معرفی و دانلود کتاب سیم کشی ثروت: 3 گام عملی برای رسیدن به موفقیت مالی برای خانم‌ها

عکس جلد کتاب سیم کشی ثروت: 3 گام عملی برای رسیدن به موفقیت مالی برای خانم‌ها
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیم کشی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیم کشی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیم کشی ثروت: 3 گام عملی برای رسیدن به موفقیت مالی برای خانم‌ها

آیا به‌عنوان یک زن به‌دنبال توانمندسازی شخصی و کسب درآمد مستقل هستید؟ باربارا هیوسون در کتاب سیم کشی ثروت راز تبدیل شدن به یک زن مستقل را به شما می‌گوید. این کتاب روایتگر تجربه‌ی زیسته باربارا هیوسون است و دورانی که متکی به همسر و پدرش بوده تا روزی که چگونه مستقل‌شدن را می‌آموزد، برای شما بیان می‌کند. کتابی که کمک می‌کند ذهنیتتان را تغییر دهید.

درباره کتاب سیم کشی ثروت

کتاب سیم کشی ثروت (Rewire for wealth) نوشته‌ی باربارا هیوسون (Baebara Huson) است که در ابتدا روایتی از زندگی پرفراز و نشیب خودش را بیان می‌کند. زنان زیادی در دنیا وجود دارند که به شوهران و همسران خود وابسته هستند و نمی‌توانند امور مالی خودشان را مدیریت کنند. این اتفاق بانوان را از موقعیت‌های اجتماعی و عرصه بروز و ظهور جهانی دور می‌کند. نویسنده‌ی این کتاب که روزگاری در زمره‌ی همین زنان جای می‌گرفته، روزی که می‌فهمد شوهرش قماربازی قهار است و بدهی سنگینی را برای خانواده‌اش به بار آورده، تصمیم می‌گیرد از او جدا شود. اما هیوسون تا مدت‌ها مانند خیلی از زنان نمی‌توانست امور مالی خودش را مدیریت کند و حتی مواقعی در زندگی او وجود داشت که به خودش می‌گفت هرگز نمی‌تواند این کار را یاد بگیرد!

اما این‌ها فقط احساسات زودگذر و کاذبی هستند که در برخی از زنان شکل می‌گیرند. باربارا هیوسون در کتاب سیم کشی ثروت تاکید می‌کند که شما به‌عنوان یک زن می‌توانید از پس هر کاری بر بیایید. این کتاب دقیقاً نوشته شده تا به شما راه‌کارهایی را آموزش دهد تا بتوانید ابتدا از لحاظ ذهنی و بعد عملی کارهای خودتان را انجام دهید و مستقل عمل کنید. فراموش نکنید استقلال چیزی نیست که با آن متولد شوید؛ بلکه امری اکتسابی است و شما به‌عنوان یک زن باید تلاش کنید، مطالعه کنید، شکست بخورید تا در نهایت به یک انسان مستقل تبدیل شوید.

این کتاب در سه فصل و یک مقدمه تدوین شده است. در مقدمه شما با بخشی از تجربه‌ی زیسته نویسنده آشنا می‌شوید و می‌فهمید او چطور مسیر خودش را پیدا کرده و به موفقیت دست یافته است.

در فصل اول کتاب که بیداری نام دارد شما چهار مؤلفه‌ی علوم اعصاب، روانشناسی ، معنویت و امور مالی شخصی را فرا می‌گیرید که باعث سیم کشی ثروت در زندگی شما می‌شوند. در فصل دوم؛ یعنی سیم‌کشی یک فرمول سه مرحله‌ای شامل تشخیص، چارچوب‌بندی مجدد و پاسخ متفاوت در اختیار شما قرار می‌گیرد. با کمک این فرمول شیوه‌ی برنامه‌ریزی آگاهانه‌ی مغز خودتان را پیدا می‌کنید و در نهایت در بخش پایانی، سیم‌کشی محکم، سه ابزار قدرتمند کار مقاومتی، فرزند پروری و تکرار را برای قوی کردن و امنیت خود پیدا می‌کنید. با خواندن این کتاب می‌توانید از تمام ذهنیت‌های منفی و ناتوان‌کننده دور شوید و به موفقیت برسید.

