معرفی و دانلود کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

عکس جلد کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
قیمت:
۳۸۰۰۰ 19000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

داستانی از سفر هیجان‌انگیز پاندا و اژدهایی که می‌خواهند به معنای تازه‌ای از زندگی برسند. جیمز نوربری در کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک به شما می‌آموزد که چگونه با بردباری می‌توان به دستاوردهای عمیقی در زندگی رسید. این داستان پرفروش انگلیسی، به زبان ساده و در قالب ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز، به مخاطبانش درس زندگی می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

گنجینه‌ای از مهمترین مفاهیم فلسفی و آموزه‌های روانشناختی! جیمز نوربری (James Norbury) در کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک (The Journey: Big Panda and Tiny Dragon) با بهره‌گیری از زبان ساده و طنز لطیف، پیچیده‌ترین نکات اخلاقی را برایتان بازگو می‌کند. گفتنی است این اثر، دومین جلد از مجموعه کتاب‌های «پاندای بزرگ و اژدهای کوچک» به شمار می‌رود و نسخه‌ی انگلیسی آن نخستین‌بار در سال 2022 به چاپ رسیده است. نوید پدرام با ترجمه‌ی روان خود، این اثر شنیدنی را به فارسی‌زبانان ارائه کرده است.

هسته‌ی اصلی این داستان با گمراهی آغاز می‌شود. مانند بسیاری از حکایت‌های عارفانه یا روایت‌های فلسفی، در این اثر نیز نقص و ناآگاهی شخصیت‌ها باعث می‌شود که با دریچه‌های جدیدی از زندگی روبه‌رو شوند. در کتاب‌های پیشین این مجموعه، پاندا و دوستش، اژدهای کوچک مسافرت خود را آغاز می‌کنند اما زمان زیادی نمی‌گذرد که از مسیر درست منحرف شده و به بیراهه می‌روند. البته آن‌ها از این پیشامد چندان ناراحت نیستند چون به سبب همین خطا، با پدیده‌های جدیدی مواجه می‌شوند. می‌آموزند که به‌جای نگرانی برای فردا و فرداها، در زمان حال زندگی کنند و از لحظه لذت ببرند. همچنین یاد می‌گیرند که اگر در کنار هم باشند و برای رفع مشکل پیش‌آمده به هم کمک کنند، امکان پیروزی آن‌ها بیشتر است. دو مسافر، با همه‌ی تجربیاتی که در کتاب‌های قبلی این مجموعه آموخته‌اند، اکنون حاضرند تا در کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک برای رسیدن به یک زندگی آرمانی، سفر به سوی ناشناخته‌ها را آغاز کنند.

جیمز نوربری که در نگارش این داستان تحت تأثیر معنویت بودایی بوده، تاحدودی به درون‌مایه‌ی عرفان اسلامی نیز نزدیک شده است. شنیدن این داستان، «منطق‌الطیر» عطار را به یاد مخاطب می‌آورد؛ پرندگانی که برای رسیدن به سیمرغ، فرمانروای خود، راهی سفری پرخطر و طاقت‌فرسا شدند؛ درحالی که تنها لازم بود درون خود را بهتر ببینند. کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک نیز اگرچه با جست‌و‌جوی بیرونی پاندا و اژدها در گوشه‌گوشه‌ی دنیا آغاز می‌شود اما در نهایت به دنیای درونی آن‌ها راه پیدا می‌کند.

تک‌تک ماجراها و کلمه‌به‌کلمه‌ی این کتاب، برای هرکسی که می‌خواهد به کنه هستی پی ببرد، آموزه‌های مفیدی دارد. در این اثر، هیچ رخدادی اتفاقی نبوده و هیچ مکالمه‌ای بی‌معنا نیست. جیمز نوربری از لابه‌لای ساده‌ترین جملات به شما می‌آموزد که از تحول نترسید و با شجاعت به جنگ سخت‌ترین چالش‌ها بروید. با عبور از موانع زندگی است که به خودشکوفایی می‌رسید. اگر بی‌صبرانه به دنبال آرامش و خوشبختی هستید و می‌خواهید معنویت را به زندگیتان دعوت کنید، پیشنهاد ما به شما شنیدن کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک است.

اثر حاضر را انتشارات خانه‌ی رود به چاپ رسانده و نشر صوتی ترانه پدرام نیز آن را منتشر کرده است. ویکتوریا براری، رضا بصیری و معین وصال خوانش این اثر را به عهده دارند.

