معرفی و دانلود کتاب صوتی 35 قانون روحانی

عکس جلد کتاب صوتی 35 قانون روحانی
قیمت:
۶۲۴۰۰ 43680 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 35 قانون روحانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 35 قانون روحانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 35 قانون روحانی

دایانا کوپر که به «بانوی فرشته‌ها» مشهور است در کتاب صوتی 35 قانون روحانی شما را با حقایق و سازوکار این جهان آشنا می‌کند. کتاب حاضر کمک می‌کند خود و اطرافتان را بهتر شناخته و براساس این شناخت بهترین تصمیمات را برای زندگی بگیرید و مناسب‌ترین عملکرد را داشته باشید. شنیدن این کتاب یاری‌گر شما خواهد بود تا بهشت را در این دنیا تجربه کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی 35 قانون روحانی

شاید بسیاری از ما فکر کنیم که «قانون» و «قاعده» تنها مربوط به کلاس‌های حقوق و جلسات دادگاه است. البته ممکن است برخی از ما فراتر از این‌ها بیندیشیم و باور داشته باشیم که علاوه‌بر جامعه و زندگی اجتماعی، دنیای طبیعت هم قوانین خود را دارد. ممکن است همین حالا که این سطور را می‌خوانید با خود بگویید انواع بازی‌ها و حتی رفت‌وآمد در اماکن عمومی هم قواعد خود را دارند؛ اما کمتر کسی ممکن است در این لحظه به قوانین دنیای روح بیندیشد! باید گفت تمام کتاب‌های آسمانی و آموزه‌‌های دینی طی قرن‌ها تلاش کرده‌اند ما را از قواعد روحانی آگاه کنند؛ بااین‌وجود چه چیزی باعث می‌شود تا این حد از معنویت فاصله بگیریم که مفهومی مثل «قواعد روحانی» برایمان بیگانه باشد؟ دایانا کوپر (Diana Cooper) با نگارش کتاب صوتی 35 قانون روحانی (A Little Light on the Spiritual Laws) شما را با معنویت آشتی داده و درهای جدیدی از خداشناسی و خودشناسی را به رویتان می‌گشاید.

می‌خواهید به آرامش برسید؟ مشتاق کمی شادی هستید؟ از صمیم قلب می‌خواهید خوشبختی را تجربه کنید؟ پیش از اینکه به سوی این اهداف گام بردارید، باید بپذیرید که دستیابی به آن‌ها تنها در گرو آشنایی با قواعد روحانی جهان است. تصور کنید در رودخانه در حال شنا هستید. اگر جهت شنای شما درست برعکس جریان رودخانه باشد، چه می‌شود؟ نه‌تنها به مقصدتان نمی‌رسید که خسته و فرسوده هم خواهید شد. پیروی از قوانین الهی دقیقاً مانند همراه شدن با جریان رودخانه است.

شنیدن کتاب صوتی 35 قانون روحانی این فرصت را به شما می‌دهد که با زندگی و دل‌مشغولی ده‌ها انسان دیگر آشنا شوید. می‌بینید که چطور گره‌های زندگیشان پس از رسیدن به آگاهی نسبت به خود دگرگون می‌شود. دایانا کوپر روانشناسی، دین، عرفان و معنویت را با تجربیات واقعی خود پیوند داده تا کتابی بی‌نظیر در مقابل شما قرار بگیرد.

اثر پیش‌رو شما را به گردشی در دنیای درون و سپس به سفر در دنیای بیرون می‌برد؛ قوانین پیروزی و آگاهی برتر را به شما آموزش می‌دهد؛ جلوه‌ای از شفای جسمانی، برکت روحانی و ایمان را به شما ارائه کرده و شما را در مسیر انسانیت قرار می‌دهد. اگر تاکنون فرصت کافی برای مطالعه‌ی کتاب‌های آسمانی و آثار تعلیمی دینی را نداشته‌اید، می‌توانید این‌بار با دایانا کوپر همراه شوید تا تعالی روحی را تجربه کنید.

