نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مسئله مرگ و زندگی - مریلین یالوم

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Stls
۱۴۰۲/۶/۳
همونطور که از معرفی کتاب هم مشخصه کتاب موضوع مرگ رو از زاویه نگاه اروین یالوم به زندگی زوجی و فردی خودش بررسی می‌کنه، کتاب می‌تونه جزئیات دقیقی رو از نگاه یک روانشناس (با سابقه عشق و زندگی متاهلی طولانی) به تجربه‌ی فقدان و سالمندی برای شما ترسیم کنه.
طبیعتا با دانستن تمام این جزییات باز هم معمای پیچیده زندگی و مرگ و هیجانات گیج کننده و منفی اون سر جای خودشون هستن و کتابهایی از این دست صرفا می‌تونن مسیر راه تا مرگ رو روشن تر کنن و شاید بتونن پیش بینی دقیقتری به ما از روزهایی که منتظر مرگ خودمون و عزیزانمون هستیم بدن و ما رو آماده تر کنن. براتون زندگی خوب آرزو می‌کنم.
الناز صیادی
۱۴۰۲/۶/۱۲
اورین یالوم همیشه برای کسانی که کتابهاش رو میخونن الهام بخش و تسکین دهنده است. مخصوصا این داستان واقعا برای من تسکین دهنده بود. من به تازگی در چنین شرایط مشابهی که در داستان زندگی اروین بوده قرار گرفتم و گوش دادن به این کتاب برای بیشتراز چندبار تونست تسکینی بر درد از دست دادن عزیزی باشه که بی شباهت با مرلین عزیز اروین نبود.... سپاس بیکران از شما و همچنین راوی‌های بسیار عالی که جدابیت و گیرایی داستان رو چند برابر کردن
پدرام تابعین
۱۴۰۲/۲/۱۴
گوینده‌ها عالی بودن، خیلی روان و خوش حس و متناسب ادا میکردن سطور کتاب رو، ممنونم ازشون.
حتما بشنوید این اثر ارزشمند رو، نوع نگاهتون رو طوری تغییر میده که بعد از تموم شدن خیلی بیشتر از قبل قدردان حضور عزیزانتون خواهید بود.
.
۱۴۰۲/۶/۴
کتابی زیبا که از زاویه متفاوتی به موضوع زندکی و مرگ پرداخته کنار هم بودن و لحظه لحظه قدر زندگی را دونستن قدر شناس عزیزان و نعمتهای زندگی باشیم.
Farshid Sadatsharifi
۱۴۰۱/۹/۹
کتابی مهم از یالوم دوستداشتنی؛ به کوشش مترجمی کاربلد که اجراهای گوش نواز هم آن را دلنشین تر کرده. شنیدن بر همه واجبست
saeed
۱۴۰۳/۱/۱۸
کتاب بسیار ارزشمند که برای برای دوم مطالعه میکنم
ساناز اسعدی
۱۴۰۲/۸/۲۵
کتاب‌های یالوم همیشه عالی است و این کتاب هم همینطور
من خودم
۱۴۰۲/۸/۱۷
یعنی میشه اروین یه کتاب دیگه هم بنویسه؟!
خدا کنه
مونا منتها
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
بی نظیر بود. هم راویان و هم موضوع کتاب
داود بختیاری
۱۴۰۱/۹/۲۰
در کل شنیدن یک بار را پیشنهاد میکنم