نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی - علی رحیم بخش

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
بابک نیکوئیان
۱۴۰۱/۹/۱۲
بینهایت کتاب عالی و آموزنده ایی است، فقط متاسفانه مطالبش ناکافی میباشد یعنی در نهایت هیچ راهکار عملی ایی برای خروج روح از جسمتان، ارائه نمیدهد، ولی در همین حد ِ کم هم، اطلاعات بسیار صحیح و ذی قیمتی را در اختیار شنونده میگذارد. به نظر من برای خروج از جسم باید فرد بتواند خود را توسط (خود هیپنوتیزم) به مراحل خوبی از خلسه وارد نماید و این کلید ِ کار میباشد، برای من خروج روح از جسم، فواید عملی بیشماری داشته است مثلا سالها بود که از بی خوابی و خستگی مزمن و شدیدی رنج میبردم که با هیچ راهکاری حل نمیشد، ولی الان با خروج روح از بدنم، به خوابی بسیار عمیق میروم و عمیقا خستگی جسمی و روحی‌ام، برطرف میشود، ثانیا در مسافرتها در ماشین نیز با این تکنیک، بر خلاف گذشته، میتوانم به خواب بسیار عمیقی بروم به گونه ایی که در مقصد تمام خستگیهایم از تنم خارج شده است، همچنین گشت و گذار روح در خارج از بدن، لذت و شادی بینهایتی به شما ارزانی میدارد، مانند اینست که شما دهها میلیون تومان هزینه کرده اید و به تور گشت و گذار در اروپا رفته اید و اثرش هزاران برابر مدیتیشن و سایر تکنیک هاییست که تا به امروز بنده امتحان کرده ایم، چون این موضوع تلقینی نیست و کاملا تمام مشاهدات و احساسات شما واقعی میباشد و در حین این گشت و گذار مغز شما هم عمیقا آرامش یافته و استراحت میکند و میتوانید با راهنمای معنوی خود نیز دیدار داشته باشید و... البته افراد پیشرفته، میتوانند به مکاشفات در عالم معنا نیز بپردازند که بنده فعلا به آن سطح نرسیده‌ام ولی تا همین حد هم، با رفع خستگی‌ام، انرژی‌ام در زندگیه روزمره ام، چندین برابر شده است، و میتوانم با شادابی و توانایی و تمرکز و کارایی بسیار بالاتری به کارهای روزانه بپردازم...
Bahman Beiranvand
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
آقای رحیم بخش! کتاب‌های کریشنا مورتی را بخون. کتاب‌های جف فوستر را بخون. کتاب‌های جان کابات زین را بخون. کتاب دیسپنزا را بخون. کتاب‌های اکهارت تول را بخون. فیلم دوگن استاد ذن را ببین! کتاب هیچ مطلبی را ارائه نکرده جز یک تعریف سطحی از برون فکنی و نام بردن از چند اصطلاح که به هیچ‌کدام هم نپرداخته.
علی رحیم بخش
۱۴۰۲/۸/۱۹
عزیزان، همانگونه که قبلا گفتم؛ قطره را می‌توان در اقیانوس جای داد ولی جای دادن اقیانوس در قطره ناممکن است. به همین خاطر تداوم این مباحث ژرف در الباقی کتاب‌هایم از جمله تمرینات برون فکنی روح و سایر موارد آن در کتاب بی نهایت عشق د دسترس هنر آموزان بنده قرار دارد.
شادو سلامت باشید.
Fk
۱۴۰۲/۸/۲۰
کتاب بسیار خوب عالی می‌باشد که در دسته‌ی علوم هیپنوتیزم و متافیزیک نویسنده خیلی خوب در سطح مبتدی برای فهم راحت شنونده متنی روان رو بکار گرفته و صدای گوینده متن نیز همچین موجب جذابیت کتاب شده است.
مهدی زمانی
۱۴۰۲/۷/۱۸
مثل داروی تلخی تا آخر گوش دادم خواننده کتاب واقعا آزارم داد لطفا در انتخاب گوینده یا همان راوی متن دقت بیشتری بعمل آورید
ali Biti
۱۴۰۲/۲/۲۱
به نظرم برای کسانی که به این علوم علاقه مند هستند کمک خواهد کرد هرچند که به این سادگیا نیست ولی کتاب جالبی بود.
ابوالفضل اصلانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
کتاب کاملی از نظر توضیحات و روشهای کامل برون فکنی نیست و همچنین کیفیت صدای خوبی ندارد
علیرضا منتشلو
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
خواننده کتاب اصلا خوب نمیخونه و تکرار زیاد بسیاری از کلمات واقعا خسته کننده است در کل کتاب خوبی نبود
Dani
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
صداش حس خیلی قشنگی داشت غیر از محتوا کتاب که عالی بودن، ممنون
فرزانه غفاری
۱۴۰۲/۸/۱۷
با سلام، من کتاب را خواندم کتاب خوبی بودولی مطالب آن کافی نبودند.
مریم نوری
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
مسخره‌ترین روش خواندن و کتاب نوشتن به نظرم
اصلا خوب نیست پول حروم کردنه
معصومه شهبازی
۱۴۰۱/۹/۲۶
واقعا از کتابش خوشم اومد
قاسم محمدی
۱۴۰۲/۱/۲۷
سلام کتابیست عالی و درخور توجه برای حقیقت جویان
خشایار نایبی
۱۴۰۱/۱۱/۱
خوانش افتضاحه بسیاری از جملات و کلمات اشتباه خوانده میشود
Arshia
۱۴۰۳/۱/۱۶
کتابی بسیار عالی و خوب
فاطمه پاکدامن
۱۴۰۲/۳/۲۷
تمرینات تمرکز خوب بود در این کتاب