معرفی و دانلود کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد: داستانی از همزادان بازپیوسته

عکس جلد کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد: داستانی از همزادان بازپیوسته
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد: داستانی از همزادان بازپیوسته

آیا تا‌به‌حال پیش آمده در زندگی‌تان کسی را ملاقات کرده و با خود فکر کنید انگار قرن‌هاست عاشق این فرد هستید؟ دکتر برایان ال. وایس نویسنده‌ی پرفروش، در کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد زن و مردی را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد که بی آن‌که بدانند، قرن‌هاست عاشق یکدیگر هستند.

درباره‌ی کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد

عشق و از دست دادن در ذهن شما چگونه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند؟ به عقیده‌ی شما تناسخ و زندگی‌های متوالی عشق را دچار چه دگرگونی و تغییری می‌کند؟ دکتر برایان ال. وایس در کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد (Only Love Is Real) به سراغ پیوند عشق و تناسخ رفته است. او در کتاب دیگر خود با عنوان «استادان بسیار، زندگی‌های بسیار» مخاطبان را با زن جوانی به‌نام کاترین آشنا می‌کند. در تجربه‌ای علمی و تخصصی، دکتر برایان ال. وایس کاترین را به خلسه‌ای هیپنوتیزمی می‌برد و از این طریق خاطرات بسیاری را از گذشته‌های دور برای او احضار می‌کند. کاترین توانایی شگفت‌انگیزی را در انتقال پیام‌های ماورایی از خود نشان می‌دهد و چنین است که زندگی یک روانپزشک کارکشته از این رو به آن رو می‌شود.

اما در این کتاب ماجرا از این قرار است که دکتر وایس دو غریبه را رویاروی یکدیگر قرار می‌دهد؛ غریبه‌ها بی‌آنکه خود از این موضوع کوچکترین خبری داشته باشند، قرن‌هاست که به یکدیگر عشق می‌بازند. او انسان را دارای ماهیتی از جنس روح می‌داند که با هر تولد و در هر زندگی، در تکاپوی رسیدن به معشوق خود است، معشوقی که او نیز ماهیتی از جنس روح دارد. دکتر وایس مفهومی تحت عنوان «هم‌روح» را به این عاشق و معشوق اختصاص می‌دهد.

الیزابت و پدرو، دو غریبه‌ای هستند که برایان ال. وایس در کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد به سراغ آن‌ها می‌رود. آن‌ها هیچ خبر ندارند در طول قرن‌های متمادی عاشق یکدیگر بوده‌اند، تا این‌که سرنوشت دوباره آن‌ها را رویاروی یکدیگر قرار می‌دهد. برایان ال. وایس در این کتاب نشان می‌دهد که چگونه هر یک از ما یک هم‌روح داریم که در زندگی‌های پیشین و تجسم‌های گذشته‌ی خود او را دوست داشته‌ایم و اکنون منتظریم تا دوباره با او پیوندی را بازیابیم. نویسنده در این کتاب افق‌های جدیدی را به‌سوی نگرش ما به جهان و زندگی می‌گشاید؛ افق‌هایی که بر اساس یک حقیقت واحد و قدرتمند شکل گرفته‌اند.

کتابی که اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست، یک اثر عاشقانه نیست، بلکه کتابی درباره‌ی عشق است. الیزابت و پدرو در سفری مسحورکننده و حیرت‌انگیز با یکدیگر همراه می‌شوند و اتفاقی معجزه‌وار نشان می‌دهد که آن‌ها در زندگی‌های گذشته‌ی خود با یکدیگر سروسِرّی داشته‌اند. آن‌ها اکنون و در یک نقطه از مختصات زمان و مکان در مقابل هم قرار گرفته‌اند و برایان ال. وایس این رویارویی را روایت می‌کند.

