نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد - برایان ال. وایس

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
حسین احمد کلهری
۱۴۰۲/۱/۱۱
در این کتاب نویسنده پا را از اثبات زندگی‌های گذشته و تاثیر گذشته درمانی فراتر گذاشته و به موضوع ارتباط عاطفی ارواح در طول زندگی‌های مکرر پرداخته و با بیان ماجراهای زندگی‌های گذشته پدرو و الیزابت نشان می‌دهد که آن دو در زندگی‌های متفاوت نقش‌های متقابل گوناگونی به عهده می‌گیرند ولی در زندگی جاری خود همدیگر را نمی‌شناسند و نویسنده سعی می‌کند آن دو را با هم آشنا کند که تنها باعث گره خوردن نگاه آن‌ها به هم می‌شود که این اتفاق خود سرآغاز ارتباط آن‌ها بر پایه برنامه‌ای که سرنوشت برای آن‌ها نوشته است میشود که در نهایت به ازدواج و بچه دار شدن آن‌ها می‌انجامد و نویسنده در خلال این داستان بیان می‌دارد که آشنایی با جفت روحی اتفاقی بسیار مهم و مسعود است که شرایط خودش را دارد که بر هر کسی بگونه‌ای نمایان میشود و آنچه که باعث مسعود شدن آن است هماهنگی و هم آوایی دو روح است که به صورت عشق نمود پیدا می‌کند.
atefeh habibi
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
این کتاب برای اثبات "تناسخ" نوشته شده.
اگر همچین چیزی حقیقت داشته باشه و ذهن اون افراد از خاطرات خودشون صحبت کرده باشن و نه اینکه از اشخاص دیگه در دنیاهای موازی ارتباط و اطلاعاتی گرفته باشن، جالبه.
هرچند اونوقت به نظرم دنیا خیلی بی معنی و مسخره میشد. اینکه هرانسانی چندین بار به دنیا بیاد...، تا فقط عشق رو بفهمه؟! خیلیا فهمیدن، پس چرا دوباره بخوان به دنیا بیان؟! به نظرم مثل ادعای تخت یا گرد بودن زمینه، که هیچوقت نمیشه حقیقت رو فهمید، هرکدوم دلایل قانع کننده‌ی خودشونو دارن.
سارا اسدی
۱۴۰۲/۵/۲۰
مطالب و نکات خوبی در مورد زندگی و اتفاقات اون در کتاب هست که جالب و در خور توجهه اما اینکه بیماران این روانپزشک حقیقتا این گفته‌ها رو از زندگی‌هایی در کالبد‌های دیگری در گذشته به زبان می‌آورند یا از منبع ناشناخته پر ابهام و عظیمی به نام ضمیر ناخودآگاه، هیچ مدرک مستندی براش بیان نکرده و هنوز هیچ تحقیقی روی فرضیه ایی به نام تناسخ صورت نگرفته به همین دلیل نه میشه انکارش کرد و نه پذیرفتش، اما از نکات بیان شده میشه بهره برد.
رضا راد
۱۴۰۲/۵/۲۳
واقعیتی حقیقی، پیشنهاد میکنم بعد از خواند این کتاب و کتاب زندگی‌های بسیار و استادان بسیار حتماً کتاب سفر روح و بعد سرنوشت روح را هم بخوانید، البته ممکنه این مسائل آرامش شما را بهم بریزد ولی افق دیدتون و جهان بینی شما را به طرز عجیبی روشن میکند و آرامش خاصی به شما میدهد
ماسولك طالب پور
۱۴۰۲/۱/۱۹
سلام دوستان، این کتاب واقعا عالی بود، شخصا خیلی علاقه به کتاب سفر روح و سرنوشت روح، اثر مایکل نیوتن داشتم. و بعد هدایت شدم به خوندن کتاب استادان بسیار زندگی‌های بسیار، که در پایانِ کتاب، "تنها عشق حقیقت دارد" رو معرفی کرد که تهیه کردم و واقعا مفید بود.
پیشنهاد میدم گوش بدین..
زهرا زاهدی
۱۴۰۲/۱/۱۰
با اینکه اعتقادی به تناسخ ندارم کتاب خوبی بود همین که با مطرح کردن یه سری مسائل و موضوعات خواننده رو وادار به فکر و تامل در مورد اون‌ها می‌کرد خوب بود
Madi N
۱۴۰۲/۱۲/۹
اگر کمی سوگیری عقلی و علمی داشته باشید و استدلال‌های علمی فقط بتونه قانعتون کنه این کتاب براتون عجیب و غیر قابل باور میشه.
مجید غفاری
۱۴۰۲/۸/۱۰
در ادامهٔ کتاب «زندگی‌های بسیار، استادان بسیار» است و هرچه بیشتر از قبل، انقلابی که در قلبتان بوجود آمده را تکمیل می‌کند. فوق العاده زیبا
بهارک سیف الدینی
۱۴۰۲/۵/۴
حالا منظور از نیمه‌ی گمشده رو میفهم همان جفت روحی هست که لزوما قرار نیست جنس مخالف باشد و ازدواجی صورت بگیرد، کتاب بسیار خوبی بود
علی محمدبیگی
۱۴۰۱/۱۲/۱
به درد وقت گذروندن میخوره ولی در کل هر کتابی که پندی به ما بیاموزد آن کتاب خوب است
محمدعلی نصیری
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
بسیار عالی واقعا خوبه عشق جاودان است و بر هر چیزی پیروز فقط باید جاری شود ایمان داشت
فروغ احمدی زاده
۱۴۰۲/۸/۱۹
خیلی مفید بود دانستن اینگونه مطالب برای زندگی مفید هست
لذت بردم
علیرضا رضائیان
۱۴۰۲/۴/۹
اگه صداقت دلشته باشن در نوشته هاشون واقعا جالب و تامل برانگیز بود.
حمید موسوی
۱۴۰۲/۱/۵
بسیار کتاب خوبی هست مثل کتابهای دیگر نویسنده
علی دهقانی
۱۴۰۱/۱۲/۷
عالی بی نهایت آموزنده
Nahidrezai69
۱۴۰۱/۱۲/۴
عالی بود ارزش وقت گذاشتن صددرصد داره
نیلوفر سفیداری
۱۴۰۱/۱۲/۲
ارامش می‌دهد ولی قدرت جذب ندارد
زهرا بیدارمنش
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
چه کتاب خوب و جالبیه