کار ترجمه‌ی این کتاب برعهده‌ی سیده ژاله موسوی نصر بوده و نشر کهکشان دانش آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب سیم کشی ثروت

  • هشت سال اخیر باربارا مربی من در دوره به‌سوی ثروت بود. او توانایی عجیبی در ایجاد ارتباط بین خرد متافیزیکی با حس خوب مالی دارد. او قابلیت بالایی برای کمک به هرکسی که به دنبال آزادی مالی است دارد. سیم‌کشی ثروت یک سفر روحی است، سفری که به شما انگیزه زندگی مرفهی را که لایقش هستید و می‌تواند با کمک باربارا محقق شود، می‌دهد. (رها گودنس، نویسنده تماس)
  • باربارا هیوسون کلید اصلی توانمندسازی مالی را برای زنان هوشمند در زمان ما در اختیار دارد. از طریق نوشته‌های درخشان، خردمندانه و الهام‌بخش و سخنرانی‌ها و برنامه‌های خود، مسیر ایجاد ثروت ماندگار را به‌عنوان دروازه‌ای برای آینده درخشان به شما نشان می‌دهد. دیگر بیش از این نمی‌توانم از کار او تعریف کنم. (دکتر کلیر زمیت، مؤسس وب‌سایت FemininePower.com)
  • در بحث توانمندسازی مالی این کتاب یک قطعه گم‌شده برای زنان است. اگر درگیر نابسامانی مالی هستید، دیدن آینده برایتان دشوار خواهد شد. سیر ثروت درونی و بیرونی شما در میان این صفحات است. (کیت نورثراپ، نویسنده کمتر کار کنید)
  • هر خانمی باید این کتاب را مطالعه کند. تجربه بارابارا و راهنمایی هوشمندانه او منافع زیادی دارد. (مارسی شیموف، نویسنده خوشحالی بی‌دلیل و سوپ جوجه برای روح زنان)

کتاب سیم کشی ثروت مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را به تمام زنانی که تصمیم دارند مستقل شوند و دنبال راهی برای یادگرفتن این مهارت می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم.

با باربارا هیوسون بیشتر آشنا شویم

باربارا هیوسون با نام قبلی باربارا استانی (Barbara Stanny) متولد 1947، مربی کسب ثروت و نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش خودیاری است. او تابه‌حال بارها سخنرانی‌های مفیدی را ارائه کرده و کارگاه آموزشی را باهدف کمک به زنان برگزار کرده است. از جمله آثار او می‌توان به کتاب «موفقیت مقدس» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب سیم کشی ثروت

  • کاری که می‌کنید برآمده از چیزی است که به آن فکر می‌کنید.
  • وقتی به دنبال چیزی که هستمْ می‌روم، تبدیل به چیزی که بایدْ می‌شوم. (لائوتسه)
  • ما از اکتشاف دست نخواهیم کشید و پایان تمام کاوش‌های ما رسیدن به جایی است که شروع کرده و برای اولین بار مکان را می‌شناسیم. (تی اس الیوت)
  • ما در واقعیتی متولد می‌شویم و کورکورانه آن را می‌پذیریم تا زمانی که چیزی ما را بیدار کند و دنیای جدیدی گشوده شود. (آشویثا شوتی)

در بخشی از کتاب سیم کشی ثروت می‌خوانیم

شاید بعضی از شماها با شنیدن حرف اول کلمه ثروت، مثل یک گربه موهای‌تان را سیخ کرده و عصبانی شوید. شاید با دیدن عنوان ننگ اخلاقی ثروت در روزنامه نیویورک‌تایمز با خود فکر کنید که وقتی اکثر مردم فقیر هستند من چگونه می‌توانم پولدار شوم؟ از نظر بعضی افراد، فکر پولدار شدنْ اشتباه، بد، توهین‌آمیز و خودخواهانه است. ولی این جمله آبراهام لینکلن را در نظر داشته باشید: اگر می‌خواهید به فقیری کمک کنید، خودتان فقیر نشوید. سیم‌کشی برای ثروت در مورد پول است. در مورد زن قدرتمندی است که باید برای ایجاد، رشد و ماندگار کردن ثروت باشید. من به شما می‌گویم این فرایند است که شما را قدرتمند می‌کند نه پول.

