نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باز کردن چشم سوم - نیرا کورانا‮‬

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Omid Sadeghi
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
کتاب چشم سوم بسیار جالب توجه و مطالبی از گیاهان برای کمک به پاکسازی و باز شدن چشم سوم که در هر جایی گفته نشده چندین بار نیاز به مطالعه و نت برداری و کسانی که در پی فعال کردن این پدیده عظیم الاهی که به ودیعه گذاشته شده هستن باید پشتکار و تداوم در هر تمرین داشته باشن و چند سال وقت صرف کنن و به مطالعه کتب مختلف بپردازن و و معدود افرادی با این توانایی کامل مواجه میشوند اینجا از خطرات و پیش فعال شدن صحبت شده و تلقینات و عبارات تاکیدی قدرتمندی برای تغییر باور درونی برای رشد افکار برای به سمت بیداری و باز شدن چاکرا قرار داره که گوش دادن مداوم به انها باعث اعتماد بیشتر به خود درونی‌تان میشود خاندن کتاب برای کسانی که بدنبال اگهی درونی و رشد چاکرا هستند توصیه میکنم شاد و غرق در نور الاهی باشید
بهار نافذ
۱۴۰۲/۲/۳۰
کتاب مفیدی هست برای افرادی که به تازگی با چاکراها آشنا شدن و عطش بیدار سازی چشم سوم دارن، ولی برای افرادی که تکنیک‌های پیشرفته یوگا و مدیتیشن و تمرینات چاکراها رو انجام دادن تکنیک جدیدی ارائه نشده، تکنیک پورتال جالب بود، و تکنیک تراتاکا بطور سنتی در یوگای تردیشنال با شعله‌ی شمع انجام میگیره.
در کل از شنیدن کتاب لذت بردم.
سپاسگزارم
شاهپور
۱۴۰۲/۱/۲
کتاب خیلی خوب هست
مطالب مفید هستن و جواب میدن با تمرین زیاد
بیشتر در قسمت گوینده من مشکل داشتم که لحن گوینده باعث خواب آلودگی میشه بهتر هست شما سرعت را از منو ابزار بالا ببرید روی 1. 3x خوب میشه
امیر حسینی
۱۴۰۳/۱/۱۱
سلام، یکی از راههای ارتباط با عالم ماورا باز شدن چشم سوم است. این کتاب صوتی راه رسیدن به آنرا بسیار نزدیک و آسان نموده است مطالعه این کتاب رو به همه دوستان توصیه می‌کنم.
رقیه صباحی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
، سلام روزتون بخیر و شادی. ممنونم از کتابراه. کتاب فوق العاده است من از شما خواهش میکنم در انتخاب خوانش دقت کنید متاسفانه بد بود.
حسین
۱۴۰۲/۷/۱۷
کتاب با ارزش و خوبیه برای کسانی که تازه به فکر فعال سازی غده پینه آل افتادن به طور مفید توضیح داده
امیرعطا نجفی
۱۴۰۲/۶/۱۲
خیلی روی تغذیه تمرکز کرده ولی کتاب خوبیه از راه‌های مراقبه هم کم کفته
M.SN
۱۴۰۲/۴/۶
با سلام کتاب جامعی هست بهتر از کتابای دیگه ای که درمورد چشم سوم صحبت میکنند هست
رضا پیک فلک
۱۴۰۱/۹/۲۷
چیزی که میبایست خودت بصورت شهودی درک کنی
saba
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
عالی بود خیلی خیلی مفید بود حتما بخونیدش.
یوسف فرید نوبرزاده
۱۴۰۲/۸/۲۱
من صدای گوینده دوست نداشتم و تمرکز نمیگرفتم
هدیه 🪴
۱۴۰۲/۲/۲۴
کتاب بسیار جالب ‌شگفت انگیزی بود استفاده کردم
ممنونم
محمدرضا زنده دل
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب خیلی خوب و کاربردی‌ای بود.