ترجمه‌ی زهره زاهدی را از این اثر با صدای کامبیز خلیلی، آسمان مصطفایی و هوتن شاطری‌پور می‌شنوید. این کتاب به همت نشر صوتی جیحون و انتشارات صبح صادق تهیه و منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد

  • یک داستان عاشقانه‌ی گیرا که فراتر از زمان جریان دارد. این کتاب شما را مطمئن می‌سازد که باور کنید که واقعاً در زندگی خود یک هم‌روحی دارید و تنها عشق است که حقیقت دارد. (دکتر ریموند مودی، نویسنده‌ی کتاب زندگی پس از مرگ)

  • داستانی جذاب که ذهن شما را باز می‌کند. رمز و راز، حکمت و شگفتی زندگی و عشق را با این کتاب کاوش کنید. (برنی سیگل)

کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌هایی با موضوع عشق و معنویت علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

با برایان ال. وایس بیشتر آشنا شویم

برایان ال. وایس (Brian Weiss) نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و صاحب آثاری پرطرفدار و شناخته‌‌شده به نام‌‌‌های «استادان بسیار، زندگی‌های بسیار» و «جز عشق راهی نیست» است. دستاورد بزرگ او این بوده که روح‌شناسی و معنویت را با دیدگاه‌های علمی و درمانی تلفیق کرده و از این طریق سبک و رویکردی جدید در روانشناسی پایه نهاده است.

در بخشی از کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد می‌‌شنویم

برای یک لحظه گیج شدم. پدرو در ذهنش از دری گذشته بود و به زمان و مکان دیگری پا نهاده بود. از حرکت چشم‌هایش می‌فهمیدم که شاهد صحنه‌ای است. به او گفتم: «می‌توانی حرف بزنی و در عین حال در حالت خلسه‌ی عمیق باقی بمانی و به مشاهده و تجربه ادامه بدهی. چه می‌بینی؟» پدرو جواب داد: «خودم را می‌بینم. شب است. در دشتی دراز کشیده‌ام. هوا صاف و خنک است. ستاره‌های زیادی را می‌بینم.»

- تنهایی؟

- بله. کس دیگری دوروبرم نیست.

برای آن که درباره‌ی زمان و مکانی که در آن ظاهر شده بود جزئیات بیشتری کسب کنم، پرسیدم: «چه قیافه‌ای داری؟»

- خودم هستم. تقریباً دوازده‌ساله. موهایم کوتاه است.

پرسیدم: «خودت هستی؟» و هنوز نفهمیده بودم فقط به کودکی خودش برگشته بود، نه به یک زندگی دیگر در گذشته. به‌سادگی جواب داد: «بله؛ یک پسربچه‌ام در مکزیک.» حالا فهمیدم و نقطه‌نظرم را تغییر دادم. بیشتر به‌دنبال احساسات گشتم. می‌خواستم بفهمم چرا چشم او در میان چشم‌اندازهای وسیعی که در اختیارش قرار دارد، این خاطره‌ی خاص را انتخاب کرده است.

