نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس - برندون استوک

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
سعید
۱۴۰۱/۷/۲۸
در زمینه متاورس کتاب و خصوصاً کتاب صوتی کم هست. و این کتاب واقعا یه مرور خوب و کلی روی تمام مباحث متاورس کرده بود. به عبارتی همه چیز رو کنار هم گذاشته بود. گوینده تمام سعیشو کرده بود که کارش خوب در بیاد ولی وقفه‌های طولانی مدت و عدم تلاش در جذب توجه خواننده و خصوصا بیگانه بودن با مفاهیم کتاب مقداری از جذابیت را کم کرده بود. کتاب واقعا تلاش کرده خوب باشه و اصلا کم کاری نکرده اما خب متاورس همچنان امروز بیشتر از این موضوعات نیست و همت کارآفرینان تمام دنیا را برای جذاب شدن و عرضه گسترده آن به دنیا را طلب می‌کند. من به این کتاب ۵ ستاره دادم چون کتاب صوتی دیگری در این زمینه نبود و همه گونه هم تلاش شده بود که خواننده رو با مفاهیم روز متاورس آشنا کنه.
پویا فریدون فر
۱۴۰۲/۲/۱۴
واقعا کتاب خیلی ضعیفی بود توی یوتیوب میشه بیشتر از این اطلاعات بدست آورد به علاوه موزیک واقعا هیچ ربطی به موضوع کتاب نداره و گوینده هم فقط یه روخوانی ضعف از کتاب میکنه. در کل اصلا پیشنهاد نمیکنم این کتاب رو مخصوصا با این قیمت.
Z.J
۱۴۰۱/۸/۱۰
برای شروع و ورود به حوضه متاورس کتاب خوبی هست که البته باید اطلاعات اولیه درباره بیت کوین و ارزهای دیجیتال را دارا باشید تا کمک بیشتری به شما در فهم این کتاب داشته باشه
هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۱/۱۲/۵
محتوای کتاب خوب.
نحوه بیان خوب.
انتخاب موسیقی و عدم ادیت مکثهای حین خواندن گوینده واقعا آزاردهنده.
اکبر زال پور
۱۴۰۱/۷/۲۴
کتاب خوبیه ولی صدای گوینده اصلا مناسب این کتاب نیست
محمد پیمان بشیری
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
محتوا متوسط روبه پایین
مهسا یاسینی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
سلام صدای گوینده عالی بود.
Ramyad mz
۱۴۰۲/۱۰/۱
متوسط بود چیزی که انتظارشو داشتم نبود