخصوصا به روش خود نویسنده شک دارم وبرای همین امتیازشو کم دادم به نظرم باید راهبرد‌های عملی تر که در ایران هم قابل اجران گفته بشه اما در کل میشه نکته هاشو به بخش‌هایی از شرایط وزندگی تعمیم داد.
فاطمه
۱۴۰۳/۱/۲۱
با اینکه کتاب های مشابه زیادی خوندم و دیگه خیلی از مطالب مرتبط برام تازگی نداره ولی نحوه به چالش کشیدن شما برای ورود به حوزه ای که نویسنده قصد داشت مفهومی رو منتقل کنه جالب بود هر کدوم از سرفصل هایی که نگارش شده خودشون به تنهایی موضوع هزاران کتاب هست برای همین هست که برخی از نظرات گفته شده بود درک کاملی نداشتن چون بحث هایی مثل کودک درون و سیم کشی مغز رو شما نمیتونید داخل یک فصل جمع بندی کنید و نیاز به مطالعه بیشتری دارن
رضا ابراهیمی
۱۴۰۳/۱/۱۱
در این کتاب همانند نام آن برای هر تغییری آماده باشید. کسب ثروت نتیجه تفکر صحیح و استراتژی مناسب و تداوم در مسیر اهداف برنامه ریزی شده هستش.. در این کتاب علاوه بر تغییر و تعمییر شخصیتی، استراتژی های کسب ثروت را ارائه میده، به نظرم این روش ها قابل تعمیم در کل زندگی هستش و میشه بکار بردولی ای کاش نویسنده مطالب و راهکارهای را با وضع اقتصادی و نرخ رکود کشور ما می نوشت.. در مجموع کتاب بسیار ارزشمند در راه رسیدن به اهداف کسب ثروت هستش.
فاطمه
۱۴۰۳/۱/۱۳
سیم‌کشی ثروت در ۳ فصل به مهم‌ترین نکاتی می‌پردازد که هر زنی برای رفتن به مسیر موفقیت شغلی و مالی به آن‌ها نیاز دارد. بیداری نام فصل اول کتاب است که ۴ مؤلفه‌ٔ علوم اعصاب، روان‌شناسی‌، معنویت و امور مالی را توضیح می‌دهد. فصل دوم شامل تشخیص، چارچوب‌بندی مجدد و پاسخ متفاوت است. در بخش سوم، سیم‌کشی محکم، ۳ ابزار قدرتمند کار مقاومتی، فرزند پروری و تکرار شرح داده می‌شود.
سید عباس هاشمی
۱۴۰۳/۱/۹
سیم‌کشی ثروت در ۳ فصل به مهم‌ترین نکاتی می‌پردازد که هر زنی برای رفتن به مسیر موفقیت شغلی و مالی به آن‌ها نیاز دارد. بیداری نام فصل اول کتاب است که ۴ مؤلفه‌ٔ علوم اعصاب، روان‌شناسی‌، معنویت و امور مالی را توضیح می‌دهد. فصل دوم شامل تشخیص، چارچوب‌بندی مجدد و پاسخ متفاوت است. در بخش سوم، سیم‌کشی محکم، ۳ ابزار قدرتمند کار مقاومتی، فرزند پروری و تکرار شرح داده می‌شود.
فاطمه موسوی
۱۴۰۳/۱/۶
سیم‌کشی ثروت در ۳ فصل به مهم‌ترین نکاتی می‌پردازد که هر زنی برای رفتن به مسیر موفقیت شغلی و مالی به آن‌ها نیاز دارد. بیداری نام فصل اول کتاب است که ۴ مؤلفه‌ٔ علوم اعصاب، روان‌شناسی‌، معنویت و امور مالی را توضیح می‌دهد. فصل دوم شامل تشخیص، چارچوب‌بندی مجدد و پاسخ متفاوت است. در بخش سوم، سیم‌کشی محکم، ۳ ابزار قدرتمند کار مقاومتی، فرزند پروری و تکرار شرح داده می‌شود.
شیما شم
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
چند فصل را خوندم ولی جالب و کاربردی ندیدم تقریباً اکثر کتابهای روانشناسی گونه و موفقیت. یک فاز گرفتند و همه میگن به گذشته فکر کن چی شده، الان چه حسی داری چی میخوای، فقط تنها جمله خوب این بود که وسواس فکری بدون دارو قابل درمان هست و بستگی به نوع افکار و زندگی ما داره، ممنون از کتابراه که رایگان این کتاب رو در اختیارمون گذاشت
عادل آتشین
۱۴۰۲/۱۲/۲
کتاب خوبیه برای بانوان عزیز بجای اینستاگردی پیشنهاد میشه چون اگه مادری در خانواده متحول شد کل خانواده رو متحول میکنه
معصومه اکرمی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
برای همه خوبه ولیاین کتاب در مورد کسانی است که هم سواد بالا دارن هم پول و اینکه در جامعه آمریکا یافتن کار خیلی راحتر از جمعه ماست در ثانی تو ایران یک خانم خاندار فرضا اگر ۱۰۰میلیون هم داشته باشد به جز راه اندازی یک بقالی کوچک ان هم تو یه شهر کوچک چه کار دیگه‌ای از دستش بر میاد چون کلاس های آموزشی خوبی که مرتبط با شغل های مختلف باشد رو نداریم
حسن مسکن
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
اولا بگم به نظرم انگار دادی مترجم گوگل، ترجمه به شدت بد.