بسیاری از ما از ماهیت واقعی خود، اینکه چه‌قدر قدرتمند هستیم یا چه‌قدر می‌توانیم ثروتمند باشیم غافل بوده‌ایم. الان زمان بیداری است. این جملات باید خانم‌ها (یا مردان) را بیدار کند تا بتوانند دیگران را بیدار کنند. سیم‌کشی برای ثروت حرکت به سوی این حقیقت است که شما قدرت زیادی برای ایجاد ثروت و تغییر دارید. همان‌گونه که مایکل بک ویث می‌گوید: شما نمی‌توانید نور دنیا باشید، اگر نور خود را روشن نکنید. هدفم از نوشتن این کتاب نه‌تنها کمک به پرداخت صورت‌حساب‌های شما، بلکه توانمندسازی شما برای تاباندن نور خود بدون حواس‌پرتی بودجه ناکافی یا از کار انداختن الگوهای فکری می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

تحسین این کتاب
مقدمه: کنار زدن مه
بخش اول: بیداری
1: ترک عادت
2: بدن، ذهن و روح
3: ارتباط ثروت
بخش دوم: سیم‌کشی
4: پاسخ سیم‌کشی
5: مرحله اول: تشخیص
6: مرحله دوم: چارچوب‌بندی مجدد
7: مرحله سوم: پاسخ متفاوت
بخش سوم: سیم‌کشی سخت
8: ابزار اول قدرت: کار مقاومتی
9: دومین ابزار قدرت: فرزندپروری
10: سومین ابزار قدرت: تکرار
11: هدایت سرنوشت شما
در مورد نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیم کشی ثروت: 3 گام عملی برای رسیدن به موفقیت مالی برای خانم‌ها
نویسنده
مترجمسیده ژاله موسوی نصر
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات194
زبانفارسی
شابک978-622-7402-65-0
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سیم کشی ثروت

