معرفی و دانلود کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز

عکس جلد کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز

شیاطین در هر لحظه در کمین شما هستند و ممکن است یک روز طعمه‌ی آن‌ها شوید... کیث آر. آ. دی کندیدو در کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز داستان جذاب دو برادری را تعریف می‌کند که مادرشان را به‌خاطر حمله‌ی نیروهای شیطانی از دست داده‌اند و حالا خودشان در دام یکی از خطرناک‌ترین نیروهای غیرطبیعی گرفتار شده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز

کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز (Supernatural: nevermore) اثر جذاب و هیجان‌انگیز کیث آر. آ. دی کندیدو (Keith R. A. DeCandido) شما را به دل یک ماجرای باورنکردی و عجیب‌وغریب می‌برد که هرگز نمی‌توانید پایان آن را تصور کنید.

اگر بدانید نیروهای شیطانی در اطرافتان زندگی می‌کنند، روی زندگی، کار و همه‌چیزتان تأثیر دارند و حتی ممکن است عزیزانتان را از شما بگیرند، چه کار می‌کنید؟ تجربه‌ای که سم و دین در زندگی‌شان داشتند و همه‌‌ی زندگی‌شان را تغییر داد!

قصه اینگونه شروع می‌شود: سم و دین دو برادری هستند که بیست‌ودو سال پیش مادرشان را توسط قدرت‌های مأورایی و نیروهای شیطانی از دست دادند. بعد از این اتفاق پدرشان همیشه درباره‌ی وجود نیروهای ماوراء‌الطبیعه‌ای که در گوشه و کنار آمریکا و جاده‌های تاریک و دورافتاده‌ی آن وجود داشتند برای آن‌ها صحبت می‌کرد. او آموزش‌های مورد نیاز برای دفع شر این نیروها و روش کشتن آن‌ها را به پسرانش یاد داد.

حالا این دو برادر به شهر نیویورک رفته‌اند تا با یک موزیسین راک محلی دیدار کنند و خانه‌ی جن‌زده‌ی او را ببینند! اما همه‌چیز با یک بازدید ساده به‌پایان نمی‌رسد و سم و دین متوجه یک جنایت هولناک در آنجا می‌شوند! آن‌ها به طور اتفاقی می‌فهمند که در فاصله‌ی بسیار کمی از این خانه، دو دانشجو توسط یک مهاجم ناشناخته و مرموز به شکل وحشتناکی به قتل رسیده‌اند. این جنایت آنقدر ترسناک است که حتی با استاندارهای نیویورک هم عجیب به‌نظر می‌رسد! بنابراین به‌ناچار در ماجرایی گرفتار می‌شوند که آن‌ها را با یک موجود مأورایی و قدرتمند روبه‌رو می‌کند. شیطانی که اگر در مقابل آن ایستادگی نکنند، زندگی‌شان پایان می‌یابد...

سریال اقتباس‌شده از کتاب فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز

از این کتاب یک سریال تماشایی با همین نام ساخته شده است که محصول مشترک میان آمریکا و کاناداست. کارگردانی این سریال ترسناک و رازآلود را رابرت سینگر و فیلیپ سگرکیا برعهده داشته‌اند و ستارگانی همچون جرد پادالکی، جیم بیروو میشا کالینز در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی کسانی که به داستان‌های علمی-تخیلی و فانتزی علاقه‌مندند،‌ از شنیدن این کتاب لذت می‌برند.

با کیث آر. آ. دی کندیدو بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان و موسیقی‌دانان محبوب آمریکایی که مورد توجه طرفداران داستان‌های تخیلی قرار دارد،‌ کیث آر. آ. دی کندیدو است. او در خلق داستان‌ها و روایت‌های علمی-تخیلی و فانتزی نظیر ندارد و در زمینه‌ی کتاب‌های کمیک،‌ رمان‌ها و انواع بازی‌های ویدیویی کار می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز می‌شنویم