دوم متن به شدت نیاز به ویراستاری مجدد داره.. گاهی جمله‌ها بدون نتیجه رها میشن.
همه اینا مانع از فهم هسته مطلب میشه.
فی نفسه عنوان و اهداف کتاب بسیار خوبن ولی با این شیوه ترجمه و ویرایش به نظرم جز چندین صفحه جملات منقطع و جدا جدا و بی هدف چیز دیگه‌ای نیست
زهرا کریمی
۱۴۰۲/۱۲/۲
به نظرم بهترین چیز در این دوره زمانه واسه خانم ها مستقل شدنه چون واقعا مادرهای ما پسرانشون رو به خوبی آموزش ندادند
کبری حیاتی
۱۴۰۲/۱۲/۳
سلام دنبال اینجور کتابهای هستم که درست و بجا راهنمایی میکنن ما خانمها چکار کنیم که استقلال مالی داشته باشیم البته واسه ما خانومهای خانه دار مابقی عزیزان جای خوددارن. سپاس از کتاب راه
M.H
۱۴۰۳/۱/۲۸
من بعضی قسمت های کتاب رو دوست داشتم ولی با بعضی قسمت هاش نمی تونستم ارتباط برقرار کنم. یک بار خوندنش بد نیست. کتاب درباره مشکلات مالی و داستان هایی در این مورده و همین طور قسمتی از کتاب هم به مباحث آناتومی بدن و مغز پرداخته
Yalda B
۱۴۰۳/۱/۴
اگه در زندگی درگیر این هستید که چرا به اندازه‌ی کافی ثروتمند نیستید با این کتاب متوجه میشید تقریبا تنها مشکل خودتون، افکار و ذهنیت‌هاتون هست و این کتاب کمک میکنه که در سیم کشی ذهنیت‌های ثروت ساز قدمی برای خودتون بردارید.
Parisa azizi
۱۴۰۲/۱۲/۵
این کتاب برای تربیت ذهن بسیار خوبه و نشون میده حتی اتفاقات دوران کودکی هم ممکنه چه تاثیری در ذهن ما گذاشته باشه که به خاطرش نتوانیم به موفقیت و ثروت برسیم. متشکرم از ناشر و مترجم و کتابراه، برای این کتاب خوب
Mahdi Mohammadi
۱۴۰۳/۱/۱۳
نویسنده توی این کتاب به خوبی از‌های رسیدن به ثروت و سیم‌کشی‌های معیوب ذهنی ما پرده برمی‌داره و ما را با حقیقت ذهنمون آشنا می‌کنه تا شما نتونید سیم‌کشی‌های ذهنتان را تغییر دهید فکر ثروتمند شدن را از ذهنتان خارج کنید
M Ta
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتابی در حوزه موفقیت و تغییر باور، نیازی که در این زمینه‌ وجود داردپاکسازی باورهایی که از گذشتگان به ما به ارث رسیده، منتی از آن کتاب‌هایی نیست که به یکباره خوانده شود و لازم است کم کم مطالعه شود و به آن عمل گردد.
P M
۱۴۰۳/۱/۳
تو بخش اول باور‌های محدود کننده زنان در ثروتمند شدن تو بخش دوم ترس‌های زنان برای ثروتمند شدن تو بخش سوم استراتژی‌های معمول برای ثروتمند شدن کمک زیادی بهتون نمیکنه برای اینکه بتونید ثروتمند بشید ولی خوندنش هم بد نیست
عسل رستمی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
یک کتاب روانشناختی عالی برای خانم ها است که با کمک آن میتونن موفقیت‌های مالی و شغلی زیادی کسب کنن از ۳ بخش اساسی تشکیل شده و من به شخصه این کتاب رو به تمام خانم های سرزمینم توصیه میکنم‌. با آرزوی موفقیت برای همگی
فائقه
۱۴۰۲/۱۲/۹
این کتاب بیشتر در مورد استقلال خانم‌ها صحبت میکنه در ظاهر انگار فقط به درد خانم‌ میخوره که از این کتاب نکته‌هایی رو یاد بگیرن ولی از نظر من به درد آقایون هم میخوره به خصوص جوان هایی که هنوز شغلی ندارن و درآمدی کسب نکردن
فاطمه هوشیار
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب جذابی بود خوندن کتاب‌های موفقیت و تجربه افراد همیشه نکات قابل توجهی به نظر و اعتقاداتم اضافه میکنه مخصوصاازکتاب‌هایی که نویسنده خانم هست بیشتر لذت میبرم وبرام واقعی تر و قابل قبول تر هست
زینب آزادمنش
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب خوبی بود. در رابطه به اینکه چطور ذهن ثروتمند داشته باشیم من فکر می‌کنم که ذهن ما از چیزی فکر می‌کنیم قدرتمند تر هست و خیلی کار‌ها رو می‌تونیم با ذهن مون انجام بدهیم با اینکه اصلا شاید متوجه نشیم
ستایش کاکاوند
۱۴۰۳/۱/۲
۳ گام عملی برای رسیدن به استقلال مالی و ثروت لزلی خانم‌ها. من ب شدت نیاز داشتم تا باور‌های خودم در رابطه با ثروت و ثروت آفرینی تغییر بدم و این کتاب برای من کمک کننده بود
Parnian Malekian
۱۴۰۲/۱۲/۲
کتاب خیلی خوبی هست برای خودشناسی و رشد مهارت‌های فردی به خصوص در زمینه مالی برای خانم‌ها، کتابی با بیان ساده و روان.