نگار مختاری اثر حاضر را ترجمه کرده و نشر لیوسا آن را به چاپ رسانده و اکنون نشر صوتی ماه آوا نسخه‌ی صوتی این کتاب را با صدای سپیده سلیمیان منتشر کرده است.

کتاب صوتی 35 قانون روحانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر خودشناسی دغدغه‌ی شما هم هست و می‌خواهید دنیای اطراف و درون خود را بشناسید، شما را به شنیدن کتاب صوتی 35 قانون روحانی دعوت می‌کنیم.

با دایانا کوپر بیشتر آشنا شویم

او نویسنده‌ی 19 عنوان کتاب در زمینه‌ی زندگی معنوی و خودشناسی است. آغاز راه دایانا کوپر هنگامی بود که در شرایط نامساعد زندگی، توانست یک فرشته را به چشم ببیند. همین موضوع نیز باعث شد زندگی او در مسیری جدید قرار گیرد و از آن پس به زندگی روحانی و خودشناسی علاقه‌مند شود. از آثار معروف او می‌توان به «الهام فرشتگان» و «زمانی برای دگرگونی» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب 35 قانون روحانی

  • کائنات به شما عشق مى‌ورزد و چشم‌انداز آینده‌ى شما با وجود همه‌ى اشتباهاتى که اکنون روى زمین انجام مى‌دهید، این است که به آگاهى حقیقى دست یابید.

  • زمانى که شاد هستید، آسمان به تپش درمى‌آید. مشیت پروردگار شما بر این است که شما آنچه را باعث خوشى، کامیابى و حس ارزشمندى‌تان مى‌شود انجام دهید.

  • انتخاب‌هایى که عشق، هماهنگى، و لذت را مى‌افرازند از اراده‌ى برتر یا اراده‌ى الهى نشأت مى‌گیرند و همیشه توانمندمان مى‌کنند.

  • براى فرشتگان به‌راستى دشوار است که از فراسوى منفى‌گرایى انتخابى شما، به نزدتان بیایند. آن‌ها فقط مى‌توانند براى کمک کردن، کنارى بایستند.

  • به‌محض اینکه براى درخواست کمک آمادگى پیدا کنید آماده‌ى دریافت آن مى‌شوید، آماده‌ى پذیرش حکمتى مى‌شوید که به همراه آن است. آن‌گاه نیروهاى برتر، خود را براى کمک به شما هم‌راستا مى‌سازند.

در بخشی از کتاب صوتی 35 قانون روحانی

اگر در وضعیت شغلى بغرنجى درگیر شده‌اید، شاید آموزش و تجربه‌اى که از سر‌و‌کار داشتن با آن اوضاع به‌ دست مى‌آورید مانعى باشد که رد شدن از آن به منزله‌ى برداشتن گامى مهم در پیشرفت شغلى‌تان است؛ قدمى که براى حرکت در مسیر تحقق اهدافتان به آن نیاز دارید؛ قدمى که شما را آماده‌ى ترقى و ترفیع مى‌کند. نباید انتظار داشته باشید شخص دیگرى از راه برسد و به جاى شما از روى این مانع بپرد و سررشته‌ى اوضاع را بدون اجازه‌ى شما در دست بگیرد. این یعنى مزاحمت و اخلال، و راه شما را برای آماده شدن براى تصدى شغلى بهتر مسدود مى‌کند.

در قلمرو روحانى، هیچ فرشته یا موجود برتر نورانى سوداى اخلال در زندگى شما را ندارد. بله، اگر "کارماى" شما نباشد، شما را از سوانح جدى حفظ مى‌کنند، یا اگر زمانتان نرسیده باشد جلوى مرگتان را مى‌گیرند. با وجود این، در نهایت مهربانى و شکیبایى تمام کنارى مى‌ایستند و تماشا مى‌کنند که چگونه اوضاعتان را به آشفتگى مى‌کشانید، چون گاهى این درست همان چیزى است که براى رشدتان به آن نیاز دارید. براى آنها نه‌تنها از نظر روحانى دخالت در کار شما بسیار ناپسند است، بلکه همچنین شما را از قوى‌تر شدن و آموختن بازمى‌دارد. البته زمان‌هایى مى‌رسد که درخواست کمک مناسب است. منظورم از درخواست، فریاد کشیدن از سر ناامیدى مانند یک کودک یا گریستن به‌مانند قربانیانى نیست که نمى‌خواهند مسؤولیت اعمالشان را بپذیرند.