هانیه دهقانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
علی رغم بقیه نظرات به عقیده بنده کتاب بسیار پربار و سرشار از نکات مفید و کاربردیه
این کتاب در رابطه با ثروت و ذهن ثروتمند نوشته شده اما قابل تعمیم به بقیه مسائل زندگی هست
در واقع هرانسانی میتونه هرمسئله‌ای که در ذهنش بااون درگیره رو با این مدل سیم کشی تغییر بده و دیدگاهش رو به مسائل عوض کتاب از
کنه
این انبوهی نکات داره برای یاددان
فقط باید با دیدگاه بازتر، بهتر و عمیق تری به خوندن اون مشغول بشید
زندگی هرانسانی قطعا چیزی برای یادگرفتن داره
و زندگی خانوم باربارا ازاین قاعده مستثنی نیست
گاهی درس گرفتن از زندگی کسانی مثل خانوم باربارا باعث میشه که شما در زندگی به اندازه ده سال جلوتر برید
بااینکه این کتاب به صورت رایگان در اختیارم قرار گرفت اما کاملا در مسیر و هدفی بود که طی میکنم
تشکر ونهایت سپاس رو دارم از عوامل اجرایی کتاب راه بابت کتاب‌های رایگان مفید و هدفمند
به امید استقلال مالی زنان سرزمینم در این عصر از تاریخ
پری سامانی
۱۴۰۳/۱/۲۹
سیم کشی ثروت برنامه ای 90 روزه برای غلبه بر باورهای محدودکننده و خلق فراوانی، نوشته باربارا هیوسن، کتابی در زمینه خودسازی و ثروت آفرینی است. این کتاب به بررسی عواملی می پردازد که افراد را از رسیدن به ثروت باز می دارد و به آن ها راهکارهایی برای غلبه بر این موانع و خلق فراوانی در زندگیشان ارائه می در دهد. هیوسن این کتاب ثروت را صرفاً به معنای پول و مادیات نمی داند، بلکه آن را شامل تمام جنبه های زندگی مانند سلامتی، روابط، معنویت و... می داند. نویسنده در این کتاب بر قدرت ذهن در جذب ثروت تأکید می کند و به خواننده می آموزد که چگونه با استفاده از قدرت افکار و باورهای خود، ثروت را به زندگی خود جذب کند. کتاب شامل تمرینات عملی متعددی است که به خواننده کمک می کند تا آموخته های خود را در زندگی واقعی به کار ببندد. کتاب با لحنی مثبت و انگیزه بخش نوشته شده است که خواننده را تشویق می کند تا برای رسیدن به اهدافش تلاش کند. کتاب بیشتر بر تجربیات شخصی نویسنده تمرکز دارد و به دیدگاه های علمی و تخصصی در مورد ثروت آفرینی کمتر پرداخته شده است. برخی از منتقدان معتقدند که کتاب عمق علمی کافی ندارد و به مباحث به صورت سطحی پرداخته شده است. برخی از راهکارهای ارائه شده در کتاب ممکن است برای افرادی که در شرایط اقتصادی سختی قرار دارند، غیرقابل دسترس باشد. به طور کلی، سیم کشی ثروت کتابی خواندنی و انگیزه بخش است که می تواند به افراد در مسیر ثروت آفرینی کمک کند.
علی رضا جمشیدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
سیم‌کشی ثروت کتابی است برای رهایی از موانع ذهنی ثروتمند شدن؛ به نظر من زنان می‌تونن از این کتاب به عنوان راهنمایی در مسیر ثروتمند شدن استفاده کنن چرا که هیوسون با لحنی صمیمی در کنار تمرکز بر باورها و احساسات چالش‌های زنان را به تصویر می‌کشد و با ارائه راهکارهای عملی، نقشه راهی برای عبور از موانع به ذهنی ثروتمند شدن ارائه می‌دهد. نقد کامل کتاب: محتوا: بخش اول: باورهای محدودکننده زنان در مورد پول و ثروت می‌پردازد. هیوسون ریشه این باورها را در فرهنگ، تربیت و تجارب شخصی زنان جست‌وجو می‌کند و به خواننده کمک می‌کند تا آن‌ها را با باورهای قدرتمند جایگزین کند.
بخش دوم: به ترس‌های رایج زنان در مورد ثروتمند شدن می‌پردازد، مانند ترس از قضاوت، طرد شدن، از دست دادن کنترل و ترس از موفقیت. هیوسون راهکارهایی برای غلبه بر این ترس‌ها ارائه می‌دهد.