مهیار(محسن) جهان رخشان
۱۴۰۳/۱/۱۳
بعضیا میگن قانون جذبی، بعضی میگگن زرد. ولی تمام کتابهای این ژانر برای ما دهه 60یا 70ایران الزامیه تا دوباره ذهنمونو بنویسیم. و شاد باشیم. عالی بود
مسعود خیرور
۱۴۰۳/۱/۹
ثروت داستانای زیادی داره و توی کتابها اشاره شده ولی یه توضیحاتی واقعا باور ناپذیره شایدم واسه کشور ما نیست ولی خیلی دیگه داره یک نواخت میشه کتابهای این چنینی
Parya
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب بدی نیست
یکم گنگ و سخت و برای امریکا نوشته شده ولی میشه از خوندنش نتیجه‌های خوبی کسب کرد
در کل درجه یک نیست مثل اثر مرکب و … ولی حتما حتما بخونیدش
احمد عابدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
کتابی عالی برای خانم‌های ایرانی است و همچنین مردان ایرانی و اگر بتوان به پیشنهادی ارایه شده عمل کرد به یقین در بین ۵ درصد بالای جامعه قرار خواهیم گرفت.
سالارتهاجمی
۱۴۰۲/۱۲/۳
کتابی جالب و کاربردی برای بانوانی که میخواهند کار مستقلی راه اندازی کنند و در امد مستقلی از این کار در بیارن حتما مطالعه کنید
Marjan Tehrani
۱۴۰۳/۱/۸
ثروت چیزیه که همه دوس دارن داشته باشنش
و خوندن کتابهایی در رابطه با کسب ثروت میتونه کمک کننده و مفید باشه.
ممنونم کتابراه.
رضا گودرزی
۱۴۰۳/۱/۵
این کتاب مستقیم به سراغ بخش ارادی توانایی شما می‌رود و در پی تشویق به بیدار کردن آن است تا بتواند به شما در کسب ثروت کمک کند.
محمد محمدی
۱۴۰۳/۱/۱
سلام خدمت دوستان کتاب خوان برای خلق هر چیز در دنیای بیرون اول
باید اون رو تو ذهنت خلق کنی این کتاب راهش رود بهت نشون میده
سید پیمان ضیاءپور
۱۴۰۲/۱۲/۸
سلام این کتاب عالی بود مخصوصا راه های رسیدن منطقی به سرمایه و افزایش ثروت با کمترین ریسک را مورد بررسی قرار می دهد. تشکر از کتابراه
Bahar bhrz
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتاب در مورد اینک چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم هست و یسری راهکارهایی برای ثروتمند شدن میده، بد نبود در کل
Hamed
۱۴۰۳/۱/۶
این کتاب مثل خیلی از کتاب‌های زرد دیگه اصلا ارزش وقت گذاشتن و خوانش ندارد، چون چیزی برای گفتن ندارد همش جملات تکراری
محمد سعادتی
۱۴۰۳/۱/۳
کتاب خوبی است برای همه ولی مخاطب او خانمها است که مهارت‌های ذهنی و مهارت‌های پول درآوردن را یاد میدهد
نگار قریشی زاده
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
این کتاب در مورد پول و ثروت نکات خوبی در این زمینه چجور خانمها هم میتونن پولدار بشن گفته توصیه میکنم بخونیدش
Nyusha
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
ممنونم از کتاب که این کتاب رو موجود داشتن
این کتاب به ما راهکار‌های می‌دهد برای جذب ثروت و آگاهی بیشتر
Mostafa Morshedi
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کتاب بر محوریت توانمندسازی زنان نوشته شده و مفید است، البته مراحلی که مطرح می‌شود همانند کتاب‌های مشابه است
arman r
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
هر کسی باید پی ببره به این نوع سیم کشی اما عملگرایی مهمتر از هر چیزی و البته که جامعه و وضعیت کار هم باید دست بدست بده
منیره عباسی
۱۴۰۲/۱۲/۶
نویسنده، راهکارهایی برای توانمند سازی زنان، تا رسیدن به استقلال مالی ارائه میدهد که می‌تواند راهگشای باشد.
آرتمن شهریور
۱۴۰۲/۱۲/۲
عالی بود اگر نسخه صوتی هم داشت بهتر می‌شد
1 2 3 >>