نقد، بررسی و نظرات کتاب وریتی - کالین هوور

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
مریم صراف زاده
۱۴۰۲/۱۲/۹
یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که خوندم. یعنی بعد از مدت ها دوباره داستان زیبای یک کتاب نذاشت تا صبح بخوابم تا تمومش کنم. متأسفانه نحوه نوشتن آخر داستان باعث شد هیجان و بی تفص بودن اون کمی از بین بره. اما باز هم نمیشه ایده عالی نویسنده رو نادیده گرفت. همین طور از کار عالی و بی عیب مترجم کتاب هم نمیشه غافل شد که ان قدر داستان رو عالی و قابل هضم ترجمه کرده بود. و در آخر از کتابراه هم ممنونم
shahrzad izadi
۱۴۰۱/۷/۱۳
برای یکبار خواندن بد نیست ولی فقط در همین حد. البته بی انصافی است اگر نگوییم ترجمه عالیست و متن هم بسیار روان است و قصه شما را با خود خواهد برد و من تا اتمام کتاب در نیمه‌های شب نتوانستم آنرا زمین بگذارم. ولی در نهایت پایان داستان به گونه‌ای بود که احساس خوبی به من نداد. در کل اگر علاقمند کتابهای جنایی معمایی هستید، این کتاب برای شما سرگرم کننده خواهد بود هر چند ممکن است پایان آن برای همه جذاب نباشد.
Azita Latifian
۱۴۰۲/۱۲/۲
کتاب خوبی بود، ولی یه خوده عجیب تمام شد، ولی کل کتاب جذابی بود و من از خوندنش لذت بردم. و آشنایی با شخصیت‌ بیماری که حتی به بچه‌های خودش هم رحم نمیکنه خیلی جالب و جدید بود. خوندن‌ای کتاب رو توصیه میکنم.
نکیسا ط
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
نویسنده داستانهای معمایی دچار حادثه‌ای میشود و زن جایگزینی با ورود به زندگی و افکار وایده‌های نویسنده نحوه اتمام داستان را متفاوت رقم‌میزند و در پایان داستان با شک عجیبی روبرو میشوید.
بهروز
۱۴۰۲/۱/۲۳
کتابش از این کتابایی ک تا ۸۰ درصد‌اش پیشروی میکنی یکنواخته و مهیج نیست و تو همون چند ده صفحه اخر یهو سکه برمیگرده
در کل پیشنهاد میکنم بخونین و تا اخر صبور باشین
Neda S
۱۴۰۱/۷/۱۸
ترجمه روانی داشت. داستان نسبتا جالب و سرگرم کننده‌ای داشت. گرچه بعضی قسمتای داستان غیرواقعی و غیرمنطقی بود اما میشه گفت قابل قبول بود.
حکیمه داوری
۱۴۰۳/۱/۴
این کتاب رو که باز میکنی مجبوری تا آخر بخونیدش از بس هیجان انگیزه. پیشنهاد میکنم بخونین
ازاده نامداری
۱۴۰۲/۱۰/۲
خیلی عالیه یه موضوع کاملا جدید و پرکشش حتما بخونیدش آخرش خیلی غافلگیرکننده است
Fariba.A
۱۴۰۲/۶/۸
کتاب خوبی بود ولی نه در سطح عالی. قطعا خوندنش خالی از لطف نیست