بخش سوم: به استراتژی‌های عملی برای ثروتمند شدن می‌پردازد، مانند تعیین اهداف مالی، برنامه‌ریزی مالی، سرمایه‌گذاری و استفاده عاقلانه از پول. نقاط قوت: ۱- لحن صمیمی و همدلانه ۲- مثال‌های واقعی از تجارب زنان ۳- تمرینات عملی برای درک و تغییر باورها ۴- ارائه استراتژی‌های عملی نقاط ضعف: ۱- تمرکز بیش از حد بر موانع ذهنی ۲- عدم ارائه اطلاعات کافی در مورد سرمایه‌گذاری ۳- عدم توجه به تفاوت‌های فردی زنان (که بسیار موضوع مهم و غیرقابل چشم‌پوشی است) اما بد نیست که بدونید این کتاب برای کسانی که: ۱- به دنبال اطلاعات تخصصی در مورد سرمایه‌گذاری هستند. ۲- به دنبال یک راه حل سریع و آسان برای ثروتمند شدن هستند. اصلا مناسب نیست و تنها قصد تغییر دیدگاه و باورهای ذهنی زنان در مورد پول و کمک به برداشتن موانع ذهنی انان در این‌ باره را دارد که به نظر من موضوعی بسیار مهمه.
محمدرضا مولاءی
۱۴۰۲/۱۲/۵
من نتوانستم چیزی از کتاب بفهمم. نویسنده با نگرش به جامعه آمریکا و نگرش مزدم امریکا کتاب را نوشته. خانمی که ادعا می‌کند با اموالش را شوهرش در قمار معاملات و اعتیاد از دست داده. هنوز موقع ازدواج چند ملک داشته و ارثیه خوبی هم داشته و توانسته با استفاده از آن‌ها در کلاسها شرکت کرده و بعد خودش تشکیل و و کلاس بدهد اقدام به سفر کند. نسبت به انتشار کتاب و کسب دارایی نماید. در جامعه ایران ما خانمی که با سه تا تنها با یک بچه از شوهر کلاهبردار و معتاد جدا می‌شود و دارایی هم ندارد و از طرف کسی هم حمایت نمی‌شود چه کار کند که زندگی سالمی برای بچه‌اش درست کند. خواهش دارم چنین کتاب‌هایی را با مطالعه و نگرش به جامعه‌ی خودمان باز نشر فرمایید تا مثمر ثمر واقع شود. ضمنا خواهشمند است کمی به ‌گنجینه رایگان بها بدهید تا مطالعه برای همه ممکن شود.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
از نظر مغز و ساختن عادات خوب برای سیم‌کشی و ساختن مسیر عصبی، باربارا هیوسون، سوژه ثروت را کارا دست‌خوش قرار داده است. اما ترجمه سیده ژاله موسوی نصر، این مفاهیم را به خوبی به پارسی برای خواننده پارسی خوان منتقل نکرده است و این برگردان بیشتر به روان شدن دارد.
کتاب سیم کشی ثروت از باربارا هیوستون را
قبلا نشنیده بودم و خوانش این کتاب به عنوان یک هدیه از طرف کتابراه لایق ستایش است، سپاسگزارم کتابراه
باربارا مخاطب را از تغییر باورها و اعتقادات آگاه می‌کند چنان‌که خودش نیز این آرام‌آرام طی طریق را پیموده است و بی‌نهایت در مورد این موضوع با سوژه عجین شده است.
Giema sufiyan
۱۴۰۳/۱/۲۵
چنانچه تا کنون اقدام به تقویت هوش تجاری خود نکرده باشید با یک کتاب بسیار ارزشمند مواجه هستید که اصول پایه دنیای اقتصاد را برای شما در روان ترین و کاربردی ترین حالت ممکن بیان میدارد. این کتاب بر شناخت اصولی و صحیح از مباحث پس انداز و سرمایه گذاری و نحوه ی رشد دادن مهارت های مورد نیاز برای ساختن ثروت تاکید دارد که میتواند برای مخاطبی که با این مقوله آشنا نیست به شدت کاربردی و ارضا کننده باشد. لازم به ذکر است کتاب فوق برای آقایان نیز میتواند بسیار آموزنده باشد پس صرف توجه به عنوان کتاب خود را از مطالعه ی آن محروم نفرمایید. با سپاس از تیم محترم کتابراه
صبا باوفای حقیقی
۱۴۰۳/۱/۲۴
نکات بسیار مهمی در مورد نحوه ایجاد ثروت در این کتاب هست که کاملا کارایی دارند و قابل اجرا هستند. همین مسئله که نویسنده سعی کرده پایه دانش کسب ثروت رو ذهن ثروتمند اعلام کنه مشخص میکنه که اطلاعات بالایی در این زمینه دارا هست. اهمیت دیگه کتاب بخاطر این هست که ذهن کل اکوسیستم در مورد کسب ثروت خانمها و خیلی ضعیف عمل میکرده نویسنده روی این ضعف خیلی کار کرده و سعی کرده این مسئله رو کاملا قابل حل کنه. قطعا با استفاده از شیوه‌های عملی کتاب میشه قدمهای بزرگی در زمینه دانش ثروت برداشت. ممنون از کتابراه
Zinat karimi
۱۴۰۳/۱/۱۴
با این که این کتاب یک برنامه گام‌به‌گام با هدف اصلی بهبود اوضاع مالی شما با انباشتن بیش از مقدار نیاز نوشته، ولی چیزی بیش از آن است. استقلال مالی که ایجاد کرده‌اید به شما سود متفاوتی می‌دهد هنگامی که رویاهای خود را دنبال می‌کنید. همچنین شما را به سوی ماهیت معتبر خود و فردی که زاده شده‌اید قبل از که این دنیا شما را با دروغ‌ها، حقایق و سایر اطلاعات غلط آشنا کند سوق می‌دهد. مسلماً سیم‌کشی کار ساده‌ای نیست. راحت نیز نیست. ولی ارزش تلاش کردن را دارد