منظورم از درخواست کردن، به‌دقت ارزیابى کردن وضعیت و سپس به‌آرامى و مقتدرانه درخواست کردن کمکى است که به آن نیاز دارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
62 دقیقه
بخش اول
56 دقیقه
بخش دوم
57 دقیقه
بخش سوم
53 دقیقه
بخش چهارم
59 دقیقه
بخش پنجم
60 دقیقه
بخش ششم
44 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 35 قانون روحانی
نویسنده
مترجمنگار مختاری
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ 43680 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 35 قانون روحانی

نعمتی رامین
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
اصلاً پیشنهاد نمی کنم کسی این کتاب را بخواند. نویسنده در همان بخش مقدمه اشتباه بزرگی را مرتکب می شود. وی می گوید این زندگی ما از قبل توسط خود ما و به صورت اختیاری تعیین شده است. اینکه در چه شرایطی و توسط چه کسانی به این دنیا بیاییم. اشتباه دیگر نویسنده این هست که می گوید ما اگر دائماً از خودمان و و انتقاد خود را مواخذه کنیم، آدم هایی هم سراغمان خواهند آمد که مواخذه گر هستند. در واقع آنچه را که فکر کنیم، برای ما رخ خواهد داد. این اشتباه بزرگی است که نویسنده متوجه آن نبوده است. اگر قرار بود جهان هستی با فکر انسان ها به حرکت خود ادامه بدهد، هم اکنون می بایست به دلیل تضاد شدید منافع بی نظمی های فکری، از بین رفته باشد. در حالی که نظم کاملاً در جهان هستی جریان دارد.
روح اله خادمی
۱۴۰۲/۱۱/۲
با سلام و هزاران درود و سپاس از خانم هاشمی معزز و گرامی که عالی‌ترین کتاب‌ها را توسط عالی‌ترین مترجمین و گویندگان به صورت صوتی تهیه و به شنوندگان مشتاق مفاهیم عالی عرضه می‌نمایند. همیشه سالم و موفق باشید.
مریم بیاتى
۱۴۰۲/۳/۲۸
کتاب کاملی در مورد فلسفه و هدف اصلی زندگی بود،
نویسنده با اشراف کامل به حقیقت هر اتفاق به ما کمک میکنه از غم، ترس و حال بد رها بشیم و دید گسترده ‌تر و بهتری به زندگی پیدا کنیم.
ممنون از کتابراه🙏🏽
مجتبی محمدی
۱۴۰۲/۵/۱۶
با اینکه کامل گوش ندادم هنوز اما به شدت. با قانون هاش موافقم. خود من دارم روی این قانون‌ها کار میکنم و هدفم اینه به صد تا قانون برسونم کمک می‌کنه و برای افراد معنوی عالیه
محیا درگاهی
۱۴۰۲/۳/۲۶
بسیار زیبا بود، امیدبخش و سرشار از عشق، قوانینی که باید به همه ما یادآوری بشه❤️
اسماعیل رضایی
۱۴۰۲/۲/۲۸
بسیار عالی. من به شخصه خیلی لذت بردم و نسبت به افزایش آگاهی خود اقرار میکنم
serwa karimi
۱۴۰۲/۲/۲۰
کتابی بسیار عالی و مفید است.
عیسی صفری
۱۴۰۲/۸/۲۷
خیلی خوب و مفید بود
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 35 قانون روحانی

برای دریافت کتاب صوتی 35 قانون روحانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.