معرفی و دانلود کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی

عکس جلد کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی

کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی یکی از پرطرفدارترین آثار با محوریت جداسازی روح از بدن است. علی رحیم بخش در این اثر تجربیات معنوی خود را با شما به اشتراک می‌گذارد زیرا باور دارد حیاتی فراتر از دنیای مادی به انتظار شما نشسته، قلمرویی پاک و برتر که بدون شناخت آن تصور هیچ سعادتی برای انسان ممکن نیست... .

درباره‌ی کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی

اگر حتی برای زمانی کوتاه بدون چشم مسلح به خورشید نگاه کنیم، چشم ما آسیب خواهد دید. در دنیای اطرافمان نیز علومی هست که اگر بدون مطالعه کافی و تجربه در پی فراگیری و انجام آن‌ها باشیم، موفقیت چندانی کسب نخواهیم کرد یا لطمات جسمی و روحی متعددی را متحمل خواهیم شد. پرورش روح یکی از همین دانش‌های گرانبهاست که باید با راهنما قدم به ساحتش بگذاریم و علی رحیم بخش در کتاب صوتی اقیانوس این وظیفه‌ی خطیر را برعهده می‌گیرد.

نویسنده که در سال‌های کودکی تجربیاتی باورنکردنی از تماس با دنیای ماوراء داشت تصمیم گرفت علاقه‌اش به پرواز روح را با جدیت دنبال کند. او حاصل سال‌ها تلاش و جستجوی خویش را با قلمی دلسوزانه گردهم آورد تا دیگر مسافران راه حقیقت نیز از یافته‌های او استفاده ببرند. کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی، شما را با جهان‌های هفتگانه آشنا می‌سازد، قلمروهایی فراتر از ماده و اشیا که در آن تمایلات زمینی به فراموشی سپرده می‌شوند. روح انسان آن‌جا از آتش سوزانِ خواسته‌های مادی در امان است، فکر و ذکری جز ستایش پروردگار ندارد و جان از لکه‌ی گناهان گذشته‌اش می‌شوید.

البته رسیدن به این مرحله برای تمام افراد یکسان نیست و تاکنون کسی نتوانسته از جهان چهارم فراتر برود. اما نگذارید کمال‌طلبی مانع حقیقت‌جویی شما شود! برای یافتن آنچه روحتان قادر به انجامش هست آستین‌ها را بالا بزنید، خطر کنید و همراه با توصیه‌های علی رحیم بخش پا به جاده بگذارید. آنچه خارج از مرزهای دنیای مادی قرار دارد با هیچ اندیشه‌ای قابل تصور نیست زیرا رسیدن به چنین جایگاهی در گرو رستگاری است. ساده‌اندیشی است اگر بگوییم تنها با تهیه این اثر قادر به پشت سر گذاشتن تمایلات زمینی هستید اما بدون شک بعد از شنیدن کتاب صوتی اقیانوس دیگر هدایای کم‌ارزش جهان خاکی شما را راضی نخواهند ساخت. روح شما مانند میلیاردها انسان دیگر در تمنای بیداری است پس لطفا به صدای آن گوش فرا دهید و در مسیر آگاهی قدم بگذارید، به این امید که حیات شایسته‌ی انسان را کشف کنید.

کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به مباحث ماوراءالطبیعه علاقه دارند از آموزه‌های این اثر بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی می‌شنویم

تمرکز فکر یکی از اعمال مهم و اساسی پرورش استعداد مدیومی است. اصولا مدیوم که فرد واسطه‌ی این جهان و آن جهان است، در صورت نداشتن تمرکز فکری خوب نمی‌تواند رابطه خود با آن دنیا را برقرار سازد، از همین رو باید در پرورش کامل تمرکز فکری خویش تا آن‌جا که در توان دارد تلاش و کوشش کند. یکی دیگر از موارد بهتر انجام دادن عمل برون‌فکنی روح درباب تمرکز فکر این است: به هاله ماه در شب‌هایی که ماه پرنور است برای لحظاتی چند خیره شویم و سعی کنیم که غیر از هاله ماه همه‌چیز را از دیدگاه خویش با تمرکز فکر محو سازیم. این عمل علاوه بر پرورش تمرکز فکر در بازتر و وسیع‌تر شدن فکر نیز مثمر ثمر می‌باشد.

به‌خاطر دارم پس از آنکه سعی کردم عمل برون‌فکنی روح را به‌طور ارادی انجام دهم، یکی از مواردی که ارواح جهت سریع‌تر انجام شدن عمل برون‌فکنی روح برایم توصیه کرده بودند این بود که مدت هفت دقیقه در شب‌هایی که هاله ماه پرنور است به آن خیره شده و تمرکز فکر نمایم. البته عمل پاک کردن فکر از همه چیز، کار دشواری است، ولی اگر کسی به انجام این عمل موفق شود، حتی می‌تواند با قدرت فکری خویش اجسام را نیز حرکت داده و بسیاری از موارد دیگر را نیز انجام دهد که ذکر آن‌ها به درازا می‌کشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
پیش‌آگاهی
3 دقیقه
پیام ارتباط
14 دقیقه
برون‌فکنی
37 دقیقه
تمرکز فکر
9 دقیقه
آرامش درون
18 دقیقه
ایمان به انجام عمل و از بین بردن شک و دودلی
10 دقیقه
خودهپینوتیزم یا تلقین به خود
14 دقیقه
اراده استوار
10 دقیقه
خستگی جسمی و نوع غذایی که می‌خوریم
10 دقیقه
سکوت و تاریکی
23 دقیقه
ترس
23 دقیقه
حالا بیایید با هم برون‌فکنی روح را انجام دهیم
22 دقیقه
سفرهای ذهنی یا پرواز ذهن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی
نویسنده
راویعلی رحیم بخش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی

