نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه - پیتر بیکر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Meshking
۱۴۰۲/۱۰/۶
این کتاب شامل مجموعه اطلاعاتی دقیق و تکمیل در حوزه تغذیه و رژیم غذایی است که توسط دو متخصص حرفه‌ای به رشته تحریر درامده..
پیتر بیکر و لین نورتون، در ادامه همکاری‌های مشترکشان و درپی تحقیقات و مطالعات فراوان این کتاب رو تألیف کرده‌اند..
نکته مهم و قابل ذکر درباره کتاب:
مطالعه این کتاب برای افرادی که بشکل تخصصی در رشته تغذیه فعالیت دارند حتما مفیده و حتی واجب. اما برای افرادی که صرفا قصد دارند وزن کم کنند و بدنبال یک رژیم مناسب کاهش وزن هستند قدری سنگین و زیادیه! درواقع محتوای کتاب بیشتر تخصصی است تا عمومی هرچند که به زبان ساده ارائه شده. البته که اگر وقت و حوصله کافی دارید یا علاقه مند به حوزه تغذیه، سلامت یا فعال تربیت بدنی یا ورزش حرفه‌ای هستید، مطالعه کامل و دقیق کتاب میتونه براتون جذاب و رضایت بخش باشد.
sepideh mihanzadeh
۱۴۰۲/۸/۲۳
داستان رژیم و انواع آن را بیان می‌کندو در کل دید روشن و تازه‌ای به ما می‌دهدو با انواع کلاه برداری‌ها در این راه ما را آشنا می‌کند.
در ضمن این کتاب به روش علمی و مفصل سیستم بدن و نحوه تاثیر رژیم گرفتن و اتفاقاتی که در این پروسه برای بدن ما می‌افتد به طور ساده و کامل شرح می‌دهد.
مارا با چربی سوزی، سیستم سوخت و ساز بدن آشنا می‌کند. به نظرم ارزش مطالعه دارد به ویژه برای کسانی که در حال وزن کم کردن هستندو در پروسه رژیم و چربی سوزی قرار گرفته‌اند.
افسانه دشتی پور
۱۴۰۱/۹/۳
بسیار عالی است و مطالبی را یاداوری می‌کند که شاید از قبل هم می‌دانستیم ولی به ان اهمیتی نمیدادیم و حالا می‌فهمیم که همین کارهای کوچک در صورتی که تداوم داشته باشد باعث موفقیت می‌شود
سپهر ودایع خیری
۱۴۰۲/۸/۲۹
بدک نیست ولی کاش در سرفصل اول یا توضیحات میگفت برای تثبیت وزنه بیشتر تا کاهش وزن، مثلا برای کسایی مثل من که وزن کم نمیکنم مفید نبود، حتی اون رژیم معکوس و... فایده‌ای نداشت
انسیه افشار
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
من خیلی این کتاب و دوست داشتم اطلاعات خیلی خوبی ارائه میداد و صدا و خوانش گوینده هم عالی بود
mokhtarilaleh8@jmail.com
۱۴۰۱/۹/۱۸
شدنی است ولی نه سریع ونه آسان نظم بیشتر حدو مرز بیشترورزش بیشتر
Sanaz Mahmoodian
۱۴۰۲/۱/۱۲
یکم سخت بیان شده مطالب. باید با حوصله گوش بدهید
فاطمه سوسن آبادی
۱۴۰۱/۸/۲۹
بستگی داره چقدر رژیم گرفته باشی از پایه بهت یاد میده چطوری رفتارهاتو عوض کنی
نرگس گرامی
۱۴۰۱/۸/۲۵
برای کسانی که به رژیم و سلامتی اهمیت میدن اطلاعات خوبی میده