معرفی و دانلود کتاب صوتی باز کردن چشم سوم

عکس جلد کتاب صوتی باز کردن چشم سوم
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باز کردن چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باز کردن چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باز کردن چشم سوم

با کتاب صوتی باز کردن چشم سوم راه دستیابی به شهود حقیقی را پیدا کنید! نیرا کورانا در این اثر باید و نبایدهای گشودن چشم سوم را به شما آموزش می‌دهد تا با راهنمایی‌های او، سفری امن در مسیر خودشناسی و عرفان داشته باشید.

درباره‌ی کتاب صوتی باز کردن چشم سوم

حضور چشم سوم در ادبیات و ادیان تاریخچه‌ای طولانی دارد. هندویان، بودیسم و تائوییسم احتمالا اولین افرادی بودند که به آن اشاره کردند. همچنین اگر فارغ از قدرت ویژه‌ی این چاکرا -مرکز انرژی بدن- به جستجو در منابع گوناگون بپردازیم ردپای آن را در عرفان نیز خواهیم یافت. کتاب صوتی باز کردن چشم سوم (Third Eye Awakening: A Simple Guide to Understand the Fundamentals of Third Eye Awakening) نوشته‌ی نیرا کورانا‮‬ (Nyra Khurana) با گوشه چشمی به آثاری که از گذشتگان به ما رسیده روش گشایش چشم سوم را به شما آموزش می‌دهد تا از تمام ظرفیت‌های معنوی‌تان بهره ببرید.

چشم سوم که به‌عنوان چاکرای ششم نیز شناخته می‌شود نماینده‌ی بصیرت عرفانی است. همه‌ی ما با دو چشم در صورتمان به دنیا می‌آییم که ابزار مشاهده‌ی دنیای فیزیکی هستند اما تعداد اندکی از وجود چشمی دیگر آگاه هستند. این پنجره‌ی روحی، چشم درونی یا ذهنی، چشم سوم، چاکرای ششم یا هر نام دیگری که مناسب می‌دانید دریچه‌ای برای ورود به قلمروهای درونی و آگاهی برتر است. اشخاص معدودی با چشم سوم باز متولد می‌شوند اما بیشتر افراد حتی برای یافتن جایگاه آن به کمک نیاز دارند و آموزه‌های کتاب صوتی باز کردن چشم سوم در این نقطه به کار می‌آیند.

چشم سوم راهنمای ما برای مشاهده‌ی واقعیات دنیاست، کلیدی برای درک چیستی روح که درکی فراتر از جهان مادی به شما ارائه می‌دهد. نظرات گوناگونی درباره‌ی جایگاه آن قرار دارد اما به‌شکل سنتی چشم درونی را وسط پیشانی به تصویر می‌کشند. باز کردن چشم سوم -اگر به درستی انجام شود- برای فرد روشنگری به دنبال می‌آورد و بینش‌های مذهبی به او می‌بخشد. تمرکز قوی، قدرت درک حقایق پنهان و هماهنگی با ارتعاشات کیهانی از مزایای گشودن چشم درونی هستند. با این حال مراقب باشید! فعالیت بیش از حد آن ممکن است عواقبی ناخوشایند به دنبال داشته باشد. برای پرهیز از اشتباهات رایج این عمل، کتاب صوتی باز کردن چشم سوم از نشر صوتی جزیره‌ی کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ اثری محبوب، کاربردی و دقیق که شما را قدم به قدم در ورود به قلمروهای معنوی همراهی و از خطرات این سفر معنوی محافظت می‌کند.

شایان ذکر است که یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان ترجمه‌ی کتاب باز کردن چشم سوم را برعهده داشته‌اند.

کتاب صوتی باز کردن چشم سوم مناسب چه کسانی است؟

کسانی که به تمرینات معنوی و رسیدن به ذهن‌آگاهی علاقه‌مند هستند و می‌خواهند چگونگی فعال‌سازی چاکرای چشم سوم را بیاموزند، این کتاب را دوست خواهند داشت.

در بخشی از کتاب صوتی باز کردن چشم سوم می‌شنویم

اولین چیزی که باید در مورد چشم سوم بدانید این است که همه چنین چشمی دارند و از طریق آن است که ظرفیت فراروانی ما به دست می‌آید. وقتی در مورد چیزی احساس می‌کنید، و معلوم می‌شود احساستان درست است، یکی از رایج‌ترین موارد استفاده از چشم سوم تلقی می‌شود. وقتی بر اساس آن عمل می‌کنید از چشم سومتان استفاده می‌کنید. این حسی است که می‌توان آن را تقویت کرد و باز کردن آن به شما امکان می‌دهد با دنیای معنوی اطراف خود ارتباط برقرار کنید.

