نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز - کیث آر. آ. دی کندیدو

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
ازاده پورکریمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
کتابی بسیار جذاب در ژانر ترسناک و تخیلی که سریال بسیار معروفی نیز از آن ساخته شده است که محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است.
سالها قبل دو برادر مادر خود را در اثر یک نیروی ماوراء طبیعی مرموز و شیطانی از دست می‌دهند. در سال‌های پس از آن، پدرشان به آن‌ها در مورد اشرار ماوراء الطبیعه‌ای که در گوشه‌های تاریک و در جاده‌های عقب آمریکا زندگی می‌کند، آموزش داد و به آن‌ها یاد داد که چگونه آن را بکشند. پسرها در جستجوی موجودات ماوراالطبیعه و مبارزه با آن‌ها سراسر امریکا را زیر پا می‌گذرانند و هر بار جنایتی بسیار وحشتناک توجه آن‌ها را جلب می‌کند. افردای که توسط مهاجمان عجیب و غریب مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند و به طرز وحشیانه‌ای کشته می‌شوند.
هر داستان از داستان دیگر مستقل ولیکن همه داستانها مثل قطعات پازل در کنار هم قرار می‌گیرند و داستانی باورنکردنی و بسیار متفاوت را برای خواننده به تصویر می‌کشند. کلیه افسانه‌ها و موجودات ماوراالطبیعه که به تصور همگان تنها در داستانهای کودکان دیده می‌شوند، موجودات اساطیری، اشباح، خون آشمان، گرگینه‌ها و تمام موجودات مرموز داستانها و فیلمهای ترسناک همه و همه در دنیای واقعی شما را به هراس می‌کشانند.
سمانه السادات سعیدی نیا
۱۴۰۱/۸/۲۳
این کتاب قلم گیرایی دارد و چون هر بار مهم‌ترین اتفاقات یک شخصیت از چندین شخصیت را در فصل بیان می‌کند هیجان ماجرا را حفظ می‌کند و موضوعات را مثل پازل کنار هم می‌گذارد
اریشا نوروزی
۱۴۰۳/۱/۴
شبیه سریال عالی شخصیت پردازی فوق العاده البته دیدگاه من بدین نحوه و ممکنه از دید دیگران چندان اذت بخش نباشد
Hestida
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
این مجموعه عالیه. اگر فیلم‌هارو هم ببینید متوجه میشید که چقدر فوق‌العادست.
Tayebe Moradi
۱۴۰۱/۱۰/۵
انتظار می‌رفت با داستانی ترسناک و پر هیجان روبرو شویم اما اینطور نبود.
Arashkarma
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
کتاب خوبیه فقط کاش قسمت‌های دیگه هم داشت
The Man Hunter
۱۴۰۱/۱۰/۸
دقیقا مثل سریالش جذاب و دوست داشتنیه.. ازدستش ندید!
حسام حیدری
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
اصلا ارتباط نگرفتم برایم جالب نبود