معرفی و دانلود کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس

عکس جلد کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس
قیمت:
۸۶۰۰۰ 43000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس

متاورس چیست؟ چگونه کار می‌کند و چرا باید همه‌چیز را درباره‌ی متاورس بدانیم؟ برندون استوک و آکادمی ان اف تی بلاکچین در کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس به این سوالات پاسخ می‌دهند و شما را با شکل جدیدی از کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری آشنا می‌کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس

زندگی در دنیای مدرن، نیازمند همراه شدن با تکنولوژی‌های جدید است که می‌تواند شما را برای پیشرفت در زمینه‌های گوناگون آماده کند. امروزه فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مجازی رونق زیادی یافته‌اند و در این میان، ارزهای دیجیتال و متاورس جایگاه ویژه‌ای دارند. آیا می‌دانید متاورس چیست و چرا بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری بر این بخش تمایل دارند؟ متاورس از دو واژه‌ی متا به معنای برتر و ورس به معنای جهانی تشکیل شده است. این دو کلمه در کنار هم ترکیب متاورس یا جهان برتر را ایجاد می‌کنند که نشان از تغییرات مثبت و جهانی دارد.

متاورس به زبان ساده، یک دنیای مجازی است که کاربران می‌توانند از طریق آن به صورت آنلاین و مجازی به نقش‌آفرینی، سرمایه‌گذاری و خریدوفروش بپردازند. در این دنیای جدید، عجیب و شگفت‌آور، جنبه‌های متفاوتی از شبکه‌های اجتماعی، واقعیت مجازی، بازی‌های ویدیویی، بلاک‌چین و واقعیت افزوده با یکدیگر ادغام شده‌اند.

برندون استوک (Brendon Stock) و آکادمی ان اف تی بلاکچین در کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس (Metaverse: The 1 Guide to Conquer the Blockchain World) به‌طورکامل به موضوع متاورس و سرمایه‌گذاری، خرید و فروش و ... از این طریق پرداخته‌اند. با گوش سپردن به این کتاب می‌توانید اطلاعات بسیار مناسبی را درباره‌ی این حوزه‌ی جدید جهانی به دست آورید.

کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب منبع بسیار مناسبی برای همه‌ی علاقه‌مندان به مباحث فناوری‌های نوین، ارز دیجیتال و همچنین مباحث مرتبط با سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار است.

با برندون استوک بیشتر آشنا شویم

یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران و کارآفرینان آمریکایی که امروزه بسیاری از افراد فعال در حوزه‌ی کسب‌وکار و ارز دیجیتال، او را می‌شناسند، برندون استوک نام دارد. او اولین کسب‌وکار شخصی‌اش را در سن 10 سالگی آغاز کرد و به فروش لیموناد خانگی به همسایه‌ها مشغول شد. همین اقدام کوچک و ابتدایی، از برندون یک سرمایه‌گذار ماهر ساخت! با ظهور اینترنت و فراگیری آن، روحیه‌ی کارآفرینی در استوک بیشتر شد و شروع به ایجاد مشاغل مختلف کرد. او امروزه به‌عنوان یکی از مربیان محبوب جهان در زمینه سرمایه‌گذاری مطرح می‌شود که سمینارها و رویدادهای بزرگ و متنوعی را در سراسر جهان برگزار می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس می‌شنویم

سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات از راه دور می‌تواند در ابتدا گیج‌کننده باشد. زیرا گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. برای شروع، استانی که به آن علاقه‌مند هستید را انتخاب کنید. اگر قصد اجاره دادن دارید، بررسی کنید که آیا شهرها و نواحی آن، مورد علاقه‌ی مستاجرین بلندمدت هست یا توریست‌های کوتاه مدت. چگونه باید به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید؟ از روی آمارها و جاذبه‌های توریستی منطقه‌ی مورد نظر. همچنین آمارهایی نظیر نسبت نرخ اجاره به قیمت ملک، بازار کار محدوده‌ی مورد بررسی و وضعیت اقتصادی نیز مهم است. دستیابی به این اطلاعات می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. به‌همین دلیل است که سرمایه‌گذاری در املاک مجازی نیز به ابزارهای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلاک در دنیای فیزیکی نیاز دارد. دسترسی به همه‌ی این اطلاعات ممکن است برای شما در دسترس نباشد. اما نرم‌افزار سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات، مانند مش‌وایزر می‌تواند این اطلاعات را از سایت‌های فهرست‌بندی مختلف جمع‌آوری کند تا تقریبا تحقیقات بازار املاک و مستغلات شما را خودکار کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول: مفهوم متاورس
17 دقیقه
فصل اول – بخش دوم: ظاهر متاورس چگونه خواهد بود؟
18 دقیقه
فصل دوم: درک واقعیت افزوده و عملکرد آن
8 دقیقه
فصل سوم: نقش NFT در متاورس
14 دقیقه
فصل چهارم: وب 3
18 دقیقه
فصل پنجم: سهام‌های ارزشمند متاورسی برای سرمایه‌گذاران
18 دقیقه
فصل ششم: نقش رمز ارزها در متاورس
10 دقیقه
فصل هفتم: بهترین بازی‌های متاورس
11 دقیقه
فصل هشتم: آلت کوین
15 دقیقه
فصل نهم: استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در بیت کوین‌ وآلت کوین‌ها
16 دقیقه
فصل دهم: مدل‌های کسب‌وکار در متاورس
5 دقیقه
فصل یازدهم: کسب سود از متاورس
4 دقیقه
فصل دوازدهم: راهنمای گام‌به‌گام برای خرید املاک مجازی در متاورس
13 دقیقه
فصل سیزدهم: متاورس و شبکه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس
نویسنده
مترجممصطفی مرشدی، ریحانه عباسی
راوینفیسه قاسم پور
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه صوتی
۸۶۰۰۰ 43000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس

سعید
۱۴۰۱/۷/۲۸
در زمینه متاورس کتاب و خصوصاً کتاب صوتی کم هست. و این کتاب واقعا یه مرور خوب و کلی روی تمام مباحث متاورس کرده بود. به عبارتی همه چیز رو کنار هم گذاشته بود. گوینده تمام سعیشو کرده بود که کارش خوب در بیاد ولی وقفه‌های طولانی مدت و عدم تلاش در جذب توجه خواننده و خصوصا بیگانه بودن با مفاهیم کتاب مقداری از جذابیت را کم کرده بود. کتاب واقعا تلاش کرده خوب باشه و اصلا کم کاری نکرده اما خب متاورس همچنان امروز بیشتر از این موضوعات نیست و همت کارآفرینان تمام دنیا را برای جذاب شدن و عرضه گسترده آن به دنیا را طلب می‌کند. من به این کتاب ۵ ستاره دادم چون کتاب صوتی دیگری در این زمینه نبود و همه گونه هم تلاش شده بود که خواننده رو با مفاهیم روز متاورس آشنا کنه.
پویا فریدون فر
۱۴۰۲/۲/۱۴
واقعا کتاب خیلی ضعیفی بود توی یوتیوب میشه بیشتر از این اطلاعات بدست آورد به علاوه موزیک واقعا هیچ ربطی به موضوع کتاب نداره و گوینده هم فقط یه روخوانی ضعف از کتاب میکنه. در کل اصلا پیشنهاد نمیکنم این کتاب رو مخصوصا با این قیمت.
Zafarali Jafari
۱۴۰۱/۸/۱۰
برای شروع و ورود به حوضه متاورس کتاب خوبی هست که البته باید اطلاعات اولیه درباره بیت کوین و ارزهای دیجیتال را دارا باشید تا کمک بیشتری به شما در فهم این کتاب داشته باشه
هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۱/۱۲/۵
محتوای کتاب خوب.
نحوه بیان خوب.
انتخاب موسیقی و عدم ادیت مکثهای حین خواندن گوینده واقعا آزاردهنده.
اکبر زال پور
۱۴۰۱/۷/۲۴
کتاب خوبیه ولی صدای گوینده اصلا مناسب این کتاب نیست
محمد پیمان بشیری
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
محتوا متوسط روبه پایین
مهسا یاسینی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
سلام صدای گوینده عالی بود.
Ramyad mz
۱۴۰۲/۱۰/۱
متوسط بود چیزی که انتظارشو داشتم نبود
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس

برای دریافت کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.