- چه احساسی داری؟

- خیلی خوشحالم. آسمان شب آرامش خاصی دارد. ستاره‌ها همیشه در نظرم آشنا و پذیرا بوده‌اند. دلم می‌خواست صورت‌های فلکی را به‌دلخواه انتخاب می‌کردم و آن‌ها را می‌دیدم که با تغییر فصل در عرض آسمان رژه می‌روند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
مقدمه‌ی مترجم
1 دقیقه
تقدیم
1 دقیقه
پیشگفتار
1 دقیقه
یادداشت خوانندگان
10 دقیقه
مقدمه
1 دقیقه
موسیقی
1 دقیقه
متن روی جلد
1 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
2 دقیقه
متن پشت جلد
1 دقیقه
موسیقی
4 دقیقه
فصل اول
1 دقیقه
موسیقی
15 دقیقه
فصل دوم
1 دقیقه
موسیقی
14 دقیقه
فصل سوم
1 دقیقه
موسیقی
20 دقیقه
فصل چهارم
1 دقیقه
موسیقی
14 دقیقه
فصل پنجم
1 دقیقه
موسیقی
15 دقیقه
فصل ششم
1 دقیقه
موسیقی
13 دقیقه
فصل هفتم
1 دقیقه
موسیقی
15 دقیقه
فصل هشتم
1 دقیقه
موسیقی
28 دقیقه
فصل نهم
1 دقیقه
موسیقی
13 دقیقه
فصل دهم
1 دقیقه
موسیقی
19 دقیقه
فصل یازدهم
1 دقیقه
موسیقی
13 دقیقه
فصل دوازدهم
1 دقیقه
موسیقی
11 دقیقه
فصل سیزدهم
1 دقیقه
موسیقی
13 دقیقه
فصل چهاردهم
1 دقیقه
موسیقی
13 دقیقه
فصل پانزدهم
1 دقیقه
موسیقی
9 دقیقه
فصل شانزدهم
1 دقیقه
موسیقی
22 دقیقه
فصل هفدهم
1 دقیقه
موسیقی
17 دقیقه
فصل هجدهم
1 دقیقه
موسیقی
17 دقیقه
فصل نوزدهم
1 دقیقه
موسیقی
16 دقیقه
فصل بیستم
1 دقیقه
موسیقی
9 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
1 دقیقه
موسیقی
9 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
1 دقیقه
موسیقی
10 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
1 دقیقه
موسیقی
8 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
1 دقیقه
موسیقی
1 دقیقه
خاتمه
1 دقیقه
موسیقی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد: داستانی از همزادان بازپیوسته
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
راویکامبیز خلیلی، آسمان مصطفایی، هوتن شاطری پور
ناشر چاپیانتشارات صبح صادق
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد

حسین احمد کلهری
۱۴۰۲/۱/۱۱
در این کتاب نویسنده پا را از اثبات زندگی‌های گذشته و تاثیر گذشته درمانی فراتر گذاشته و به موضوع ارتباط عاطفی ارواح در طول زندگی‌های مکرر پرداخته و با بیان ماجراهای زندگی‌های گذشته پدرو و الیزابت نشان می‌دهد که آن دو در زندگی‌های متفاوت نقش‌های متقابل گوناگونی به عهده می‌گیرند ولی در زندگی جاری خود همدیگر را نمی‌شناسند و نویسنده سعی می‌کند آن دو را با هم آشنا کند که تنها باعث گره خوردن نگاه آن‌ها به هم می‌شود که این اتفاق خود سرآغاز ارتباط آن‌ها بر پایه برنامه‌ای که سرنوشت برای آن‌ها نوشته است میشود که در نهایت به ازدواج و بچه دار شدن آن‌ها می‌انجامد و نویسنده در خلال این داستان بیان می‌دارد که آشنایی با جفت روحی اتفاقی بسیار مهم و مسعود است که شرایط خودش را دارد که بر هر کسی بگونه‌ای نمایان میشود و آنچه که باعث مسعود شدن آن است هماهنگی و هم آوایی دو روح است که به صورت عشق نمود پیدا می‌کند.
atefeh habibi
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
این کتاب برای اثبات "تناسخ" نوشته شده.
اگر همچین چیزی حقیقت داشته باشه و ذهن اون افراد از خاطرات خودشون صحبت کرده باشن و نه اینکه از اشخاص دیگه در دنیاهای موازی ارتباط و اطلاعاتی گرفته باشن، جالبه.
هرچند اونوقت به نظرم دنیا خیلی بی معنی و مسخره میشد. اینکه هرانسانی چندین بار به دنیا بیاد...، تا
فقط عشق رو بفهمه؟! خیلیا فهمیدن، پس چرا دوباره بخوان به دنیا بیان؟! به نظرم مثل ادعای تخت یا گرد بودن زمینه، که هیچوقت نمیشه حقیقت رو فهمید، هرکدوم دلایل قانع کننده‌ی خودشونو دارن.
سارا اسدی
۱۴۰۲/۵/۲۰
مطالب و نکات خوبی در مورد زندگی و اتفاقات اون در کتاب هست که جالب و در خور توجهه اما اینکه بیماران این روانپزشک حقیقتا این گفته‌ها رو از زندگی‌هایی در کالبد‌های دیگری در گذشته به زبان می‌آورند یا از منبع ناشناخته پر ابهام و عظیمی به نام ضمیر ناخودآگاه، هیچ مدرک مستندی براش بیان نکرده و هنوز هیچ روی تحقیقی فرضیه ایی به نام تناسخ صورت نگرفته به همین دلیل نه میشه انکارش کرد و نه پذیرفتش، اما از نکات بیان شده میشه بهره برد.
رضا راد
۱۴۰۲/۵/۲۳
واقعیتی حقیقی، پیشنهاد میکنم بعد از خواند این کتاب و کتاب زندگی‌های بسیار و استادان بسیار حتماً کتاب سفر روح و بعد سرنوشت روح را هم بخوانید، البته ممکنه این مسائل آرامش شما را بهم بریزد ولی افق دیدتون و جهان بینی شما را به طرز عجیبی روشن میکند و آرامش خاصی به شما میدهد
ماسولك طالب پور
۱۴۰۲/۱/۱۹
سلام دوستان، این کتاب واقعا عالی بود، شخصا خیلی علاقه به کتاب سفر روح و سرنوشت روح، اثر مایکل نیوتن داشتم. و بعد هدایت شدم به خوندن کتاب استادان بسیار زندگی‌های بسیار، که در پایانِ کتاب، "تنها عشق حقیقت دارد" رو معرفی کرد که تهیه کردم و واقعا مفید بود.
پیشنهاد میدم گوش بدین..
زهرا زاهدی
۱۴۰۲/۱/۱۰
با اینکه اعتقادی به تناسخ ندارم کتاب خوبی بود همین که با مطرح کردن یه سری مسائل و موضوعات خواننده رو وادار به فکر و تامل در مورد اون‌ها می‌کرد خوب بود
Madi N
۱۴۰۲/۱۲/۹
اگر کمی سوگیری عقلی و علمی داشته باشید و استدلال‌های علمی فقط بتونه قانعتون کنه این کتاب براتون عجیب و غیر قابل باور میشه.
مجید غفاری
۱۴۰۲/۸/۱۰
در ادامهٔ کتاب «زندگی‌های بسیار، استادان بسیار» است و هرچه بیشتر از قبل، انقلابی که در قلبتان بوجود آمده را تکمیل می‌کند. فوق العاده زیبا
بهارک سیف الدینی
۱۴۰۲/۵/۴
حالا منظور از نیمه‌ی گمشده رو میفهم همان جفت روحی هست که لزوما قرار نیست جنس مخالف باشد و ازدواجی صورت بگیرد، کتاب بسیار خوبی بود
علی محمدبیگی
۱۴۰۱/۱۲/۱
به درد وقت گذروندن میخوره ولی در کل هر کتابی که پندی به ما بیاموزد آن کتاب خوب است
محمدعلی نصیری
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
بسیار عالی واقعا خوبه عشق جاودان است و بر هر چیزی پیروز فقط باید جاری شود ایمان داشت
فروغ احمدی زاده
۱۴۰۲/۸/۱۹
خیلی مفید بود دانستن اینگونه مطالب برای زندگی مفید هست
لذت بردم
علیرضا رضائیان
۱۴۰۲/۴/۹
اگه صداقت دلشته باشن در نوشته هاشون واقعا جالب و تامل برانگیز بود.
حمید موسوی
۱۴۰۲/۱/۵
بسیار کتاب خوبی هست مثل کتابهای دیگر نویسنده
علی دهقانی
۱۴۰۱/۱۲/۷
عالی بی نهایت آموزنده
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد

برای دریافت کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.