نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 35 قانون روحانی - دایانا کوپر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
نعمتی رامین
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
اصلاً پیشنهاد نمی کنم کسی این کتاب را بخواند. نویسنده در همان بخش مقدمه اشتباه بزرگی را مرتکب می شود. وی می گوید این زندگی ما از قبل توسط خود ما و به صورت اختیاری تعیین شده است. اینکه در چه شرایطی و توسط چه کسانی به این دنیا بیاییم. اشتباه دیگر نویسنده این هست که می گوید ما اگر دائماً از خودمان انتقاد و خود را مواخذه کنیم، آدم هایی هم سراغمان خواهند آمد که مواخذه گر هستند. در واقع آنچه را که فکر کنیم، برای ما رخ خواهد داد. این اشتباه بزرگی است که نویسنده متوجه آن نبوده است. اگر قرار بود جهان هستی با فکر انسان ها به حرکت خود ادامه بدهد، هم اکنون می بایست به دلیل تضاد شدید منافع و بی نظمی های فکری، از بین رفته باشد. در حالی که نظم کاملاً در جهان هستی جریان دارد.
روح اله خادمی
۱۴۰۲/۱۱/۲
با سلام و هزاران درود و سپاس از خانم هاشمی معزز و گرامی که عالی‌ترین کتاب‌ها را توسط عالی‌ترین مترجمین و گویندگان به صورت صوتی تهیه و به شنوندگان مشتاق مفاهیم عالی عرضه می‌نمایند. همیشه سالم و موفق باشید.
مریم بیاتى
۱۴۰۲/۳/۲۸
کتاب کاملی در مورد فلسفه و هدف اصلی زندگی بود،
نویسنده با اشراف کامل به حقیقت هر اتفاق به ما کمک میکنه از غم، ترس و حال بد رها بشیم و دید گسترده ‌تر و بهتری به زندگی پیدا کنیم.
ممنون از کتابراه🙏🏽
مجتبی محمدی
۱۴۰۲/۵/۱۶
با اینکه کامل گوش ندادم هنوز اما به شدت. با قانون هاش موافقم. خود من دارم روی این قانون‌ها کار میکنم و هدفم اینه به صد تا قانون برسونم کمک می‌کنه و برای افراد معنوی عالیه
محیا درگاهی
۱۴۰۲/۳/۲۶
بسیار زیبا بود، امیدبخش و سرشار از عشق، قوانینی که باید به همه ما یادآوری بشه❤️
اسماعیل رضایی
۱۴۰۲/۲/۲۸
بسیار عالی. من به شخصه خیلی لذت بردم و نسبت به افزایش آگاهی خود اقرار میکنم
serwa karimi
۱۴۰۲/۲/۲۰
کتابی بسیار عالی و مفید است.
عیسی صفری
۱۴۰۲/۸/۲۷
خیلی خوب و مفید بود