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب روی چند تا مقوله کار میکنه اول سعی داره قفل‌های ذهنی رو بشکنه دوم موانعی رو بیان میکنه که میتونه بین همه مشترک باشه و سوم راه حل‌هایی که اگه بهش عمل بشه میتونه مسیر ثروت رو براتون باز کنه کتاب در کل آموزنده نکته دار بود اما در عملی بودنش در ایران مخصوصا به روش خود نویسنده شک دارم وبرای همین کم امتیازشو دادم به نظرم باید راهبرد‌های عملی تر که در ایران هم قابل اجران گفته بشه اما در کل میشه نکته هاشو به بخش‌هایی از شرایط وزندگی تعمیم داد.
فاطمه
۱۴۰۳/۱/۲۱
با اینکه کتاب های مشابه زیادی خوندم و دیگه خیلی از مطالب مرتبط برام تازگی نداره ولی نحوه به چالش کشیدن شما برای ورود به حوزه ای که نویسنده قصد داشت مفهومی رو منتقل کنه جالب بود هر کدوم از سرفصل هایی که نگارش شده خودشون به تنهایی موضوع هزاران کتاب هست برای همین هست که برخی از نظرات گفته شده بود درک کاملی نداشتن چون بحث هایی مثل کودک درون و سیم کشی مغز رو شما نمیتونید داخل یک فصل جمع بندی کنید و نیاز به مطالعه بیشتری دارن
رضا ابراهیمی
۱۴۰۳/۱/۱۱
در این کتاب همانند نام آن برای هر تغییری آماده باشید. کسب ثروت نتیجه تفکر صحیح و استراتژی مناسب و تداوم در مسیر اهداف برنامه ریزی شده هستش.. در این کتاب علاوه بر تغییر و تعمییر شخصیتی، استراتژی های کسب ثروت را ارائه میده، به نظرم این روش ها قابل تعمیم در کل زندگی هستش و میشه بکار بردولی ای کاش و را نویسنده مطالب راهکارهای با وضع اقتصادی و نرخ رکود کشور ما می نوشت.. در مجموع کتاب بسیار ارزشمند در راه رسیدن به اهداف کسب ثروت هستش.
Sara H
۱۴۰۳/۲/۱۳
از نظر موضوع که این روزها دغدغه من یا خیلی افراد دیگه هم هست، کتاب خوبی بود و نکات ظریفی داشت که فکرم رو مشغول می‌کرد. فقط برخی قسمت هاش ترجمه خیلی روان نبود و متوجهش نمیشدم! ولی چون اطلاعات و دانش بیشتری در مورد ثروت میخواستم، کتاب رو تا آخرش خوندم و مطالبی که لازم بود رو متوجه شدم. چون هر چیزی قسمت باشه باعث آگاهیت بشه، میشه، چه ۱۰ درصد باشه و چه ۹۰ درصد!
فاطمه
۱۴۰۳/۱/۱۳
سیم‌کشی ثروت در ۳ فصل به مهم‌ترین نکاتی می‌پردازد که هر زنی برای رفتن به مسیر موفقیت شغلی و مالی به آن‌ها نیاز دارد. بیداری نام فصل اول کتاب است که ۴ مؤلفه‌ٔ علوم اعصاب، روان‌شناسی‌، معنویت و امور مالی را توضیح می‌دهد. فصل دوم شامل تشخیص، چارچوب‌بندی مجدد و پاسخ متفاوت است. در بخش سوم، سیم‌کشی محکم، ۳ ابزار قدرتمند کار مقاومتی، فرزند پروری و تکرار شرح داده می‌شود.
سید عباس هاشمی
۱۴۰۳/۱/۹
سیم‌کشی ثروت در ۳ فصل به مهم‌ترین نکاتی می‌پردازد که هر زنی برای رفتن به مسیر موفقیت شغلی و مالی به آن‌ها نیاز دارد. بیداری نام فصل اول کتاب است که ۴ مؤلفه‌ٔ علوم اعصاب، روان‌شناسی‌، معنویت و امور مالی را توضیح می‌دهد. فصل دوم شامل تشخیص، چارچوب‌بندی مجدد و پاسخ متفاوت است. در بخش سوم، سیم‌کشی محکم، ۳ ابزار قدرتمند کار مقاومتی، فرزند پروری و تکرار شرح داده می‌شود.
فاطمه موسوی
۱۴۰۳/۱/۶
سیم‌کشی ثروت در ۳ فصل به مهم‌ترین نکاتی می‌پردازد که هر زنی برای رفتن به مسیر موفقیت شغلی و مالی به آن‌ها نیاز دارد. بیداری نام فصل اول کتاب است که ۴ مؤلفه‌ٔ علوم اعصاب، روان‌شناسی‌، معنویت و امور مالی را توضیح می‌دهد. فصل دوم شامل تشخیص، چارچوب‌بندی مجدد و پاسخ متفاوت است. در بخش سوم، سیم‌کشی محکم، ۳ ابزار قدرتمند کار مقاومتی، فرزند پروری و تکرار شرح داده می‌شود.
مشاهده همه نظرات 104

راهنمای مطالعه کتاب سیم کشی ثروت

برای دریافت کتاب سیم کشی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.