افتخارات کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

  • پرفروش‌ترین کتاب ساندی تایمز
  • جزو الهام‌بخش‌ترین کتاب‌های سال به انتخاب هیأت تحریریه‌ی مجله‌ی واشرز
  • زیباترین کتاب سال به انتخاب روزنامه‌ی گاردین
  • ترجمه‌شده به چند زبان زنده‌ی دنیا

نکوداشت‌های کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

  • غذایی برای روح. (سی. بی. اس. مورنینگ)
  • سفری تأمل‌برانگیز توأم با همراهی، شجاعت، مهربانی و چای! (آمازون)
  • در حالی‌که تصاویر کتاب به اندازه‌ی یک کارتون دیزنی جذابیت دارند، کلمات در آن مانند سخنان باستانی، عمیق و روشن هستند. (گاردین)
  • این کتاب سنگ محک فوق‌العاده‌ای است که روزانه به ما یادآوری می‌کند که چه چیزی واقعاً در زندگی مهم است! (بث لئونارد، نویسنده)

کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان و بزرگسالان علاقه‌مند به داستان‌های تخیلی، پرماجرا و همراه با پندهای فلسفی و روانشناختی، مخاطبان کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک هستند. اگر از طرفداران کتاب‌های خودسازی و خودیاری هستید و می‌خواهید این‌بار به کمک داستان، خود و توانایی‌هایتان را بشناسید، این کتاب برای شما نوشته شده است.

با جیمز نوربری بیشتر آشنا شویم

جیمز نوربری هنرمند، نویسنده و تصویرگر انگلیسی است که به طبیعت و حیوانات علاقه زیادی دارد. او در دانشگاه جانورشناسی خوانده و در حال حاضر گیاهخوار است. جیمز نوربری عضو سازمان غیرانتفاعی حمایت از گربه‌ها است و با همسرش از هفت گربه در منزل مراقبت می‌کند. او اوقاتِ‌فراغت خود را به کتاب خواندن، بازی‌های ویدئویی، نواختن گیتار و تمرین کاراته اختصاص می‌دهد. همچنین جیمز نوربری تصویرگری آثارش را نیز خودش انجام می‌دهد و به انتشار کارهای متعدد در ژانرهای مختلف علاقه دارد. مهم‌ترین آثار منتشر شده از این نویسنده‌ی انگلیسی کتاب‌های «پاندای بزرگ و اژدهای کوچک» و جلد دوم آن، «سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک» است.

در بخشی از کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک می‌شنویم

اژدهای کوچک باقی‌مانده‌ی تمشک‌هایش را خورد و گفت: “حق با تویه. ردشدن از عرض رودخونه واقعاً منو می‌ترسونه و خب وقتی این کارو انجام بدم حسابی وحشت‌زده میشم! اما با این وجود من این کارو می‌کنم!” همراه یکدیگر به جست‌وجو در کناره‌ی رودخانه پرداختند تا این‌که پاندای بزرگ، آنچه به دنبالش می‌گشت را پیدا کرد.

او درحالی‌که به درختی خرده‌شده بر اثر طوفان اشاره می‌کرد گفت: “هوای اینجا می‌تونه شدیداً طوفانی بشه.” و ادامه داد: “اگه از شاخه‌های نازک بامبو به‌عنوان طناب استفاده کنیم و تنه‌های درخت رو کنار هم ببندیم، خیلی طول نمی‌کشه تا یه «قایق الواری» برای خودمون درست کنیم.”

اژدهای کوچک با وجود حس وحشتی که درون خود داشت، لبخندی زد و هوای درون سینه‌اش را با صدای بلند بیرون داد و گفت: “من میرم شاخه‌های نازک بامبو جمع‌ کنم، تو هم برو دنبال الوار.” نزدیکی‌های عصر، آن‌ها دیگر یک قایق کوچک برای خودشان داشتند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
5 دقیقه
فصل اول
3 دقیقه
فصل دوم
4 دقیقه
فصل سوم
3 دقیقه
فصل چهارم
6 دقیقه
فصل پنجم
5 دقیقه
فصل ششم
5 دقیقه
فصل هفتم
8 دقیقه
فصل هشتم
3 دقیقه
فصل نهم
4 دقیقه
فصل دهم
4 دقیقه
فصل یازدهم
6 دقیقه
فصل دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
نویسنده
مترجمنوید پدرام
راویویکتوریا براری، رضا بصیری، معین وصال
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۸۰۰۰ 19000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

