نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک - جیمز نوربری

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Hoori
۱۴۰۲/۵/۱۰
شاید دلیل نظر من که برخلاف دوستان، فکر میکنم این داستان، بسیار ضعیف و سطحی و کودکانه بود، اینه که اولا کتابهای بسیار زیاد و خیلی خوبی در این مورد خوندم و ثانیا اینکه این کتاب رو به جایِ قرار دادن در دسته‌ی کودک و نوجوان، در دسته‌ی روانشناسی و موفقیت یافتم و این باعث شد توقعم ازش زیاد بشه که برآورده نشد.
البته این داستان برای کسانیکه زیاد کتاب موفقیت و رشد فردی نخوندن و یا برای نوجوانها خیلی حرف‌های خوبی داره و میتونن ازش درس بگیرن. در این صورت، خوبه که کتاب رو تهیه کنید و با خانواده یا دوستان گوش بدید و بعدش در موردش با هم گفتگو کنید. شاد باشید.
hedieh etemadi
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
کتاب کوتاه نسبتا جالبی بود من چند قسمتش رو بیشتر از باقی قسمت هاش دوست داشتم و سخنان آخرین اپیزود برام بیشتر از خود داستان جذاب بود. اما فکر میکنم دیالوگهای بین دو کاراکتر خیلی بیش از حد شعارگونه ست و نتوسته مثل شازده کوچولو یا ماهی سیاه کوچولو موفق باشه.
صدای گوینده‌ها به خصوص روای داستان خیلی خوب بود و من خوانششون رو دوست داشتم. موسیقی متن و صداگذاری هم جذاب و به جا بود.
Zahra Chitsaz
۱۴۰۲/۷/۳
به نظر من خیلی مفید هست برا افرادی که درگیر مادیات و گذشته هستن و از برداشتن هر قدمی به سمت آینده ترس دارن، داشتن دوستی مثل پاندای بزرگ خیلی کمک بزرگی میتونه بکنه به همچنین آدمایی، درسته یکم از واقعیت دوره ولی شدنیه.
Mehdi
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
خیلی مختصر و مفید بود بنظرم حتی بهتر از کتاب کیمیاگر بود. بهترین جمله‌ای که دوست داشتم اونجایی بود که اژدها به این نتیجه رسید هر چه قدر پذیرش بیشتری داشته باشه دنیا سخاوت بیشتری نشون میده.
گیتا شایگان
۱۴۰۲/۷/۵
کتابی که من عاشقشم، حس میکنم اژدهای کوچک خود منم بخاطر همین هر از گاهی این کتاب رو گوش میدم تا همسفر من پاندای بزرگ باهام حرف بزنه و حرفامو بشنوه و درکم کنه
مریم خردمند
۱۴۰۱/۱۱/۴
کتاب خیلی خوبیه. فقط به نظرم باید این کتاب رو از سن خیلی کم برای بچه‌ها خوند و در موردش سوال طرح کرد. ونتیجه گیری کرد تا با مفهوم کتاب آشنا بشن. خیلی زود باید خونده بشه.
مهناز معینی
۱۴۰۳/۱/۱۲
خییییلی کوتاه بود واقعا انتظار نداشتم
نکات خیلی کوچیکی گفته شده بود، بد نبود ولی واقعا ازش بیشتر انتظار داشتم.
ایمان سرادار
۱۴۰۳/۱/۱۲
کتاب سفر پرماجرا یک کتاب محبوب و پر از درسهایی واسه زندگی هست. سپاس از دوستان کتابراه.
Mohammad
۱۴۰۱/۱۱/۴
عالی
از گوش دادن به این کتاب لذت می‌برید.
شقایق عزیزی‌پور
۱۴۰۲/۸/۲۱
کتاب خیلی خوبی بود کیفیت صدا و تدوین هم عالی بود
فاطمه اجم
۱۴۰۳/۱/۵
عالی بود مخصوصا صدای گوینده
s.majid taheri
۱۴۰۲/۹/۳
دید آدم رو واقعا به زندگی بهبود میده.
لیلا جعفری
۱۴۰۲/۲/۱۴
این کتاب صوتی عالیه