چشم سوم جزء طبیعی وجود شماست که باعث می‌شود الگوهای زندگی خود را ببینید. از حواس دیگر برای انتقال این الگوها استفاده می‌کند و شما را قادر می‌سازد آن‌ها را شناسایی کرده و با آن‌ها روبه‌رو شوید. بدین ترتیب می‌توانید ارتباطات نامرئی ایجاد کنید که در غیر این صورت قابل دیدن نیستند و پاسخی برای نگرانی‌هایی پیدا کنید که شما را آزار می‌دهد. انرژی‌های مختلفی در اطراف شما وجود دارد، مانند هاله دورتان که از آن به عنوان روح یا نیروی حیات نیز یاد می‌شود، و ممکن است با باز کردن چشم سوم، حواستان را جلب این انرژی‌ها کنید. انرژی فقط در افراد یافت نمی‌شود بلکه در همه چیز اطراف ما، مانند گیاهان و محیط‌ها، وجود دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
فصل یک - تاریخچه و ریشه‌های مفهوم چشم سوم
32 دقیقه
فصل دو - اصول چاکراها
8 دقیقه
فصل سه - نقش رژیم غذایی در گشودن چشم سوم
35 دقیقه
فصل چهار - بیداری چشم سوم - قسمت اول
30 دقیقه
فصل چهار - بیداری چشم سوم - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل پنجم - کریستال‌ها و عطرمایه برای گشودن چشم سوم
17 دقیقه
فصل ششم - نکات مثبت و منفی چشم سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باز کردن چشم سوم
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویحجت یوسفی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باز کردن چشم سوم

Omid Sadeghi
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
کتاب چشم سوم بسیار جالب توجه و مطالبی از گیاهان برای کمک به پاکسازی و باز شدن چشم سوم که در هر جایی گفته نشده چندین بار نیاز به مطالعه و نت برداری و کسانی که در پی فعال کردن این پدیده عظیم الاهی که به ودیعه گذاشته شده هستن باید پشتکار و تداوم در هر تمرین داشته باشن و چند سال وقت صرف کنن و به مطالعه کتب مختلف بپردازن و و معدود افرادی با این توانایی کامل مواجه میشوند اینجا از خطرات و پیش فعال شدن صحبت شده و تلقینات و عبارات تاکیدی قدرتمندی برای تغییر باور درونی برای رشد افکار برای به سمت بیداری و باز شدن چاکرا قرار داره که گوش دادن مداوم به انها باعث اعتماد بیشتر به خود درونی‌تان میشود خاندن کتاب برای کسانی که بدنبال اگهی درونی و رشد چاکرا هستند توصیه میکنم شاد و غرق در نور الاهی باشید
بهار نافذ
۱۴۰۲/۲/۳۰
کتاب مفیدی هست برای افرادی که به تازگی با چاکراها آشنا شدن و عطش بیدار سازی چشم سوم دارن، ولی برای افرادی که تکنیک‌های پیشرفته یوگا و مدیتیشن و تمرینات چاکراها رو انجام دادن تکنیک جدیدی ارائه نشده، تکنیک پورتال جالب بود، و تکنیک تراتاکا بطور سنتی در یوگای تردیشنال با شعله‌ی شمع انجام میگیره.
در کل از شنیدن کتاب لذت بردم.
سپاسگزارم
شاهپور
۱۴۰۲/۱/۲
کتاب خیلی خوب هست
مطالب مفید هستن و جواب میدن با تمرین زیاد
بیشتر در قسمت گوینده من مشکل داشتم که لحن گوینده باعث خواب آلودگی میشه بهتر هست شما سرعت را از منو ابزار بالا ببرید روی 1. 3x خوب میشه
امیر حسینی
۱۴۰۳/۱/۱۱
سلام، یکی از راههای ارتباط با عالم ماورا باز شدن چشم سوم است. این کتاب صوتی راه رسیدن به آنرا بسیار نزدیک و آسان نموده است مطالعه این کتاب رو به همه دوستان توصیه می‌کنم.
رقیه صباحی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
، سلام روزتون بخیر و شادی. ممنونم از کتابراه. کتاب فوق العاده است من از شما خواهش میکنم در انتخاب خوانش دقت کنید متاسفانه بد بود.
حسین
۱۴۰۲/۷/۱۷
کتاب با ارزش و خوبیه برای کسانی که تازه به فکر فعال سازی غده پینه آل افتادن به طور مفید توضیح داده
امیرعطا نجفی
۱۴۰۲/۶/۱۲
خیلی روی تغذیه تمرکز کرده ولی کتاب خوبیه از راه‌های مراقبه هم کم کفته
M.SN
۱۴۰۲/۴/۶
با سلام کتاب جامعی هست بهتر از کتابای دیگه ای که درمورد چشم سوم صحبت میکنند هست
رضا پیک فلک
۱۴۰۱/۹/۲۷
چیزی که میبایست خودت بصورت شهودی درک کنی
saba
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
عالی بود خیلی خیلی مفید بود حتما بخونیدش.
یوسف فرید نوبرزاده
۱۴۰۲/۸/۲۱
من صدای گوینده دوست نداشتم و تمرکز نمیگرفتم
هدیه 🪴
۱۴۰۲/۲/۲۴
کتاب بسیار جالب ‌شگفت انگیزی بود استفاده کردم
ممنونم
محمدرضا زنده دل
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب خیلی خوب و کاربردی‌ای بود.
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باز کردن چشم سوم

برای دریافت کتاب صوتی باز کردن چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.