معرفی و دانلود کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند: 100 باور، ایده، فکر و عادت بزرگان کسب و کار

عکس جلد کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند: 100 باور، ایده، فکر و عادت بزرگان کسب و کار
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند: 100 باور، ایده، فکر و عادت بزرگان کسب و کار

استیو سیبولد در کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند، طرز فکر، عادات و فلسفه‌ی ثروتمندان و طبقه‌ی متوسط را با هم مقایسه می‌کند و نشان می‌دهد که پولدارها در مورد پول چطور می‌اندیشند. این کتاب که حاصل چند دهه تحقیق و مصاحبه نویسنده با افراد موفق است، با 100 نکته و ایده‌ی ساده به شما می‌گوید که چطور ثروتمند شوید و از طبقه‌ی متوسط به کلاس جهانی برسید.

درباره‌ی کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند

افراد طبقه‌ی مرفه جامعه نسبت به بقیه‌ی طبقات دیدگاه‌های متفاوت‌تری درباره‌ی به سرمایه و پول دارند. آن‌ها تفکر، عادات، رفتار و فلسفه‌ی خاص خود را در پیش می‌گیرند و همین باعث می‌شود دارایی‌شان بیشتر شود. برای افراد طبقه‌ی متوسط، که بزرگ‌ترین بخش جامعه هستند، ثروتمند شدن آرزویی دورودراز محسوب می‌شود. پولدارها دست‌نیافتنی و ناشناختنی هستند و به نظر باید سال‌ها زحمت کشید تا بتوان کمی به آن‌ها نزدیک شد. اما آیا راه کوتاه‌تری وجود دارد که بتوان به آن‌ها نزدیک‌تر شد؟ استیو سیبولد (Steve Siebold) اعتقاد که دارد این اتفاق با یک استراتژی ساده کاملاً ممکن است: یاد بگیرید که ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند، از تفکر آن‌ها تقلید کنید، به آن عمل کنید و پولدار شوید!

کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند (How Rich People Think) با این ایده نوشته‌شده که به‌جای آرزواندیشی و حسرت خوردن، یاد بگیریم که طرز فکر و فلسفه‌مان را نسبت به پول تغییر دهیم. کتاب در مورد پول نیست، بلکه می‌خواهد بگوید که یک فرد ثروتمند یا به قول استیو سیبولد کلاس جهانی (در برابر طبقه‌ی متوسط) در مورد پول چطور می‌اندیشد. سیبولد برای نوشتن این کتاب نزدیک به 25 سال زمان صرف کرده و در این مدت با صدها ثروتمند صحبت کرده، سبک زندگی و شیوه‌ی کار کردنشان را زیر نظر گرفته و درباره‌ی ایده‌هایشان کنجکاوی کرده است. درنهایت او دیدگاه‌های همه‌ی آن‌ها را در کنار هم قرارداده و سرانجام توانسته به یک مسیر مشخص و دست‌یافتنی برسد.

استیو سیبولد در کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند 100 ایده و نکته‌ای را که از این افراد فراگرفته ارائه می‌کند و از ما می‌خواهد سعی کنیم این موارد را الگوی خود قرار دهیم. در هر فصل کتاب، ایده‌ی ثروتمندان و افراد طبقه‌ی متوسط با هم مقایسه می‌شود تا به‌خوبی تفاوت نگاه‌ها حس شود. اینکه یک فرد کلاس جهانی به یک مسأله‌ی مشخص چطور نگاه می‌کند و از آن به نفع خود سود می‌برد. در انتهای هر فصل نیز، یک کتاب مهم برای مطالعه در همین زمینه معرفی خواهد شد و درنهایت راهکاری برای رسیدن به طرز فکر ثروتمندان پیش پای خواننده گذاشته می‌شود. او در کتابش تلاش می‌کند نشان دهد که امکان تغییر شرایط وجود دارد. در وهله‌ی اول باید نگاهمان را به نگاه ثروتمندان نزدیک کرده و سعی کنیم مثل آن‌ها باشیم. همین باعث می‌شود تا حد زیادی شرایطمان بهبود یابد. سیبولد اشاره می‌کند که خودش هم در جوانی شکست‌خورده و سردرگم بود ولی با پی بردن به همین نکات توانست خود را نجات دهد و به ثروت دست یابد.

کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند می‌تواند منبع الهام و راهگشای مناسبی باشد و کمک می‌کند به ایده‌های بهتری در مورد کسب سرمایه برسیم. این کتاب را ساسان جعفرنیا ترجمه کرده و انتشارات زمان تغییر به چاپ رسانده است.

کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید ذهنیت‌تان را در مورد پول تغییر دهید، یاد بگیرید مثل ثروتمندان فکر کنید و در نهایت به ثروتی که در نظر دارید برسید، این کتاب برای شماست.

با استیو سیبولد بیشتر آشنا شویم

استیو سیبولد بازیکن و مربی سابق تنیس، کارشناس مالی، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است. او عموماً با مفهوم «مقاومت ذهنی» شناخته می‌شود و خیلی از سخنرانی‌ها و کتاب‌هایش حول همین مفهوم هستند. او حتی در سال 1986 دانشگاهی هم با همین عنوان تأسیس کرد. سیبولد تاکنون 12 کتاب نوشته که مجموعاً بیش از یک و نیم میلیون جلد در سرتاسر دنیا فروش داشته‌اند. کتاب‌های «پول چطور کار می‌کند»، «رازهای کلاس جهانی» و «بازنده‌ی چاق» ازجمله آثار پرفروش او هستند. او تاکنون در برنامه‌های تلویزیونی زیادی شرکت و درباره‌ی ایده‌هایش صحبت کرده و به بیشتر از 500 شرکت مثل جانسون اَند جانسون و تویوتا مشاوره مالی داده. استیو سیبولد جزو برترین سخنرانان دنیاست.

جملات برگزیده کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند

  • پول تضمینی است که ما در آینده به آنچه می‌خواهیم دست پیدا کنیم. اگرچه ما در حال حاضر به هیچ چیز نیاز نداریم، این موضوع امکان ارضای یک میل جدید را در هنگام ظهور تضمین می‌کند. (ارسطو)

  • مردی که پول اضافه دارد می‌تواند شرایط را کنترل کند، اما مردی که پول مازاد ندارد توسط شرایط کنترل می‌شود و اغلب فرصتی برای قضاوت ندارد. (هاروی فایرستون)

  • ثروت محصول توانایی انسان در تفکر است. (آین رند)

  • تحصیل رسمی سبب امرار معاش شما می‌شود. خودآموزی شما را ثروتمند خواهد کرد. (جیم ران)

  • پول چراغ علاءالدین است. (لرد بایرون)

در بخشی از کتاب ثروتمندان چگونه فکر می کنند می‌خوانیم

زمانی که در سال 1984 شروع به مطالعه بر روی افراد فوق‌العاده موفق و ثروتمند کردم، فکر می‌کردم که آن‌ها جاه‌طلب‌تر از افراد عادی هستند. بعداً پس از صدها مصاحبه دریافتم که این فقدان میل جاه طلبی نبود که طبقه متوسط را از ثروتمند شدن بازمی‌دارد، بلکه عدم باور به توانایی‌های خود برای تحقق آن بود. افراد معمولی آنقدر باورهای محدودکننده در مورد پول دارند که معجزه‌ای لازم است تا پول زیادی به دست آورند. بدون تغییر، خوش شانسی یا قرار گرفتن در معرض کتابی مانند این کتاب، اکثر مردم فرصت اندکی برای ثروتمند شدن دارند یا اصلاً شانسی ندارند.

نکته غم‌انگیز این است که آن‌ها همه چیزهایی که برای به دست آوردن پول بیشتر از آنچه که می‌توانند خرج کنند را دارند، و در صورت خنثی شدن باورهای طبقه متوسط، آن را به انجام خواهند رساند.

به طبقه متوسط هرگز آموزش داده نمی‌شود که باورها بر رفتارها و نتایج انسانها تأثیر می‌گذارد. باورها به معنای واقعی کلمه هر کاری را که انجام می‌دهیم کنترل می‌کنند، مگر اینکه آگاهانه از طریق اراده قطع شوند یا از طریق برنامه‌نویسی ذهنی ارتقا پیدا کنند. این موضوع دانشی رایج در میان متخصصان علوم رفتاری و کارشناسانی است که ذهن را مطالعه می‌کنند، اما عموم مردم از آن غافل هستند. تفکر مبتنی بر ترس و کمبود آن‌ها باعث می‌شود که به همه چیز از فیلتر شک و بدبینی و به عنوان مکانیسم محافظ نگاه کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند: 100 باور، ایده، فکر و عادت بزرگان کسب و کار
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات228
زبانفارسی
شابک978-622-5872-00-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند

Ehsan Ahady123
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
طبق نکاتی که در این اثر به آن‌ها در رابطه با ذهنیت و باورهای طبقه متوسط و ثروتمند به آن‌ها اشاره شد بنده عقیده دارم ذهنیت و باور برای هر انسان همانند ریشه برای یک درخت می‌باشد. یک درخت عظیم الجثه با استقامت و دارای شاخ و برگ‌های فراوان اما ریشه‌های آن ضعیف و کرم خورده باشد عضمت ان بی شک دوامی و پس نداشته از طی مدتی برگهایش رو به زردی و خزان گذاشته استقامتش را از دست داده حیاتش رو به افول می‌رود. فردی ثروتمند را در نظر بگیریم که دارای ثروتی بی شمار و فراوان اما طبق مطالب این کتاب دارای ذهنیت فقیر. این فرد هر چند ثروتمند که باورهای قشر طبقه متوسط را با خود یدک می‌کشد به دلیل باورهای غلط مالی میتواند از دارایی خود به خیریه به افراد نیازمند کمک کند؟ از ثروتش به جوانان در شُرُف ازدواج برای تهیه مایحتاج زندگی کمک کند؟ بی شک افرادی با چنین ذهنیتی همواره از ترس اتمام ثروتش از خرج کردن آن چه برای خود و چه برای دیگران تا حد امکان خودداری می‌کنند. این افراد در جامعه همواره از سوی اطرافیان لقب خسیس را دریافت میکنند.
مهناز نیکخواه
۱۴۰۲/۷/۲۹
مطالعه این کتاب، به خواننده آگاهی درباره طرز فکر یک فرد ثروتمند را می‌دهد. بدون شک، اولین گام در جهت ثروتمند شدن، تغییر تفکر از سمت یک فرد در طبقه متوسط به فردی در طبقه ثروتمندان است. امیدوارم، زودتر این گام را با عزمی راسخ برداریم. ترجمه کتاب، روان است و به خواننده در فهم مطالب کمک زیادی می‌کند.
سهیلا جمشیدیان
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
بهترین کتاب برای تغییر ذهنیت مالی، در زمینه مباحث مالی و ثروت کتاب‌های سطحی خیلی زیاد هستند ولی تنها کتابی که شاید برای تغییر ذهنیت مالی کافی و لازم باشه همین کتاب هستش و یک کتاب دیگر از این نویسنده تحت عنوان ۱۷۷ باور آدم حسابی‌ها وجود داره که به‌شدت هردوشون عالی هستند.
رحیم رمضانی
۱۴۰۲/۷/۶
امروزه انسان‌های زیادی پیدامیشوند که دنبال راهی برای ثروتمند شدن باشند و من به شخصه تاجایی که راه داره این کتاب رو به تمامی دوستانم معرفی میکنم چون در بین تمام کتاب‌های راجب ثروت بهترین کتاب همین است، با تشکر از عوامل موثر کتابراه در تهیه این کتاب
pardis snb
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب مفیدی هست مخصوصا برای افرادی که روی موضوع تغییر باور تمرکز دارند و تو این زمینه مطالعات دیگه‌ای هم داشتن کهباورها به چه صورت زندگی رو کنترل میکنن این کتاب میتونه کمک کننده باشه
علی
۱۴۰۲/۳/۲
یکی از بهترین نویسندگان و پژوهشگران حوزه موفقیت و ثروت استیو سیبولد هست. کامل‌ترین کتاب درباره ثروت و باورهای ثروت ساز همین کتاب هست.
آزاد پاشازاده
۱۴۰۲/۵/۱۹
اونایی که با مقاومت در مسیر ثروت سازی مقابل مواجه هستند باید بخونن چون نکات بسیار اساسی در این مورد داره
Vahid Sadeghi
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
کتاب بسیار خوبیه و نویسنده به نکات مهمی در خصوص طرز فکر ثروتمندان اشاره می‌کند
پدرام خوئینی
۱۴۰۲/۲/۸
واقعا این کتاب بهم انگیزه داد تو پول در آوردن
Jalal Abbasi
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
کتابی فوق العاده برای تغییر ذهنیت از فقر به ثروت
فاطمه کارگر فلاح
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
بنظرم این کتاب‌ی گنجِ
بیشتر از این نمیتونم توضیح بدم
فواد م
۱۴۰۱/۱۱/۶
کتابی فوق‌العاده برای تغییر باورها و زندگی
ولی اله شفعی
۱۴۰۲/۹/۱۱
سلام کتاب خوب ومفیدی هست توصیه به دوستان
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند

برای دریافت کتاب ثروتمندان چگونه فکر می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.