نقد، بررسی و نظرات کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند - استیو سیبولد

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Ehsan Ahady123
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
طبق نکاتی که در این اثر به آن‌ها در رابطه با ذهنیت و باورهای طبقه متوسط و ثروتمند به آن‌ها اشاره شد بنده عقیده دارم ذهنیت و باور برای هر انسان همانند ریشه برای یک درخت می‌باشد. یک درخت عظیم الجثه با استقامت و دارای شاخ و برگ‌های فراوان اما ریشه‌های آن ضعیف و کرم خورده باشد عضمت ان بی شک دوامی نداشته و پس از طی مدتی برگهایش رو به زردی و خزان گذاشته استقامتش را از دست داده حیاتش رو به افول می‌رود. فردی ثروتمند را در نظر بگیریم که دارای ثروتی بی شمار و فراوان اما طبق مطالب این کتاب دارای ذهنیت فقیر. این فرد هر چند ثروتمند که باورهای قشر طبقه متوسط را با خود یدک می‌کشد به دلیل باورهای غلط مالی میتواند از دارایی خود به خیریه به افراد نیازمند کمک کند؟ از ثروتش به جوانان در شُرُف ازدواج برای تهیه مایحتاج زندگی کمک کند؟ بی شک افرادی با چنین ذهنیتی همواره از ترس اتمام ثروتش از خرج کردن آن چه برای خود و چه برای دیگران تا حد امکان خودداری می‌کنند. این افراد در جامعه همواره از سوی اطرافیان لقب خسیس را دریافت میکنند.
مهناز نیکخواه
۱۴۰۲/۷/۲۹
مطالعه این کتاب، به خواننده آگاهی درباره طرز فکر یک فرد ثروتمند را می‌دهد. بدون شک، اولین گام در جهت ثروتمند شدن، تغییر تفکر از سمت یک فرد در طبقه متوسط به فردی در طبقه ثروتمندان است. امیدوارم، زودتر این گام را با عزمی راسخ برداریم. ترجمه کتاب، روان است و به خواننده در فهم مطالب کمک زیادی می‌کند.
سهیلا جمشیدیان
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
بهترین کتاب برای تغییر ذهنیت مالی، در زمینه مباحث مالی و ثروت کتاب‌های سطحی خیلی زیاد هستند ولی تنها کتابی که شاید برای تغییر ذهنیت مالی کافی و لازم باشه همین کتاب هستش و یک کتاب دیگر از این نویسنده تحت عنوان ۱۷۷ باور آدم حسابی‌ها وجود داره که به‌شدت هردوشون عالی هستند.
رحیم رمضانی
۱۴۰۲/۷/۶
امروزه انسان‌های زیادی پیدامیشوند که دنبال راهی برای ثروتمند شدن باشند و من به شخصه تاجایی که راه داره این کتاب رو به تمامی دوستانم معرفی میکنم چون در بین تمام کتاب‌های راجب ثروت بهترین کتاب همین است، با تشکر از عوامل موثر کتابراه در تهیه این کتاب
pardis snb
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب مفیدی هست مخصوصا برای افرادی که روی موضوع تغییر باور تمرکز دارند و تو این زمینه مطالعات دیگه‌ای هم داشتن کهباورها به چه صورت زندگی رو کنترل میکنن این کتاب میتونه کمک کننده باشه
علی
۱۴۰۲/۳/۲
یکی از بهترین نویسندگان و پژوهشگران حوزه موفقیت و ثروت استیو سیبولد هست. کامل‌ترین کتاب درباره ثروت و باورهای ثروت ساز همین کتاب هست.
آزاد پاشازاده
۱۴۰۲/۵/۱۹
اونایی که با مقاومت در مسیر ثروت سازی مقابل مواجه هستند باید بخونن چون نکات بسیار اساسی در این مورد داره
Vahid Sadeghi
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
کتاب بسیار خوبیه و نویسنده به نکات مهمی در خصوص طرز فکر ثروتمندان اشاره می‌کند
پدرام خوئینی
۱۴۰۲/۲/۸
واقعا این کتاب بهم انگیزه داد تو پول در آوردن
Jalal Abbasi
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
کتابی فوق العاده برای تغییر ذهنیت از فقر به ثروت
فاطمه کارگر فلاح
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
بنظرم این کتاب‌ی گنجِ
بیشتر از این نمیتونم توضیح بدم
فواد م
۱۴۰۱/۱۱/۶
کتابی فوق‌العاده برای تغییر باورها و زندگی
ولی اله شفعی
۱۴۰۲/۹/۱۱
سلام کتاب خوب ومفیدی هست توصیه به دوستان