سم این بار بین دو مسیر ماشین‌رو آن طرف خیابان، روبه‌روی خانه، یک جای پارک پیدا کرد. حتی قبل از اینکه اینپالا پارک کند،‌ صدای موسیقی کنسرتی بزرگ در آسمان پینکفلوید را از خانه‌ی مانفرد شنید. با خود فکر کرد مبادا همان همسایه‌هایی که به تمرین اسکاتزو در خانه اعتراض کردند، با جاروجنجال ضبط دین هم مخالف باشند. داخل که شد فکر کرد صدای موسیقی حتما کرش می‌کند و خدا را شکر کرد که وقتی به خانه رسید، دین موسیقی ملایم گذاشته بود. نه مثلا متالیکا یا ای‌سی‌دی‌سی یا دیپ پرپل! بعد از ورود به چپ پیچید و دین را روی مبل راحتی دید. از این مبل‌های لمیدنی بود و برای این متوجه این موضوع شد که دین پشتی‌اش را کاملا عقب برده بود و پاهایش را بالا داده بود و با دست در هوا ضرب گرفته بود و با دست چپش یادداشت‌های بابا را ورق می‌زد. آلبوم‌ها روی زمین پخش شده بودند لپ‌تاپ سم روی میز قهوه‌خوری بود و به‌طور ناپایداری روی چند مجله و روزنامه‌ی قدیمی قرار داشت. سم صورتش را درهم کشید و به سمتش رفت. آن را برداشت و روی مبل گذاشت. این کار باعث شد که سیم برق هم کشیده شود که تا حدی مشخص می‌کرد چرا دین آنقدر درباره‌ی لپ‌تاپ بی‌احتیاطی کرده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
21 دقیقه
بخش اول
21 دقیقه
بخش دوم
24 دقیقه
بخش سوم
19 دقیقه
بخش چهارم
26 دقیقه
بخش پنجم
36 دقیقه
بخش ششم
18 دقیقه
بخش هفتم
37 دقیقه
بخش هشتم
40 دقیقه
بخش نهم
37 دقیقه
بخش دهم
17 دقیقه
بخش یازدهم
20 دقیقه
بخش دوازدهم
17 دقیقه
بخش سیزدهم
57 دقیقه
بخش چهاردهم
18 دقیقه
بخش پانزدهم
28 دقیقه
بخش شانزدهم
22 دقیقه
بخش هفدهم
32 دقیقه
بخش هجدهم
17 دقیقه
بخش نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز
نویسنده
مترجمنجلا محقق
راویسید میثاق ابطحی
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز

ازاده پورکریمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
کتابی بسیار جذاب در ژانر ترسناک و تخیلی که سریال بسیار معروفی نیز از آن ساخته شده است که محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است.
سالها قبل دو برادر مادر خود را در اثر یک نیروی ماوراء طبیعی مرموز و شیطانی از دست می‌دهند. در سال‌های پس از آن، پدرشان به آن‌ها در مورد اشرار ماوراء الطبیعه‌ای که در گوشه‌های
تاریک و در جاده‌های عقب آمریکا زندگی می‌کند، آموزش داد و به آن‌ها یاد داد که چگونه آن را بکشند. پسرها در جستجوی موجودات ماوراالطبیعه و مبارزه با آن‌ها سراسر امریکا را زیر پا می‌گذرانند و هر بار جنایتی بسیار وحشتناک توجه آن‌ها را جلب می‌کند. افردای که توسط مهاجمان عجیب و غریب مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند و به طرز وحشیانه‌ای کشته می‌شوند.
هر داستان از داستان دیگر مستقل ولیکن همه داستانها مثل قطعات پازل در کنار هم قرار می‌گیرند و داستانی باورنکردنی و بسیار متفاوت را برای خواننده به تصویر می‌کشند. کلیه افسانه‌ها و موجودات ماوراالطبیعه که به تصور همگان تنها در داستانهای کودکان دیده می‌شوند، موجودات اساطیری، اشباح، خون آشمان، گرگینه‌ها و تمام موجودات مرموز داستانها و فیلمهای ترسناک همه و همه در دنیای واقعی شما را به هراس می‌کشانند.
سمانه السادات سعیدی نیا
۱۴۰۱/۸/۲۳
این کتاب قلم گیرایی دارد و چون هر بار مهم‌ترین اتفاقات یک شخصیت از چندین شخصیت را در فصل بیان می‌کند هیجان ماجرا را حفظ می‌کند و موضوعات را مثل پازل کنار هم می‌گذارد
اریشا نوروزی
۱۴۰۳/۱/۴
شبیه سریال عالی شخصیت پردازی فوق العاده البته دیدگاه من بدین نحوه و ممکنه از دید دیگران چندان اذت بخش نباشد
Hestida
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
این مجموعه عالیه. اگر فیلم‌هارو هم ببینید متوجه میشید که چقدر فوق‌العادست.
Tayebe Moradi
۱۴۰۱/۱۰/۵
انتظار می‌رفت با داستانی ترسناک و پر هیجان روبرو شویم اما اینطور نبود.
Arashkarma
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
کتاب خوبیه فقط کاش قسمت‌های دیگه هم داشت
The Man Hunter
۱۴۰۱/۱۰/۸
دقیقا مثل سریالش جذاب و دوست داشتنیه.. ازدستش ندید!
حسام حیدری
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
اصلا ارتباط نگرفتم برایم جالب نبود
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز

برای دریافت کتاب صوتی فراطبیعی - جلد اول: دیگر هرگز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.