معرفی و دانلود کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه

عکس جلد کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه
قیمت:
۱۴۲۰۰۰ 71000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه

کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه به این پرسش پاسخ می‌دهد که چرا کاهش وزن ناشی از رژیم‌ غذایی را نمی‌توان مدتی طولانی حفظ کرد. لین نورتون و پیتر بیکر که از متخصصان این حوزه هستند با قلمی دوستانه اشتباهات رایج در مسیر لاغری را برمی‌شمرند تا با درس گرفتن از تجربه‌ی دیگران و یافته‌های علمی، تصمیماتی هوشمندانه درباره‌ی بدنتان اتخاذ کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه

بسیاری از ما تجربه‌ی رژیم‌های ناموفق را داشته‌ایم. روزهای زیادی با سختی از خوردن خوراکی‌های خوش‌طعم خودداری می‌کنیم تا از تماشای خودمان در آینه لذت ببریم و بعد از چند ماه آسودگی خاطر، دوباره بخش بزرگی از وزن کاسته شده را اضافه می‌کنیم. دلیل چیست؟ چرا بدن ما از لجبازی با هرگونه رژیمی لذت می‌برد؟ لین نورتون و پیتر بیکر در کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه (Fat Loss Forever) شما را با ظریف‌ترین نکات ناگفته در بحث کاهش وزن آشنا می‌کنند تا جواب این سوالات مشکل‌ساز را پیدا کنید.

امروزه بیشتر از 40 درصد بزرگسالان دچار چاقی مرضی هستند و گروه بزرگتری نیز اضافه وزن دارند. با مشاهده‌ی این وضع شاید نتیجه بگیریم وزن معضل همیشگی نوع بشر بوده، اما حقیقت چیز دیگری است. چاقی مشکل انسان مدرن است، زاییده‌ی سبک زندگی، تغذیه، رسانه و ژنتیک. در این اثرِ لین نورتون (Layne Norton) و پیتر بیکر (Peter Baker) با تاثیر تمام موارد فوق بر وضعیت جسمانی آشنا می‌شوید اما تفاوت کتاب حاضر نه در موضوع، بلکه در روش علمی و دقیقی است که نویسندگان برای انتقال یافته‌های خود انتخاب کرده‌اند.

البته شما رژیم غذایی، میزان کالری و تناسب بین گروه‌های غذایی، شیوه‌ی ورزش و بسیاری عوامل دیگر که جزئی ضروری از رژیم‌های کاهش وزن هستند را نیز در کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه خواهید یافت اما فصل‌های شانزده‌گانه کتاب بیشتر از لاغری، بر شناخت دقیق بدن تمرکز دارند. اینکه چرا بعد از رژیم قادر به حفظ وزن خود نیستیم یا عدد ترازو مدت‌هاست در یک نقطه ثابت مانده قبل از هر چیز تحت تاثیر میراث ژنتیکی است که از قرن‌ها قبل به ما منتقل شده‌.

خصوصیاتی که باعث می‌شوند جسم ما سرسختانه در مقابل همه‌ی تلاش‌هایمان مقاومت کند - لاغری مفرط با وجود اشتهای زیاد، چاقی شدید یا عدم کاهش وزن با وجود گرسنگی‌های طولانی- همگی در این ارثیه‌ی اجباری ریشه دارند. خوشبختانه با آموزش‌های لین نورتون و پیتر بیکر می توانید وضعیت کنونی جسمتان را تغییر دهید، اما به یاد بسپارید که بدن نه ابزاری برای کسب محبوبیت یا وسیله‌ی نقلیه مغز بلکه خانه‌ی اول ما در این دنیاست و مانند هر ساختمان دیگر، باید مراقب پایه‌های محکم آن باشیم.

کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید لاغر شوید و لاغر بمانید و از رژیم‌های متعدد و کاهش وزن ناامید شده‌اید، شنیدن این کتاب صوتی کمک فراوانی به شما خواهد کرد.

در بخشی از کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه می‌شنویم

دقیقا مانند داستان پروتئین‌ها، خیلی از مردم هنگامی که از فواید فیبر باخبر می‌شوند، بیش از حد آن‌ها را مصرف می‌کنند. همواره به خاطر داشته باشید که بیشتر همیشه به معنی بهتر نیست و این موضوع تقریبا درباره‌ی همه‌چیز صدق می‌کند. زیاده‌روی چیز خوبی نیست حتی اگر در مورد خوبی آن را انجام دهید. در حقیقت مصرف بی‌رویه‌ی فیبرها می‌تواند منجر به فشار بیش از حد به دستگاه گوارش، یبوست و اخلال در جذب برخی مواد معدنی و ویتامین‌ها شود. همچنین ممکن است باعث شود احساس پف‌آلود بودن بکنید.

