نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مرده ریگ‌های عاطفی ما - گالیت اطلس

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱۱/۳
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، این کتاب بسیار با ارزش هست به نظرم از آن جایی که به قلم یک روانشناس و بر اساس تجربیات خودشون و مراجعین ایشان نوشته شده که حقیقت هست و نه داستان و تخیلات. نویسنده با علم بر این موضوع و داشتن نگرشی واضح و روشن به این زیبایی و سادگی مشکلات موجود در خانواده‌ها و مشکلات شخصی رو که باعث افسردگی و بر خوردن نظم و زندگی شده‌اند را با مثال‌ها و نصایح کاربردی توضیح داده‌اند و به جمع بندی خوبی هم در آخر هر قسمت می‌رسند که بسیار قابل درک می‌باشد. به طور کلی اگر برای دیگران بخواهیم زندگی کنیم و به خواسته‌ی خودمون نرسیم چون اطرافیان ناراحت می‌شوند به نظرم باخت بزرگ زندگی هر شخص می‌تونه باشه. ترجمه‌ی عالی و خوانش فوق العاده‌ای هم دارد. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
Princess
۱۴۰۲/۸/۲
خاطرات یک روانشناس در مورد مراجعانش صدای شخصیت‌ها تغییر میکنه و تفکیک میشه هم خیلی کتاب جذابتر شده برای کسانی که به روانشناسی علاقه دارند توصیه میکنم حتما این کتاب و بشنون.
کتاب قشنگیه و با خوندنش متوجه میشیم که ترسها و احساسات پدر و مادرها میتونن با ژن‌ها منتقل بشن و چه بهتر که برای درمان اونها از یک متخصص کمک بگیریم. کتابیه که یه طرفش بررسی چند تا از بیمارای روانشناسه و بقیش داد و بیداده در مورد هولوکاست.
شادی شادباد
۱۴۰۲/۵/۲۱
کتاب خوبی بود برای روانشناسا من دوسش داشتم و برای رویکرد روان تحلیلی خیلی به درد میخوره. اینکه تجربیات و افکار خود درمانگر و جوری که گیر‌های عاطفی رو پیدا میکرد و تفسیر میکرد خیلی عالی بود. اما کاش بیشتر بود. ممنون از کتابراه.
رقیه پورفرح
۱۴۰۲/۱۲/۱
کتاب خوبی بود مثل یک مشاور برای ماست بعضی از مشکلاتی که در این کتاب بیان شده مشکل خیلی از ماهاست میشه ازش استفاده کرد
Mehdi
۱۴۰۲/۹/۱۵
واقعا شوکه کننده بود اینکه بفهمی سرخپوست‌ها که اعتقاد دارن اجدادشون باهاشون زندگی میکننه کاملا از نظر علمی درست میگفتن.
رضا اکبری
۱۴۰۲/۹/۱۷
بیشتر به درد روانشناس‌ها و علا قه مندان سبک روانشناسی میخوره