نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سپیدارهای آن سوی دوله تو - فاطمه بهبودی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
حمید جریستانی
۱۴۰۲/۶/۴
در حالی که عازم مأموریت هستم تمام این کتاب را گوش دادم. تمام فصل آخر را به پهنای صورت اشک ریختم. قهرمانان گمنام نیروهای مخصوص ارتش دلاورمردانی که بی ادعا برای این آب و خاک جوانی دادند. خاطرات بسیار شیوا و دلنشین و جذاب است نویسنده محترم بسیار زیبا قلم زده است و احساس‌ها از داخل زندان وقتی فلش بک زده می‌شود به گذشته ملموس و محسوس است. صدای خواننده متن با لهجه‌های زیبای ایرانی که کاملا مسلط است حس دیگری می‌دهد. دم همه گرم برای تهیه این اثر ارزشمندادای احترام می‌کنم به پیشگاه همه شهدای نوهد
بابک شیدایی
۱۴۰۲/۴/۲۸
فرازی از زندگی شیر مرد ارتشی رو می‌شنوید که هزاران بار در خور احترام و تعظیم و دستبوسی هستند. شیرمرد ارتش ایران دکتر ناصرحیدری...
همه چی عالی بود. ولی متمایزترین و برجسته‌ترین نکته از کتاب رو می‌تونم صداقت در گفتار رو عنوان کنم. شخص اول داستان به هیچ عنوان در مورد خودش قهرمانپروری نکرده. اگر ترسیده نوشته ترسیدم و صد البته این شکنجه و هر لحظه منتظر اعدام بودن ترس داره.
عمری با عزت برای این شیرمرد آرزومندم
علی نوروزی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
واقعا جزو آن دسته از کتاب‌هایی بود که جذابیت فوق العاده‌ای برای خواننده داره. مخصوصا برای شخص بنده که یکی از شهدای موضوع این کتاب رزمنده دلیر وطن جهانگیر کاظمی همشهری بنده هم هست که نحوه شهادتش برای من بسیار غم انگیز بود.
sarbaz cyberi
۱۴۰۲/۱/۶
با اینکه خاطرات دوران اسارت هست، ولی روند داستان از هیجان نمیفته و آدم همش منتظره ببینه چطور آزاد میشه راوی.
به طور کلی دید خوبی در مورد ظلم‌ها و رذالت کومله دموکرات در قائله کردستان به آدم میده
یاد شهدا بخبر، راهشان پررهرو
هادی باقری
۱۴۰۲/۵/۱۶
کمتر کتابی رو اینجوری دیدم که از اول تا آخر از هیجان نیفته. ساده، روان و بدون اضافات. و یکی از بهترین کتابخوانی‌ها رو گوینده محترم داشتند. و چه تسلطی به همه لهجه‌ها دارند. چقدر به روند داستان کمک کردند.
محمد جمالی
۱۴۰۲/۲/۲۲
ماجرای اسارت و فرار یه چترباز نیروی مخصوص به دست کوموله نجاسته
با خوندن یا شنیدن این کتاب به قساوت قلب و نجاست بودن این حزب کثیف پی می‌برید
و اعمال غیر انسانی که گوشه‌ای از خباثت این گروهک بی شرفه رو متوجه میشید
عیسی زاده
۱۴۰۲/۷/۲۶
خیلی‌ها از جونشون مایه گذاشتند برای ما، بدون منت؛ هر چند واقعا منتشون روی سر ماست. اینجا مجاهدت یک ارتشی در برابر انحراف گروهی از خود ایرانی هاست.
مهدی خاکی
۱۴۰۲/۸/۱۲
با سلام زنده و جاوید باد مردانی که از جان خود میگذشتن برای دفاع از سرزمین و ناموس خود.
مصطفی جنانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
کتابی جذاب و هیجان انگیز با خوانش بسیار خوب