بابک نیکوئیان
۱۴۰۱/۹/۱۲
بینهایت کتاب عالی و آموزنده ایی است، فقط متاسفانه مطالبش ناکافی میباشد یعنی در نهایت هیچ راهکار عملی ایی برای خروج روح از جسمتان، ارائه نمیدهد، ولی در همین حد ِ کم هم، اطلاعات بسیار صحیح و ذی قیمتی را در اختیار شنونده میگذارد. به نظر من برای خروج از جسم باید فرد بتواند خود را توسط (خود هیپنوتیزم) و به مراحل خوبی از خلسه وارد نماید این کلید ِ کار میباشد، برای من خروج روح از جسم، فواید عملی بیشماری داشته است مثلا سالها بود که از بی خوابی و خستگی مزمن و شدیدی رنج میبردم که با هیچ راهکاری حل نمیشد، ولی الان با خروج روح از بدنم، به خوابی بسیار عمیق میروم و عمیقا خستگی جسمی و روحی‌ام، برطرف میشود، ثانیا در مسافرتها در ماشین نیز با این تکنیک، بر خلاف گذشته، میتوانم به خواب بسیار عمیقی بروم به گونه ایی که در مقصد تمام خستگیهایم از تنم خارج شده است، همچنین گشت و گذار روح در خارج از بدن، لذت و شادی بینهایتی به شما ارزانی میدارد، مانند اینست که شما دهها میلیون تومان هزینه کرده اید و به تور گشت و گذار در اروپا رفته اید و اثرش هزاران برابر مدیتیشن و سایر تکنیک هاییست که تا به امروز بنده امتحان کرده ایم، چون این موضوع تلقینی نیست و کاملا تمام مشاهدات و احساسات شما واقعی میباشد و در حین این گشت و گذار مغز شما هم عمیقا آرامش یافته و استراحت میکند و میتوانید با راهنمای معنوی خود نیز دیدار داشته باشید و... البته افراد پیشرفته، میتوانند به مکاشفات در عالم معنا نیز بپردازند که بنده فعلا به آن سطح نرسیده‌ام ولی تا همین حد هم، با رفع خستگی‌ام، انرژی‌ام در زندگیه روزمره ام، چندین برابر شده است، و میتوانم با شادابی و توانایی و تمرکز و کارایی بسیار بالاتری به کارهای روزانه بپردازم...
Bahman Beiranvand
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
آقای رحیم بخش! کتاب‌های کریشنا مورتی را بخون. کتاب‌های جف فوستر را بخون. کتاب‌های جان کابات زین را بخون. کتاب دیسپنزا را بخون. کتاب‌های اکهارت تول را بخون. فیلم دوگن استاد ذن را ببین! کتاب هیچ مطلبی را ارائه نکرده جز یک تعریف سطحی از برون فکنی و نام بردن از چند اصطلاح که به هیچ‌کدام هم نپرداخته.
علی رحیم بخش
۱۴۰۲/۸/۱۹
عزیزان، همانگونه که قبلا گفتم؛ قطره را می‌توان در اقیانوس جای داد ولی جای دادن اقیانوس در قطره ناممکن است. به همین خاطر تداوم این مباحث ژرف در الباقی کتاب‌هایم از جمله تمرینات برون فکنی روح و سایر موارد آن در کتاب بی نهایت عشق د دسترس هنر آموزان بنده قرار دارد.
شادو سلامت باشید.
Fk
۱۴۰۲/۸/۲۰
کتاب بسیار خوب عالی می‌باشد که در دسته‌ی علوم هیپنوتیزم و متافیزیک نویسنده خیلی خوب در سطح مبتدی برای فهم راحت شنونده متنی روان رو بکار گرفته و صدای گوینده متن نیز همچین موجب جذابیت کتاب شده است.
مهدی زمانی
۱۴۰۲/۷/۱۸
مثل داروی تلخی تا آخر گوش دادم خواننده کتاب واقعا آزارم داد لطفا در انتخاب گوینده یا همان راوی متن دقت بیشتری بعمل آورید
ali Biti
۱۴۰۲/۲/۲۱
به نظرم برای کسانی که به این علوم علاقه مند هستند کمک خواهد کرد هرچند که به این سادگیا نیست ولی کتاب جالبی بود.
ابوالفضل اصلانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
کتاب کاملی از نظر توضیحات و روشهای کامل برون فکنی نیست و همچنین کیفیت صدای خوبی ندارد
علیرضا منتشلو
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
خواننده کتاب اصلا خوب نمیخونه و تکرار زیاد بسیاری از کلمات واقعا خسته کننده است در کل کتاب خوبی نبود
Dani
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
صداش حس خیلی قشنگی داشت غیر از محتوا کتاب که عالی بودن، ممنون
فرزانه غفاری
۱۴۰۲/۸/۱۷
با سلام، من کتاب را خواندم کتاب خوبی بودولی مطالب آن کافی نبودند.
مریم نوری
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
مسخره‌ترین روش خواندن و کتاب نوشتن به نظرم
اصلا خوب نیست پول حروم کردنه
معصومه شهبازی
۱۴۰۱/۹/۲۶
واقعا از کتابش خوشم اومد
قاسم محمدی
۱۴۰۲/۱/۲۷
سلام کتابیست عالی و درخور توجه برای حقیقت جویان
خشایار نایبی
۱۴۰۱/۱۱/۱
خوانش افتضاحه بسیاری از جملات و کلمات اشتباه خوانده میشود
Arshia
۱۴۰۳/۱/۱۶
کتابی بسیار عالی و خوب
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی

برای دریافت کتاب صوتی اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.