من (دکتر نورتون) شاگردی داشتم که مقادیر مصرفی سبزیجاتش را ثبت و کنترل نمی‌کرد و روزانه حدود یک کیلوگرم بروکلی می‌خورد. یک روز به من گفت که همیشه احساس پف‌آلود بودن و کسالت دارد. من به او توصیه کردم مصرف کلم بروکلی را از 10 تا 12 وعده در روز به 3 تا 4 وعده کاهش دهد او پس از 48 ساعت نمی‌توانست تغییرات ایجاد شده و بهبود حالش را باور کند. خاطرتان باشد که سبزیجات و فیبر، حجم غذا را افزایش می‌دهند و این فوق‌العاده است اما از طرفی فیبر باعث جذب آب به درون مسیر گوارشی می‌شود، چنین اثری موجب احساس سیری بیشتر می‌شود اما در صورت زیاده‌روی می‌تواند موجب ورم و احساس پف‌آلودگی نیز بشود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
65 دقیقه
پیشگفتار و فصل اول: رژیم‌ها شکست می‌خورند
50 دقیقه
فصل دوم: تعادل انرژی و دلیل اهمیت آن
50 دقیقه
فصل سوم: سیستم دفاعی بدن
73 دقیقه
فصل چهارم: کدام راه واقعا جواب می‌دهد؟
27 دقیقه
فصل پنجم: رژیم انعطاف پذیر
44 دقیقه
فصل ششم: از کجا شروع کنیم: چند کالری بخوریم؟
55 دقیقه
فصل هفتم: درشت‌مغذی‌ها و هرآنچه لازم است درباره‌ی آن‌ها بدانید
41 دقیقه
فصل هشتم: مشخص کردن مقادیر درشت‌مغذی‌های دریافتی
31 دقیقه
فصل نهم: دفاع در مقابل سیستم دفاعی
37 دقیقه
فصل دهم: رژیم را شروع کردید، حال تکلیف چیست؟
44 دقیقه
فصل یازدهم: رژیم بعد از رژیم
30 دقیقه
فصل دوازدهم: رژیم کیتوژنیک
35 دقیقه
فصل سیزدهم: ملاحظات ویژه
68 دقیقه
فصل چهاردهم: پرده‌برداری از چرندیات دنیای تغذیه
33 دقیقه
فصل پانزدهم: مکمل‌ها
13 دقیقه
فصل شانزدهم: فرجام

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه
نویسنده،
مترجمپروا مناف زاده اسدی
ناشر چاپیانتشارات نور دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه صوتی
۱۴۲۰۰۰ 71000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه

Meshking
۱۴۰۲/۱۰/۶
این کتاب شامل مجموعه اطلاعاتی دقیق و تکمیل در حوزه تغذیه و رژیم غذایی است که توسط دو متخصص حرفه‌ای به رشته تحریر درامده..
پیتر بیکر و لین نورتون، در ادامه همکاری‌های مشترکشان و درپی تحقیقات و مطالعات فراوان این کتاب رو تألیف کرده‌اند..
نکته مهم و قابل ذکر درباره کتاب:
مطالعه این کتاب برای که
افرادی بشکل تخصصی در رشته تغذیه فعالیت دارند حتما مفیده و حتی واجب. اما برای افرادی که صرفا قصد دارند وزن کم کنند و بدنبال یک رژیم مناسب کاهش وزن هستند قدری سنگین و زیادیه! درواقع محتوای کتاب بیشتر تخصصی است تا عمومی هرچند که به زبان ساده ارائه شده. البته که اگر وقت و حوصله کافی دارید یا علاقه مند به حوزه تغذیه، سلامت یا فعال تربیت بدنی یا ورزش حرفه‌ای هستید، مطالعه کامل و دقیق کتاب میتونه براتون جذاب و رضایت بخش باشد.
sepideh mihanzadeh
۱۴۰۲/۸/۲۳
داستان رژیم و انواع آن را بیان می‌کندو در کل دید روشن و تازه‌ای به ما می‌دهدو با انواع کلاه برداری‌ها در این راه ما را آشنا می‌کند.
در ضمن این کتاب به روش علمی و مفصل سیستم بدن و نحوه تاثیر رژیم گرفتن و اتفاقاتی که در این پروسه برای بدن ما می‌افتد به طور ساده و کامل شرح می‌دهد.
مارا با چربی و و
سوزی، سیستم سوخت ساز بدن آشنا می‌کند. به نظرم ارزش مطالعه دارد به ویژه برای کسانی که در حال وزن کم کردن هستندو در پروسه رژیم چربی سوزی قرار گرفته‌اند.
افسانه دشتی پور
۱۴۰۱/۹/۳
بسیار عالی است و مطالبی را یاداوری می‌کند که شاید از قبل هم می‌دانستیم ولی به ان اهمیتی نمیدادیم و حالا می‌فهمیم که همین کارهای کوچک در صورتی که تداوم داشته باشد باعث موفقیت می‌شود
سپهر ودایع خیری
۱۴۰۲/۸/۲۹
بدک نیست ولی کاش در سرفصل اول یا توضیحات میگفت برای تثبیت وزنه بیشتر تا کاهش وزن، مثلا برای کسایی مثل من که وزن کم نمیکنم مفید نبود، حتی اون رژیم معکوس و... فایده‌ای نداشت
انسیه افشار
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
من خیلی این کتاب و دوست داشتم اطلاعات خیلی خوبی ارائه میداد و صدا و خوانش گوینده هم عالی بود
mokhtarilaleh8@jmail.com
۱۴۰۱/۹/۱۸
شدنی است ولی نه سریع ونه آسان نظم بیشتر حدو مرز بیشترورزش بیشتر
Sanaz Mahmoodian
۱۴۰۲/۱/۱۲
یکم سخت بیان شده مطالب. باید با حوصله گوش بدهید
فاطمه سوسن آبادی
۱۴۰۱/۸/۲۹
بستگی داره چقدر رژیم گرفته باشی از پایه بهت یاد میده چطوری رفتارهاتو عوض کنی
نرگس گرامی
۱۴۰۱/۸/۲۵
برای کسانی که به رژیم و سلامتی اهمیت میدن اطلاعات خوبی میده
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه

برای دریافت کتاب صوتی چربی سوزی برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.