Hoori
۱۴۰۲/۵/۱۰
شاید دلیل نظر من که برخلاف دوستان، فکر میکنم این داستان، بسیار ضعیف و سطحی و کودکانه بود، اینه که اولا کتابهای بسیار زیاد و خیلی خوبی در این مورد خوندم و ثانیا اینکه این کتاب رو به جایِ قرار دادن در دسته‌ی کودک و نوجوان، در دسته‌ی روانشناسی و موفقیت یافتم و این باعث شد توقعم ازش زیاد بشه که برآورده نشد.
البته این داستان برای کسانیکه زیاد کتاب موفقیت و رشد فردی نخوندن و یا برای نوجوانها خیلی حرف‌های خوبی داره و میتونن ازش درس بگیرن. در این صورت، خوبه که کتاب رو تهیه کنید و با خانواده یا دوستان گوش بدید و بعدش در موردش با هم گفتگو کنید. شاد باشید.
hedieh etemadi
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
کتاب کوتاه نسبتا جالبی بود من چند قسمتش رو بیشتر از باقی قسمت هاش دوست داشتم و سخنان آخرین اپیزود برام بیشتر از خود داستان جذاب بود. اما فکر میکنم دیالوگهای بین دو کاراکتر خیلی بیش از حد شعارگونه ست و نتوسته مثل شازده کوچولو یا ماهی سیاه کوچولو موفق باشه.
صدای گوینده‌ها به خصوص روای داستان خیلی خوب بود و من خوانششون رو دوست داشتم. موسیقی متن و صداگذاری هم جذاب و به جا بود.
Zahra Chitsaz
۱۴۰۲/۷/۳
به نظر من خیلی مفید هست برا افرادی که درگیر مادیات و گذشته هستن و از برداشتن هر قدمی به سمت آینده ترس دارن، داشتن دوستی مثل پاندای بزرگ خیلی کمک بزرگی میتونه بکنه به همچنین آدمایی، درسته یکم از واقعیت دوره ولی شدنیه.
Mehdi
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
خیلی مختصر و مفید بود بنظرم حتی بهتر از کتاب کیمیاگر بود. بهترین جمله‌ای که دوست داشتم اونجایی بود که اژدها به این نتیجه رسید هر چه قدر پذیرش بیشتری داشته باشه دنیا سخاوت بیشتری نشون میده.
گیتا شایگان
۱۴۰۲/۷/۵
کتابی که من عاشقشم، حس میکنم اژدهای کوچک خود منم بخاطر همین هر از گاهی این کتاب رو گوش میدم تا همسفر من پاندای بزرگ باهام حرف بزنه و حرفامو بشنوه و درکم کنه
مریم خردمند
۱۴۰۱/۱۱/۴
کتاب خیلی خوبیه. فقط به نظرم باید این کتاب رو از سن خیلی کم برای بچه‌ها خوند و در موردش سوال طرح کرد. ونتیجه گیری کرد تا با مفهوم کتاب آشنا بشن. خیلی زود باید خونده بشه.
مهناز معینی
۱۴۰۳/۱/۱۲
خییییلی کوتاه بود واقعا انتظار نداشتم
نکات خیلی کوچیکی گفته شده بود، بد نبود ولی واقعا ازش بیشتر انتظار داشتم.
ایمان سرادار
۱۴۰۳/۱/۱۲
کتاب سفر پرماجرا یک کتاب محبوب و پر از درسهایی واسه زندگی هست. سپاس از دوستان کتابراه.
Mohammad
۱۴۰۱/۱۱/۴
عالی
از گوش دادن به این کتاب لذت می‌برید.
شقایق عزیزی‌پور
۱۴۰۲/۸/۲۱
کتاب خیلی خوبی بود کیفیت صدا و تدوین هم عالی بود
فاطمه اجم
۱۴۰۳/۱/۵
عالی بود مخصوصا صدای گوینده
s.majid taheri
۱۴۰۲/۹/۳
دید آدم رو واقعا به زندگی بهبود میده.
لیلا جعفری
۱۴۰۲/۲/۱۴
این کتاب صوتی عالیه
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

برای دریافت کتاب صوتی سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.